Primus 45

Περισσότερα
7 Χρόνια 2 Μήνες πριν #158458 από KARVAS
Απαντήθηκε από KARVAS στο θέμα Primus 45
Η ασφάλεια πέφτει γιατί ο κοχλίας ζορίζεται και δεν μπορεί να στείλει υλικό λόγω του ότι βρίσκει εμπόδιο. Αυτό μπορεί να είναι από την αρχή της τροφοδοσίας έως την αρχή της κούρμπας πριν βγει το υλικό στην εστία καύσης. Άρα πρέπει κάποιος που γνωρίζει να ξεκινήσει και να το ψάξει. Σε εμένα το πρόβλημα ήταν στην κούρμπα όπου ο μάστορας έβγαλε καμένη πίσσα μου είχε κλείσει σχεδόν όλο το στόμιο. Αν συνεχίζει να δοκιμάζει θα πάθει πολύ μεγάλη ζημιά είτε στον κοχλία είτε στην πλακέτα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 2 Μήνες πριν #158463 από dimosmav
Απαντήθηκε από dimosmav στο θέμα Primus 45
Καλησπέρα. Για το λέβητά μας έχουν γραφτεί 143 σελίδες με χιλιάδες αναρτήσεις ερωτοαπαντήσεων, απόψεων, εμπειριών πάνω σε όλα τα θέματα που τον αφορούν. Όσα συχνά αναφέρονται σε επιστροφή φλόγας, κολλημένο κοχλία, μη αυτόματη έναυση κ.α. έχουν απαντηθεί πάμπολλες φορές. Έχουν δοθεί απαντήσεις πειστικές που αν κάποιος τις ακολουθήσει δεν θα αντιμετωπίσει προβλήματα. Όλοι μας μάθαμε από αυτούς που τον είχαν δουλέψει πριν από μας και είχαν γράψει τις εμπειρίες τους. Όλοι μας τα έχουμε περάσει και αντιμετωπίσει. Ίσως να γίνομαι κουραστικός αλλά πρέπει ο ιδιοκτήτης του να κάνει μερικά βασικά πράγματα που θα τον γλυτώσουν από περιπέτειες. Ποια είναι αυτά;
1.Λύσιμο-Καθαρισμός του κοχλία (αρχή χειμώνα)
2.Εφαρμογή σιλικόνης γύρω από το σωλήνα του κοχλία
3.Διατήρηση της φλόγας στο χώρο καύσης ψηλά(με ανάλογη ρύθμιση τροφοδοσίας-αέρα)
4.Καθαρή καμινάδα για απρόσκοπτη έξοδο καυσαερίων
5.Επαρκή ποσότητα πέλλετ στο δοχείο(από τη μέση και πάνω).
6.Καθαρισμός της στάχτης από την καπνοδόχο και το δοχείο συλλογής της αλλά και των τουμποσωλήνων.
7.Επίσης παρατήρησα ότι ο λέβητας «αγαπάει» το μαλακό πέλλετ αφού δε ζορίζεται ο κοχλίας (καθότι πιέζει το πέλλετ στα τοιχώματα του σωλήνα)
8.Να επιστήσω την προσοχή στην αλλαγή ρελέ τροφοδοσίας στα 3-4 χρόνια(ανάλογα με τη χρήση του)
Ακολουθώντας τα 1,2,3,4,5 λύνεις: 1ον) το θέμα επιστροφή φλόγας με ό,τι αυτό συνεπάγεται 2ον)το θέμα του φρακαρισμένου-κολλημένου κοχλία.
Ακολουθώντας όλα τα παραπάνω ελαχιστοποιείς τις πιθανότητες σοβαρών προβλημάτων.
Δεν μπορείς βέβαια να καλύψεις το απρόοπτο ή το απίθανο που μπορεί να συμβεί.
Όπως μου είπε ο πωλητής-εγκαταστάτης του λέβητα πριν από 5 χρόνια «ξέχνα τα καθαρά νύχια και την απλότητα του λέβητα πετρελαίου, μάθε να ακούς το θόρυβό του και να καταλαβαίνεις από τι πάσχει. Θα ζεσταθείς αλλά … και θα ταλαιπωρηθείς μέχρι να τον μάθεις. Αν όμως δεν πιάνουν τα χέρια σου κάτσε εκεί που είσαι(δηλαδή στο πετρέλαιο)».
Εγώ απλά τον αγόρασα και δεν το μετάνιωσα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
7 Χρόνια 2 Μήνες πριν #158529 από george cc
Απαντήθηκε από george cc στο θέμα Primus 45
Καλησπέρα και συγνώμη για την καθυστερημενη απάντηση.Εχουν δικιο οι φιλοι παραπάνω για ολα αυτα που λενε οτι πιθανων ειναι οι αιτιες στο προβλημα που είχα.Παρόλο που ειμαι απο τους πρωτους χρηστες που αγόρασαν τον Primus 45 και εχω διαβασει ολες τις σελιδες του forum,πιστεψτε με οτι μετα απο τοσα χρονια ξεχνας τις προτασεις-λυσεις.Θυμοουνα οτι πολλοι λυσατε τον κοχλια και το καθαρισατε.Αυτο εκανα και εγω.Ελυσα μοτερ με τον κοχλια, καθαρισα το διαδρομο του κοχλια και χωρις να εχει καποιο ιδιαιτερο εμποδιο, μονο λιγο πελετ που ειχε καρβουνιασει, μετα δουλεψε κανονικα χωρις να μου ξανακαψει ασφαλεια εδω και 5 μερες.Πιθανων αυτο το καρβουνιασμενο πελλετ να δυσκολευε την κινηση του κοχλια επειδη δεν ειναι και δυνατο το μοτερ να εκαψε τις ασφαλειες.Ολα αυτα που λετε παραπανω να ακους, να ρυθμιζεις, και κυριως να καθαριζεις τον καυστηρα μετρανε παρα πολυ στην απροβληματιστη λειτουργια του.
Επειδη καπου ειχατε ξαναγραψει,αλλα δεν θυμαμαι ποτε, ποια ειναι η σιλικονη που βαζουμε στην ενωση του μοτερ με τον διαδρομο του κοχλια;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 5 Μήνες πριν #160854 από ΠΑΠΑΣ.
Απαντήθηκε από ΠΑΠΑΣ. στο θέμα Primus 45
Καλο χειμωνα!
Μπορει καποιος να μου πει τη διαφορα εχει η πλακετα η καινουργια απο την παλια;
Η πλακετα που μου εστειλαν δεν εχει την 7Α ασφαλεια στο ιδιο σημειο,αλλα σε ενα ξεχωριστο καλωδιο με ενα σα διακοπτη που γραφει FUSE.Στο τελος του καλωδιου υπαρχει ενα φυσακι το οποιο δεν ξερω που "κουμπωνει".

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 6 Χρόνια 5 Μήνες πριν #160856 από ΠΑΠΑΣ.
Απαντήθηκε από ΠΑΠΑΣ. στο θέμα Primus 45

ΠΑΠΑΣ. έγραψε: Καλο χειμωνα!
Μπορει καποιος να μου πει τη διαφορα εχει η πλακετα η καινουργια απο την παλια;
Η πλακετα που μου εστειλαν δεν εχει την 7Α ασφαλεια στο ιδιο σημειο,αλλα σε ενα ξεχωριστο καλωδιο με ενα σα διακοπτη που γραφει FUSE.Στο τελος του καλωδιου υπαρχει ενα φυσακι το οποιο δεν ξερω που "κουμπωνει".






Συνημμένα:
Last edit: 6 Χρόνια 5 Μήνες πριν by ΠΑΠΑΣ..
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": lordofmaths

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 5 Μήνες πριν #160857 από george cc
Απαντήθηκε από george cc στο θέμα Primus 45
Υπάρχει κάποιος τρόπος να εχουμε απομακρυσμένο έλεγχο του πινακα ελέγχου,ή το ανοιγμα κλεισιμο του καυστήρα,με wifi ας πουμε;
Θέλω να κανω τις ρυθμισεις ή να ανοιγοκλείνω τον καυστήρα απο τον 3ο οροφο που μενω και να μην ανεβοκατεβαίνω συνέχεια στο υπόγειο για τις ρυθμίσεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.207 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ