Μείωση θορύβου στους αεραγωγούς και στο μοτέρ

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #84021 από Gdevil
Εγώ το αποκλείω (ίσως και λαθασμένα) λόγω της προσωπικής εμπειρίας.
Εχω 2 μοτερ FRB4C-225/062 K081 425 κυβικά.
θα τα βρείς προς το τέλος της σελίδας.
www.kaffe.gr/datafiles/file/general_cata...20FRF_FRB_BLOWER.pdf
Και λέω ίσως λανθασμένα γιατι εμένα (τώρα το βλέπω) είναι 1400 στροφές.

Τα έχω συνδέσει με σπιράλ εύκαμπτο μονωμένο εξωτερικά και στην είσοδο και στην έξοδο.
Στην είσοδο των μοτέρ έχω αγωγό που τραβάει αέρα απο το σπίτι φ120.
Το ενα 2 μέτρα το άλλο 4.
Στην έξοδο το ένα στέλνει στον εναλάκτη το άλλο σε αερόθερμο πάλι με φ120.
Αυτό που πάει στον εναλάκτη δεν ακούγεται καθόλου στην έξοδο.
Το άλλο επειδή δεν έβαλα όσες μπούκες έπρεπε (δλδ το στένεψα) κάνει λίγο βουητό στις εξόδους από τις μπούκες.
Θόρυβο είχα από τις εισόδους αλλά όχι κάτι ενοχλητικό.
Εκανα ηχοπαγίδα μόνο στους αγωγούς που πήγαιναν στην είσοδο των βεντιλατέρ.
Καλυτέρεψε λίγο.
Οταν τα δουλεύω με εξωτερικό αέρα απλά δεν ακούγεται ο λίγος θόρυβος που κάνει ο αέρας που "ορμάει" μέσα στον αγωγό προσαγωγής.
Στην έξοδο είναι ακριβώς ίδιος ο θόρυβος είτε τραβάω απο μέσα είτε από έξω.


Ειδικός δεν είμαι. Οτι γράφω είναι προσωπικές σκέψεις. Όποιος τις διαβάζει ας τις κρίνει πριν τις αποδεχτεί ή πριν τις απορρίψει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #84106 από Makron
Αγαπητέ Gdevil έκανα δοκιμή στο κουτί όπως πρότεινες. Ο θόρυβος δεν είναι από εκεί ούτε από το μοτέρ. Συγκεκριμένα άνοιξα την άκρη του σπιράλ δίπλα στο μοτέρ για να παίρνει αέρα από εκεί και σφράγισα το κουτί πρόχειρα όμως εξωτερικά, για να μη παίρνει εξωτερικό αέρα. Ο θόρυβος άρχισε αμέσως και προέρχεται από την κίνηση του αέρα στον σωλήνα σπιράλ. Προφανώς οφείλεται στην μεγάλη ταχύτητα και ίσως στο ότι ο σωλήνας δεν είναι ίσιος. Για το τελευταίο ίσως να φταίει όχι απλώς η ταχύτητα αλλά και κάτι άλλο. Η πίεση του μοτέρ. Το λέω αυτό γιατί θυμήθηκα κάτι.

Πιτσιρικάς έπαιζα με σωλήνες πλαστικές σπιράλ ηλεκτρολόγου όταν έβρισκα κανένα κομμάτι. Αν φυσούσα μέσα στο τεντωμένο σωλήνα με δύναμη ο αέρας έφευγε ελεύθερα από την άλλη άκρη. Αν όμως έκανα κουλούρα τον σωλήνα μερικές βόλτες και φυσούσα, παραγόταν ένα δυνατό και βαθύ σφύριγμα. Όποιος είχε κάνει το παιχνίδι αυτό θα έχει καταλάβει ήδη τι εννοώ. Σκέφτομαι λοιπόν ότι ίσως τα τοιχώματα του σπιράλ παίζουν τελικά αυτό το ρόλο και αυξάνουν τον θόρυβο όταν αυξάνεται η πίεση. Πάντως όσο και αν το ψάχνω στο Ίντερνετ βλέπω ελάχιστες αναλυτικές αναφορές για θόρυβο από σπιράλ και καμία που να ξεκαθαρίζει το θέμα για το αν υπάρχει και πόσος είναι ο θόρυβος αναλογικά με ένα ίσιο σωλήνα.

Να κάνω μία σχετική ερώτηση:
Στο παρακάτω site βρήκα ένα υπολογιστή ροής του αέρα.
www.calculatoredge.com/optical%20engg/air%20flow.htm
Αν στο airfow δώσετε 4 m/s για χαμηλό θόρυβο από την ροή, ένας τετράγωνος αγωγός 10Χ10 δίνει αποτέλεσμα 144 m3/h και ένας κυκλικός 452 m3/h. Αυτό σημαίνει ότι ένας κυκλικός αυξάνει την ροή στο 3πλάσιο; Με λίγα λόγια επειδή μπερδεύτηκα, αν θέλω να πάρω περισσότερο αέρα προτιμάω στο παράδειγμα τον στρογγυλό;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #84110 από Grecu_
Εβαλες ακτινα 10εκ, αν βαλεις 5 θα δεις οτι ειναι λιγο πιο κατω απο το τετραγωνο, 116m3/h

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #84111 από Stavrax
Υπολόγισες με ακτίνα 10 δηλαδή Φ20 οπότε είναι λογικό να έχεις τέτοια διαφορά. Με ακτίνα 5 βγάζει 113 μ3/ώρα.
Και νομίζω ότι ο θόρυβος προέρχεται κυρίως από το σπιράλ. Από τα μη λεία τοιχώματα παράγονται πιο πυκνά και πιο αραιά κύματα αέρα δηλαδή ήχος. Με την σταθερή ταχύτητα του αέρα μάλιστα είναι και σε συγκεκριμένη συχνότητα. Όταν μεγαλώνει η ταχύτητα ροής μεγαλώνει και η ισχύς και η συχνότητα. Η μεταφορά του αέρα σε ορθογώνιο αγωγό μειώνει την ισχύ του ήχου γιατί δεν υπάρχει συντονισμός. Αν μάλιστα γίνει με γυψοσανίδα, όπως είχε προτείνει ο Στέλιος, μειώνεται ακόμα περισσότερο ο θόρυβος λόγω της μεγαλύτερης ηχοαπορροφητικής ιδιότητας του υλικού.


Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #84128 από Στελιος1
Και προσπαθουμε τωρα εμεις να ξαναμελετησουμε τον τροχο, καπως ετσι ειναι, γιατι κανενας δεν αχολειται (ουτε και οι σοβαροτεροι και μεγαλυτεροι κατασκευαστες) επιστημονικα και σοβαρα γυρω απο το τζακι.
Οταν μιλαμε για τετραγωνη διατομη παιρνουμε υπ οψιν μας την ακτινα ιση με μια πλευρα του τετραγωνου, αντι για διαμετρο κυκλου 10 πχ μιλαμε για πλευρα τετραγωνου 10. Φυσικα η αντισταση θα ειναι μεγαλυτερη στην τετραγωνη διατομη, αλλα αυτο εχει αμεση σχεση με το μηκος του αγωγου και με το αν επαρκει η ισχυ του ανεμιστηρα να την υπερκαλυψει.
Προχθες μπηκαν σπιτι και με εκλεψαν ενω εμεις κοιμομασταν μεσα, ευτυχως λιγα πραγματα, μηχανη για φωτο προς το παρον δεν υπαρχει.
Last edit: 11 Χρόνια 2 Μήνες πριν by Στελιος1.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 2 Μήνες πριν #84148 από dimlyk
εχετε αναφερει ισα με 40 φορες απο που προερχεται ο θορυβος και ακομα το ψαχνετε ? :)


Η δυστυχία αυτού του κόσμου είναι ότι οι ηλίθιοι είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση
Αγάπα τους εχθρούς σου - αυτό θα τους τρελάνει

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.074 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ