Ετήσιος έλεγχος δοχείου διαστολής σε εγκαταστάσεις Στερεών Καυσίμων

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #112202 από Καλογιάννης
Απαντήθηκε από Καλογιάννης στο θέμα Primus 45

Βιομαζιστής έγραψε:

papg έγραψε: ΠΡΟΣΟΧΗ! ΑΖΩΤΟΥ, ΟΧΙ ΑΠΛΟΥ ΑΕΡΑ για ποιο λόγω, τόσα χρόνια που βάζαμε αέρα κοπανιστό και ακόμα δουλεύουν;


Διότι προφανώς οι"υδραυλικοί" που συμπληρώνουν με "αέρα κοπανιστό" είναι εξυπνότεροι των εργοστασίων που τους παραδίδουν με άζωτο! Οι δε κατασκευαστές των δοχείων διαστολής, θα πρέπει να είναι επίσης και μαζοχιστές καθότι τους αρέσει να αυξάνουν το κοστολόγιο τους τοποθετώντας μέσα αέριο άζωτο και όχι απλό αέρα...του βουνού, που είναι δωρεάν!
Ίσως όμως να υπολογίζουν ότι μαζί με τα μεταφορικά για να φέρουν αέρα από το βουνό, θα τους έρθει ακριβότερα το κόστος κατασκευής!
Άρα συμπεραίνουμε πως γι' αυτό το λόγο βάζουν άζωτο!!! :silly:


Κάτι αντίστοιχο ισχύει και με τα λάστιχα αυτοκινήτου. Μια χαρά δουλεύουν με αέρα, αλλά έχουν σωστότερη λειτουργία με άζωτο. Πρώτον γιατί το άζωτο έχει καλύτερη και πιο σταθερή συμπεριφορά στις συστολές-διαστολές, δεύτερον γιατί ο συνδυασμός αέρα (δηλαδή οξυγόνου) και θερμοκρασίας προκαλεί οξείδωση-γήρανση με μεγαλύτερο ρυθμό σε σχέση με το αδρανές άζωτο.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": papg

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #112206 από dimlyk
Απαντήθηκε από dimlyk στο θέμα Primus 45
απο την στιγμη που το 90% ειναι αρυθμιστα ειναι σαν να ψειριζουμε την μαιμου με το αζωτο :)


Η δυστυχία αυτού του κόσμου είναι ότι οι ηλίθιοι είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση
Αγάπα τους εχθρούς σου - αυτό θα τους τρελάνει
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": papg, meletis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #112307 από Βιομαζιστής
Απαντήθηκε από Βιομαζιστής στο θέμα Primus 45

Καλογιάννης έγραψε: Κάτι αντίστοιχο ισχύει και με τα λάστιχα αυτοκινήτου. Μια χαρά δουλεύουν με αέρα, αλλά έχουν σωστότερη λειτουργία με άζωτο. Πρώτον γιατί το άζωτο έχει καλύτερη και πιο σταθερή συμπεριφορά στις συστολές-διαστολές, δεύτερον γιατί ο συνδυασμός αέρα (δηλαδή οξυγόνου) και θερμοκρασίας προκαλεί οξείδωση-γήρανση με μεγαλύτερο ρυθμό σε σχέση με το αδρανές άζωτο.


Που το βρήκες αυτό;
Το άζωτο ως αδρανές αέριο δε μεταβάλλεται σημαντικά από τη θερμοκρασία και από τις πιέσεις που δέχεται το ελαστικό του αυτοκινήτου. Έτσι διατηρεί σταθερή και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα την πίεση των ελαστικών.
Το άζωτο συμπεριφέρεται χειρότερα από τον απλό αέρα στα ελαστικά των αυτοκινήτων όταν πρόκειται για απλή καθημερινή οδήγηση από νορμάλ ή και άπειρους οδηγούς επειδή αφήνει τα ελαστικά να παραμορφώνονται στις στροφές έτσι ώστε να επιτρέπει καλύτερη απορρόφηση των ανωμαλιών του δρόμου και καλύτερα επίπεδα άνεσης σε σχέση με το άζωτο. Άζωτο βάζουν συνήθως αυτοί που θεωρούν τον εαυτό τους... ραλιτζή και "ξεζουμίζουν" τα αυτοκίνητά τους αδιαφορώντας για την άνεση και τους κραδασμούς από τις ανωμαλίες των δρόμων. Το άζωτο συμπεριφέρεται καλύτερα ΜΟΝΟ στην γρήγορη οδήγηση. Το ότι χάνει σε πολύ μεγάλο διάστημα πίεση, είναι το μόνο θετικό που βρίσκω. Όλα τα άλλα είναι αρνητικά σε σχέση με τον απλό αέρα, στα λάστιχα των αυτοκινήτων. Τα λάστιχα τον αυτοκινήτων είναι φτιαγμένα για να δουλεύουν με απλό αέρα και όχι με άζωτο. Τώρα αν σώνει και καλά εσύ θέλεις να οδηγείς το αυτοκίνητό σου με άζωτο, εύκολο είναι. Ετοίμασε ένα εικοσαρικάκι - εικοσιπενταρικάκι και βρες ένα βουλκανιζατέρ που διαθέτει μηχάνημα παρασκευής αζώτου, πήγαινε και ζήτα του να σου αλλάξει τον αέρα τον "κοπανιστό" των ελαστικών του αυτοκινήτου σου, με το αδρανές αυτό αέριο.
Κάπου στην Ηλιούπολη (Αθήνα) υπάρχει ένα τέτοιο βουλκανιζατέρ. Υπήρχε τουλάχιστον παλαιότερα. Τώρα δεν γνωρίζω. Θα υπάρχουν όμως σίγουρα και αλλού.
Στις συστολές - διαστολές λόγω θερμοκρασιών, όντως το άζωτο συμπεριφέρεται καλύτερα αφού είναι αδρανές αέριο και όχι μίγμα αερίων όπως αυτό του απλού αέρα.
Τα άλλα περί γήρανσης, δεν ισχύουν.


ΥΓ.

Υπήρξα επί 19 συναπτά έτη, μηχανικός μοτοσυκλετών. (αν σε ενδιαφέρει αυτή η πληροφορία)

Τα Μηχανήματα Τα Πήραμε!
Άντε Να Δούμε Τώρα Αν Θα Τα Κάνουμε Απόσβεση.
Απόσβεση Δεν Εγιναν Και Ούτε Είναι Σε Θέση Να Γίνουν. :(
Τώρα Πια Μένει Να Δούμε Τι Θα Κάνουμε Με Δαύτα. :unsure:
Last edit: 10 Χρόνια 5 Μήνες πριν by Βιομαζιστής.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #112313 από Βιομαζιστής
Απαντήθηκε από Βιομαζιστής στο θέμα Primus 45

Βιομαζιστής έγραψε:
Το άζωτο συμπεριφέρεται χειρότερα από τον απλό αέρα στα ελαστικά των αυτοκινήτων όταν πρόκειται για απλή καθημερινή οδήγηση από νορμάλ ή και άπειρους οδηγούς επειδή αφήνει τα ελαστικά να παραμορφώνονται στις στροφές έτσι ώστε να επιτρέπει καλύτερη απορρόφηση των ανωμαλιών του δρόμου και καλύτερα επίπεδα άνεσης σε σχέση με το άζωτο. Άζωτο βάζουν συνήθως αυτοί που θεωρούν τον εαυτό τους... ραλιτζή και "ξεζουμίζουν" τα αυτοκίνητά τους αδιαφορώντας για την άνεση και τους κραδασμούς από τις ανωμαλίες των δρόμων.


Διόρθωση στο παραπάνω:

Το άζωτο συμπεριφέρεται χειρότερα από τον απλό αέρα στα ελαστικά των αυτοκινήτων όταν πρόκειται για απλή καθημερινή οδήγηση από νορμάλ ή και άπειρους οδηγούς επειδή ΔΕΝ αφήνει τα ελαστικά να παραμορφώνονται στις στροφές έτσι ώστε να επιτρέπει καλύτερη απορρόφηση των ανωμαλιών του δρόμου και καλύτερα επίπεδα άνεσης σε σχέση με το άζωτο. Άζωτο βάζουν συνήθως αυτοί που θεωρούν τον εαυτό τους... ραλιτζή και "ξεζουμίζουν" τα αυτοκίνητά τους αδιαφορώντας για την άνεση και τους κραδασμούς από τις ανωμαλίες των δρόμων.

Τα Μηχανήματα Τα Πήραμε!
Άντε Να Δούμε Τώρα Αν Θα Τα Κάνουμε Απόσβεση.
Απόσβεση Δεν Εγιναν Και Ούτε Είναι Σε Θέση Να Γίνουν. :(
Τώρα Πια Μένει Να Δούμε Τι Θα Κάνουμε Με Δαύτα. :unsure:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #112326 από Καλογιάννης
Απαντήθηκε από Καλογιάννης στο θέμα Primus 45

Βιομαζιστής έγραψε:

Βιομαζιστής έγραψε:
Το άζωτο συμπεριφέρεται χειρότερα από τον απλό αέρα στα ελαστικά των αυτοκινήτων όταν πρόκειται για απλή καθημερινή οδήγηση από νορμάλ ή και άπειρους οδηγούς επειδή αφήνει τα ελαστικά να παραμορφώνονται στις στροφές έτσι ώστε να επιτρέπει καλύτερη απορρόφηση των ανωμαλιών του δρόμου και καλύτερα επίπεδα άνεσης σε σχέση με το άζωτο. Άζωτο βάζουν συνήθως αυτοί που θεωρούν τον εαυτό τους... ραλιτζή και "ξεζουμίζουν" τα αυτοκίνητά τους αδιαφορώντας για την άνεση και τους κραδασμούς από τις ανωμαλίες των δρόμων.


Διόρθωση στο παραπάνω:

Το άζωτο συμπεριφέρεται χειρότερα από τον απλό αέρα στα ελαστικά των αυτοκινήτων όταν πρόκειται για απλή καθημερινή οδήγηση από νορμάλ ή και άπειρους οδηγούς επειδή ΔΕΝ αφήνει τα ελαστικά να παραμορφώνονται στις στροφές έτσι ώστε να επιτρέπει καλύτερη απορρόφηση των ανωμαλιών του δρόμου και καλύτερα επίπεδα άνεσης σε σχέση με το άζωτο. Άζωτο βάζουν συνήθως αυτοί που θεωρούν τον εαυτό τους... ραλιτζή και "ξεζουμίζουν" τα αυτοκίνητά τους αδιαφορώντας για την άνεση και τους κραδασμούς από τις ανωμαλίες των δρόμων.


Όταν λέω πως το άζωτο συμπεριφέρεται πιο σωστά είναι ακριβώς το ότι δεν επηρεάζεται τόσο πολύ η πίεση του στις αλαγές θερμοκρασίας. Ένας λόγος για αυτό είναι το ότι στον αέρα εμπεριέχεται υγρασία, η οποία ανάλογαμε τη θερμοκρασία μπορεί να υγροποιηθεί ή να αεριοποιηθεί κάνοντας τις μεταβολές του όγκου πιο μεγάλες. Για την οξείδωση, δεν το έχω ψάξει τόσο αλλά έχω την αίσθηση πως παίζει ρόλο, η γήρανση των ελαστικών αλλά και γενικά η έννοια της οξείδωσης έιναι περίπλοκο ζήτημα. Πρακτικά, προφανώς στα ελαστικά, για καθημερινή χρήση είναι αρκετά αστείο να χρησιμοποιήσεις άζωτο και συμφωνώ πως είναι για τους λεγόμενους "ραλιτζήδες" που το έχουν και για χόμπι το θέμα. Τώρα το πόσο επηρεάζει στα δοχεία διαστολής που είναι και το ζητούμενο δε το ξέρω. όπως είπε πιο πάνω όμως άλλος συμφορουμίτης, από τη στιγμή που δεν είναι σωστά ρυθμισμένα ή δε γίνεται τακτική συντήρησή τους, μάλλον το άζωτο είναι ψύλλος στα άχυρα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #112335 από Βιομαζιστής
Απαντήθηκε από Βιομαζιστής στο θέμα Primus 45

Καλογιάννης έγραψε:
Όταν λέω πως το άζωτο συμπεριφέρεται πιο σωστά είναι ακριβώς το ότι δεν επηρεάζεται τόσο πολύ η πίεση του στις αλαγές θερμοκρασίας. Ένας λόγος για αυτό είναι το ότι στον αέρα εμπεριέχεται υγρασία, η οποία ανάλογαμε τη θερμοκρασία μπορεί να υγροποιηθεί ή να αεριοποιηθεί κάνοντας τις μεταβολές του όγκου πιο μεγάλες. Για την οξείδωση, δεν το έχω ψάξει τόσο αλλά έχω την αίσθηση πως παίζει ρόλο, η γήρανση των ελαστικών αλλά και γενικά η έννοια της οξείδωσης έιναι περίπλοκο ζήτημα. Πρακτικά, προφανώς στα ελαστικά, για καθημερινή χρήση είναι αρκετά αστείο να χρησιμοποιήσεις άζωτο και συμφωνώ πως είναι για τους λεγόμενους "ραλιτζήδες" που το έχουν και για χόμπι το θέμα. Τώρα το πόσο επηρεάζει στα δοχεία διαστολής που είναι και το ζητούμενο δε το ξέρω. όπως είπε πιο πάνω όμως άλλος συμφορουμίτης, από τη στιγμή που δεν είναι σωστά ρυθμισμένα ή δε γίνεται τακτική συντήρησή τους, μάλλον το άζωτο είναι ψύλλος στα άχυρα...



Αρχικά απάντησα σε αυτό που έγραψε ο vag1234, δύο σελίδες πριν:

"Ακριβώς όπως π termodinamik είναι ..
Να προσθέσω επίσης οτι όσοι έχετε το κύκλωμα σας συνδεδεμένο με κλειστό δοχείο δια στολής θα πρέπει 1 φορά κάθε έτος να καλείτε έναν υδραυλικό να διενεργεί έλεγχο πίεσης του δοχείου για λόγους ασφαλείας.."


Θεωρητικά το δοχείο διαστολής δουλεύει σωστά ΜΟΝΟ με άζωτο. Αν είναι να το συμπληρώσεις με απλό αέρα, ποιος ο λόγος να καλέσεις και να πληρώσεις υδραυλικό, αφού μπορείς να το κάνεις μόνος σου με ένα απλό αερόμετρο καλής ποιότητας με κόστος όχι πάνω από 10€ και με ένα ηλεκτρικό κομφλεράκι ή ακόμη και με απλή τρόμπα;
Αυτό βασικά ήταν το νόημα της αρχικής μου απάντησης προς τον vag1234.
Δηλαδή να πληρώσεις για κάτι που είναι εκτός προδιαγραφών ενώ μπορείς να το κάνεις μόνος σου ανέξοδα αν είναι να αγνοηθεί ο κανόνας;
Πάντως σύμφωνα με αυτά που γνωρίζω, διπλωματούχος υδραυλικός ή θερμοΰδραυλικός, δεν δέχεται να βάλει απλό αέρα γιατί έτσι του έμαθαν στην σχολή. Υπάρχουν βέβαια και οι εξαιρέσεις που παραβαίνουν τον κανόνα.

Σημ.
Τα λάστιχα των αυτοκινήτων γηράσκουν έτσι κι αλλιώς με το πέρασμα του χρόνου ακόμη κι αν δεν τοποθετηθούν στο αυτοκίνητο. Γι' αυτό και έχουν πάνω τους τυπωμένη σήμανση με την εβδομάδα και έτος κατασκευή τους.
Βέβαια αν τοποθετηθούν, γηράσκουν ακόμη γρηγορότερα λόγω και των καιρικών συνθηκών και της χρήσης. (ακτίνες του ήλιου, γρήγορη εναλλαγή θερμοκρασίας, πίεση, βροχή κ.λ.π)
Σε γενικές γραμμές τα λάστιχα που έχουν τοποθετηθεί σε ένα αυτοκίνητο, θα πρέπει να αλλάζονται κάθε 2 έτη έστω κι αν έχουν κάνει ελάχιστα χιλιόμετρα. Και αυτό γιατί το υλικό αποκλίνει ίσως και 50% από τις αρχικές του ιδιότητες. (πρόσφυση κ.λ.π)

Τα Μηχανήματα Τα Πήραμε!
Άντε Να Δούμε Τώρα Αν Θα Τα Κάνουμε Απόσβεση.
Απόσβεση Δεν Εγιναν Και Ούτε Είναι Σε Θέση Να Γίνουν. :(
Τώρα Πια Μένει Να Δούμε Τι Θα Κάνουμε Με Δαύτα. :unsure:
Last edit: 10 Χρόνια 5 Μήνες πριν by Βιομαζιστής.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.077 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ