Τζάκια Ενεργειακά
- barovios83
- Αποσυνδεμένος
- Junior Member
- Δημοσιεύσεις: 35
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Stavrax έγραψε: @barovios83
Με την εγκατάσταση και τις φώτο έχω πολλές απορίες.
1. Το μοτερ από που τραβάει αέρα?
2. Στέλνει αέρα σε άλλα δωμάτια?
3. Στις επάνω περσίδες τα πλένουμ είναι δίπλα, δηλαδή έχεις τέσσερις εξόδους φ100?
4. Την κάτω περσίδα την πρόσθεσε εκ των υστέρων?
5. Συνδέεται πουθενά ή είναι για ελεύθερη ροή στον θάλαμο?
6. Τι διατομής αγωγοί έχουν χρησιμοποιηθεί?
Και αρκετές ακόμα αλλά σιγά, σιγά
1.Το μοτέρ τραβάει απο μια περσίδα εξωτερικά του σπιτιού, απο την βεράντα.(Επισυνάπτω φώτο)
2.Όχι.Δεν μπορούσα να το στείλω, επειδή είχα περιμετρικά δοκάρι σύνδεσης 50cm και δεν μπορούσα ούτε να το τρυπήσω εννοείτε,αλλά ούτε και να κατέβω χαμηλότερα.
3.Έχω 2 εξόδους αέρα Φ 125 και 2 εκτονώσεις.Σε κάθε πλένουμ υπάρχει μια έξοδο αέρα,μία εκτόνωσης.
4.Ναι και αυτό με προβλημάτισε λιγάκι και μου δημιούργησε κάποιες απορίες αλλά εφόσον ο άνθρωπος είναι πολύ σωστός στην δουλειά του και πολύ άμεσος στην υποστήριξη, τις έσβησα.
5.Το βεντιλατέρ έχει 2 υποδοχές.Η μία είναι για να 'ρουφάει' τον εσωτερικό αέρα του χώρου με σκοπό την αμεσότερη θέρμανση του και η άλλη είναι για να 'ρουφάει' τον εξωτερικό αέρα και μέσω των σπιράλ που καταλήγει στα πλένουμ, να διοχετεύει με ζεστό αέρα τον χώρο.
6.Τα σπιράλ όλα είναι Φ 125 και η καπνοδόχος απο τον λαιμό της εστίας μέχρι το καπέλο είναι Φ 250-300.
Αναμένω και για άλλες ερωτήσεις.Χαρά μου!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- barovios83
- Αποσυνδεμένος
- Junior Member
- Δημοσιεύσεις: 35
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Είναι δευτερογενή καύση και η φωτογραφία δεν έχει γίνει υποβολή.
Προσπαθώ να την επισυνάψω και σε αυτό το μην. αλλά μάταιο.Κάτι γίνεται.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Stavrax
- Αποσυνδεμένος
- Moderator
- Foyer Invicta 700 Prisma+Heat Exchanger
- Δημοσιεύσεις: 2023
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 442
Η άποψη μου για την εγκατάσταση σου είναι η εξής:
Τα 1000 κυβικά αν δεν κάνεις διανομή είναι υπερβολικά πολλά. Μπορείς με τον κοντρόλλερ να το κατεβάσεις στο 30-40%max και να λειτουργεί μια χαρά και χωρίς πολύ θόρυβο.
Η κάτω περσίδα να μεγαλώσει σε 400-500 τ.εκ. και να γίνει λίγο ψηλότερα για μην τραβάει σκόνη και μαλλί από τα χαλιά. Πολύ κοντά της να ερθει αγωγός φ125 για είσοδο εσωτερικού αέρα στο μοτερ και να μην τραβάει ελεύθερα από τον θάλαμο.
Για την φυσική ροή η εκτόνωσης νομίζω ότι θέλει κι αυτή μεγάλωμα σε 400-500 τ.εκ.
Την κάτω περσίδα μάλλον την άνοιξε γιατί υποψιάστηκε ότι το παλιό μοτερ κάηκε επειδή δεν τραβούσε ελεύθερα από το εσωτερικό του σπιτιού και υπερθερμενόταν στην προσπάθεια να "φουσκώσει" το σπίτι.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Stavrax
- Αποσυνδεμένος
- Moderator
- Foyer Invicta 700 Prisma+Heat Exchanger
- Δημοσιεύσεις: 2023
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 442
Αν είναι μεγαλύτερη από 150kB δεν ανεβαίνει. Αν είναι μικρότερη, τότε δοκίμασε με άλλο browser.barovios83 έγραψε: Μια διόρθωση.
Είναι δευτερογενή καύση και η φωτογραφία δεν έχει γίνει υποβολή.
Προσπαθώ να την επισυνάψω και σε αυτό το μην. αλλά μάταιο.Κάτι γίνεται.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- barovios83
- Αποσυνδεμένος
- Junior Member
- Δημοσιεύσεις: 35
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι γυρίσω αντίστροφα όλο το πλένουμ, ώστε να τραβάει απο πάνω τον αέρα.
Όσον αφορά τα επάνω πλένουμ δεν μπορώ να καταλάβω επακριβώς τι μου προτείνεις.
Λοιπόν για να σου δώσω μια εικόνα το πώς είναι τα πλένουμ.
Τα 2 πλένουμ επάνω έχουν το κάθε ένα ξεχωριστά, ένα σπιράλ που βγάζει τον ζεστό αέρα απο τον αεροθάλαμο και η άλλη τρύπα του πλένουμ είναι ελεύθερη για την εκτόνωση.
Το κάτω πλένουμ έχει ένα σπιράλ συνδεδεμένο με το βεντιλατέρ και συνδέεται με το πλένουμ για να ρουφάει τον εσωτερικό αέρα και να τον 'ανακυκλώνει' στην ουσία με ζεστό.Ελπίζω να σε βοήθησα λιγάκι.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Στελιος1
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 683
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 74
Το μοτερ μπορει να καηκε επειδη ηταν ελλατωματικο πχ αλλα στο αλλαξαν, αν δεν ηταν ομως ελλατωματικο και φταιει κατι αλλο τοτε κακως στο αλλαξαν τζαμπα.. Γιατι η περσιδα τοποθετηθηκε ταυτοχρονα με την αλλαγη του μοτερ κ οχι εξ αρχης? Διευκρινησε καποια πραγματα. Αν βγαλεις τ περσιδα που τοποθετηθηκε ταυτοχρονα με την αλλαγη μοτερ θα ξεδιαλυνεις κατα πολυ την κατασταση. Βγαλε την (επρεπε να το εχεις σκεφτει πρωτο αυτο απο μονος σου) και αν συνεχιζει ο αυξημενος θορυβος σε σχεση με το παλιο μοτερ τοτε φταιει το νεο μοτερ, αν ησυχασει τοτε φταιει η περσιδα. Κανε αυτα (η απαντησε σε αυτα και σε οτι σε ρωταμε) και μετα ρωτας εσυ για αλλα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.