Πρόβλημα: δεν ανάβει ο καυστήρας αυτόματα

Περισσότερα
7 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 7 Χρόνια 3 Μήνες πριν #155887 από Giannis10

GT έγραψε: Τις τελευταίες μέρες το πρόβλημα επανήλθε, εντονότερο μάλιστα.

Χτες το πρωί ήρθε και πάλι ο καυστηρατζής. Αφού του εξήγησα τι διαπίστωσα, μου είπε ότι μάλλον υπάρχει θέμα στο φωτοκύτταρο.

Όντως, διαπίστωσε ότι είχε μαζέψει λίγη βρωμιά σε ένα σημείο της μπούκας (αν το λέω σωστά) του καυστήρα, με αποτέλεσμα να μη λειτουργεί σωστά και το φωτοκύτταρο.

Οπότε σε πρώτη φάση έκανε καθαρισμό και μεγάλωσε λίγο με τρυπάνι μια τρυπούλα σε ένα μεταλλικό τμήμα, μέσα από την οποία βλέπει το φωτοκύτταρο.

Είπε πως αν δε λυθεί το πρόβλημα, πάμε για αλλαγή φωτοκύτταρου (30€).

Μέχρι στιγμής κεντάει το εργαλείο, οπότε ελπίζω να το γλιτώσαμε το 30άρι. :P


Τι έγινε τελικά; λύθηκε με τον καθαρισμό του φωτοκύτταρου; έχω το ίδιο πρόβλημα...
Last edit: 7 Χρόνια 3 Μήνες πριν by Giannis10.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 3 Μήνες πριν #155912 από etsa67
Καλά Χριστούγεννα και από 'μένα.
Σε τέτοιες περιπτώσεις ,από 'τι διάβασα, πρέπει να επιθεωρήσεις και τη καμινάδα , αν υπάρχει κάποια γωνία ή ταύ επιθεωρείς αν έχει μαζέψει καπνιά.
Δεν θα φταίει τίποτα από τα παραπάνω και θα δικαιολογούνται τα συμπτώματα (λερωμένο φωτοκύτταρο) ή δεν ανάβει τα πρωινά όταν όλα είναι κρύα.
Τώρα δεν έχω αρκετές πληροφορίες αλλά να επιμένεις στους συντηρητές να επιθεωρούν πράγματα και σημεία που βαριούνται να κάνουν ή υποτιμούν καταστάσεις.

Στάθης Μηχανολόγος Μηχανικός

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 7 Χρόνια 3 Μήνες πριν #155917 από Giannis10

etsa67 έγραψε: Καλά Χριστούγεννα και από 'μένα.
Σε τέτοιες περιπτώσεις ,από 'τι διάβασα, πρέπει να επιθεωρήσεις και τη καμινάδα , αν υπάρχει κάποια γωνία ή ταύ επιθεωρείς αν έχει μαζέψει καπνιά.
Δεν θα φταίει τίποτα από τα παραπάνω και θα δικαιολογούνται τα συμπτώματα (λερωμένο φωτοκύτταρο) ή δεν ανάβει τα πρωινά όταν όλα είναι κρύα.
Τώρα δεν έχω αρκετές πληροφορίες αλλά να επιμένεις στους συντηρητές να επιθεωρούν πράγματα και σημεία που βαριούνται να κάνουν ή υποτιμούν καταστάσεις.

Στάθη την καμινάδα την άλλαξα πριν λίγους μήνες με αλουμινίου διπλού τοιχώματος, τώρα μένει να καθαριστεί το φωτοκύτταρο.Τα πρωινά με τα κρύα παίρνει κανονικά, το πρόβλημα είναι μετά όταν σταματήσει δεν παίρνει μόνος του αν δεν πατήσεις το κουμπί, θα πάρει και μόνος του αλλά πολλές φορές θέλει το κουμπί.
Last edit: 7 Χρόνια 3 Μήνες πριν by Giannis10.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 3 Μήνες πριν #155958 από etsa67
Κοιτάς και άλλα πράγματα.
1. Αέρας αναρρόφησης
2.Δευτερεύων αέρας πολλές φορές θέλει το πηρούνι τράβηγμα προς τα πίσω.
3. Πηνίο αντλίας αν ενεργοποιείται με ένα κατσαβίδι το περνάς στη τρύπα και αν έλκεται είναι εντάξει.
4. Κόμπλερ άξονα αντλίας .
5. Πίεση αντλίας και καθάρισμα φίλτρων
6. Το σημαντικό είναι το μπέκ αντικα/σε το με ένα danfous
7. Ελέγχεις τα καλώδια του μετασχηματιστή να μην κάνουν άρτ πίσω στη πορσελάνη και γενικά τον μετασχηματιστή κάποιες φορές χρειάζεται αλλαγή.
Το φωτοκύτταρο το ελέγχεις βγάζοντας στο φώς μιας λάμπας και όταν σθνεχίζεται η αυτοσυγράτηση τότε είναι έντάξει.
Τέλος κοίτα το ηλεκτρονικό και αν έχει κάποιος ένα τέστ δοκιμής το ελέγχεις.
Είμαι μακρια άλλιώς θα στο έφτιαχνα.

Στάθης Μηχανολόγος Μηχανικός

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 3 Μήνες πριν #155959 από Giannis10

etsa67 έγραψε: Κοιτάς και άλλα πράγματα.
1. Αέρας αναρρόφησης
2.Δευτερεύων αέρας πολλές φορές θέλει το πηρούνι τράβηγμα προς τα πίσω.
3. Πηνίο αντλίας αν ενεργοποιείται με ένα κατσαβίδι το περνάς στη τρύπα και αν έλκεται είναι εντάξει.
4. Κόμπλερ άξονα αντλίας .
5. Πίεση αντλίας και καθάρισμα φίλτρων
6. Το σημαντικό είναι το μπέκ αντικα/σε το με ένα danfous
7. Ελέγχεις τα καλώδια του μετασχηματιστή να μην κάνουν άρτ πίσω στη πορσελάνη και γενικά τον μετασχηματιστή κάποιες φορές χρειάζεται αλλαγή.
Το φωτοκύτταρο το ελέγχεις βγάζοντας στο φώς μιας λάμπας και όταν σθνεχίζεται η αυτοσυγράτηση τότε είναι έντάξει.
Τέλος κοίτα το ηλεκτρονικό και αν έχει κάποιος ένα τέστ δοκιμής το ελέγχεις.
Είμαι μακρια άλλιώς θα στο έφτιαχνα.

Ευχαριστώ για τις προτάσεις σου, θα τις μεταφέρω στον άνθρωπο που κάνει συντήρηση, δεν γνωρίζω από καυστήρες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
2 Χρόνια 2 Μήνες πριν #175428 από Theo123!
Καλημέρα σε όλους.
Γράφω αυτό το Post για να μπορέσει βοηθηθεί κάποιος που είχε το ίδιο πρόβλημα με εμένα.

Ο δικος μου καυστήρας έκανε το εξής. Έπαιρνε κανονικά με όλη τη σειρά αυτοματισμού (αέρας σπινθήρας, παροχή, φλόγα) δούλευε από 3 έως 10 λεπτά και στη συνέχεια σταματούσε ρίχνοντας τον αυτόματο (το κόκκινο λαμπάκι). Για να ξανα παρει μπροστά έπρεπε να το πιέσεις ξανά μέσα, όπου μετα απο λίγα λεπτά ξανά σταματούσε. Το ΣΚ που μας πέρασε θερμαινομασταν επειδή έκανα σκοπια στο λεβητοστάσιο πρωί μεσημέρι βράδυ. Συνολικά δυο-τρείς ώρες.

Στα βιντεο που ακολουθούν μπορείτε να δείτε τη συμπεριφορά αυτή.

Το πρωτο δειχνει το ξεκίνημα

files.fm/f/3st3du6es

Και το δεύτερο το πως σταματάει

files.fm/f/up26thg3w

Η βλαβη σε αυτή την περίπτωση προερχόταν απο το ελαττωματικό πηνίο. Το αντικατέστησα και όλα καλά. Αυτή στη στιγμή ο καυστήρας δουλεύει σαν καινούργιος.

Στην παρακάτω φωτογραφία μπορείτε να δείτε που βρίσκεται το πηνίο επάνω στον καυστήρα. Το αφαιρούμε τραβώνταςτη φίσα και ξεβιδώνοντας τη βίδα που βρίσκεται στο πανω μερος του.

ibb.co/yNVdyYt

Δουλειά του είναι να ελέγχει ηλεκτρομαγνητικά την παροχή πετρελαίου στο σύστημα. Είναι δηλαδή ένας ηλεκτρομαγνήτης που ανοίγει ή κλείνει την παροχή καυσίμου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.083 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ