Αεραγωγοί
- Grecu_
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Μεγαλο πνευμα
- Δημοσιεύσεις: 804
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 118
Οι στροφες ειναι θεωρητικα 1500 στους τετραπολικους κινητηρες, στην πραγματικοτητα αναλογα με τον κατασκευαστη υπαρχουν μικρες αποκλισεις.
Κι εγω νομιζω οτι σε καλυπτει σαν χαρακτηριστικα ο τετραπολικος αλλα εχω και τις ακοθουλες παρατηρησεις:
- θεωρω τον φυγοκεντρικο ανεμιστηρα μεσα σε σπιτι ιδιαιτερα θορυβωδη, οποιο εργοστασιο κι αν τον φτιαχνει (εγω θα εβαζα κατι σε S&P TD Silent, αλλα με τιμες ελλαδος παμε σε αλλα νουμερα...). Εδω καλυτερα να σου απαντησουν συνforumιτες που το εχουν κανει ηδη και εχουν προσωπικη αποψη
- ο ανεμιστηρας πριν τον εναλλακτη (να φυσαει αερα σε θερμοκρασια χωρου, οχι ηδη ζεσταμενο), οσο πιο μονωμενος γινεται (για τον θορυβο), αλλα και επισκεψιμος
- μετα τη διακλαδωση κλαπετακια ρυθμισης (δες εδω , σιγουρα υπαρχουν και πιο φτηνα) γιατι αλλιως σιγουρα θα εχεις παρα πολυ αερα στο πρωτο στομιο και ελαχιστο στο δευτερο (αν πιανουν τα χερια σου το λυνεις και με ενα κοματι λαμαρινα και δυο ντιζες - μια φορα θα γινει η ρυθμιση, στην αρχη)
- οι αεραγωγοι μονωμενοι, ελικοειδους ραφης ή δυσκαμπτοι
- θερμοστατης τυπου Tiemme ή Olympia Electronics (long live greek products) για ελεγχο θερμοκρασιας και ταχυτητας ανεμιστηρα
Για τις περσιδες, αυτο ειναι θεμα αισθητικο. Οι αεροβαλβιδες εχουν πανευκολη (περιστροφικη) ρυθμιση, ειναι παμφθηνες, αλλα προσωπικα δεν μου κανουν κλικ. Η ανοξειδωτη οψη, το ιδιο. Απο την αλλη, ενα στομιο με κινουμενα πτερυγια σε 1 η 2 κατεθυνσεις επιτρεπει να ελεγξεις λιγο και προς τα που στελνεις τον αερα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Asteris
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Invicta Selenic 700 + heat exchanger
- Δημοσιεύσεις: 2921
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 632
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nafplio
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
- Δημοσιεύσεις: 102
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
οι περσιδες μπορούν να κλεινουν αεροστεγώς ?Grecu_ έγραψε: Tωρα ειδα οτι ο καταλογος δινει και στοιχεια για συχνοτητα 60Hz (τα 490 και 900 κυβικα ειναι για... αλλο ρευμα, οχι το δικο μας). Για τα δικα μας, δεν μας ενδιαφερει, δεν κοιταμε καν.Ποσα hz ειναι οι δικοί μας?
Οι στροφες ειναι θεωρητικα 1500 στους τετραπολικους κινητηρες, στην πραγματικοτητα αναλογα με τον κατασκευαστη υπαρχουν μικρες αποκλισεις.
ποσα μ3 να επιλεξω?
Κι εγω νομιζω οτι σε καλυπτει σαν χαρακτηριστικα ο τετραπολικος αλλα εχω και τις ακοθουλες παρατηρησεις:
- θεωρω τον φυγοκεντρικο ανεμιστηρα μεσα σε σπιτι ιδιαιτερα θορυβωδη, οποιο εργοστασιο κι αν τον φτιαχνει (εγω θα εβαζα κατι σε S&P TD Silent, αλλα με τιμες ελλαδος παμε σε αλλα νουμερα...). Εδω καλυτερα να σου απαντησουν συνforumιτες που το εχουν κανει ηδη και εχουν προσωπικη αποψη
- ο ανεμιστηρας πριν τον εναλλακτη (να φυσαει αερα σε θερμοκρασια χωρου, οχι ηδη ζεσταμενο), οσο πιο μονωμενος γινεται (για τον θορυβο), αλλα και επισκεψιμος
- μετα τη διακλαδωση κλαπετακια ρυθμισης (δες εδω , σιγουρα υπαρχουν και πιο φτηνα) γιατι αλλιως σιγουρα θα εχεις παρα πολυ αερα στο πρωτο στομιο και ελαχιστο στο δευτερο (αν πιανουν τα χερια σου το λυνεις και με ενα κοματι λαμαρινα και δυο ντιζες - μια φορα θα γινει η ρυθμιση, στην αρχη)
- οι αεραγωγοι μονωμενοι, ελικοειδους ραφης ή δυσκαμπτοι
αεραγωγοι γαλβανιζε σωληνα με inox στης γωνίες ευκαμποι.πως το βλεπεις?
- θερμοστατης τυπου Tiemme ή Olympia Electronics (long live greek products) για ελεγχο θερμοκρασιας και ταχυτητας ανεμιστηρα
Για τις περσιδες, αυτο ειναι θεμα αισθητικο. Οι αεροβαλβιδες εχουν πανευκολη (περιστροφικη) ρυθμιση, ειναι παμφθηνες, αλλα προσωπικα δεν μου κανουν κλικ. Η ανοξειδωτη οψη, το ιδιο. Απο την αλλη, ενα στομιο με κινουμενα πτερυγια σε 1 η 2 κατεθυνσεις επιτρεπει να ελεγξεις λιγο και προς τα που στελνεις τον αερα.
σκεφτομουνα τις βαλβίδες για να ρυθμιζω την ποσότητα αέρα και να μην χρειάζομαι ρυθμιστή.Επισης στις περσίδες κουμπωνει η σωληνα σε καποια μουφα υποδοχη που έχει?αεραγωγοι γαλβανιζε σωληνα με inox στης γωνίες ευκαμπη.πως το βλεπεις?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Grecu_
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Μεγαλο πνευμα
- Δημοσιεύσεις: 804
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 118
Ο ηλεκτρονικος ρυθμιστης που ελεγα δεν μπορει να αντικατασταθει απο τον ελεγχο στα στομια προσαγωγης. Μ' αυτον μπορεις να ελεγξεις θερμοκρασιες λειτουργιας (για να μην φυσαει κρυο αερα), στροφες για να παιξεις με παροχη/θορυβο κτλ. Τα κλαπετακια μετα την διακλαδωση ειναι για να εξισορροπισεις τους 2 αεραγωγους στην αρχη αυτων, αλλιως οσο και να κλεισεις τα στομια (ειτε βαλβιδες, ειτε γριλιες, ειτε οτι να ´ναι), θα εχεις πιθανοτατα και τζαμπα πτωση πιεσης και θορυβο. Για τις περσιδες χρειαζεσαι κουτι διανομης (πλενουμ) που συνηθως το φτιαχνει απο λαμαρινα ο καναλας/μαστορας. Εχε υπ´οψην οτι αν μια μεταλλικη αεροβαλβιδα στοιχιζει 15 ευρω, ενα στομιο με damper και κουτι στοιχιζει ανετα τα τετραπλασια.
Γαλβανιζε σωληνα οκ, λες ομως να κανεις τις γωνιες απο δυσκαμπτο αεραγωγο (με την καμια ευκαμπτο "αλουμινιου" που συνηθως ειναι πολυεστερικος και τα 10 μετρα μαζευονται σ´ενα κουτακι των 40 ποντων - το δυσκαμπτο βγαινει σε 3 μετρα και μαζευει αντε στο ενα μετρο) αντι για λαμαρινα? Δεν ειναι οτι πιο σωστο, αλλα θα ηταν ψεμα να πω οτι δεν γινεται συνεχεια, λογω βολικοτητας και ταχυτητας. Επισης, θα μπορουσες να βαλεις δυσκαμπτο αλουμινιου, οχι απαραιτητα ανοξειδωτο.
www.sivar.gr/gr/category/Flexible-Air-Ducts/12
Εδω για παραδειγμα, η σιβαρ τους λεει συμπτυσσομενους αεραγωγους αλουμινιου απλου τυπου. Αυτοι κανουν. Με τους πιο πανω, εγω δεν θα ρισκαρα. Αν μπορεις τους μονωνεις με βαμβακα απ´εξω και μειωνεις και τις απωλειες της διαδρομης (σημαντικο για το απομακρυνσμενο σημειο παροχης)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nafplio
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
- Δημοσιεύσεις: 102
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Grecu_ έγραψε: Καλυτερα απο βαλβιδες δεν πιστευω να κλεινει κανενα στομιο, αεροστεγως με τιποτα.
Ο ηλεκτρονικος ρυθμιστης που ελεγα δεν μπορει να αντικατασταθει απο τον ελεγχο στα στομια προσαγωγης. Μ' αυτον μπορεις να ελεγξεις θερμοκρασιες λειτουργιας (για να μην φυσαει κρυο αερα), στροφες για να παιξεις με παροχη/θορυβο κτλ. Τα κλαπετακια μετα την διακλαδωση ειναι για να εξισορροπισεις τους 2 αεραγωγους στην αρχη αυτων, αλλιως οσο και να κλεισεις τα στομια (ειτε βαλβιδες, ειτε γριλιες, ειτε οτι να ´ναι), θα εχεις πιθανοτατα και τζαμπα πτωση πιεσης και θορυβο. Για τις περσιδες χρειαζεσαι κουτι διανομης (πλενουμ) που συνηθως το φτιαχνει απο λαμαρινα ο καναλας/μαστορας. Εχε υπ´οψην οτι αν μια μεταλλικη αεροβαλβιδα στοιχιζει 15 ευρω, ενα στομιο με damper και κουτι στοιχιζει ανετα τα τετραπλασια.
Γαλβανιζε σωληνα οκ, λες ομως να κανεις τις γωνιες απο δυσκαμπτο αεραγωγο (με την καμια ευκαμπτο "αλουμινιου" που συνηθως ειναι πολυεστερικος και τα 10 μετρα μαζευονται σ´ενα κουτακι των 40 ποντων - το δυσκαμπτο βγαινει σε 3 μετρα και μαζευει αντε στο ενα μετρο) αντι για λαμαρινα? Δεν ειναι οτι πιο σωστο, αλλα θα ηταν ψεμα να πω οτι δεν γινεται συνεχεια, λογω βολικοτητας και ταχυτητας. Επισης, θα μπορουσες να βαλεις δυσκαμπτο αλουμινιου, οχι απαραιτητα ανοξειδωτο.
www.sivar.gr/gr/category/Flexible-Air-Ducts/12
Εδω για παραδειγμα, η σιβαρ τους λεει συμπτυσσομενους αεραγωγους αλουμινιου απλου τυπου. Αυτοι κανουν. Με τους πιο πανω, εγω δεν θα ρισκαρα. Αν μπορεις τους μονωνεις με βαμβακα απ´εξω και μειωνεις και τις απωλειες της διαδρομης (σημαντικο για το απομακρυνσμενο σημειο παροχης)
Αρα εχουμε βεντιλατερ 4πολο 1500 στροφες(ποσα m3 να είναι?)και για ρυθμιστή στροφών κλπ θα εχω θερμοστάτη το Tiemme και μετά κλαπέτα (δεν ξερω εαν θα μπορώ να εχω προσβαση γιατί θα ειναι μέσα στη φούσκα γιαυτο και ισως να μην τα βάλω και ακολουθεί δυσκαμπτο αλουμινιου και σωληνες γαλβανιζε φ100 μονωμένες (μεσα στη φόυσκα θελει μόνωση?με υαλοβαμβακα η μόνωση?)και καταλήγω σε περσίδα ή αεροβαλβίδα (την ΙΝΟΧ την εχει κανα 35 ο καφε ) γιατι δεν μπορω να να βρω περσιδες με κουτι διανομής.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Grecu_
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Μεγαλο πνευμα
- Δημοσιεύσεις: 804
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 118
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.