Ελαττωματικό air-condition Samsung - Οδύσσεια επισκευής...
- andros
- Αποσυνδεμένος
- Senior Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 63
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 20
10 Χρόνια 9 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #107733
από andros
Απαντήθηκε από andros στο θέμα Ελαττωματικό air-condition Samsung - Οδύσσεια επισκευής...
spiross συμφωνω με τον jps απολυτα. Επιπλεον θα σου ελεγα να ριξεις και κανα γαλλικο στον υπευθυνο γιατι με την ταλαιπωρια που εχεις τραβηξει και πολυ κρατηθηκες. Και θα σε συμβουλευα να ζητησεις αλλον τεχνικο απο την εταιρια αφενος για να τους δειξεις ποσο γελοιοι ειναι και ποσο σε εχουν ταλαιπωρησει οι προηγουμενοι και αφετερου θα σε φλομωσουν παλι στις μπουρδες για να καλυψουν την ασχετοσυνη τους (δεν μπορουν να ξεχωρισουν τον ηχο της φτερωτης απο την δονηση στο συναζι, που θα μπορουσες καλλιστα πρωτα να βαλεις σινεμπλοκ στην βαση). Καλο κουραγιο και να θυμασαι την πολλη ευγενια καποιοι την εκμεταλλευονται σαν αδυναμια και ανοχη.
Καλα ξεμπερδεματα
Καλα ξεμπερδεματα
Last edit: 10 Χρόνια 9 Μήνες πριν by andros.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- spiross
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 79
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 7
10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #107741
από spiross
Απαντήθηκε από spiross στο θέμα Ελαττωματικό air-condition Samsung - Οδύσσεια επισκευής...
Δυστυχώς εδώ στην Ελλάδα έτσι είναι την πολύ ευγένεια την θεωρουν αδυναμία. Θα τους πάρω από αύριο και θα απαιτήσω αλλάγή αν είναι γιατί δεν ξέρω και αν είναι γενικά πρόβλημα της φτερωτής αφού όταν βάζεις τον ανεμιστήρα χωρίς να λειτουργεί το aircodotion δεν κάνει κάποιο θόρυβο.
Βλέπω πάλι μλκ να κάνει ο τεχνικός δλδ να το βάζει και απλά να συνεχίζει τον ίδιο θόρυβο.
Τι να κάνω να τον αφήσω να φάει τα μούτρα του η να το τραβήξω μόνος μου αυτό είναι το δίλημμα που έχω.
Βλέπω πάλι μλκ να κάνει ο τεχνικός δλδ να το βάζει και απλά να συνεχίζει τον ίδιο θόρυβο.
Τι να κάνω να τον αφήσω να φάει τα μούτρα του η να το τραβήξω μόνος μου αυτό είναι το δίλημμα που έχω.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dimlyk
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 10564
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1476
10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #107748
από dimlyk
Απαντήθηκε από dimlyk στο θέμα Ελαττωματικό air-condition Samsung - Οδύσσεια επισκευής...
δεν θα σχολιασω τα κακως κειμενα με τις "αντιπροσωπιες" που σε πολλες περιπτωσεις πλεον δεν υπαρχουν
θα υπενθιμισω μονο .
ο πωλητης ειναι συνυπευθυνος για την εγγυηση
για βοηθεια υπαρχουν οι γραμμες καταναλωτων
και προσοχη στο χρονο επισκευων (καποια στιγμη η εγγυηση ληγει)
επισης καλα ειναι να μαθουμε να απαιτουμε κι οχι να παρακαλαμε
καλη τυχη
θα υπενθιμισω μονο .
ο πωλητης ειναι συνυπευθυνος για την εγγυηση
για βοηθεια υπαρχουν οι γραμμες καταναλωτων
και προσοχη στο χρονο επισκευων (καποια στιγμη η εγγυηση ληγει)
επισης καλα ειναι να μαθουμε να απαιτουμε κι οχι να παρακαλαμε
καλη τυχη
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikkal
- Αποσυνδεμένος
- Senior Member
- Kratki Zuzia 19kw
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 71
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #107752
από nikkal
Απαντήθηκε από nikkal στο θέμα Ελαττωματικό air-condition Samsung - Οδύσσεια επισκευής...
Δυστυχώς, η συγκεκριμένη εταιρεία δεν είναι και η πιο αξιόπιστη....
Τα περισσότερα προϊόντα αλλαγής που προέρχονται από αντικατάσταση, είναι επισκευασμένα, refurbished.
Εκτυπωτής της συγκεκριμένης εταιρείας, μετά από αλλαγή ενός toner, μόλις τελείωσε κι έπρεπε να αλλαχθεί με καινούργιο, έπρεπε να πάει στο service για reset. Τον πέταξα και πήρα έναν άλλο. Είμαι στο 4ο toner από τότε.
A/C 12αρι, στον 3ο χρόνο μου έκαψε εξωτερικό μοτέρ.
A/C 24αρι, στον 27 μήνα, με το που έληξε η εγγύηση δηλαδή, καίει πλακέτες. Επισκευές, ασύμφορες.
A/C 9αρι, ευτυχώς δουλεύει ακόμα. Κάνει το ίδιο θέμα με σένα, δηλαδή ακούγεται ένας θόρυβος από τη φτερωτή του ανεμιστήρα της εσωτερικής μονάδας. Το δικό μας, ή δεν είναι τόσο έντονο σαν το δικό σου, ή το έχουμε συνηθίσει.
Κάνω το λάθος κι αγοράζω μειοδοτικά (ενω την είχα διαγράψει την εταιρεία από τις επιλογές μου) ένα κινητό τηλέφωνο για τον αδερφό μου. Με το που το πήρα, δεν έβρισκε σήμα. Την άλλη μέρα στο κατάστημα για αλλαγή.
Φίλος, αγοράζει τηλεόραση. Με το που τη στήνει στο σπίτι του, δεν είχε φωνή. Ευτυχώς, του την αλλάξανε από το κατάστημα με άλλη μάρκα.
Τυχαία περιστατικά? Ίσως. Το θέμα είναι ότι για μένα, δεν υπάρχει η μάρκα.
Καλά ξεμπερδέματα και υπομονή.
Τα περισσότερα προϊόντα αλλαγής που προέρχονται από αντικατάσταση, είναι επισκευασμένα, refurbished.
Εκτυπωτής της συγκεκριμένης εταιρείας, μετά από αλλαγή ενός toner, μόλις τελείωσε κι έπρεπε να αλλαχθεί με καινούργιο, έπρεπε να πάει στο service για reset. Τον πέταξα και πήρα έναν άλλο. Είμαι στο 4ο toner από τότε.
A/C 12αρι, στον 3ο χρόνο μου έκαψε εξωτερικό μοτέρ.
A/C 24αρι, στον 27 μήνα, με το που έληξε η εγγύηση δηλαδή, καίει πλακέτες. Επισκευές, ασύμφορες.
A/C 9αρι, ευτυχώς δουλεύει ακόμα. Κάνει το ίδιο θέμα με σένα, δηλαδή ακούγεται ένας θόρυβος από τη φτερωτή του ανεμιστήρα της εσωτερικής μονάδας. Το δικό μας, ή δεν είναι τόσο έντονο σαν το δικό σου, ή το έχουμε συνηθίσει.
Κάνω το λάθος κι αγοράζω μειοδοτικά (ενω την είχα διαγράψει την εταιρεία από τις επιλογές μου) ένα κινητό τηλέφωνο για τον αδερφό μου. Με το που το πήρα, δεν έβρισκε σήμα. Την άλλη μέρα στο κατάστημα για αλλαγή.
Φίλος, αγοράζει τηλεόραση. Με το που τη στήνει στο σπίτι του, δεν είχε φωνή. Ευτυχώς, του την αλλάξανε από το κατάστημα με άλλη μάρκα.
Τυχαία περιστατικά? Ίσως. Το θέμα είναι ότι για μένα, δεν υπάρχει η μάρκα.
Καλά ξεμπερδέματα και υπομονή.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": gregory_sap
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- spiross
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Senior Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 79
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 7
10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #107756
από spiross
Απαντήθηκε από spiross στο θέμα Ελαττωματικό air-condition Samsung - Οδύσσεια επισκευής...
Με τόσα προβλήματα που ακούω συνέχεια και από γνωστούς ότι υπάρχουν εδώ στην Ελλάδα με τις ηλεκτρικές συσκευές έχω αρχίσει να σκέφτομαι μήπως μας φορτώνουν σαβούρα προιόντα δλδ αυτά που δεν περάσαν τα quality test και απλά τα φέρνουν να τα διαθέσουν εδώ σε έμας τους Ελληνες. Πήρα τηλεόραση plasma πέρσι samsung από media markt και έχει μια αχνή κηλίδα στο κάτω στην τηλεόραση. Φυσικά δεν μπήκα καν στην διαδικασία αλλαγής γιατί δεν το προσέχεις και πολύ αλλά λες για το γμτ.
Δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς,
Για τα aircodition της sasmsung από τι μου είπε ένας γνωστός ψυκτικός είναι φασον προιόντα δλδ δεν τα φτιαχνει η samsung στα εργοστάσια της αλλά πάει σε κάτι απίθανες κινέζικες εταιρείες με τα σχέδια που θέλει και τους τα δίνει και τα φτιάχνουν αυτοί. Και η LG το ίδιο κάνει.
Η μόνες που τα φτιάχνουν σε δικά τους εργοστάσια είναι η mitsubishi, toyotomi και η daiken. Βλέπεις δεν έκανα καμια έρευνα αγοράς πριν το αγοράσω και την πάτησα .
Τώρα θα δω τι μπορώ να κάνω. Πάντως και το electroworld το ηλεκτρονικό κατάστημα του κοτσόβολου δλδ δεύτερη αγορά που κάνω και η δεύτερη με ελαττωματικό προιόν.
Πρίν κανα χρόνο είχα πάρει ένα blueray και μου είχε βγάλει πρόβλημα και όταν απαίτησα και μου φέραν άλλο για αντικατάσταση και το δεύτερο είχε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα(αναβόσβηνε η συσκευή και στο τέλος έσβηνε)
Τελικά το πήγα στο service και το φτιάξανε. Γιαυτό είμαι επιφυλακτικός για αντικατάσταση. δλδ αν μπορούν να το φτιάξουν και μετά να δουλεύει ας το φτιάξουν τι να πω..
Δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς,
Για τα aircodition της sasmsung από τι μου είπε ένας γνωστός ψυκτικός είναι φασον προιόντα δλδ δεν τα φτιαχνει η samsung στα εργοστάσια της αλλά πάει σε κάτι απίθανες κινέζικες εταιρείες με τα σχέδια που θέλει και τους τα δίνει και τα φτιάχνουν αυτοί. Και η LG το ίδιο κάνει.
Η μόνες που τα φτιάχνουν σε δικά τους εργοστάσια είναι η mitsubishi, toyotomi και η daiken. Βλέπεις δεν έκανα καμια έρευνα αγοράς πριν το αγοράσω και την πάτησα .
Τώρα θα δω τι μπορώ να κάνω. Πάντως και το electroworld το ηλεκτρονικό κατάστημα του κοτσόβολου δλδ δεύτερη αγορά που κάνω και η δεύτερη με ελαττωματικό προιόν.
Πρίν κανα χρόνο είχα πάρει ένα blueray και μου είχε βγάλει πρόβλημα και όταν απαίτησα και μου φέραν άλλο για αντικατάσταση και το δεύτερο είχε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα(αναβόσβηνε η συσκευή και στο τέλος έσβηνε)
Τελικά το πήγα στο service και το φτιάξανε. Γιαυτό είμαι επιφυλακτικός για αντικατάσταση. δλδ αν μπορούν να το φτιάξουν και μετά να δουλεύει ας το φτιάξουν τι να πω..
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- chris lam
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
- xlampridis@gmail.com
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 143
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 9
10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #107757
από chris lam
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Και αν κάποιοι φύγαν από τη ζωή σου, σε βλέπουν απ’ το club του παραδείσου, ΑΕΛ θυμήσου, πάντα μαζί σου, βασίλισσα σε θέλουν κι οι νεκροί σου…
Απαντήθηκε από chris lam στο θέμα Ελαττωματικό air-condition Samsung - Οδύσσεια επισκευής...
Φίλε μου παίρνεις ένα τηλ στην εταιρεία και απαιτείς αντικατάσταση και άμα σου πουν μα μου τους λες κύριοι τα μηχανήματα σας στις προδιαγραφές έχουν στάθμη θορύβου αυτό είναι πάνω από την αναγραφόμενη οπότε η το αλλάζετε η παίρνω τηλ στο συνήγορο του καταναλωτή και σας κάνω καταγγελία και το κοινοποιώ στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Και αν κάποιοι φύγαν από τη ζωή σου, σε βλέπουν απ’ το club του παραδείσου, ΑΕΛ θυμήσου, πάντα μαζί σου, βασίλισσα σε θέλουν κι οι νεκροί σου…
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.079 δευτερόλεπτα