Λειτουργία μοτέρ σομπας
- nikolas
- Αποσυνδεμένος
- Elite Member
- Δημοσιεύσεις: 286
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 43
mastoras έγραψε: Καλημέρα σας και ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Η σόμπα είναι κινεζούλα GRACE 6kw στον 4ο χρόνο λειτουργίας της.
Δεν την έχω στα χέρια μου για να μπορέσω να ανοίξω τον μειωτήρα για να διαπιστώσω που τελικά είναι η βλάβη. όπως είπα σήμερα θα αλλάξει ο φίλος όλο τον μηχανισμό [μοτέρ-μειωτήρα-ρελέ] κομπλέ, έτσι είναι το ανταλλακκτικό.
Κάποια στιγμή θα πάρω το χαλασμένο θα το ανοίξω και θα επανέλθω για να διαπιστώσουμε την βλάβη, και να μπορέσουμε να βοηθηθούμε όλοι αν αντιμετωπίσουμε κάποιο παρόμοιο πρόβλημα.
Πάντως αυτά τα μοτέρ διπλής περιέλιξης, όπως το αναφέρει ο nikolas παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον....μαθαίνουμε.
Ναι είναι ενδιαφέρον εδώ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mastoras
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 3810
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 568
Εκεί αφού λύθηκε το παλιό μοτεράκι βρέθηκε η αιτία.
Κάποιος...κάποιοι έπεσαν διάνα.
Και περάσαμε το νέο μοτέρ που είχε άλλου είδους κινητήρα χωρίς ρελέ εκκίνησης, και με περισσότερες στροφές το λεπτό.
Ενα οχταώρο ολόκληρο για να φέρουμε τις ρυθμίσεις της σόμπας "στα ίσια της" με το νέο μοτέρ. Τελικά όλα καλά, δεν τρέχει τίποτα για το χάσιμο χρόνου.........η εμπειρία μετράει
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikolas
- Αποσυνδεμένος
- Elite Member
- Δημοσιεύσεις: 286
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 43
Υ.Γ. Και επειδή το άλλο το μοτέρ έχει περισσότερες στροφές να έχεις κατά νου το φρακάρισμα από το σκληρό πελλετ που λέμε.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- xrysafis72
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 641
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 64
δημητρη τελικα την ζημια βρηκατε και οχι την αιτια!!!αντε τωρα να αποδειξης τα τι και τα πως στον ιδιοκτητη της σομπας που την χρησημοποιοι την πελλετ πρεπει να καιει!!!(αλλα πελλετ για βιομηχανικους καυστηρε αλλες για λεβητες οικιακους και αλλα για σομπες).εμεις ειχαμε τετοια θεματα απο πελλετ αλλα βρηκαμε τον τροπο σαν κατασκευαστες πελλετ!!!mastoras έγραψε: Τελικά η περιπέτεια κράτησε αρκετά, και μην μπορώντας ο φίλος να περάσει το νέο μοτέρ στην σόμπα, την φόρτωσε στην πλάτη......και στο εργαστήριο.
Εκεί αφού λύθηκε το παλιό μοτεράκι βρέθηκε η αιτία.
Κάποιος...κάποιοι έπεσαν διάνα.
Και περάσαμε το νέο μοτέρ που είχε άλλου είδους κινητήρα χωρίς ρελέ εκκίνησης, και με περισσότερες στροφές το λεπτό.
Ενα οχταώρο ολόκληρο για να φέρουμε τις ρυθμίσεις της σόμπας "στα ίσια της" με το νέο μοτέρ. Τελικά όλα καλά, δεν τρέχει τίποτα για το χάσιμο χρόνου.........η εμπειρία μετράει
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mastoras
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 3810
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 568
Οκ λοιπόν σε αυτό δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Ψάχνουμε καλό πέλλετ, ψάχνουμε φθηνό πέλλετ, ψάχνουμε πέλλετ με λίγη στάχτη, με πολύ θερμογόνο, αν φτάσουμε στο σημείο να ψάχνουμε και μαλακό πέλλετ.....θα πάμε στο τρελάδικο όλοι.
nikolas θα με ενδιέφερε πολύ το πως θα μπορούσε το μοτέρ με την περιέλιξη που έχει απομείνει να λειτουργήσει γυρνώντας μόνο με δεξιές στροφές.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- nikolas
- Αποσυνδεμένος
- Elite Member
- Δημοσιεύσεις: 286
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 43
Να τοποθετήσεις τα δυο πηνία 180 μοίρες ανάποδα μέσα στον σταθερό μαγνήτη και να συνδέσεις μόνον τα κίτρινα εκεί που ήταν και το μαύρο στην θέση του κόκκινου, το κόκκινο καλώδιο του καμένου πηνίου στον αέρα, και ο πυκνωτής στον αέρα. Αραγες αξιζει τον κοπο? κοιτα τιμες!!!!
Όλη η μαγκιά σε αυτά τα μοτέρ (Magnet synchronous motors)AC είναι ότι γυρνάνε πίσω για να ξεμπλοκάρουν εάν το ακυρώσεις είναι ένα κοινό μοτερ.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.