Παραγωγή πέλλετ (pellets) για ιδιόχρηση
- antisakis
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 531
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 35
η κινεζα ειπε το ποιημα θα χρειαστει καινουργια ανταλακτικα κορωνα πηνειο, η μετατροπη και κινηση
στους κυλινδρους (rollers).
Τι λετε ρε παιδια;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- OANNHSEA
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 713
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 101
Δεν έχω ακούσει να καταστρέφεται κορώνα πηνίο, ύστερα από μόνο τόσο λίγες ώρες λειτουργίας...
Bellum omneum contra omne...
Θάνατος στους πετρελαιάδες!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- antisakis
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 531
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 35
OANNHSEA έγραψε: Μπορείς να τραβήξεις μερικές φωτογραφίες να δούμε τη ζημιά;
Δεν έχω ακούσει να καταστρέφεται κορώνα πηνίο, ύστερα από μόνο τόσο λίγες ώρες λειτουργίας...
Γιαννη εσυ τα ελεγες εγω δεν ακουγα
η κινεζα οντος δεν αντεχει στην πιεση στην αρχη την κακομεταχειριστικα πολυ.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- stamatakis
- Αποσυνδεμένος
- Junior Member
- Δημοσιεύσεις: 33
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- antisakis
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 531
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 35
stamatakis έγραψε: καλησπερα δεν νομιζω να ειναι θεμα κακομεταχειρισης μπορη να ειναι αστοχια υλικου η να μην ειχε αρκετο λαδι μεσα για να λιπενετε και με την θερμοκρασια να επαθες αυτη την ζημια
Λαδια ειχε σιγουρα και μαλιστα παραπανω απο τα κανονικα
ελειπε ομως ο πλαστικος δεικτης μετρησης λαδιου ειχε λιωσει.
να πω ακομη πως η κορωνα ειναι φαγωμενη μονοπαντα σαν να μη πατουσε σωστα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- OANNHSEA
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 713
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 101
Οπότε το πρόβλημα πρέπει να είναι στη μη σωστή ευθυγράμμιση της κορώνας ή και του άξονα κίνησης που περιέχει τη κορώνα..
Σε κάθε περίπτωση αγόρασε νέα κορώνα.
Για μετατροπή σε κινούμενα ρόλερ δεν μπορώ να ξέρω εάν γίνεται.
Θα χρειαστείς νέα μήτρα, νέα ρόλερ και νέο πλαίσιο.
Εάν αγοράσεις όλο το σύστημα χωρίς τον κινητήρα;
Το να βάλεις τον κινητήρα σε ένα νέο ύψος είναι πιο εύκολο - υπάρχουν και τα σχετικά κόμπλερ που σε βοηθούν.
Γενικά στις προηγούμενες δουλειές μου το αποφεύγαμε αυτό το σύστημα. Μόνο σε μία περίπτωση βάλαμε ένα πιο περίπλοκο σύστημα για μετάδοση κίνησης στις 90 μοίρες για να αποφύγουμε το σύστημα της μηχανής σου - βέβαια εκείνο κόστισε πολύ πιο ακριβά, αλλά δουλεύει ακόμα...
.
Bellum omneum contra omne...
Θάνατος στους πετρελαιάδες!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mastoras
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 3810
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 568
Βασικά σοβαρός λόγος είναι αυτό που λέει ο OANNHSEA "σωστή ευθυγράμμιση της κορώνας ή και του άξονα κίνησης που περιέχει τη κορώνα"
Φεύγει η ευθυγράμμιση από φθορά στα ρουλεμάν, η καταστροφή αυτών, η από αρχική κατασκευαστική εφαρμογή, πράγμα πολύ δύσκολο.
Ενας άλλος λόγος είναι η ποιότητα του μετάλλου.....αλλά τι διάολο αυτά τα μέταλλα στα τρακτέρια δουλεύουν απροβλημάτιστα χρόνια ολάκερα......ίσως στα κινέζικα κάτι να αλλάζει.
Και ο σοβαρότερος λόγος είναι η λίπανση.
Σάκη είπες για λάδι........ βαλβολίνη θα εννοούσες. Αν και για εμένα αυτου του είδους το γραναζωμα δουλεύει άψογα με γράσο.....ανάλογα την κατασκευή βέβαια.
Οσο για τις άλλες μετατροπές.....μην βιάζεσαι ακόμα, δώσε ένα μήνα περιθώριο και τα λέμε.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- antisakis
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 531
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 35
OANNHSEA έγραψε: Το πινιόν δεν το βλέπω να έχει φθορές.
Οπότε το πρόβλημα πρέπει να είναι στη μη σωστή ευθυγράμμιση της κορώνας ή και του άξονα κίνησης που περιέχει τη κορώνα..
Σε κάθε περίπτωση αγόρασε νέα κορώνα.
Για μετατροπή σε κινούμενα ρόλερ δεν μπορώ να ξέρω εάν γίνεται.
Θα χρειαστείς νέα μήτρα, νέα ρόλερ και νέο πλαίσιο.
Εάν αγοράσεις όλο το σύστημα χωρίς τον κινητήρα;
Το να βάλεις τον κινητήρα σε ένα νέο ύψος είναι πιο εύκολο - υπάρχουν και τα σχετικά κόμπλερ που σε βοηθούν.
Γενικά στις προηγούμενες δουλειές μου το αποφεύγαμε αυτό το σύστημα. Μόνο σε μία περίπτωση βάλαμε ένα πιο περίπλοκο σύστημα για μετάδοση κίνησης στις 90 μοίρες για να αποφύγουμε το σύστημα της μηχανής σου - βέβαια εκείνο κόστισε πολύ πιο ακριβά, αλλά δουλεύει ακόμα...
.
200 ευρω κανουν τα δυο μαζι Γιαννη και θα ανεβω στο Καλοχωρι σημερα αν υπαρχουν να τα παρω, περιμενω τηλεφωνο τους.
Την μετροπη αργοτερα αφου ξεμπερδεψω με το υλικο μου
σκευτηκα το μοτερ πανω κινηση με ιμαντα, καινουργια roller και τα υπολοιπα σχετικα, αλλα δεν εχω μιλησει με τον μηχανοτεχνιτη ακομα ,
πες μου αν θελεις περισσοτερα για το περίπλοκο σύστημα μετάδοσης κίνησης στις 90 μοίρες που δουλεύει ακόμα και ποσο κοστιζει περιπου
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- antisakis
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 531
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 35
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- antisakis
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 531
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 35
mastoras έγραψε: Να σκορπίσει γρανάζωμα κορώνα πηνίου........το κέρατο μου μέσα.
Βασικά σοβαρός λόγος είναι αυτό που λέει ο OANNHSEA "σωστή ευθυγράμμιση της κορώνας ή και του άξονα κίνησης που περιέχει τη κορώνα"
Φεύγει η ευθυγράμμιση από φθορά στα ρουλεμάν, η καταστροφή αυτών, η από αρχική κατασκευαστική εφαρμογή, πράγμα πολύ δύσκολο.
Ενας άλλος λόγος είναι η ποιότητα του μετάλλου.....αλλά τι διάολο αυτά τα μέταλλα στα τρακτέρια δουλεύουν απροβλημάτιστα χρόνια ολάκερα......ίσως στα κινέζικα κάτι να αλλάζει.
Και ο σοβαρότερος λόγος είναι η λίπανση.
Σάκη είπες για λάδι........ βαλβολίνη θα εννοούσες. Αν και για εμένα αυτου του είδους το γραναζωμα δουλεύει άψογα με γράσο.....ανάλογα την κατασκευή βέβαια.
Οσο για τις άλλες μετατροπές.....μην βιάζεσαι ακόμα, δώσε ένα μήνα περιθώριο και τα λέμε.
Βαλβολινη συν το γρασσο που παει μεσα αν ζεσταθει γιαυτο λεω οτι ειχε και παραπανω απο τα κανονικα
για την μετατροπη εχουμε χρονο πρεπει να βγαλω 1,5 με 2 τονους ακομα και μετα .
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- messinios
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 2
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Ευχαριστώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- antisakis
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 531
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 35
Υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξω;
Σημερα εκτελω χρεει μηχανοτεχνιτη εχω αποσυναρμολογηση συναρμολογηση της πρεσσας.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- antisakis
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 531
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 35
messinios έγραψε: Γεια σας παιδιά και από ‘μένα έμαθα πάρα πολλά από το forum αυτές τις μέρες γνωρίζει κανείς ή το έχει δοκιμάσει να πάρει μέτρηση? Τι υγρασία μπορεί να έχουν chips από κλαδιά ελιάς που κλαδεύτηκαν πριν από 15 μέρες και έγιναν chips σήμερα «θεωρητικά σήμερα» για να ξέρω αν θα μπορώ να τα ρίχνω στον λέβητα βιομάζας που βάζουμε την άλλη εβδομάδα?
Ευχαριστώ
Δεν ειμαι σιγουρος νομιζω γυρω στο 12 θα πρεπει να ειναι η υγρασια στα chips οταν μπαινουν στον λεβητα
υπαρχουν ομως αρκετοι που θα σε πουν σιγουρα.
φιλε χρειαζεσαι υγρασιομετρο.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mastoras
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 3810
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 568
Εγώ εμπειρικά θα ανέβαζα την στάθμη μέχρι την μέση του πινιον, εάν είναι ευρύχωρο το κάρτερ. Εαν είναι μικρό, μέχρι την κορώνα πιστεύω να είναι καλά.
Επίσης το βάθος του πατήματος στην κορώνα να είναι αρκετό, και αυτό το λέω γιατί μάλλον στις φώτο με τα φθαρμένα δόντια μου φάνηκε ότι πατούσε ψηλά το πινιον.
Προσπάθησε να δεις μήπως έχει μετατοπιστεί το ρουλεμάν [πάνω κάτω] και έχει αλλάξει το βάθος του πατήματος, με αποτέλεσμα να υπάρξει αυτή φθορά.
Τι σκ@τ@ έπαθε ....το κέρατο μου
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- messinios
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 2
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.