Μείωση θορύβου στους αεραγωγούς και στο μοτέρ

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #83428 από Makron
@Grecu

Ο αεραγωγός είναι καλά στερεωμένος μέσα στο τοίχο και έχει καλυφτεί από υλικό (τσιμέντο με κάτι, κόλλα με κάτι δεν πρόσεξα τι έβαλε αλλά ξέρω ότι τον έχτισε καλά. Από πάνω σοβαντίστηκε. Δεν ανεμίζει πάντως σίγουρα.

@Στέλιος1
Στέλιο μέσα σε αυτό το κουτί είναι το μοτέρ σου;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #83750 από Στελιος1
Ειναι καλυμα πανω απο την περσιδα, το εφτιαξα απο γυψοσανιδα με εσωτερικη επενδυση πολυ πυκνο πετροβαμβακα μισο ποντο παχος και σιτα να μην μαδαει με το ρευμα. Καλυτερο θα ηταν κεραμοβαμβακας σκληρος ενος ποντου, απλα δεν ειχα. Κοβει τον μισο θορυβο σιγουρα. Φαντασου ενα ''Π'' 5 εκ επι το πλατος του κουτιου που δεχεται το βεντυλατερ επι 5 εκ, μηκος μιαμιση φορα το πλατος του κουτιου. Πχ αν ειναι η αναρροφηση 15χ15 τοτε το καλυμα πρεπει να ειναι ενα Π 5χ16χ5 και μηκος 22 εκ και πλεον, η μια στενη πλευρα η 5χ16χ5 κλειστη και ρουφα απο την αλλη την ελευθερη. Στην επαφη με τ τοιχο εχει αεροστοπ, δεν χρειαζεται βιδωμα κρεμιεται απο την πανω πλευρα σαν καδρακι και με την αναρροφηση βεντουζαρει καπως. Ξεβιδωσα λιγο τ επανω βιδες της περσιδας και το κρεμασα εκει. Θελει λιγο ψαξιμο και αν σου κανει μετα φτιαχνεις κατι πιο ωραιο εμφανησιακα.
Η ουσια ειναι η αναρροφηση να μην ειναι απ ευθειας και καθετα στον τοιχο αλλα απο το πλαι και να εχει μια μικρη διαδρομη αναμεσα στον τοιχο και το μονωτικο.
Τωρα θα δοκιμασω με φυλο μολυβι εσωτερικα για λιγοτερο παχος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #83866 από Makron
Το κατάλαβα με λίγη προσπάθεια. Η διαφορά είναι αξιοσημείωτη! Δείχνει ενδιαφέρον και ίσως σε ξαναρωτήσω όταν τελειώσω με την εσωτερική περσίδα αν υπάρχει ακόμη θόρυβος από εκεί. Κάποια φωτό της κατασκευής που να δείχνει και το άνοιγμα στο πλάι σίγουρα θα βοηθούσε πάρα πολύ.

Στελιος1 έγραψε: Οσο ζυγισμενο και να ναναι το μοτερ εχει δονησεις ( στο χερι αν το δουλεψει κανεις ελευθερο θα τις νιωσει) αυτες μεταδιδονται σε ολο το μεταλλικο δυκτιο, δεν μεταδιδεται ο ηχος μονο με το ρευμα τ αερα δηλαδη αλλα και με την επαφη των μεταλικων στοιχειων.



Να γράψω κάτι σχετικά με τις βίδες, τις δονήσεις και τον ήχο που μεταφέρουν. Κάτι περίεργο που έγινε κατά την εγκατάσταση: Ο τεχνικός πρότεινε το μοτέρ να μη στηριχτεί πουθενά με βίδες γιατί αυτός ήταν ο τρόπος που τα τοποθετούσε. Εμένα μου φάνηκε περίεργο, λόγω κραδασμών που θα είχε το φοβήθηκα μη φύγει από την θέση του και τελικά του είπα να το στηρίξει με βίδες. Υπήρχε τις πρώτες ημέρες ένας συντονισμός του μοτέρ με τα μεταλλικά στοιχεία που σε κάποιες στροφές του μοτέρ γινόταν λίγο πιο έντονος και περνούσε στο σπίτι. Όταν του το ανέφερα μου είπε να το τοποθετήσει όπως το είχε προτείνει στην αρχή.



Σύνδεσε την εξαγωγή αέρα του μοτέρ με το τζάκι, με ένα κομμάτι σωλήνα σπιράλ μήκους 15 εκατοστών.
Δεν έβαλε καμία βίδα στήριξης και απλά ακούμπησε το μοτέρ σε ένα κομμάτι ηχομονωτικό ricofon και από κάτω ένα πιο παχύ φελιζόλ.
Όχι μόνο δεν υπάρχει κανένας θόρυβος συντονισμού ή κραδασμοί από το μοτέρ, αλλά μετά από 2 μήνες περίπου, δεν έχει κουνηθεί στο ελάχιστο από την θέση του.
Last edit: 11 Χρόνια 2 Μήνες πριν by Makron.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #83874 από dimlyk
ο αλλος τροπος ειναι κατι τετοιο ...κι ασ τον ανεμιστηρα να κουνιεται οσο θελει

λιγο παρατραβηγμενο ομως για τα μικρα ανεμιστηρακια :)

www.kaffe.gr/product.asp?catid=221


Η δυστυχία αυτού του κόσμου είναι ότι οι ηλίθιοι είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση
Αγάπα τους εχθρούς σου - αυτό θα τους τρελάνει

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #83896 από Gdevil
Ο θόρυβος που περιγράφεις είναι υπερβολικός.
Δεν δικαιολογείται να είναι πρόβλημα που δημιουργούν ο αγωγός του 1 μέτρου
Δύο αίτια μπορεί να υπάρχουν.
α) το μοτέρ.
Δες αν έχει κάποιο θέμα. πχ φτερωτή που να "παίζει" ή έχει φαγωθεί το σημείο που στηριζεται ο άξονας που περιστρέφεται

β) το κουτί.
Λειτουργεί σαν ηχείο.
Οταν έχει ροή αέρα από έξω δεν δημιουργείται κανένα πρόβλημα γιατί ο αέρας δεν ζορίζεται να πάει στην είσοδο του βεντιλατέρ.
Με τον αγωγό που έρχεται από την άλλη πλευρά κάπου δημιουργείται πρόβλημα.
Οπότε αν θές κάνε τις εξής δοκιμές.
1) ντύνεις το κουτί με κάτι μονωτικό (πχ αυτό το ρικοφόν) από μέσα.
2) Δοκιμάζεις να φέρεις τον αγωγό έως την είσοδο του βεντιλατέρ. πχ με ένα κομάτι εύκαμπτο και μία μούφα. Αν δεν έχεις μούφα ακόμα και με ταινία ένωσέ το κομμάτι που έχεις με αυτό που θα βάλεις. Πάντως δοκίμασε να φέρεις τον αγωγό έως την είσοδο του βεντιλατέρ.


Ειδικός δεν είμαι. Οτι γράφω είναι προσωπικές σκέψεις. Όποιος τις διαβάζει ας τις κρίνει πριν τις αποδεχτεί ή πριν τις απορρίψει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #83985 από Makron
Το α) δεν είναι το έχω τσεκάρει. Σκεφτόμουν μάλιστα μήπως ακουμπούσε κάπου η φτερωτή αλλά τελικά όχι.

Το β.1) θα το τσεκάρω είναι εύκολο να κάνω την δοκιμή.

Όσο για το β.2) αυτός ήταν ο τρόπος που είχε φτάσει ο σωλήνας Φ100 στο μοτέρ. Με μια μούφα βιδωμένη στο μοτέρ και εκεί ερχόταν το σπιράλ. Αν δεις την τελευταία φωτο θα δεις κάτι υπολείμματα από βίδες και λαμαρίνες που έκοψα για να αποσυνδέσω το σπιράλ από το μοτέρ. Κατόπιν το γύρισα ανάποδα γι αυτό τα υπολείμματα είναι δεξιά.


Δεν παίζει όμως και ένα γ);
Γιατί ας πούμε να αποκλείσουμε ο θόρυβος να οφείλεται στην ταχύτητα του αέρα (και ίσως του σπιράλ); Μη ξεχνάμε ότι είναι εισαγωγή εκεί και το μοτέρ είναι 300m3/h 2400 στροφές. Δεν είναι αρκετά δυνατό ώστε να δικαιολογεί ίσως αυτό το φαινόμενο από το σωλήνα; Μάλιστα επειδή ο θόρυβος μοιάζει με ελικοφόρο μετά από όσα διάβασα εδώ αρχίζω να πιστεύω ότι το σπιράλ δημιουργεί τον χαρακτηριστικό αυτόν ήχο.
Last edit: 11 Χρόνια 2 Μήνες πριν by Makron.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.087 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ