Παραγωγή πέλλετ (pellets) για ιδιόχρηση

Περισσότερα
11 Χρόνια 7 Μήνες πριν #29765 από antisakis
Τελος η παραγωγη πελλετ για λιγο καιρο,
η κινεζα ειπε το ποιημα θα χρειαστει καινουργια ανταλακτικα κορωνα πηνειο, η μετατροπη και κινηση
στους κυλινδρους (rollers).
Τι λετε ρε παιδια;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 7 Μήνες πριν #29815 από OANNHSEA
Μπορείς να τραβήξεις μερικές φωτογραφίες να δούμε τη ζημιά;
Δεν έχω ακούσει να καταστρέφεται κορώνα πηνίο, ύστερα από μόνο τόσο λίγες ώρες λειτουργίας...

Bellum omneum contra omne...
Θάνατος στους πετρελαιάδες!!!
Last edit: 11 Χρόνια 7 Μήνες πριν by OANNHSEA.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 7 Μήνες πριν #29868 από antisakis

OANNHSEA έγραψε: Μπορείς να τραβήξεις μερικές φωτογραφίες να δούμε τη ζημιά;
Δεν έχω ακούσει να καταστρέφεται κορώνα πηνίο, ύστερα από μόνο τόσο λίγες ώρες λειτουργίας...


Γιαννη εσυ τα ελεγες εγω δεν ακουγα
η κινεζα οντος δεν αντεχει στην πιεση στην αρχη την κακομεταχειριστικα πολυ.


Συνημμένο αρχείο:


Uploaded with ImageShack.us

Συνημμένο αρχείο:


Uploaded with ImageShack.us

Συνημμένο αρχείο:


Uploaded with ImageShack.us

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 7 Μήνες πριν #30018 από stamatakis
καλησπερα δεν νομιζω να ειναι θεμα κακομεταχειρισης μπορη να ειναι αστοχια υλικου η να μην ειχε αρκετο λαδι μεσα για να λιπενετε και με την θερμοκρασια να επαθες αυτη την ζημια

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 7 Μήνες πριν #30119 από antisakis

stamatakis έγραψε: καλησπερα δεν νομιζω να ειναι θεμα κακομεταχειρισης μπορη να ειναι αστοχια υλικου η να μην ειχε αρκετο λαδι μεσα για να λιπενετε και με την θερμοκρασια να επαθες αυτη την ζημια


Λαδια ειχε σιγουρα και μαλιστα παραπανω απο τα κανονικα
ελειπε ομως ο πλαστικος δεικτης μετρησης λαδιου ειχε λιωσει.
να πω ακομη πως η κορωνα ειναι φαγωμενη μονοπαντα σαν να μη πατουσε σωστα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 7 Μήνες πριν #30125 από OANNHSEA
Το πινιόν δεν το βλέπω να έχει φθορές.
Οπότε το πρόβλημα πρέπει να είναι στη μη σωστή ευθυγράμμιση της κορώνας ή και του άξονα κίνησης που περιέχει τη κορώνα..
Σε κάθε περίπτωση αγόρασε νέα κορώνα.
Για μετατροπή σε κινούμενα ρόλερ δεν μπορώ να ξέρω εάν γίνεται.
Θα χρειαστείς νέα μήτρα, νέα ρόλερ και νέο πλαίσιο.

Εάν αγοράσεις όλο το σύστημα χωρίς τον κινητήρα;
Το να βάλεις τον κινητήρα σε ένα νέο ύψος είναι πιο εύκολο - υπάρχουν και τα σχετικά κόμπλερ που σε βοηθούν.

Γενικά στις προηγούμενες δουλειές μου το αποφεύγαμε αυτό το σύστημα. Μόνο σε μία περίπτωση βάλαμε ένα πιο περίπλοκο σύστημα για μετάδοση κίνησης στις 90 μοίρες για να αποφύγουμε το σύστημα της μηχανής σου - βέβαια εκείνο κόστισε πολύ πιο ακριβά, αλλά δουλεύει ακόμα...
.

Bellum omneum contra omne...
Θάνατος στους πετρελαιάδες!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 7 Μήνες πριν #30134 από mastoras
Να σκορπίσει γρανάζωμα κορώνα πηνίου........το κέρατο μου μέσα. :angry:

Βασικά σοβαρός λόγος είναι αυτό που λέει ο OANNHSEA "σωστή ευθυγράμμιση της κορώνας ή και του άξονα κίνησης που περιέχει τη κορώνα"

Φεύγει η ευθυγράμμιση από φθορά στα ρουλεμάν, η καταστροφή αυτών, η από αρχική κατασκευαστική εφαρμογή, πράγμα πολύ δύσκολο.

Ενας άλλος λόγος είναι η ποιότητα του μετάλλου.....αλλά τι διάολο αυτά τα μέταλλα στα τρακτέρια δουλεύουν απροβλημάτιστα χρόνια ολάκερα......ίσως στα κινέζικα κάτι να αλλάζει.

Και ο σοβαρότερος λόγος είναι η λίπανση.

Σάκη είπες για λάδι........ :huh: βαλβολίνη θα εννοούσες. Αν και για εμένα αυτου του είδους το γραναζωμα δουλεύει άψογα με γράσο.....ανάλογα την κατασκευή βέβαια. :)

Οσο για τις άλλες μετατροπές.....μην βιάζεσαι ακόμα, δώσε ένα μήνα περιθώριο και τα λέμε. ;)
Last edit: 11 Χρόνια 7 Μήνες πριν by mastoras.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 7 Μήνες πριν #30143 από antisakis

OANNHSEA έγραψε: Το πινιόν δεν το βλέπω να έχει φθορές.
Οπότε το πρόβλημα πρέπει να είναι στη μη σωστή ευθυγράμμιση της κορώνας ή και του άξονα κίνησης που περιέχει τη κορώνα..
Σε κάθε περίπτωση αγόρασε νέα κορώνα.
Για μετατροπή σε κινούμενα ρόλερ δεν μπορώ να ξέρω εάν γίνεται.
Θα χρειαστείς νέα μήτρα, νέα ρόλερ και νέο πλαίσιο.

Εάν αγοράσεις όλο το σύστημα χωρίς τον κινητήρα;
Το να βάλεις τον κινητήρα σε ένα νέο ύψος είναι πιο εύκολο - υπάρχουν και τα σχετικά κόμπλερ που σε βοηθούν.

Γενικά στις προηγούμενες δουλειές μου το αποφεύγαμε αυτό το σύστημα. Μόνο σε μία περίπτωση βάλαμε ένα πιο περίπλοκο σύστημα για μετάδοση κίνησης στις 90 μοίρες για να αποφύγουμε το σύστημα της μηχανής σου - βέβαια εκείνο κόστισε πολύ πιο ακριβά, αλλά δουλεύει ακόμα...
.


200 ευρω κανουν τα δυο μαζι Γιαννη και θα ανεβω στο Καλοχωρι σημερα αν υπαρχουν να τα παρω, περιμενω τηλεφωνο τους.
Την μετροπη αργοτερα αφου ξεμπερδεψω με το υλικο μου
σκευτηκα το μοτερ πανω κινηση με ιμαντα, καινουργια roller και τα υπολοιπα σχετικα, αλλα δεν εχω μιλησει με τον μηχανοτεχνιτη ακομα ,
πες μου αν θελεις περισσοτερα για το περίπλοκο σύστημα μετάδοσης κίνησης στις 90 μοίρες που δουλεύει ακόμα και ποσο κοστιζει περιπου
Last edit: 11 Χρόνια 7 Μήνες πριν by antisakis.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 7 Μήνες πριν #30401 από antisakis
Ευτυχως υπαρχουν ετοιμοπαράδοτα ανταλλακτικα.


Συνημμένο αρχείο:


Uploaded with ImageShack.us
Last edit: 11 Χρόνια 7 Μήνες πριν by antisakis.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 7 Μήνες πριν #30416 από antisakis

mastoras έγραψε: Να σκορπίσει γρανάζωμα κορώνα πηνίου........το κέρατο μου μέσα. :angry:

Βασικά σοβαρός λόγος είναι αυτό που λέει ο OANNHSEA "σωστή ευθυγράμμιση της κορώνας ή και του άξονα κίνησης που περιέχει τη κορώνα"

Φεύγει η ευθυγράμμιση από φθορά στα ρουλεμάν, η καταστροφή αυτών, η από αρχική κατασκευαστική εφαρμογή, πράγμα πολύ δύσκολο.

Ενας άλλος λόγος είναι η ποιότητα του μετάλλου.....αλλά τι διάολο αυτά τα μέταλλα στα τρακτέρια δουλεύουν απροβλημάτιστα χρόνια ολάκερα......ίσως στα κινέζικα κάτι να αλλάζει.

Και ο σοβαρότερος λόγος είναι η λίπανση.

Σάκη είπες για λάδι........ :huh: βαλβολίνη θα εννοούσες. Αν και για εμένα αυτου του είδους το γραναζωμα δουλεύει άψογα με γράσο.....ανάλογα την κατασκευή βέβαια. :)

Οσο για τις άλλες μετατροπές.....μην βιάζεσαι ακόμα, δώσε ένα μήνα περιθώριο και τα λέμε. ;)


Βαλβολινη συν το γρασσο που παει μεσα αν ζεσταθει γιαυτο λεω οτι ειχε και παραπανω απο τα κανονικα
για την μετατροπη εχουμε χρονο πρεπει να βγαλω 1,5 με 2 τονους ακομα και μετα .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 7 Μήνες πριν #30419 από messinios
Γεια σας παιδιά και από ‘μένα έμαθα πάρα πολλά από το forum αυτές τις μέρες γνωρίζει κανείς ή το έχει δοκιμάσει να πάρει μέτρηση? Τι υγρασία μπορεί να έχουν chips από κλαδιά ελιάς που κλαδεύτηκαν πριν από 15 μέρες και έγιναν chips σήμερα «θεωρητικά σήμερα» για να ξέρω αν θα μπορώ να τα ρίχνω στον λέβητα βιομάζας που βάζουμε την άλλη εβδομάδα?
Ευχαριστώ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 7 Μήνες πριν #30483 από antisakis
Μια ερωτηση η βαλβολινη σε ποιο υψος του πινιον πρεπει να φτανει;
Υπαρχει κατι που πρεπει να προσεξω;
Σημερα εκτελω χρεει μηχανοτεχνιτη εχω αποσυναρμολογηση συναρμολογηση της πρεσσας.
Last edit: 11 Χρόνια 7 Μήνες πριν by antisakis.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 7 Μήνες πριν #30486 από antisakis

messinios έγραψε: Γεια σας παιδιά και από ‘μένα έμαθα πάρα πολλά από το forum αυτές τις μέρες γνωρίζει κανείς ή το έχει δοκιμάσει να πάρει μέτρηση? Τι υγρασία μπορεί να έχουν chips από κλαδιά ελιάς που κλαδεύτηκαν πριν από 15 μέρες και έγιναν chips σήμερα «θεωρητικά σήμερα» για να ξέρω αν θα μπορώ να τα ρίχνω στον λέβητα βιομάζας που βάζουμε την άλλη εβδομάδα?
Ευχαριστώ


Δεν ειμαι σιγουρος νομιζω γυρω στο 12 θα πρεπει να ειναι η υγρασια στα chips οταν μπαινουν στον λεβητα
υπαρχουν ομως αρκετοι που θα σε πουν σιγουρα.
φιλε χρειαζεσαι υγρασιομετρο.
Last edit: 11 Χρόνια 7 Μήνες πριν by antisakis.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 7 Μήνες πριν #30493 από mastoras
Δύσκολη ερώτηση......ασαφή απάντηση. :unsure:

Εγώ εμπειρικά θα ανέβαζα την στάθμη μέχρι την μέση του πινιον, εάν είναι ευρύχωρο το κάρτερ. Εαν είναι μικρό, μέχρι την κορώνα πιστεύω να είναι καλά.

Επίσης το βάθος του πατήματος στην κορώνα να είναι αρκετό, και αυτό το λέω γιατί μάλλον στις φώτο με τα φθαρμένα δόντια μου φάνηκε ότι πατούσε ψηλά το πινιον.

Προσπάθησε να δεις μήπως έχει μετατοπιστεί το ρουλεμάν [πάνω κάτω] και έχει αλλάξει το βάθος του πατήματος, με αποτέλεσμα να υπάρξει αυτή φθορά.

Τι σκ@τ@ έπαθε ....το κέρατο μου :angry:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 7 Μήνες πριν #30526 από messinios
Είπα να ρωτήσω γιατί κάποιοι διάβασα ότι έχουν αρχίσει και δουλεύουν το κλαδί της ελιάς και θα γνωρίζουν λογικά πόσες μέρες κάνει να πέσει η υγρασία κάτω από 20% που είναι και το όριο για να μπορέσει να καεί η βιομάζα σε λέβητα σύμφωνα με αυτά που έχω διαβάσει και ακούσει κατά καιρούς. Καλά ζητώ πολλά το ξέρω, θέλω να μάθω πράγματα που άλλοι έχουν παιδευτεί πολύ για να τα μάθουν εδώ πέρα. Θα πάρω σύντομα υγρασιόμετρο έχει κανείς καμία πρόταση για κανένα καλό και φθηνό?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.447 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ