Καθημερινή εξαερωση

Περισσότερα
8 Χρόνια 3 Μήνες πριν #152093 από ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ
Απαντήθηκε από ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ στο θέμα Καθημερινή εξαερωση
ΡΕ ΣΥ ΧΡΗΣΤΟ αυτο εννοω αν εχει τρυπησει να το πεταξει ΜΗΝ το φουσκωσει!!!μονο εσυ δεν το καταλαβες πως το εννοω???????????? :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 3 Μήνες πριν #152094 από etsa67
Απαντήθηκε από etsa67 στο θέμα Καθημερινή εξαερωση
Χρηστάκο προσπαθώ να βοηθήσω άν μπορείς και ξέρεις το αντικείμενο σε παροτρείνω να το κάνεις και εσύ.
΄Δεν είναι σωσ΄τό να μην παρεμβαίνουμε σε μία λογική της βοήθειας.
Θα ΄ξέρει ο ανυποψίαστος <πελάτης> όμως απο τον κάθε υδραυλικό , σχεδόν τί βλάβη υπάρχει και τι χρεώνει.
Το δοχείο Χρήστο μπορείς να το γεμίσεις με αέρα όταν η εγκα/ση δεν΄βρίσκεται υπο πίεση νερού και άν η σαμπρέλα δεν έχει ποτίσει με μόρια νερού και χρίζεται αντίκατ΄σταση.
Πώς ξέρεις ότι είναι τρύπιο ή δεν είναι?
Θα βάλες αέρα και άν μετά απο΄λίγο καιρό τον χάσει πάλι θα πάς και θα ταλαιπωρείσαι.
Καλύτερα να τα κάνεις μια και έξω όλα μη βάζεις συνέχεια ναεράστην εγκα/ση και συμπλυρώνεια και άλατα.
Σίγουρα τη 1η φορά θα β΄λεις αέρα και όσο κρατήσει.
Όταν λειτουργεί κανονικά μια εκγα/ση με πετρέλαιο τότε ναι θα χρειάζεται συντήρηση (έχασα πολλές δουλειές απο το 2010) αλλά άν δεν λειτουργεί κανονικά σιγά μη σκεφτεί κάποιος την συντήρηση σοβάρά γι αυτό κάι αυτό συμβαίνει στην Ελλάδα.
Άν μπορείς Τεχνικά να βοηθήσεις κανε το αφού στο παρελθον το έχεις αοδείξει αυτό.
Στάθης

Στάθης Μηχανολόγος Μηχανικός

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 3 Μήνες πριν #152095 από etsa67
Απαντήθηκε από etsa67 στο θέμα Καθημερινή εξαερωση
Κώστα καταρχήν μπράβο που και εσύ προσπαθείς να εξυπηρετήσεις με την όποια τεχνική γνώση ή εμπειρία διαθέτεις , σε ρώτησα κάτι αλλά δεν μου απάντησες.
Τί εγκα/ση έχεις?
Και εσύ Χρήστο δεν γνωρίζω όυτε το αντκείμενο σου όυτε την εγκα/ση έτσι για ανταλλαγή κάποιων εμπειριών

Στάθης Μηχανολόγος Μηχανικός

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 3 Μήνες πριν #152110 από ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ
Απαντήθηκε από ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ στο θέμα Καθημερινή εξαερωση
ETSA εμένα ρωτάς τι εγκαταστήσει έχω?τι δεν σου έχω απαντήσει?συγνωμη αν δεν κατάλαβα κάτι!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 8 Χρόνια 3 Μήνες πριν #152111 από χρηστος8
Απαντήθηκε από χρηστος8 στο θέμα Καθημερινή εξαερωση

ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ έγραψε: Γεια σου ETSA.και κάτι άλλο στο κόκκινο δοχείο διαστολής αν πατήσεις την βαλβίδα και δεν βγάλει αέρα ΜΗΝ προσπαθήσεις να το φούσκωσες με καμία τρόμπα η κόμφλερ !!!!!!!ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ


Κωστα επειδη τα γραπτα μενουν διαβασε τι εγραψες...που γραφεις αν ειναι τρυπιο να το πεταξει;;;
Αν εγραφες πως αν δεν βγαλει αερα και βγαλει νερο θα το εσωζες...ομως δεν...
Δεν εχω μαντικες ικανοτητες για να καταλαβω τι γινεται στο κεφαλι σου...ξεκαθαρισε τι σκεφτεσαι και απαντησε αναλυτικα.
Αν δεν μπορεις εγω δεν σου φταιω σε τιποτα.

Σταθη πολυ large σε βρισκω...στην Ευβοια αν ενα δοχειο διαστολης θελει αερα το πετατε;;;
Αν με αυτο τον τροπο λες πως βοηθας παω πασο...αντι πληρωση με αερα που δεν στοιχιζει...αλλαγη (ενα 35αρι δοχειο εχει γυρω στα 35 ευρω)...εδω στην Θεσσαλονικη δεν το συνηθιζουμε.
Το αν καποιος μπορει η οχι να δει το αν εχει αερα το προσπερνω...οπως και το αν ειναι τρυπιο.
Προσωπικα εχω ατομικο κομπρεσερ χωρις καζανι, στο αυτοκινητο μου και σε καθε συντηρηση καυστηρα (και οχι μονο) ελεγχω την πιεση του ΔΔ.
Με το σκεπτικο σου Σταθη αν κολλησει ο κυκλοφορητης να μην τον ξεμπλοκαρουμε...να τον πεταξουμε :whistle:
Με το σκεπτικο σου Σταθη αν κολλησει ο αυτοματος πληρωτης να μην τον ξεκολλησουμε...να τον πεταξουμε :whistle:

Επειδη βαριεμαι τις αναλυσεις διαβασε κι αυτην...εισαι μαστορας και θα καταλαβεις...
ειναι ετοιμη και την αντιγραφω...
Η μονη μου ενσταση ειναι στο οτι για να βαλουμε αερα στο ΔΔ πρεπει να το βγαλουμε απο το δικτυο ;) ;) ;)

Κλειστά ΔΔ, αρχική ρύθμιση και συντήρηση
Κατ’αρχήν όσν αφορά την αρχική ρύθμιση της πίεσης του δοχείου, υπάρχει μία ευρέως διαδεδομένη παρανόηση, μεταξύ των παλαιότερων κυρίως επαγγελματιών του κλάδου, που λέει ότι «ο κατασκευαστής κάτι ξέρει για να το φουσκώσει στο 1.5 bar, δεν το πειράζουμε». Αυτό είναι λάθος! Το ΔΔ πρέπει να προρυθμίζεται στην πίεση του δικτύου θέρμανσης (συνήθως στατικό ύψος +0.2-0.3 bar για ασφάλεια έναντι ατμοποίησης στα ψηλότερα σημεία, με κάτω όριο το 1 bar). Ο λόγος είναι ότι θέλουμε με κρύα εγκατάσταση να έχουμε ισσορροπία πιέσεων αερίου και δικτύου, ώστε να υπάρχει περιθώριο για συμπίεση του αερίου και είσοδο του πλεονάζοντος όγκου του νερού, όταν αυτό θερμανθεί. Τόσο η υποπίεση όσο και η υπερπίεση έχουν σαν αποτέλεσμα να «μικραίνει» το δοχείο, και να μην λειτουργεί σύμφωνα με τη σχεδίαση του συστήματος. Και στις δύο περιπτώσεις, ο λόγος είναι απλός. Με υποπίεση (πίεση αερίου << πίεση νερού), το νερό θα καταλάβει εκ των προτέρων πολύ περισσότερο όγκο από όσο του αναλογεί κανονικά, περιορίζοντας πολύ το διαθέσιμο όγκο για την παραλαβή της διαστολής. Αντίθετα, με υπερπίεση (πίεση αερίου >> πίεση νερού), η μεμβράνη δεν θα ενδίδει ώστε το αέριο να παραχωρήσει όγκο στο νερό. Και τις δύο περιπτώσεις, το αποτέλεσμα είναι αύξηση της πίεσης πάνω από τα όρια σχεδιασμού και ανοίγματος της βαλβίδας ασφαλείας.
Μάλιστα πολλοί είναι οι υπέρμαχοι της ρύθμισης του δοχείου σε πίεση κατά 0.1 bar λιγότερο από την πίεση του δικτύου, ώστε να προστατεύεται η μεμβράνη από την πιθανότητα να κολλήσει στα τοιχώματα όταν η εγκατάσταση είναι κρύα.
Τα κλειστά ΔΔ απαιτούν κάποια συντήρηση, που γίνεται (ή θα έπρεπε να γίνεται) κατά κανόνα ετήσια, στα πλάισια της συντήρησης του λέβητα/καυστήρα.
Επειδή δεν μπορούμε να δούμε τί γίνεται στο εσωτερικό του δοχείου, απαιτούνται δύο έλεγχοι για να διαπιστωθεί η καλή λειτουργία του. Πρώτον, στιγμιαίο πάτημα της βελόνας της βαλβίδας, για να ελέγξουμε ότι βγάζει αέριο και όχι νερό (δείγμα ότι έχει τρυπήσει η μεμβράνη, και πρέπει να αντικατασταθεί το δοχείο), και δεύτερον, μέτρηση της πίεσης του αερίου. Δυστυχώς το δεύτερο είναι πιο δύσκολο, καθώς γαι να γίνει αξιόπιστη μέτρηση θα πρέπει το δοχείο να αποσυνδεθεί από το δίκτυο. Δεδομένου ότι η χρήση βάνας μεταξύ δοχείου και δικτύου απαγορεύεται αυστηρά, αυτό είναι εύκολο μόνο αν έχει εξαρχής τοποθετηθεί το δοχείο με τον ειδικό σύνδεσμο (δυστυχώς σπάνιο).
Σε περίπτωση που απαιτείται υψηλότερη αρχική πίεση από το 1.5 bar του κατασκευαστή (εφόσον κι αυτό παραμένει, ο έλεγχος είναι απαραίτητος και κατά την αρχική τοποθέτηση) ή που η πίεση βρίσκεται πεσμένη λόγω απώλειας αερίου κατά τον ετήσιο έλεγχο, πρέπει να γίνει πλήρωση.

Διάγνωση Προβλημάτων
Το χαρακτηριστικό σύμπτωμα δυσλειτουργίας του κλειστού ΔΔ είναι το τρέξιμο από τη βαλβίδα ασφαλείας. Οταν η μεμβράνη του δοχείου έχει τρυπήσει, το ΔΔ είναι σαν να μην υπάρχει καθόλου. Οταν η πίεση είναι λάθος, είτε από λάθος ρύθμιση κατά την τοποθέτηση, είτε από απώλεια αερίου, το δοχείο υπολειτουργεί (σαν να είναι μικρότερο), είτε δεν λειτουργεί καθόλου, πάλι σαν να μην υπάρχει. Και στις δύο περιπτώσεις, η πίεση ανεβαίνει εκτός ορίων κατά την άνοδο της θερμοκρασίας στο σύστημα, οπότε ξεπερνιέται η πίεση ανοίγματος της βαλβίδας ασφαλείας, και τρέχει. Αυτό δημιουργεί πρόβλημα στην ίδια τη βαλβίδα, η οποία μετά από λίγο συσσωρεύει άλατα και δεν κλείνει πλέον ποτέ καλά, αλλά δυνητικά μπορεί να δημιουργήσει και πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα, αν έχει κολλήσει ο αυτόματος πλήρωσης (όπως συμβαίνει συχνά με την πάροδο του χρόνου και την έλλειψη συντήρησης) και δεν αναπληρώνεται το νερό που χάνεται. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι ανοίγει η ΒΑ, απαιτείται άμεσος έλεγχος του ΔΔ και αποκατάσταση του προβλήματος, για να αποφευχθούν τα χειρότερα. Δυστυχώς έχει παρατηρηθεί ότι κάποιες φορές, αντί για ορθή λύση του προβλήματος, επιλέγεται σαν εύκολη «λύση» η αντικατάσταση της ΒΑ με άλλη μεγαλύτερης πίεσης ανοίγματος, ή ακόμη και το τάπωμά της. Το πρώτο είναι σοβαρό λάθος, όχι μόνο γιατί καταπονεί την εγκατάσταση άσκοπα με υψηλότερες πιέσεις, αλλά και γιατί πολλές φορές τη βγάζει εκτός ορίων λειτουργίας, με σοβαρές συνέπειες (από φθορά έως σκάσιμο). Το δεύτερο (τάπωμα) είναι απλά εγκληματικό, καθώς μπορεί να οδηγήσει μέχρι και σε έκρηξη στο λεβητοστάσιο.
Σπάνια η ΒΑ θα ανοίξει από μόνη της χωρίς υπέρβαση της πίεσης. Η διάγνωση περί του αν ευθύνεται η ίδια η βαλβίδα ή το ΔΔ είναι εύκολη, με απλή παρακολούθηση του μανομέτρου κατά τη λειτουργία. Υπέρβαση της πίεσης των 3 bar(συνηθέστερη πίεση ανοίγματος των ΒΑ) καταδεικνύει με πολύ υψηλή πιθανότητα* κακή λειτουργία του ΔΔ, οπότε απαιτείται άμεση αποκατάσταση του προβλήματος, με ρύθμιση της πίεσής του, ή αντικατάσταση αν έχει τρυπήσει η μεμβράνη.



Κύριε Ιησού Χριστέ Υιέ Θεού ελέησον με τον αμαρτωλό
Last edit: 8 Χρόνια 3 Μήνες πριν by χρηστος8.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 3 Μήνες πριν #152129 από etsa67
Απαντήθηκε από etsa67 στο θέμα Καθημερινή εξαερωση
Φιλε Χρήστο όλα αυτά που γράφεις είναι πολύ χρήσιμα αλλά υπερβολικά πολλά και δεν νομίζω πολλοί χρήστες να τα καταλλαβαίνουν.
Τα λέμε απλά με λίγα λόγια και λόγω εμπειρίας σου λέω .Δεν σου το παίζω πρόεχε και εσύ απέδειξες ότι έχεις πολύ καλές τεχνικές γνώσεις και μπράβο σου για αυτό που προσπαθείς να βοηθήσεις.
Τώρα στο θέμα μας, άν η μεμβράνη που χωρίζει τον αέρα απο το νερό, υποστεί μία διάτρηση (μοριακή διάτρηση) είναι για πέταμα.
Όσο καλό να έίναι μια πλαστική μεμβράνη διαπερνάται με τον χρόνο εύκολα απο το νερό ιδιαίτερα άν είναι μικρός ό όγκος του και πιέζεται απο νερό μεγάλης ποσότητας που έχει και συντελεστή διαστολής μεγάλο ιδίως όταν λειτουργεί για μαγάλο χρονικό διαστημα σε μεγάλες θερμοκρασίες.
Το δοχείο μετριέται με κρύα εγ\καση, αλλά γιατί πρέπει να το βγάλεις έκτός για να του βάλεις αέρα.? Νομίζεις ότι είναι εύκολο για κάποιον που λόγω οικονομίας να το βγάλει και να το ξαναβιδώσει με νεο κανάβι ή λοκτάιτ? Καλό είναι να το βγάλεις και να του βάλεις αέρα άν έχεις άζωτο είναι καλύτερα απο τη φύση του αδρανές και δεν αναμυγνίεται με το οξυγόνο, ανοίγεις μία βάνα εκκένωσης τη χαμηλώτερη και βάζεις αέρα έχεις την εντύπωση ότι δεν γίνεται? Θα κλείσει τη τροφοδοσία τις βάνες της Κ. Στήλης θα ανοίξει τη βαλβίδα ασφαλείας να εκτονωθεί και μετά ότι έχει ο λέβητας. Αυτά τα κάναμε σε εγκα/σεις Αθηνών εκατοντάδων χιλιάδων θερμίδων και με 4 ιντζών σωλήνων δεν μπορεί να το κάει σε μία εγκα/σημε 100000χιλ/δες? ή και λιγότερο?


Ο αυτόματος πλήρωσης άν έχει ρυμιστεί σωστά δηλ. σε ύψος νερού ίση με τη στήλη νερού του συνολικού ύψους της εγκα/σης + ΄5-7 μέτρα ύψος νερού ασφαλείας.για να υπάρχει νερό με κάποια πίεση στο υψηλότερο σημείο της εγκα/σης. ΄τότε όλα καλά.
Άν ο αυτόματος έχει κολλήσει πώς τον ξεκολάς ξέρεις τι φταίει και κόλλησε?
Θα κάνουμε τώρα ανταγωνισμό τί ξέρει ο καθένας μας περισσότερο ή λιγότερο ή θα συγκετρωθούμε για να βοηθήσουμε
όσο μπορεί ο καθένας μας απλές τεχνικές\.
Άν θέλεις να μιλήσουμε οι δυό μας για τεχνικά θέματα να το κάνουμε κάποια στιγμή με άλλο τρόπο επικοινωνίας.
Αλήθεια ποιό είναι το αντικείμενό σου?
Πάντα φιλικά φίλε Χρήστο.

Στάθης Μηχανολόγος Μηχανικός

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.072 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ