Παραγωγή πέλλετ (pellets) για ιδιόχρηση

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #44218 από slacker

mastoras έγραψε: Θα μπορούσατε μας πείτε από που πηγάζουν όλα αυτά τα συμπεράσματα σας, όπως επίσης και ποιο είναι το μέτρο σύγκρισης ?


Καλημερα.

Ενα συμνπερασμα ειναι προιον παρατηρησεων, στοιχειων τα οποια εαν εχει κανεις την απαραιτητη γνωση μπορει να αξιολογηση και να οδηγηθει σε ενα ασφαλες συμπερασμα.

Εχω λοιπον δει εφτα μοναδες, 6 Κινεζικες και μια ευρωπαικη (δυστυχως μια μονον αν και θα ηθελα να εχω μια ποιο πληρη εικονα και αυτων), μετα απο 400-800 ωρες λειτουργιας. Το συμπερασμα μου απο τις φθορες, βλαβες και γενικη εσωτερικη εικονα των μοναδων ηταν αποκαρδιωτικη.

Μερικες βλαβες προεκυψαν κατα την ταπεινη μου αποψη απο κακης ποιοτητας υλικο, αλλες απο κακη αρμοση-εφαρμογη, ευθυγραμμιση.

Παραδειγμα Α) Ρολλερ κομμενο στα δυο, παρατηρηθηκαν φυσαλιδες μεσα στο χυτευμενο χαλυβα, οπου μαλλιστα παρατηρηθηκε και ελαφρα σκουρια γυρω απο την "κενη" επιφανεια. Νομιζω οτι εδω εχουμε να κανουμε με ανακυκλωμενο χαλυβα χαμηλων προδιαγραφων επεξεργασιας.

Παραδειγμα Β) Αρπαγμενο ρολλερ και μητρα, παρομοια ακριβως περιπτωση με αυτην που ανεφερε σε προηγουμενο ποστ ο antisakis.

Παραδειγμα Γ) Κουρεμενη κορωνη μεταδωσης απο οριζοντιο σε καθετο αξονα.

Παραδειγμα Δ) Κρακ (ρωγμες) στο σωμα του θαλαμου συμπιεσης.

Η Ευρωπαικου κατασκευαστη μηχανη παρουσιασε αλλες φθορες οι οποιες θα μπορουσε καποιος να καταλογισει και ως μερικη ευθηνη την κακη χρηση του χειριστη, για αυτο ειπα πριν δεν ειμαι σε θεση να εχω ασφαλη συμπερασμα σε αυτην την περιπτωση.

Αυτα ειναι τα ποιο σοβαρα που ερχοντε γρηγορα στο μυαλο μου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #44220 από slacker

antisakis έγραψε: Τρεις τονους πελλετ η κινεζα μου χωρις προβλημα ,
η ποιοτητα και η σκληραδα του πελλετ δεν εξαρταται απο την πρεσσα αλλα απο το υλικο,
εχω κανει πελλετ που δεν σπαει με το χερι αυτο δεν σημαινει οτι ειναι καλη η πρεσσα
ουτε για τον τροφοδοτη του καυστηρα ειναι καλο το σκληρο πελλετ.


[/quote]
Οταν περασα τα καινουρια ανταλλακτικα (κορωνα πηνιο)γυριζαν κανονικα με το χερι μολις εσφιξα καλα τις βιδες δεν γυρνουσαν καθολου και αναγκαστικα να βαλω αποστατη ,
τωρα ειναι ενταξει η τουλαχιστον ετσι δειχνει.
[/quote]

Δηλαδη η ζημια που αναφερεις εδω εγινε μετα τους τρεις τονους πραγωγης;

Τι παραγωγη εχει η μοναδα σου την ωρα;
Last edit: 11 Χρόνια 5 Μήνες πριν by slacker.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #44226 από slacker

antisakis έγραψε: η ποιοτητα και η σκληραδα του πελλετ δεν εξαρταται απο την πρεσσα αλλα απο το υλικο,
εχω κανει πελλετ που δεν σπαει με το χερι αυτο δεν σημαινει οτι ειναι καλη η πρεσσα
ουτε για τον τροφοδοτη του καυστηρα ειναι καλο το σκληρο πελλετ.[/color]


Η ποιοτητα και η σκληραδα του παραγμενου pellet εχει να κανει με τον συνδυασμο μιας καλης πρωτης υλης, σε ενα καταλληλο ποσοστο υγρασιας, και μια καλης ποιοτητας πρεσσα.

Το ενα διχως το αλλο δυσκολα θα φρει καλο αποτελεσμα.

Τωρα τι ειναι καλο και τι οχι ειναι υποκειμενικο.

Το pellet καλο ειναι να μπορει να φτασει αθρυματιστο απο την δεξαμενη στον καυστηρα, χωρις να σκορπαει στην διαδρομη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #44237 από mastoras

slacker έγραψε: Δηλαδη η ζημια που αναφερεις εδω εγινε μετα τους τρεις τονους πραγωγης;

Τι παραγωγη εχει η μοναδα σου την ωρα;


slacker ο τρόπος που γράφεις δείχνει ότι έχεις άποψη για τις πελλετομηχανες......η καλύτερα θα έλεγα "επι των μηχανουργικών" Αλήθεια με τι ασχολείσε ? Είσαι ιδιώτης που δείχνει ενδιαφέρον για της μηχανές, η κάποιος μηχανολόγος που μπήκε στον χορό.

Βασικά η ορολογία "μονάδες" δεν συνάδει με τον τίτλο του θέματος. Εδώ μιλάμε για πελλετομηχανες που προορίζονται για ιδιώτες.

Επίσης είναι μεγάλο λάθος να συγκρίνουμε τα κινέζικα μηχανήματα με τα ευρωπαϊκά. Οταν θα θέλει κάποιος να μπει σε αυτήν την διαδικασία, και να γράφει στο θέμα αυτό εντυπώσεις, θα πρέπει να το κάνει με στοιχεία [μηχανημάτων] και όχι αόριστες κουβέντες.

Όλοι συμφωνούμε ότι ένα ευρωπαϊκό μηχάνημα θα είναι σαφώς ανώτερο από μια Κινέζα.......αλλά για ποιο μηχάνημα μιλάμε ? Και για ποια τιμή.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #44244 από slacker

mastoras έγραψε:

slacker έγραψε: Δηλαδη η ζημια που αναφερεις εδω εγινε μετα τους τρεις τονους πραγωγης;

Τι παραγωγη εχει η μοναδα σου την ωρα;


slacker ο τρόπος που γράφεις δείχνει ότι έχεις άποψη για τις πελλετομηχανες......η καλύτερα θα έλεγα "επι των μηχανουργικών" Αλήθεια με τι ασχολείσε ? Είσαι ιδιώτης που δείχνει ενδιαφέρον για της μηχανές, η κάποιος μηχανολόγος που μπήκε στον χορό.

Βασικά η ορολογία "μονάδες" δεν συνάδει με τον τίτλο του θέματος. Εδώ μιλάμε για πελλετομηχανες που προορίζονται για ιδιώτες.

Επίσης είναι μεγάλο λάθος να συγκρίνουμε τα κινέζικα μηχανήματα με τα ευρωπαϊκά. Οταν θα θέλει κάποιος να μπει σε αυτήν την διαδικασία, και να γράφει στο θέμα αυτό εντυπώσεις, θα πρέπει να το κάνει με στοιχεία [μηχανημάτων] και όχι αόριστες κουβέντες.

Όλοι συμφωνούμε ότι ένα ευρωπαϊκό μηχάνημα θα είναι σαφώς ανώτερο από μια Κινέζα.......αλλά για ποιο μηχάνημα μιλάμε ? Και για ποια τιμή.


Στην οικογενεια των Μηχανικων του δικου μου κλαδου δυστυχως βλεπουν τα παντα ως μοναδες. Μινι, μεσαιες, μεγαλες, κρισιμης και υπερκρισιμης ισχυος.

Δεν ειναι λαθος να αποκαλει κανεις την λιλιπουτια μηχανη σου μια μοναδα παραγωγης...ειναι μια μοναδα μικρου μεγεθους, υπο μια οπτικη.

Δεν ασχολουμε με εμποριο, ειμαι πολλα χρονια τωρα σε ενα ερευνητικο κεντρο βελτιωσης κινητηρων εξωτερικης καυσης, αεριοστροβιλων, πυραυλικων συστηματων στην Αγγλια για λογαριασμο της ABB Group.

Ομως εχω ασχοληθει πολλα χρονια με διαφορες μηχανες εσωτερικης καυσης και διαφορα βοηθητικα μηχανηματα υποστηριξης, οπως αεροσυμπιεστες, φυγοκεντρικοι καθαριστες, αντλιες, σε διαφορους τυπους και διαταξεις.

Συνεπως μετα απο τα 10 + χρονια που ζω με μηχανες και μηχανηματα μπορω να καταλαβω καποια πραγματα.

Συγκρινω Κινεζικα μηχανηματα πελλετοποιησης, (δεν θα ηθελα να γενικευσω την αποψη μου για γενικα μηχανηματα Κινας) που προοριζοντε για ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ χρηση, ωστε να ικανοποιησει καποιος τις οικογενειακες του αναγκες θερμασνσης, με αντιστοιχα Ευρωπαικα.

Δεν εχω δει πολλα Ευρωπαικα και ευελπιστουσα οτι καποιοι εδω μεσα ισως ειχαν την εμπειρια να πουν μερικες αποψεις.

PS: Η συγκριση που προσπαθω να κανω, και τα στοιχεια που προσπαθω να "ριξω" στο τραπεζι μου αφορουν ομοια μηχανηματα, οχι δυσαναλογες κατασκευες. Μηχανικος ειμαι μην το ξεχνας... ;)
Last edit: 11 Χρόνια 5 Μήνες πριν by slacker.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Nasikas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #44266 από mastoras

slacker έγραψε: Δεν ασχολουμε με εμποριο, ειμαι πολλα χρονια τωρα σε ενα ερευνητικο κεντρο βελτιωσης κινητηρων εξωτερικης καυσης, αεριοστροβιλων, πυραυλικων συστηματων στην Αγγλια για λογαριασμο της ABB Group.

Ομως εχω ασχοληθει πολλα χρονια με διαφορες μηχανες εσωτερικης καυσης και διαφορα βοηθητικα μηχανηματα υποστηριξης, οπως αεροσυμπιεστες, φυγοκεντρικοι καθαριστες, αντλιες, σε διαφορους τυπους και διαταξεις.


Πολύ ωραία !!! Τότε μπορούμε να συζητήσουμε για pulse engine και την εφαρμογή του επάνω σε τηλεκατευθυνόμενους στόχους, όπως επίσης.... αν και δεν είναι τις ειδικότητας σου :P μια homemade jet engine που πρόσφατα έχουμε κατασκευάσει εδώ στην Θεσσαλονίκη. ;)

Τι θέλεις και μπλέχτηκες με τις πρέσες που φτιάχνουν τροφή για κουνέλια :lol:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #44293 από slacker

mastoras έγραψε:

slacker έγραψε: Δεν ασχολουμε με εμποριο, ειμαι πολλα χρονια τωρα σε ενα ερευνητικο κεντρο βελτιωσης κινητηρων εξωτερικης καυσης, αεριοστροβιλων, πυραυλικων συστηματων στην Αγγλια για λογαριασμο της ABB Group.

Ομως εχω ασχοληθει πολλα χρονια με διαφορες μηχανες εσωτερικης καυσης και διαφορα βοηθητικα μηχανηματα υποστηριξης, οπως αεροσυμπιεστες, φυγοκεντρικοι καθαριστες, αντλιες, σε διαφορους τυπους και διαταξεις.


Πολύ ωραία !!! Τότε μπορούμε να συζητήσουμε για pulse engine και την εφαρμογή του επάνω σε τηλεκατευθυνόμενους στόχους, όπως επίσης.... αν και δεν είναι τις ειδικότητας σου :P μια homemade jet engine που πρόσφατα έχουμε κατασκευάσει εδώ στην Θεσσαλονίκη. ;)

Τι θέλεις και μπλέχτηκες με τις πρέσες που φτιάχνουν τροφή για κουνέλια :lol:


Δεν καταλαβαινω τι ακριβως θες να πεις.

Εκανα καποιες ερωτησεις πανω στο θεμα που εχει ανοιξει αλλος χρηστης.
Με ρωτας τι δουλεια κανω.
Σου απαντω.
Και μου λες γιατι ασχολουμε με αυτο το πραγμα ?

Γιατι ετσι θελω. Γιατι θελω να βοηθησω καποιον, γιατι θελω να φτιαχνω τροφη για κουνελλια εν τελη...

Ασε την ηρωνια σε παρακαλω, εαν δεν εχεις να προσφερεις κατι σε αυτο που ρωταω, απλα δεν συμμετεχεις.

Θιχτηκες επειδη αναφερθηκα υποτιμητικα στην ποιοτητα κατασκευης των Κινεζικων Μηχανων;
Νομιζες ισως οτι ημουν κανας εμπορας και προσπαθω να σπρωξω τις μηχανες μου;

Ξανα επαναλαμβανω, εαν δεν εχεις κατι να προσφερεις στο θεμα, απλα απεχεις.
Last edit: 11 Χρόνια 5 Μήνες πριν by slacker.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #44296 από kosmidis80

slacker έγραψε:

mastoras έγραψε:

slacker έγραψε: Δεν ασχολουμε με εμποριο, ειμαι πολλα χρονια τωρα σε ενα ερευνητικο κεντρο βελτιωσης κινητηρων εξωτερικης καυσης, αεριοστροβιλων, πυραυλικων συστηματων στην Αγγλια για λογαριασμο της ABB Group.

Ομως εχω ασχοληθει πολλα χρονια με διαφορες μηχανες εσωτερικης καυσης και διαφορα βοηθητικα μηχανηματα υποστηριξης, οπως αεροσυμπιεστες, φυγοκεντρικοι καθαριστες, αντλιες, σε διαφορους τυπους και διαταξεις.


Πολύ ωραία !!! Τότε μπορούμε να συζητήσουμε για pulse engine και την εφαρμογή του επάνω σε τηλεκατευθυνόμενους στόχους, όπως επίσης.... αν και δεν είναι τις ειδικότητας σου :P μια homemade jet engine που πρόσφατα έχουμε κατασκευάσει εδώ στην Θεσσαλονίκη. ;)

Τι θέλεις και μπλέχτηκες με τις πρέσες που φτιάχνουν τροφή για κουνέλια :lol:


Δεν καταλαβαινω τι ακριβως θες να πεις.

Εκανα καποιε ερωτησεις πανω στο θεμα που εχει ανοιξει αλλος χρηστης.
Με ρωτας τι δουλεια κανω.
Σου απαντω.
Και μου λες γιατι ασχολουμε με αυτο το πραγμα ?

Γιατι ετσι θελω. Γιατι θελω αν βοηθησω καποιον, γιατι θελω να φτιαχνω τροφη για κουνελλια εν τελη...

Ασε την ηρωνια σε παρακαλω, εαν δεν εχεις να προσφερεις κατι σε αυτο που ρωταω, απλα δεν συμμετεχεις.


Λαθος καταλαβες, δεν παιζει ειρωνεια!

Ο μαστορας ειναι τρελαμενος με τον αερομοντελισμο! Και μιας και εσυ ξερεις πραγματα οπως τα παραπανω, θα ηθελε να πιασετε την συζητηση γι αυτα... Αυτο ειναι ολο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #44297 από slacker

kosmidis80 έγραψε:

slacker έγραψε:

mastoras έγραψε:

slacker έγραψε: Δεν ασχολουμε με εμποριο, ειμαι πολλα χρονια τωρα σε ενα ερευνητικο κεντρο βελτιωσης κινητηρων εξωτερικης καυσης, αεριοστροβιλων, πυραυλικων συστηματων στην Αγγλια για λογαριασμο της ABB Group.

Ομως εχω ασχοληθει πολλα χρονια με διαφορες μηχανες εσωτερικης καυσης και διαφορα βοηθητικα μηχανηματα υποστηριξης, οπως αεροσυμπιεστες, φυγοκεντρικοι καθαριστες, αντλιες, σε διαφορους τυπους και διαταξεις.


Πολύ ωραία !!! Τότε μπορούμε να συζητήσουμε για pulse engine και την εφαρμογή του επάνω σε τηλεκατευθυνόμενους στόχους, όπως επίσης.... αν και δεν είναι τις ειδικότητας σου :P μια homemade jet engine που πρόσφατα έχουμε κατασκευάσει εδώ στην Θεσσαλονίκη. ;)

Τι θέλεις και μπλέχτηκες με τις πρέσες που φτιάχνουν τροφή για κουνέλια :lol:


Δεν καταλαβαινω τι ακριβως θες να πεις.

Εκανα καποιε ερωτησεις πανω στο θεμα που εχει ανοιξει αλλος χρηστης.
Με ρωτας τι δουλεια κανω.
Σου απαντω.
Και μου λες γιατι ασχολουμε με αυτο το πραγμα ?

Γιατι ετσι θελω. Γιατι θελω αν βοηθησω καποιον, γιατι θελω να φτιαχνω τροφη για κουνελλια εν τελη...

Ασε την ηρωνια σε παρακαλω, εαν δεν εχεις να προσφερεις κατι σε αυτο που ρωταω, απλα δεν συμμετεχεις.


Λαθος καταλαβες, δεν παιζει ειρωνεια!

Ο μαστορας ειναι τρελαμενος με τον αερομοντελισμο! Και μιας και εσυ ξερεις πραγματα οπως τα παραπανω, θα ηθελε να πιασετε την συζητηση γι αυτα... Αυτο ειναι ολο.


Εαν ειναι ετσι, ζητω συγνωμη.

Ο γραπτος λογος ειναι "ανεκφραστος" και προκαλει ευκολα παρεξηγησεις.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": kosmidis80

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #44300 από kosmidis80
ετσι ειναι να εισαι σιγουρος!

Ο Δημητρης ειναι χρυσο παιδι και κολλημενος με τα αεροπλανα κτλ. Λιγο θελει να με ψησει και εμενα να ασχοληθω, αλλα πεσαμε και στην κριση και δεν παιζει χρημα για τετοια τωρα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #44334 από OANNHSEA

Α) Ρολλερ κομμενο στα δυο, παρατηρηθηκαν φυσαλιδες μεσα στο χυτευμενο χαλυβα, οπου μαλλιστα παρατηρηθηκε και ελαφρα σκουρια γυρω απο την "κενη" επιφανεια. Νομιζω οτι εδω εχουμε να κανουμε με ανακυκλωμενο χαλυβα χαμηλων προδιαγραφων επεξεργασιας.

Εδώ απλά φταίει το χυτήριο και όχι το ανακυκλωμένο σίδερο.
Για να έχουν πιο μεγάλη παραγωγή δεν έχουν σύστημα που αφαιρεί τον αέρα από το καμίνι.

Αρπαγμενο ρολλερ και μητρα, παρομοια ακριβως περιπτωση με αυτην που ανεφερε σε προηγουμενο ποστ ο antisakis.

Είναι πολλές διαφορετικές οι περιπτώσεις για να πιάσει ρόλερ και μήτρα.
Τι εννοείς με αυτό;

Παραδειγμα Γ) Κουρεμενη κορωνη μεταδωσης απο οριζοντιο σε καθετο αξονα.

Δηλαδή είχε σπάσει ο άξονας της κορώνας;

Παραδειγμα Δ) Κρακ (ρωγμες) στο σωμα του θαλαμου συμπιεσης.

Αυτό δεν ξέρεις όμως από που προήλθε. Μπορεί να έπεσε του παραγωγού.

Κάτι άλλο σημαντικό:
Πόσες ώρες είχε χρησιμοποιηθεί η κάθε μία και πια ήταν η μάρκα τους;
Είναι και τα δύο πολύ ενδιαφέροντα για τους ανθρώπους που σκοπεύουν να αγοράσουν.
Π.χ. ο antisakis το ζόρισε αρκετά το μηχάνημα...

Το pellet καλο ειναι να μπορει να φτασει αθρυματιστο απο την δεξαμενη στον καυστηρα, χωρις να σκορπαει στην διαδρομη.

Έχεις δει τα τσουβάλια των μικρών παραγωγών;
Γίνεται της πόπης από σκόνη και πολύ μικρά κομμάτια.
Άρα ο ιδιώτης απλά έχει άφεση αμαρτιών για το ιδιόχρηστο πέλετ του...
Επίσης ο ιδιώτης μπορεί να κάνει πέλετ ότι έχει - από κλαδέματα ή καλάμια, μέχρι κοπριά και χαρτί. Δεν μπορείς να πετύχεις σε όλα την ίδια σκληρότητα...

ειμαι πολλα χρονια τωρα σε ενα ερευνητικο κεντρο βελτιωσης κινητηρων εξωτερικης καυσης, αεριοστροβιλων, πυραυλικων συστηματων στην Αγγλια για λογαριασμο της ABB Group.

Πόσο μπροστά είσαστε στα scramjet υδρογόνου;
Έχετε κάνει δοκιμές πλήρης κλίμακας;;;
.

Bellum omneum contra omne...
Θάνατος στους πετρελαιάδες!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #44357 από slacker

Εδώ απλά φταίει το χυτήριο και όχι το ανακυκλωμένο σίδερο.
Για να έχουν πιο μεγάλη παραγωγή δεν έχουν σύστημα που αφαιρεί τον αέρα από το καμίνι.


Δηλαδη ο κατασκευαστης δεν φερει ευθηνη για το απο που αγοραζει πρωτη υλη; Δεν φερει ευθηνη για το αν δεν παιρνανε κανεναν τυπικο ελεγχο τα μερη που εχει κατασκευασει με το υλικο που αγορασε;

Ας μην μπουμε στο θεμα περι χυτευσης.

Είναι πολλές διαφορετικές οι περιπτώσεις για να πιάσει ρόλερ και μήτρα.
Τι εννοείς με αυτό;


Σωστα, ειναι πολλες οι περιπτωσεις που θα μπορουσαν να οδηγησουν σε μια τετοια βλαβη. Την ανεφερα σαν βλαβη την οποια διαπιστωσα οτι φταιει η μηχανη. Τωρα εαν καποιος δεν πειθετε με την αποψη μου, καλη καρδια...

Δηλαδή είχε σπάσει ο άξονας της κορώνας;



Οχι εφυγαν ολα τα "δοντια" της κορωνας, επειδη δε και σε αυτην την περιπτωση ειναι πολλες οι αιτιες για την βλαβη αυτη, θα επαναλαβω οτι τα ευρηματα γενικοτερα με επεισαν να βγαλω ενα συγκεκριμενο συμπερασμα.


Αυτό δεν ξέρεις όμως από που προήλθε. Μπορεί να έπεσε του παραγωγού.



Ξερω. Εχω τροπο να δω το ποσο οξειδωμενες ειναι οι επιφανειες της ρωγμης, μεταξυ του υλικου που αποκολληθηκε, οταν λοιπον διαπιστωνω οτι αυτη η ρωγμη χρονολογειτε προ μερικων μηνων και η μηχανη αγοραστηκε πριν 15 μερες...
...οταν δεν υπαρχει εμφανες σημειο κρουσης, θλιψης σε ολη την επιφανεια του κυλινδρου...
...οταν το παχος του κυλινδρικου τοιχωματος δεν ειναι ιδιο αλλα σε μερικα σημεια παχυτερο απο αλλα...

Παλι οδηγητε καποιος σε συγκεκριμενα συμπερασματα.

Κάτι άλλο σημαντικό:
Πόσες ώρες είχε χρησιμοποιηθεί η κάθε μία και πια ήταν η μάρκα τους;
Είναι και τα δύο πολύ ενδιαφέροντα για τους ανθρώπους που σκοπεύουν να αγοράσουν.
Π.χ. ο antisakis το ζόρισε αρκετά το μηχάνημα...


Απο 400-800 ωρες το καθε μηχανημα με τις σοβαρες βλαβες, εκτος την περιπτωση ρωγμων.
Ολα ηταν Κινεζικα μηχανηματα, δεν θα μπω σε αναφορα μαρκων γιατι δεν ειναι στοχος μου η δυσφημηση ουτε και η διαφημηση αλλων.

Έχεις δει τα τσουβάλια των μικρών παραγωγών;
Γίνεται της πόπης από σκόνη και πολύ μικρά κομμάτια.
Άρα ο ιδιώτης απλά έχει άφεση αμαρτιών για το ιδιόχρηστο πέλετ του...
Επίσης ο ιδιώτης μπορεί να κάνει πέλετ ότι έχει - από κλαδέματα ή καλάμια, μέχρι κοπριά και χαρτί. Δεν μπορείς να πετύχεις σε όλα την ίδια σκληρότητα...


Δεν ειμαι ο πλεον καταλληλος για να εκφερω αποψη πανω στο pellet, απλα ειπα οτι καλο ειναι να φτανει οσο το δυνατον ολοκληρο στον καυστηρα, ειναι μια λογικη πρακτικη πιστευω.

Πόσο μπροστά είσαστε στα scramjet υδρογόνου;
Έχετε κάνει δοκιμές πλήρης κλίμακας;;;



Λυπαμε δεν ειμαι σε θεση να μιλησω για τετοια θεματα εδω.

Βρισκομαστε σε πολυ καλο σημειο παραυτα. Ισως οχι καλυτερο απο αναλογα Ρωσσικα ερευνητικα κεντρα, αλλα βρικομαστε σε πολυ καλο σημειο.
Last edit: 11 Χρόνια 5 Μήνες πριν by slacker.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Nasikas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #44383 από OANNHSEA

Δηλαδη ο κατασκευαστης δεν φερει ευθηνη για το απο που αγοραζει πρωτη υλη; Δεν φερει ευθηνη για το αν δεν παιρνανε κανεναν τυπικο ελεγχο τα μερη που εχει κατασκευασει με το υλικο που αγορασε;

Όχι καθόλου...
Έτσι και αλλιώς το μόνο που θέλει και πρέπει να πετύχει είναι οι βασικές ιδιότητες του υλικού.
Π.χ. st37 - εάν πιάσει πιο πάνω δεν τον νοιάζει.
Όμως το υλικό έχει τις φυσαλίδες σε κάποια από τα τμήματα του....

Τι εννοείς με αυτό;

Τι εννοείς με τον όρο "έπιασε το ρόλερ και η μήτρα".

Οχι εφυγαν ολα τα "δοντια" της κορωνας,

Κούρεψε τα δόντια της κορώνας...
Το πινιόν πόσο είχε παραμορφωθεί; Εάν είχε παραμορφωθεί ελαφρά, τότε ήταν λάθος η κοπή των δοντιών στην κορόνα, κάτι το οποίο σημαίνει άλλα πράγματα...

Απο 400-800 ωρες το καθε μηχανημα με τις σοβαρες βλαβες, εκτος την περιπτωση ρωγμων.
Ολα ηταν Κινεζικα μηχανηματα, δεν θα μπω σε αναφορα μαρκων γιατι δεν ειναι στοχος μου η δυσφημηση ουτε και η διαφημηση αλλων.

Οι ώρες είναι πολλές για κινέζικο...
Οπότε τώρα που το λές μπορεί να ήταν και από κακή συντήρηση των ιδιοκτητών.
Τα κινέζικα θέλουν πιο συχνή συντήρηση από τα ευρωπαϊκά. Στο 1/3 του χρόνου.
Εάν λοιπόν δεν έκαναν την απαιτούμενη συντήρηση, τότε δεν φταίει τόσο το μηχάνημα...
Υπάρχουν περιπτώσεις που ξέρω, στις οποίες ήρθε το κινέζικο μηχάνημα και άλλαξαν στην πρώτη συντήρηση, σε μερικές δεκάδες ώρες, όλα τα θερμικά με Siemens και όλα τα ρουλεμάν με SKF...
.

Bellum omneum contra omne...
Θάνατος στους πετρελαιάδες!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #44386 από slacker
Υπαρχει κανεις που να εχει αγορασει και να δουλεψει ο ιδιος μια πελλετομηχανη, οριζοντιας διαταξης μητρας/ρολλερ Ευρωπαικης κατασκευαστριας;

Αν ναι. Εχει την καλοσυνη να μου πει τις εντυπωσεις του; Εαν παρουσιασε καποιο προβλημα; Σε ποιες ωρες λειτουργιας; Με τι πρωτες υλες δουλευει την πελλετομηχανη του;

Τι εννοείς με τον όρο "έπιασε το ρόλερ και η μήτρα".


Ειπα πρωτυτερα για "αρπαγμα μητρας/ρολλερ, ομοια περιπτωση με αυτην που ανεφερε ο antisakis"

Αρπαγματα εννοουμε τα κολληματα απο ξηρα τριβη μεταλλων, κοληματα, γρατζουνιες με αφαιρεση υλικoυ.
Last edit: 11 Χρόνια 5 Μήνες πριν by slacker.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #44396 από Nasikas
off topic - συγνωμη
Κύριοι
Αποτελεί τιμή και σπάνια τύχη να γραφουν στο φόρουμ μας ανθρωποι σαν τον slacker, OANNHSEA, aithio, antisakis κλπ.

Αισθανομαι τυχερός που μπορώ να τους διαβαζω, να ρωτάω , να μαθαίνω.


Το φορουμ μας γίνεται εγκυκλοπαίδεια πια.


(αν δεν υπηρχαν και 2-3 ακαφτοι καραμπαμπαντουμ παντογνωστες, :( ... θα ήταν τελειο....)


Χαίρομαι που όλοι έγιναν ειδικοί στο πέλλετ.
Χαίρομαι που βλέπουν με δέος καθε ξενικό όνομα που κυκλοφορεί.
Επιβεβαιώνομαι.
Πάντα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.403 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ