Kiturami KF-35 Tuning

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #115737 από kosmidis80
Απαντήθηκε από kosmidis80 στο θέμα Kiturami KF-35 Tuning
Χαίρομαι ειλικρινα για τον διαλογο μας, ασχετως αν συμφωνουμε ή οχι! Οντως απο τον διαλογο παντα θα βγουν πραγματα και γνωσεις (θεωρητικες & τεχνικες) που μονο καλο μπορουν να προσφερουν!

Αν εχεις λογαριασμο στο facebook πες τον μου να σε κανω add σε μια ομαδα που εχουμε για παραγωγή πελλετ για ιδια χρηση και ξεκιναμε να δειχνουμε και διαφορες κατασκευες μας.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #115853 από ghost
Απαντήθηκε από ghost στο θέμα Kiturami KF-35 Tuning
Καλημερα σε ολουσ.Φιλε dimlyk οι υγροποιησεισ ειναι αναποφεθκτο φαινομενο στον οποιοδηποτε λεβητα κατα το αναμμα και κατα το σβησιμο του.
Ιδιαιτερα στο αναμμα που τα νερα εινα κρυα μεχρι να περασουν τουσ 45-50 βαθμους.
Οταν εχουμε κρυα καπναερια ανω των 65 βαθμων,ακομη και με μηδενικεσ θερμοκρασιεσ,ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΜΙΝΑΔΑ υπαρχουν υγροποιησεις.
Εφ*οσον στον χωρο καυσησ του λεβητα τα ιδι ξυλα καιει ο οποιοσδηποτε λεβητασ,την ιδια θερμοκρασια θα εχουμε.
Στην δευτερη διαδρομη θα εχουμε την ιδια θερμοκρασια παλι με τον οποιοδηποτε λεβητα εχει δευτερη διαδρομη.
Στην τριτη διδρομη τωρα εγγυται στην μαστορια του μαστορα να την κατασκευασει ετσι που να καθαριζεται ευκολα απο τισ πισσες.
οπωσ εχω ξανααναφερει καλοσ και επιτυξημενοσ λεβητασ ,ειναι αυτοσ που ζεσταινει τα νερα του και οχι τον αερα.
ναι ειναι οξινα τα καπναερια,στην πραξη ομωσ σε λεβητεσ που δουλευουν πανω απο 10 χρονια παρατηρουμε οτι οτι φθορα υπαρχει στον χ.κ. ιδια και λιγοτερη ειναι και στισ υπολοιπεσ διαδρομες.
Συμπερασματικα αν εχουμε εναν Χ λεβητα με εξοδο καπναεριων παρα κατι 200 βαθμους σε συγκριση με εναν λεβητα Ψ με εξοδο γυρω στουσ 65 βαθμους,ο Ψ μεταδιδει στα νερα του γιρω στουσ 140 βαθμουσ περισσοτερη θερμοκρασια απο τον Χ.
Αν αυτο συνεπαγεται εστω 20 με 25 % καλυτερη αποδοση τοτε το ιδιο ποσοστο εχουμε και σε οικονομια ξυλου.
Αν λοιπον ενα νοικοκυπιο χρειαζεται ετησιωσ 10 τονουσ ξυλα.(10*150ευρω=1500 ευρω)με τον Χ,
με τον Ψ θα χρειαστει 8 τονουσ ξυλα,(8*150 ευρω=1200 ευρω)
και στα 15 χρονια λοιπον να πεταξει τον λεβητα αν του εχουν κανει ζημια οι υγροποιησεις θα εχει ηδη κερδισει(300ευρω*15χρονια=4.500ευρω)
με 4.500 ευρω μαλλον θα τα εχει βγαλει ο λεβητασ τα λεφτα του.
εχω επισκευασει χαλυβδινουσ λεβητεσ 30ετιασ περισσοτερη φθορα προκαλειτα εσωτερικα αν δε αλλαζεται το ανοδιο τακτικα παρα απο την πισσα και τισ υγροποιησεις.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": panosf01

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #115858 από dimlyk
Απαντήθηκε από dimlyk στο θέμα Kiturami KF-35 Tuning
καλημερα και σ εσενα
μεχρι τωρα δεν ασχοληθηκα με τα τεχνικα και οι οποιες ενστασεις μου περιοριζονται στην σφαλεια
αυξημενες υγροποιησεις μηπως αυξανουν εκτος πο τον κινδυνο διαβρωσης και την πιθανοτητα πυρκαιας?
και φυσικα δεν υπαρχουν μονο στην καμιναδα μια χαρα νερακι τρεχουν οι λεβητες :)
δεν διαφωνω σ αυτο που ειπες για την κατασκευη του λεβητα ολα ομως εχουν ορια
πιστευεις δηλ οτι οι κατασκευαστες δεν μπορουν να κατασκευσοιυν ενα λεβητα με θερμοκρασιες καυσαεριων 50 βαθμους? ... κι επειδη οπως το εγραψες μπορει και να καταλαβα λαθος οποτε κι να αναιρουνται οσα εγραψα ,,,σε τι αποσταση απ τον λεβητα μετρας την θερμοπκρασια καυσαεριων ?
εσυ εμπλεξες δυο πραγματακια ταυτοχρονα την αυξηση των νερων αλλα και την αυξηση της ισχυος του λεβητα (οχι την αποδοση) .... υπαρχουν πιο απλοι τροποι να εκμεταλευτεις την θερμοκρασια καυσαεριων χωρις παρεμβασεις στον λεβητα .
οσο για την αποδοση που αναφερεις ... το τι μπορεις να κερδισεις εξαρταται απ την αποδοση του λεβητα
στην προκειμενη περιπτωση αν ο λεβητας σου ειχε μια αποδοση 80% δηλ εχανε καπου 7 kw κατι απο αυτα μπορεις να κερδισεις και μονο ουτε 20% ουτε 30% περα του οτι αυξανοντας την μαζα του λεβητα αυξησες τις ιδιες του τις απωλειες .


Η δυστυχία αυτού του κόσμου είναι ότι οι ηλίθιοι είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση
Αγάπα τους εχθρούς σου - αυτό θα τους τρελάνει
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": egglezos, χρηστος8

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #115860 από panosf01
Απαντήθηκε από panosf01 στο θέμα Kiturami KF-35 Tuning
Αυξανοντας την ποσοτητα νερου,αυξησε ουσιαστικα την θερμοχωρητικοτητα του λεβητα.Για να αυξηθει η ισχυς του πρεπει να καψει περισσοτερα ξυλα,η να μεγαλωσει ο θαλαμος καυσης.Αν με την μετατροπη αυτη αυξηθηκε η διαδρομη καυσαεριου σιγουρα εχει καποια αυξηση η αποδοση του συστηματος.Αυτο που ειπε ο μαστορας για το ανοδιο ειναι πιστευω πολυ σημαντικο και δεν τονιζεται ιδιαιτερα,μεγαλη ζημια παθαινουν οι χαλυβδινοι λεβητες απο την ηλεκτροχημικη διαβροση με το παντρεμα χαλκου σιδηρου.Οποτε το ανοδιο κρινεται αποραιτητο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #115867 από dimlyk
Απαντήθηκε από dimlyk στο θέμα Kiturami KF-35 Tuning
πανο καλα εκανες και ανεφερες το ανοδιο η και τις διμεταλικες επαφες για προστασια κλπ
την αυξηση της ισχυος την πετυχε (στηριζομαι σ οσα εχουν γραφει μια και δεν το καταλαβα το βιντεο)
αυξανοντας την επαφη της φλογας και των καυσαεριων με τα μεταλλα του λεβητα .
δεν εκανε απλα ενα εναλλακτη να εκμεταλευτει τα καυσαερια
το νερο ειναι αλλη ιστορια οπως και το ποσο θα καψει .
το οτι οι επιστροφες ηταν παγωμενες (αν αυτο ηταν διαρκες) μονο ενα πραγμα μπορει να σημαινει μικρη ισχυ.
θαυματα με τις αποδοσεις δεν γινονται εκτος αν εχουμε τοσο καλες εγκαταστασεις η τοσο κακους λεβητες με αποδοσεις 50% .


Η δυστυχία αυτού του κόσμου είναι ότι οι ηλίθιοι είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση
Αγάπα τους εχθρούς σου - αυτό θα τους τρελάνει

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #115870 από ghost
Απαντήθηκε από ghost στο θέμα Kiturami KF-35 Tuning
Φιλε dimlyk ο φιλοσ πανοσ με καλυψε σε οσα θα ηθελα να σου απαντησω.
Γενικοτερα για να γινει μια συγκριση σωστα κραταμε ολεσ τισ αλλες συνησταμενες σταθερεσ εκτοσ απο την μια καθε φορα.
Αρα με τον ιδιο χωρο καυσησ ,με τισ ιδιεσ διαδρομεσ ,με τα ιδια ξυλα(ποσοτητα-ποιοτητα)και με τισ ιδιεσ εξωτερικεσ θερμοκρασιες,φανηκε αισθητα η διαφορα με την μεγαλυτερη ποσοτητα νερου.
Αν μπερδευτηκες συγνωμη,αλλα στην απαντηση που σου εδωσα μιλαω γενικοτερα για ολουσ τουσ λεβητες οχι για την μετατροπη μονο.
Τελικα επειδη φαινεσαι εξυπνοσ ανθρωποσ ασ παρουμε τα πραγματα απο την αρχη για να μην σε μπερδευω.
Εστω δυο ιδιες εγκαταστασεις ,σε δυο ιδια σπιτια,με την ιδια εξωτερικη θερμοκρασια,με τα ιδια ξυλα.
στην μια εχουμε εναν λεβητα με δοχειο αδρανειας τριοδη μπαφερ,δτην αλλη εχουμε τον ιδιο λεβητα με τισ ιδιεσ διαδρομεσ την ιδια ισχυ,τον ιδιο χωρο καυσησ και την ιδια αποδοση,ΑΛΛΑ αντι για το δοχειο αδρανειασ η ιδια σε ποσοτητα νερο ηταν εντοσ του μανδυα του λεβητα.
Εμπειρικα ο λεβητασ που εχει "μεσα"του την ιδια ποσοτητα νερου με το δοχειο αδρανειασ θα αποδωσει καλυτερα γιατι=
1)Δεν υπαρχουν απωλειεσ απο τον λεβητα μεχρι το μπαφερ.
2)ΟΛΟ το νερο ειναι πιο κοντα στην εστια.
3)δεν τιθεται θεμα βεβιασμενησ ροησ(2ος κυκλοφορητησ)
Επισης το συστημα εινα καλυτερο γιατι=
1)Δεν χρειαζομαστε επιπλεον κυκλοφοριτη,τριοδη,πινακα αυτονομιασ,ηλεκτροβανες,σπαταλη υλικου στην εγκατασταση.
2)Σε περιπτωση διακοπησ ρευματος(αν δεν υπαρχει ινβερτερ τροφοδοτικο για τον κυκλοφοριτη στηνεγκατασταση)ενασ λεβητασ με 1000 λιτρα νερο μεσα του και με το μοτερ του αερα σβηστο δεν προκειτα ποτε να περασει τουσ 80 αντε 85 βαθμους αν δουλευε στουσ 65.(εκτοσ και αν ειναι ανοιχτη η πορτα τριφοδοσιασ ξυλου!)
3)Οσο πιο απλο ειναι ενα συστημα τοσο λιγοτερο επιρρεπεσ ειναι σε ζημιεσ και σε συντηρηση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.071 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ