Διαρροή στο λεβητοστάσιο - SOS

Περισσότερα
5 Χρόνια 3 Μήνες πριν #165925 από giokaspart
Απαντήθηκε από giokaspart στο θέμα Re:Re:Διαρροή στο λεβητοστάσιο - SOS
Το δοχείο διαστολής παραλαμβάνει την αύξηση του όγκου του νερού όταν θερμαίνεται (περίπου 4-5%). Για το λόγο αυτό στο εσωτερικό του χωρίζεται σε δύο μέρη με μία μεμβράνη όπου το ένα τμήμα το καταλαμβάνει το νερό του κυκλώματος και το άλλο περιέχει κανονικά αέριο το οποίο συμπιέζεται ανάλογα με την αύξηση του όγκου του νερού όταν ζεσταίνεται.
Εάν όμως όλος ο όγκος του ή ένα μεγάλο μέρος του όγκου που πρέπει να περιέχει αέριο, περιέχει στην πράξη νερό, τότε η πίεση που ασκείται στο κύκλωμα εκτονώνεται από τις βαλβίδες ασφαλείας ή τα εξαεριστικά, αλλιώς υπάρχει περίπτωση κάπου το κύκλωμα να σκάσει γιατί το νερό είναι πρακτικά ασυμπίεστο.
Τα προβλήματα που παρουσιάζονται είναι βασικά δύο, ή έχει χάσει αέριο, οπότε πρέπει να συμπληρωθεί ή έχει τρυπήσει η μεμβράνη οπότε πρακτικά είναι για αντικατάσταση. Έτσι αν δεις από τη βαλβίδα να τρέχει νερό, τότε μάλλον συμβαίνει το δεύτερο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 5 Χρόνια 3 Μήνες πριν #165951 από dimitris11
Απαντήθηκε από dimitris11 στο θέμα Re:Re:Διαρροή στο λεβητοστάσιο - SOS
Αυτό το μαύρο καπάκι που έχει το δοχείο διαστολής αν το βγάλεις από κάτω έχει μια βαλβίδα αυτοκίνητου.
Αν την πίεσης λίγο κανονικά πρέπει να βγάλει αέρα με πίεση.
Το ότι το επάνω δοχείο κάνει άλλο θόρυβο το πιο πιθανό είναι να είναι γεμάτο νερό,να έχει φύγει δηλαδή ο αέρας που είχε μέσα.
Η πίεση που δείχνει το μπαρομετρο είναι φυσιολογική. Όταν έσταζε πρόσεξες τι έγραφε;
Last edit: 5 Χρόνια 3 Μήνες πριν by dimitris11.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 3 Μήνες πριν #165957 από jamiespoursas

dimitris11 έγραψε: Αυτό το μαύρο καπάκι που έχει το δοχείο διαστολής αν το βγάλεις από κάτω έχει μια βαλβίδα αυτοκίνητου.
Αν την πίεσης λίγο κανονικά πρέπει να βγάλει αέρα με πίεση.
Το ότι το επάνω δοχείο κάνει άλλο θόρυβο το πιο πιθανό είναι να είναι γεμάτο νερό,να έχει φύγει δηλαδή ο αέρας που είχε μέσα.
Η πίεση που δείχνει το μπαρομετρο είναι φυσιολογική. Όταν έσταζε πρόσεξες τι έγραφε;

Θα το δοκιμάσω αυτό που λες.
Αν θυμάμαι καλά, η πίεση με κρύο λέβητα ήταν στο 1 και με ζεστό στο 1,4-1,5.
Αν δεν κάνει φσσσστ δηλαδή, μάλλον είναι άχρηστο, καλά τα λέω? Ή από τον θόρυβο και μόνο συμπεραίνει κάποιος ότι έχει θέμα? Πάντως κάνουν εντελώς διαφορετικό θόρυβο.
Αν θυμάμαι πάλι, με κρύο τον λέβητα έσταζε πιο πολύ, τόσο τα εξαεριστικά όσο και το κάτω δοχείο διαστολής. Στο κάτω δοχείο μπήκε φλάντζα και όλα καλά. Το επάνω δεν το είδαμε, μιας και δεν είχε θέμα, εξωτερικά τουλάχιστον.
Θα δοκιμάσω αυτό που λες.
Σας ευχαριστώ και πάλι.

Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 5 Χρόνια 3 Μήνες πριν #165973 από dimitris11
Απ τη στιγμή που δεν ανεβάζει πίεση το κύκλωμα με την θέρμανση του νερού σημαίνει ότι τουλάχιστον το ένα από τα δυο δοχεία διαστολής που έχεις δουλεύει καλά.
Όταν λες ότι έσταζαν τα εξαερίστηκα με κρύο το κύκλωμα και χαμηλή πίεση εν μέρει είναι σωστό, δηλαδή για να ασφαλίσουν καλά τα εξαερίστηκα ίσως θέλουν λίγο παραπάνω πίεση από ότι έχεις τώρα, επίσης η χαμηλή πίεση στο κύκλωμα είναι και λόγος να παίρνει αέρα το κύκλωμα από τα εξαερίστηκα . Αυτό ρυθμίζεται με τον αυτόματο πληρωτή (είναι στην εικόνα με το λευκό μανόμετρο).Όταν βιδώνεις την βίδα αυξάνεις την πίεση του κυκλώματος.
Αν το κάνεις μόνος σου γύρνα τη βίδα ελάχιστα κάθε φορά. Αν για κάποιο λόγο σου ξεφύγει και ανέβει πολύ η πίεση,τότε ξεβιδώνεις τη βίδα (εκεί που είναι τώρα όχι τέρμα) και κάνεις εξαέρωση σε κάποιο σώμα να βγάλεις λίγο νερό για να ρίξεις την πίεση.
Last edit: 5 Χρόνια 3 Μήνες πριν by dimitris11.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 3 Μήνες πριν #165978 από giokaspart

dimitris11 έγραψε: Απ τη στιγμή που δεν ανεβάζει πίεση το κύκλωμα με την θέρμανση του νερού σημαίνει ότι τουλάχιστον το ένα από τα δυο δοχεία διαστολής που έχεις δουλεύει καλά.
Όταν λες ότι έσταζαν τα εξαερίστηκα με κρύο το κύκλωμα και χαμηλή πίεση εν μέρει είναι σωστό, δηλαδή για να ασφαλίσουν καλά τα εξαερίστηκα ίσως θέλουν λίγο παραπάνω πίεση από ότι έχεις τώρα, επίσης η χαμηλή πίεση στο κύκλωμα είναι και λόγος να παίρνει αέρα το κύκλωμα από τα εξαερίστηκα . Αυτό ρυθμίζεται με τον αυτόματο πληρωτή (είναι στην εικόνα με το λευκό μανόμετρο).Όταν βιδώνεις την βίδα αυξάνεις την πίεση του κυκλώματος.
Αν το κάνεις μόνος σου γύρνα τη βίδα ελάχιστα κάθε φορά. Αν για κάποιο λόγο σου ξεφύγει και ανέβει πολύ η πίεση,τότε ξεβιδώνεις τη βίδα (εκεί που είναι τώρα όχι τέρμα) και κάνεις εξαέρωση σε κάποιο σώμα να βγάλεις λίγο νερό για να ρίξεις την πίεση.


Εδώ υπάρχει το ενδεχόμενο να έχει "κολλήσει" ο πληρωτής, ειδικά εάν έχει περάσει πολύς χρόνος από τότε που τοποθετήθηκε ή που ρυθμίστηκε για τελευταία φορά, και ενώ βιδώνεις να μην γεμίζει το κύκλωμα. Σε τέτοια περίπτωση δοκίμασε με ελαφρά και προσεκτικά κτυπηματάκια να τον ξεκολλήσεις, με μεγάλη προσοχή μην γίνει καμιά ζημιά στις συνδέσεις ή τις σωλήνες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 3 Μήνες πριν #166039 από jamiespoursas
Απαντήθηκε από jamiespoursas στο θέμα Re:Διαρροή στο λεβητοστάσιο - SOS
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις συμβουλές και τις πολύ χρήσιμες πληροφορίες.
Το επάνω δοχείο αδράνειας, πατώντας την βαλβίδα του, έβγαλε αέρα, λογικά είναι εντάξει κι αυτό.
Τον αυτόματο πλήρωσης είναι να τον αλλάξω του χρόνου, να βάλω κάτι καλύτερο. Να πω την αλήθεια φοβάμαι να τον πειράξω, μην ψάχνω πάλι μάστορα χριστουγεννιάτικα.
Προς το παρόν δουλεύουμε απροβλημάτιστα

Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.065 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ