Η εξομολόγηση του τεχνικου

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #119744 από Κυριακίδης 2

Δεν θα συμφωνησω με τη τελευταια φραση σου αλλα δυστυχως οι πελατες φτιάχνουν τους ανάλογους επαγγελματιες.

Φίλε Strati με όλον τον σεβασμό έχεις μεγάλη άγνοια των προβλημάτων ενός τεχνικού απέναντι σε πελάτες . Ζήσε πρώτα ένα ελεύθερο επάγγελμα ... συναναστρέψου για αρκετά χρόνια με διάφορους πελάτες , και μετά έλα να το αναλύσουμε με ίσα αντίμετρα ..

Αν δεν συμφωνείς με την τελευταία παράγραφο .. γιατί σε βολεύει να απορρίπτεις υπέρ σου την 1η παράγραφο?
Θα μου πεις ... "εμ τι να κάνουμε συμβαίνουν και αυτά " είναι άγραφοι "νόμοι" κτλ ... ε λοιπόν? γιατί αρέσκεσαι στο να την πληρώνετε ο τεχνικός? και τι σου χρωστάει εσένα? φτιάξε το μόνος σου ... και μετά τα ξαναλέμε.. Πρώτα απάντησε λογικά στην 1η παράγραφο (χωρίς υπεκφυγές ) + του προλλαλήσαντα με τα 100 ευρώ (προσυμφωνηθέντα) . και ευχαρίστως μετά να τα αναλύσουμε περαιτέρω.

δυστυχως οι πελατες φτιάχνουν τους ανάλογους επαγγελματιες.

Είσαι βαθιά γελασμένος .. σου συνιστώ να ψάξεις σε μια ιστοσελίδα HoWtoFixit.gr (είμαι μέλος και εκεί) έχω δώσει άπειρες απαντήσεις σε ερωτηθέντες για προβλήματα της συσκευής τους η οποία έχει περάσει εκ τον προτέρων από άλλους "άξιους" και "φθηνούς" τεχνικούς (όπως αυτοί οι ερωτηθέντες νομίζανε) . και αναλύθηκε και συμφωνήθηκε και από άλλα μέλη ότι οι προηγούμενοι τεχνικοί έκαναν τρομερά λάθη διάγνωσης επισκευών. Μετά έλα και πάλι εδώ να συνεχίσουμε την συζήτηση περί το "οι πελάτες φτιάχνουν τους ανάλογους επαγγελματίες"
Ένα παράδειγμα? (για να μην νομίζετε ότι λέω ότι να,ναι)
(Μια κυρία ήταν) ... και έλεγε ... στην γειτονιά μου έχω έναν τεχνικό που τον γνωρίζω χρόνια .. μου είχε φτιάξει στο παρελθόν διάφορες συσκευές και ήμουν πάντοτε ευχαριστημένη . κτλ κτλ (καλός τεχνικός / οικονομικός / και άλλα τέτοια καλούδια)
Τώρα τελευταία μου χάλασε το πλυντήριο πιάτων (έλεγε η κυρία) ... ήρθε ο τεχνικός το είδε και αποφάνθηκε διαρροή (με νερά) της αντλίας (ψεκαστήρας) και πρέπει να αλλαχτεί όλο το μοτέρ . Και της είπε μια τιμή που την απογοήτευσε .. 180 ευρώ (αν θυμάμαι καλά) ή κάπου εκεί

Η κυρία μη έχοντας να χάσει τίποτα μπήκε στην ιστοσελίδα και έκανε ερώτηση περί αυτού του προβλήματος στο αν πράγματι κάνει τόσο το μοτέρ (όπως της είπε ο "πολύ καλός τεχνικός" της γειτονιάς της)

Η λύση και η απάντηση που πήρε από εμάς ξέρετε ποια ήταν τελικά ?
Αλλαγή ΜΟΝΟ της τσιμούχας (του ψεκαστήρα) 40 ευρώ...!!! και την άλλαξε ο άντρας της !!!

Μετά ελάτε να μου πείτε εμένα "Οι πελάτες φτιάχνουν τους ανάλογους επαγγελματίες " ...

ωραια απαντηση εδωσες μπραβο ΓΙΝΕ ΛΑΜΟΓΙΟ ΜΠΟΡΕΙΣ
και γιατί πρωην ?
και ποση απο μας εχουν καει απο ασχετους υδραυλικούς μεσα σε αυτους και εγω

Πρώην... γιατί έχω καλύτερη δουλειά πλέον .. και το καλύτερο? δεν με απασχολεί ο "πελάτης του δεν πληρώνω επειδή έτσι θέλω"... πλέον πρώτα πληρώνει και μετά παίρνει ..

Αν εσύ θεωρείς τον υδραυλικό "άσχετο" .. τον κάλεσες όμως!! .. γιατί? ....την επόμενη φορά φτιάξε το μόνος σου να σε δω ... όταν θα τα κάνεις χειρότερα από τον "άσχετο " υδραυλικό . Υπάρχουν όμως και πολλοί απλήρωτοι υδραυλικοί .. γιατί κανείς δεν παίρνει και δεν κατανοεί την δική τους πλευρά?

Λυπάμαι παιδιά , αλλά αν συμφωνήσω στο υπέρ σας ... να τα πληρώνει όλα ο τεχνικός από πελάτες του τύπου "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ" επειδή έτσι γουστάρω ... τότε πείτε μου εσείς τι δουλειές κάνετε να σας πω εγώ τι θα κάνω και με εσάς .

Π.χ. μου πείτε ότι εσύ έχεις ταξί? .... ωραία πάνε με μια βόλτα μέχρι την Γαλλία ... και όταν φτάσουμε εγώ απλά θα βγω από το ταξί και δεν θα τον πληρώσω! (επειδή έτσι γουστάρω!)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #119745 από nikolas
Απαντήθηκε από nikolas στο θέμα Η εξομολόγηση του τεχνικου

Κυριακίδης 2 έγραψε: Χρόνια πολλά και από μένα..
Πρώην τεχνικός και εγώ .. κάτι τέτοια τα έχω μπουχτίσει (στο απλήρωτο μετά και από συμφωνία) και όχι μόνο π.χ. παραγγελία κάποιου ακριβού ανταλλακτικού (μετά συμφωνίας) και ενδιάμεσα ζητούσε ακύρωση επισκευής!.

Κάποτε με "νευρίαζαν" συνάδελφοι τεχνικοί που κορόιδευαν κάποιους πελάτες , λέγοντας τους ψέμματα και ληστεύοντας τους ... τους θεωρούσα "λαμόγια" .

Τώρα μετά από αυτά που γίνονται με τα "κινήματα δεν πληρώνω" από πελάτες ή κάποιους "ξύπνιους" παπάρες πελάτες.
Πλέον έχω άλλη άποψη για αυτούς τους συναδέλφους μας τεχνικούς ... πλέον λέω καλά κάνουν .

Το λοιπόν? φίλε ... την πάτησες από έναν (δεν πειράζει που θα πάει στο επόμενο πρόβλημα του δεν θα πας ούτε και αεροπλάνο να σου στείλει) ... βρες το επόμενο θύμα και γίνε και εσύ λαμόγιο δεν γίνεται αλλιώς!


τα λαμογια γεννιούνται και δεν πλάθονται.
κουράστηκα να ακούω ότι φταίει ο έμπορας ο μάστορας και δεν φταίει ποτέ ο πελάτης που δίνη τα ωραία του λεφτά. ο άλλος που πήγε και αγόρασε σαβούρα πελλετ γιατί ήταν φτηνό πάλι φταίει ο έμπορας η ο τεχνίτης που δεν ξέρει να ρυθμίσει στην σόμπα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #119746 από Stavrax
Απαντήθηκε από Stavrax στο θέμα Η εξομολόγηση του τεχνικου
Όλο αυτό το σεντόνι, για να δικαιολογήσεις την έκφραση "Γίνε λαμόγιο, μπορείς"?
- Τα παραδείγματα δεν επιβεβαιώνουν τον κανόνα
- Με την λογική της ισοπέδωσης, ισοπεδώνεσαι κι εσύ ο ίδιος γιατί δεν γίνονται όλα, DIY
- Ήταν λάθος η έκφρασή σου και θα ήταν απλούστερο να το παραδεχθείς


Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #119747 από μανολης
Απαντήθηκε από μανολης στο θέμα Η εξομολόγηση του τεχνικου
τον πήρα γιατί μου τον σύστησε το μαγαζί μου ειπε καλύτερη τιμή εβγαλε και αυτος απο τα ανταλλακτικά αλλα οχι όσα ο αλλος και δεν ειπα πουθενα ότι ότι εγινε στον νικο ηταν σωστο αυτο με το λαμογιο εμενα με πείραξε

Το άσχημο με την θεωρία είναι πως σου λέει πως δουλεύει ένα σύστημα, όχι γιατί δεν δουλεύει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #119769 από rivol
Απαντήθηκε από rivol στο θέμα Η εξομολόγηση του τεχνικου
Το να είσαι σωστός και τίμιος επαγγελματίας το κάνεις πρώτα και πάνω απ'ολα γιατί σέβεσαι τον εαυτό σου και τα πιστεύω σου και ΟΧΙ ανάλογα τον πελάτη που έχεις απέναντι σου :)

Αλέξης

Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": mastoras, avato-pantou

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #119778 από theoilia
Απαντήθηκε από theoilia στο θέμα Η εξομολόγηση του τεχνικου
Σωστός.

φέτος καίμε πετρέλαιο...


Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.086 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ