Οι τρέχουσες τιμές pellet

Περισσότερα
9 Χρόνια 1 Μήνας πριν - 9 Χρόνια 1 Μήνας πριν #146242 από Δημήτρης Κατσούνης

panava έγραψε:

stonec έγραψε: 21 λεπτά πάνω το alfawood από σήμερα στο Praktiker.
Είδαν φαίνεται ότι αυξήθηκε η ζήτηση λόγω κρύου και είπαν να το εκμεταλλευτούν...
Εμείς εν τω μεταξύ περιμένουμε προσφορές....


Ακριβότερο και χειρότερης ποιότητας.

Ας μου πει κάποιος αν έχει πρόβλημα με το Alfa, παραγωγής 06/02/2015. Ενώ κατανάλωσα 90 τσουβάλια περσινής παραγωγής τα καινούρια που πήρα, όλα από Praktiker, αφήνουν πολλή κλίνκερ. Σε κατανάλωση 10 κιλών περίπου άφησε αυτό που βλέπετε στις φωτογραφίες.


Κάποιος άλλος εδώ μας είπε ότι το καινούργιας παραγωγής (2015) είναι πολύ καλύτερο από το περσινό και η λογική λέει ότι μάλλον έτσι θα είναι γιατί νομίζω ότι φέτος πήραν την επίσημη πιστοποίηση (?). Θέλει δοκιμές και ρυθμίσεις η σόμπα σου ή ο καυστήρας σου. Εγώ καίω αυτή τη στιγμή το παραγωγής 2014 με τη σημαία σε δύο σόμπες. Η ravelli αφήνει ελάχιστο έως καθόλου κλίνκερ (και δουλεύει στο φουλ επί 18ωρο) ενώ η berek παρά το ότι έχει απόδοση 96% και δουλεύει 12ωρο αφήνει κλίνκερ.
Θα ήταν νομίζω σκόπιμο εδώ κάποιος πιο έμπειρος και καταρτισμένος να αναλύσει το φαινόμενο για πιθανά αίτια.
Last edit: 9 Χρόνια 1 Μήνας πριν by Δημήτρης Κατσούνης.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 1 Μήνας πριν #146245 από dimlyk
Απαντήθηκε από dimlyk στο θέμα Οι τρέχουσες τιμές pellet
αν κι αυτο δεν μοθ φαινεται ακριβως για κλινκερ ... οπως ειπε και ο φιλος χρειαζεται ρυθμισεις πολλες φορες δυστυχως καθε φορα που αλλαζουμε παρτιδα πελλετ ... για το κλινκερ ...περισσοτερος αερας ...πιο συχνα η και λιγο μεγαλυτερα διαστηματα καθαρισμου ...πιο συχνους καθαρισμους στο τασακι ...και φυσικα δοκιμες μια και καθε σομπα η καυστηρας λειτουργει διαφορετικα ακομα και δυο ιδιοι σε διαφορετικες εγκαταστασεις μπορει να χρειαζονται διαφορετικες ρυθμισεις .... το συγκεκριμενο πελλετ εφηνει αρκετη σταχτη κι εχει μια ταση σχηματισμου κλινκερ η σκληρης σταχτης στα τοιχωματα οποτε χρειαζεται και λιγο παραπανω αερα απ οτι καποια αλλα αλλα στα 3-3,5 ευρω που το βρισκουμε αξιζει τον κοπο λιγο παραπανω ενασχοληση


Η δυστυχία αυτού του κόσμου είναι ότι οι ηλίθιοι είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση
Αγάπα τους εχθρούς σου - αυτό θα τους τρελάνει
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": panava

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 1 Μήνας πριν #146246 από kapjohn
Απαντήθηκε από kapjohn στο θέμα Οι τρέχουσες τιμές pellet
ευχαριστω τον φιλο για την προσφορα του carrefour γνωριζει κανεις ......για την υπολοιπη ελλαδα εαν ισχυει η προσφορα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 1 Μήνας πριν - 9 Χρόνια 1 Μήνας πριν #146250 από Δημήτρης Κατσούνης

dimlyk έγραψε: αν κι αυτο δεν μοθ φαινεται ακριβως για κλινκερ ... οπως ειπε και ο φιλος χρειαζεται ρυθμισεις πολλες φορες δυστυχως καθε φορα που αλλαζουμε παρτιδα πελλετ ... για το κλινκερ ...περισσοτερος αερας ...πιο συχνα η και λιγο μεγαλυτερα διαστηματα καθαρισμου ...πιο συχνους καθαρισμους στο τασακι ...και φυσικα δοκιμες μια και καθε σομπα η καυστηρας λειτουργει διαφορετικα ακομα και δυο ιδιοι σε διαφορετικες εγκαταστασεις μπορει να χρειαζονται διαφορετικες ρυθμισεις .... το συγκεκριμενο πελλετ εφηνει αρκετη σταχτη κι εχει μια ταση σχηματισμου κλινκερ η σκληρης σταχτης στα τοιχωματα οποτε χρειαζεται και λιγο παραπανω αερα απ οτι καποια αλλα αλλα στα 3-3,5 ευρω που το βρισκουμε αξιζει τον κοπο λιγο παραπανω ενασχοληση



Να ρωτήσω κι εγώ κάτι σαν συνέχεια. Το κλίνκερ είναι προϊόν τήξης της στάχτης? Αν ναι να συμπεράνει κανείς ότι όσο πιο μεγάλη είναι η θερμοκρασία τήξης στάχτης ενός πέλλετ τόσο λιγότερο κλίνκερ? Είναι έτσι ή στην πράξη όχι και τόσο πολύ, επειδή ίσως στον σχετικό σχηματισμό της σκληρής αυτής μαύρης "πλάκας" συντελούν κι αλλοι παράγοντες?. Και ο αέρας ο λίγο περισσότερο (που όντως λύνει αρκετά προβλήματα υπολειμμάτων-καταλοίπων καύσης) με ποιο τρόπο συντελεί ή ίσως να συντελεί στο λιγότερο κλίνκερ? Να θεωρήσω ότι όταν λέμε αέρα εννοούμε αέρα στον χώρο καύσης (μία εκ των δύο παραμέτρων που έχουμε άμεσα τη δυνατότητα να τροποποιήσουμε τον ρυθμό πτώσης του πέλλετ και τον αέρα στον χώρο καύσης) ή παραπέρα ρύθμιση για τις περιστροφές του σχετικού βιντιλατέρ? Ή τελικά είναι το ίδιο από την άποψη του αποτελέσματος στην καύση?
Εκ των προτέρων υπόχρεως για την όποια (και από τον οποιονδήποτε) απάντηση.
Last edit: 9 Χρόνια 1 Μήνας πριν by Δημήτρης Κατσούνης.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 1 Μήνας πριν #146260 από dimlyk
Απαντήθηκε από dimlyk στο θέμα Οι τρέχουσες τιμές pellet
οι υψηλες θερμοκρασιες αναπτυσονται μεσα στο κουπακι του πελλετ ...αρα περισσοτερος αερας σημαινει καλυτερη ψυξη και καλυτερος καθαρισμος των οπων αρα λιγοτερο κλινκερ ...θελει προσοχη ομως γιατι παρα πολυς αερας σημαινει κακη καυση αρα μειωμενη αποδοση ... αν ενα πελλετ δεν μπορουμε να το καψουμε σωστα οτι δοκιμες και να κανουμε καλυτερα να ψαξουμε για αλλο .
σωστο αυτο που ειπες με την θερμοκρασια τηξης της σταχτης αλλα οπως ειπες ειναι ενα μεγεθος ενδεικτικο και το κυριο βαρος πεφτει στις ρυθμισεις και την κατασκευη του καυστηρα


Η δυστυχία αυτού του κόσμου είναι ότι οι ηλίθιοι είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση
Αγάπα τους εχθρούς σου - αυτό θα τους τρελάνει

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 1 Μήνας πριν #146263 από Δημήτρης Κατσούνης
Καλημέρα και καλό μήνα καταρχήν.
Ο αέρας στον χώρο καύσης προκαλεί "ψύξη" εκεί ή λειτουργεί όπως ο αέρας στο καμίνι που φυσώντας τη "θράκα" αυξάνεται η φλόγα και κατά συνέπεια η θερμοκρασία? Αυτό εγώ προσωπικά το έχω δει (δεν ξέρω αν συμπερασματικά συνάγεται αυτό αλλά έτσι νομίζω) στη θερμοκρασία των καυσαερίων και στη θερμοκρασία του εκπεμπόμενου στο χώρο αέρα. Με την αύξηση ροής αέρα στην καύση (που να υποθέσω ότι επιτυγχάνεται ή με κατευθείαν αύξηση αριθμού έντασης αέρα ή έμμεσα με αύξηση στροφών στο σχετικό βιντιλατέρ - απλά εδώ στη δεύτερη περίπτωση θα έχουμε μία αύξηση του εισερχόμενου όγκου αέρα στην καύση ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΧΎΤΗΤΕΣ ΡΟΗΣ) έχουμε αύξηση θερμοκρασίας καυσαερίων και εκπεμπόμενου στον χώρο αέρα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.565 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ