Αεραγωγοί
- nafplio
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
- Δημοσιεύσεις: 102
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Grecu_
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Μεγαλο πνευμα
- Δημοσιεύσεις: 804
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 118
Αν αναφερεσαι στα CBM, της S&P ειναι ισπανικου οικου και αριστης ποιοτητας. Τα φουρφουρια της Σιβαρ πιστευω οτι ειναι ελληνικης κατασκευης (να περιμενεις αρκετη διαφορα ποιοτητας, και ακομα μεγαλυτερη διαφορα τιμης)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nafplio
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
- Δημοσιεύσεις: 102
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Grecu_ έγραψε: Μπορεις να μου δωσεις μοντελα τους? Αν μιλαμε για φυγοκεντρικους ανεμιστηρες (σαλιγκαρους), ο θορυβος ειναι "στανταρ αξεσουαρ".
Αν αναφερεσαι στα CBM, της S&P ειναι ισπανικου οικου και αριστης ποιοτητας. Τα φουρφουρια της Σιβαρ πιστευω οτι ειναι ελληνικης κατασκευης (να περιμενεις αρκετη διαφορα ποιοτητας, και ακομα μεγαλυτερη διαφορα τιμης)
Στο site kafee εχει τον κατάλογο .
cbm 2 σε 625 αρι με 65 db και 260w σελ 59
vle -14 σε 550 δεν αναφερει ήχο και200w σελ58
firb2c 780 me 70db και 75w σςλ 60
εχει και μοντέλα με μοτερ 4 πολων που εχουν λιγοτερες στροφές και με λιγοτερα wαtt. αλλα δεν γνωριζω ποσες στροφες χρειαζομαι
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Grecu_
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Μεγαλο πνευμα
- Δημοσιεύσεις: 804
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 118
Οπως και να΄χει μακρυα απο τους διπολικους ανεμιστηρες. Μεγαλη καταναλωση, μεγαλος θορυβος και λογω στροφων μικροτερη αξιοπιστια.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nafplio
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
- Δημοσιεύσεις: 102
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Grecu_ έγραψε: Μπερδευτικα, οι σελιδες 57-61 ειναι το "κεφαλαιο 2" με μηχανηματα ειδικων εφαρμογων και δεν βρηκα μεσα αυτα που λες.
Οπως και να΄χει μακρυα απο τους διπολικους ανεμιστηρες. Μεγαλη καταναλωση, μεγαλος θορυβος και λογω στροφων μικροτερη αξιοπιστια.
το site του τιμοκαταλόγου ειναι αυτό issuu.com/kgavrinas/docs/katalogos_kaffe...&viewMode=doublePage και το site
www.kaffe.gr/content.asp?catid=245
ποια ενωεις διπολοκους ανεμιστήρες ? εγω ειπα για 4 πολων με λιγοτερα watt -κατανάλωση
cbm4 σε 650αρι με 1390 στροφές (με δύο πολους έχει 2650 στροφές )και κατάνάλωση σχεδόν την μισή 160w
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Grecu_
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Μεγαλο πνευμα
- Δημοσιεύσεις: 804
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 118
Το CBM 2 ειναι διπολικο, γι'αυτο το εγραψα. Διπολικοι κινητηρες χρησιμοποιουνται οταν εχεις πιο ειδικες συνθηκες (ελλειψη χωρου, αναγκη πιεσης κτλ) και δεν ενοχλει ο θορυβος η η καταναλωση.
Λαβε υπ'οψην οτι οι παροχες ειναι ελευθερα (0Pa πιεση), δηλαδη ισχυουν μονο οταν τα φουρφουρια ΔΕΝ ειναι συνδεδεμενα σε αεραγωγους.
Τα μοναδικα που ειναι ισπανικα ειναι τα CBM παρεπιπτοντως, τα αλλα πρεπει να ειναι ελληνικα (ελπιζω) και δεν εχω καμια αποψη (τα ισπανικα τα εχω δουλεψει).
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nafplio
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
- Δημοσιεύσεις: 102
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Εννοείς οτι καλύτερα με με τους 4 πόλους απο 2? Οι στροφές ομως δεν εχουν σχέση με την απόσταση του αεραγωγού ?
επισης με 4 πολους εχει και την firb4 την γνωρίζεις την μάρκα ?(sel 60)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Grecu_
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Μεγαλο πνευμα
- Δημοσιεύσεις: 804
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 118
Η αποδοση του ανεμιστηρα δινεται απο διαγραμμα παροχης/πιεσης.
Στη δικια μας περιπτωση ο CBM/2-160/062 260W για 500 κυβικα την ωρα δινει 330-340Pa, ενω ο CBM/4-180/075 120W δινει στα 500 κυβικα γυρω στα 90Pa. Ολα αυτα ενω ο διπολικος ειναι μικροτερος σε διαστασεις, ετσι?
Ολα αυτα τα βρισκεις εδω
Αν δεν θελεις να πας αεραγωγους στα 15 μετρα και αν χωραει ο τετραπολικος, πιστευω οτι ενας τετραπολικος σε καλυπτει καλυτερα. Βεβαια, ολα αυτα ειναι μπακαλικα, χωρις να ξερουμε τι ακριβως θελεις να κανεις με τους αεραγωγους και την πτωση πιεσης του ιδιου του τζακιου.
Υ.Γ. Σαν εξαιρετικα απλο συσχετισμο, λαβε υποψην οτι μια μεγαλη καναλατη μοναδα κλιματισμου δινει μεχρι 150Pa διαθεσιμης πιεσης.
Later edit: Τα FRB πρεπει να ειναι τα ελληνικα που διαθετει, ειχα δουλεψει μεγαλυτερα μοντελα για φουσκες, αξιοπρπεπη μηχανηματα σε λογικες τιμες, αλλα θεωρω οτι ειναι του ιδιου επιπεδου με τους ανεμιστηρες που φτιαχνει η Σιβαρ και οι Αφοι Τζαβελλα. (της S&P ειναι τουλαχιστον ενα κλικ παραπερα)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nafplio
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
- Δημοσιεύσεις: 102
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Grecu_ έγραψε: Βεβαια, ολα αυτα ειναι μπακαλικα, χωρις να ξερουμε τι ακριβως θελεις να κανεις με τους αεραγωγους και την πτωση πιεσης του ιδιου του τζακιου.
Υ.Γ. Σαν εξαιρετικα απλο συσχετισμο, λαβε υποψην οτι μια μεγαλη καναλατη μοναδα κλιματισμου δινει μεχρι 150Pa διαθεσιμης πιεσης.
quote]
Ευχαριστώ για την διευκρίνηση
Στην περιπτωσή μου μιλαμε για αποσταση απο το βεντιλατερ- εξοδο εναλλακτη 1,80μ κάθετη διαδρομή και μετα διακλαδονονται-ξεκινουν δύο φ100 αεραγωγοί. Ο πρώτος 070cm εως 1μ και ο δεύτερος στα 3μ κάθετα και συνεχίζει 3,5μ οριζόντια (και αν μπορω θα τον πάω 6μ με 6,5μ οριζόντια αντι γιά 3μ)
Ποσες στροφες προτήνεις οτι θα χρειαστώ καικαι ποσο παροχή m3?Νομιζω οtι με καλύπτει ο4πολος.
Την fir4 την ανάφερα γιατί εχει καλύτερες στροφές με μικρότερη κατανάλωση απο τηνcbm4.Αυτο που με δυσκολεύεισε αυτές ειναι οτι στη 490m3 εχει 1650 στρόφές ενω στη 900m3 εχει 1575m3 και δεν γνωρίζω να επιλέξω.
και κάτι τελευταίο εαν ξέρεις αντι για περσιδες ρυθμιζομενες να βάλω ρυθμιζομενες αεροβαλβίδες ινοχ ;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Grecu_
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Μεγαλο πνευμα
- Δημοσιεύσεις: 804
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 118
Οι στροφες ειναι θεωρητικα 1500 στους τετραπολικους κινητηρες, στην πραγματικοτητα αναλογα με τον κατασκευαστη υπαρχουν μικρες αποκλισεις.
Κι εγω νομιζω οτι σε καλυπτει σαν χαρακτηριστικα ο τετραπολικος αλλα εχω και τις ακοθουλες παρατηρησεις:
- θεωρω τον φυγοκεντρικο ανεμιστηρα μεσα σε σπιτι ιδιαιτερα θορυβωδη, οποιο εργοστασιο κι αν τον φτιαχνει (εγω θα εβαζα κατι σε S&P TD Silent, αλλα με τιμες ελλαδος παμε σε αλλα νουμερα...). Εδω καλυτερα να σου απαντησουν συνforumιτες που το εχουν κανει ηδη και εχουν προσωπικη αποψη
- ο ανεμιστηρας πριν τον εναλλακτη (να φυσαει αερα σε θερμοκρασια χωρου, οχι ηδη ζεσταμενο), οσο πιο μονωμενος γινεται (για τον θορυβο), αλλα και επισκεψιμος
- μετα τη διακλαδωση κλαπετακια ρυθμισης (δες εδω , σιγουρα υπαρχουν και πιο φτηνα) γιατι αλλιως σιγουρα θα εχεις παρα πολυ αερα στο πρωτο στομιο και ελαχιστο στο δευτερο (αν πιανουν τα χερια σου το λυνεις και με ενα κοματι λαμαρινα και δυο ντιζες - μια φορα θα γινει η ρυθμιση, στην αρχη)
- οι αεραγωγοι μονωμενοι, ελικοειδους ραφης ή δυσκαμπτοι
- θερμοστατης τυπου Tiemme ή Olympia Electronics (long live greek products) για ελεγχο θερμοκρασιας και ταχυτητας ανεμιστηρα
Για τις περσιδες, αυτο ειναι θεμα αισθητικο. Οι αεροβαλβιδες εχουν πανευκολη (περιστροφικη) ρυθμιση, ειναι παμφθηνες, αλλα προσωπικα δεν μου κανουν κλικ. Η ανοξειδωτη οψη, το ιδιο. Απο την αλλη, ενα στομιο με κινουμενα πτερυγια σε 1 η 2 κατεθυνσεις επιτρεπει να ελεγξεις λιγο και προς τα που στελνεις τον αερα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Asteris
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Invicta Selenic 700 + heat exchanger
- Δημοσιεύσεις: 2921
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 632
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nafplio
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
- Δημοσιεύσεις: 102
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
οι περσιδες μπορούν να κλεινουν αεροστεγώς ?Grecu_ έγραψε: Tωρα ειδα οτι ο καταλογος δινει και στοιχεια για συχνοτητα 60Hz (τα 490 και 900 κυβικα ειναι για... αλλο ρευμα, οχι το δικο μας). Για τα δικα μας, δεν μας ενδιαφερει, δεν κοιταμε καν.Ποσα hz ειναι οι δικοί μας?
Οι στροφες ειναι θεωρητικα 1500 στους τετραπολικους κινητηρες, στην πραγματικοτητα αναλογα με τον κατασκευαστη υπαρχουν μικρες αποκλισεις.
ποσα μ3 να επιλεξω?
Κι εγω νομιζω οτι σε καλυπτει σαν χαρακτηριστικα ο τετραπολικος αλλα εχω και τις ακοθουλες παρατηρησεις:
- θεωρω τον φυγοκεντρικο ανεμιστηρα μεσα σε σπιτι ιδιαιτερα θορυβωδη, οποιο εργοστασιο κι αν τον φτιαχνει (εγω θα εβαζα κατι σε S&P TD Silent, αλλα με τιμες ελλαδος παμε σε αλλα νουμερα...). Εδω καλυτερα να σου απαντησουν συνforumιτες που το εχουν κανει ηδη και εχουν προσωπικη αποψη
- ο ανεμιστηρας πριν τον εναλλακτη (να φυσαει αερα σε θερμοκρασια χωρου, οχι ηδη ζεσταμενο), οσο πιο μονωμενος γινεται (για τον θορυβο), αλλα και επισκεψιμος
- μετα τη διακλαδωση κλαπετακια ρυθμισης (δες εδω , σιγουρα υπαρχουν και πιο φτηνα) γιατι αλλιως σιγουρα θα εχεις παρα πολυ αερα στο πρωτο στομιο και ελαχιστο στο δευτερο (αν πιανουν τα χερια σου το λυνεις και με ενα κοματι λαμαρινα και δυο ντιζες - μια φορα θα γινει η ρυθμιση, στην αρχη)
- οι αεραγωγοι μονωμενοι, ελικοειδους ραφης ή δυσκαμπτοι
αεραγωγοι γαλβανιζε σωληνα με inox στης γωνίες ευκαμποι.πως το βλεπεις?
- θερμοστατης τυπου Tiemme ή Olympia Electronics (long live greek products) για ελεγχο θερμοκρασιας και ταχυτητας ανεμιστηρα
Για τις περσιδες, αυτο ειναι θεμα αισθητικο. Οι αεροβαλβιδες εχουν πανευκολη (περιστροφικη) ρυθμιση, ειναι παμφθηνες, αλλα προσωπικα δεν μου κανουν κλικ. Η ανοξειδωτη οψη, το ιδιο. Απο την αλλη, ενα στομιο με κινουμενα πτερυγια σε 1 η 2 κατεθυνσεις επιτρεπει να ελεγξεις λιγο και προς τα που στελνεις τον αερα.
σκεφτομουνα τις βαλβίδες για να ρυθμιζω την ποσότητα αέρα και να μην χρειάζομαι ρυθμιστή.Επισης στις περσίδες κουμπωνει η σωληνα σε καποια μουφα υποδοχη που έχει?αεραγωγοι γαλβανιζε σωληνα με inox στης γωνίες ευκαμπη.πως το βλεπεις?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Grecu_
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Μεγαλο πνευμα
- Δημοσιεύσεις: 804
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 118
Ο ηλεκτρονικος ρυθμιστης που ελεγα δεν μπορει να αντικατασταθει απο τον ελεγχο στα στομια προσαγωγης. Μ' αυτον μπορεις να ελεγξεις θερμοκρασιες λειτουργιας (για να μην φυσαει κρυο αερα), στροφες για να παιξεις με παροχη/θορυβο κτλ. Τα κλαπετακια μετα την διακλαδωση ειναι για να εξισορροπισεις τους 2 αεραγωγους στην αρχη αυτων, αλλιως οσο και να κλεισεις τα στομια (ειτε βαλβιδες, ειτε γριλιες, ειτε οτι να ´ναι), θα εχεις πιθανοτατα και τζαμπα πτωση πιεσης και θορυβο. Για τις περσιδες χρειαζεσαι κουτι διανομης (πλενουμ) που συνηθως το φτιαχνει απο λαμαρινα ο καναλας/μαστορας. Εχε υπ´οψην οτι αν μια μεταλλικη αεροβαλβιδα στοιχιζει 15 ευρω, ενα στομιο με damper και κουτι στοιχιζει ανετα τα τετραπλασια.
Γαλβανιζε σωληνα οκ, λες ομως να κανεις τις γωνιες απο δυσκαμπτο αεραγωγο (με την καμια ευκαμπτο "αλουμινιου" που συνηθως ειναι πολυεστερικος και τα 10 μετρα μαζευονται σ´ενα κουτακι των 40 ποντων - το δυσκαμπτο βγαινει σε 3 μετρα και μαζευει αντε στο ενα μετρο) αντι για λαμαρινα? Δεν ειναι οτι πιο σωστο, αλλα θα ηταν ψεμα να πω οτι δεν γινεται συνεχεια, λογω βολικοτητας και ταχυτητας. Επισης, θα μπορουσες να βαλεις δυσκαμπτο αλουμινιου, οχι απαραιτητα ανοξειδωτο.
www.sivar.gr/gr/category/Flexible-Air-Ducts/12
Εδω για παραδειγμα, η σιβαρ τους λεει συμπτυσσομενους αεραγωγους αλουμινιου απλου τυπου. Αυτοι κανουν. Με τους πιο πανω, εγω δεν θα ρισκαρα. Αν μπορεις τους μονωνεις με βαμβακα απ´εξω και μειωνεις και τις απωλειες της διαδρομης (σημαντικο για το απομακρυνσμενο σημειο παροχης)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nafplio
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
- Δημοσιεύσεις: 102
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Grecu_ έγραψε: Καλυτερα απο βαλβιδες δεν πιστευω να κλεινει κανενα στομιο, αεροστεγως με τιποτα.
Ο ηλεκτρονικος ρυθμιστης που ελεγα δεν μπορει να αντικατασταθει απο τον ελεγχο στα στομια προσαγωγης. Μ' αυτον μπορεις να ελεγξεις θερμοκρασιες λειτουργιας (για να μην φυσαει κρυο αερα), στροφες για να παιξεις με παροχη/θορυβο κτλ. Τα κλαπετακια μετα την διακλαδωση ειναι για να εξισορροπισεις τους 2 αεραγωγους στην αρχη αυτων, αλλιως οσο και να κλεισεις τα στομια (ειτε βαλβιδες, ειτε γριλιες, ειτε οτι να ´ναι), θα εχεις πιθανοτατα και τζαμπα πτωση πιεσης και θορυβο. Για τις περσιδες χρειαζεσαι κουτι διανομης (πλενουμ) που συνηθως το φτιαχνει απο λαμαρινα ο καναλας/μαστορας. Εχε υπ´οψην οτι αν μια μεταλλικη αεροβαλβιδα στοιχιζει 15 ευρω, ενα στομιο με damper και κουτι στοιχιζει ανετα τα τετραπλασια.
Γαλβανιζε σωληνα οκ, λες ομως να κανεις τις γωνιες απο δυσκαμπτο αεραγωγο (με την καμια ευκαμπτο "αλουμινιου" που συνηθως ειναι πολυεστερικος και τα 10 μετρα μαζευονται σ´ενα κουτακι των 40 ποντων - το δυσκαμπτο βγαινει σε 3 μετρα και μαζευει αντε στο ενα μετρο) αντι για λαμαρινα? Δεν ειναι οτι πιο σωστο, αλλα θα ηταν ψεμα να πω οτι δεν γινεται συνεχεια, λογω βολικοτητας και ταχυτητας. Επισης, θα μπορουσες να βαλεις δυσκαμπτο αλουμινιου, οχι απαραιτητα ανοξειδωτο.
www.sivar.gr/gr/category/Flexible-Air-Ducts/12
Εδω για παραδειγμα, η σιβαρ τους λεει συμπτυσσομενους αεραγωγους αλουμινιου απλου τυπου. Αυτοι κανουν. Με τους πιο πανω, εγω δεν θα ρισκαρα. Αν μπορεις τους μονωνεις με βαμβακα απ´εξω και μειωνεις και τις απωλειες της διαδρομης (σημαντικο για το απομακρυνσμενο σημειο παροχης)
Αρα εχουμε βεντιλατερ 4πολο 1500 στροφες(ποσα m3 να είναι?)και για ρυθμιστή στροφών κλπ θα εχω θερμοστάτη το Tiemme και μετά κλαπέτα (δεν ξερω εαν θα μπορώ να εχω προσβαση γιατί θα ειναι μέσα στη φούσκα γιαυτο και ισως να μην τα βάλω και ακολουθεί δυσκαμπτο αλουμινιου και σωληνες γαλβανιζε φ100 μονωμένες (μεσα στη φόυσκα θελει μόνωση?με υαλοβαμβακα η μόνωση?)και καταλήγω σε περσίδα ή αεροβαλβίδα (την ΙΝΟΧ την εχει κανα 35 ο καφε ) γιατι δεν μπορω να να βρω περσιδες με κουτι διανομής.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Grecu_
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Μεγαλο πνευμα
- Δημοσιεύσεις: 804
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 118
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.