Απίστευτη δουλειά σε Monoblocco Ironker 750 piano

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #128157 από ΦΟΥΣΚΙΤΑΚΗΣ
Ας πάρουμε τον εξωτερικό αέρα του βεντυλατέρ: Άνοιξε στον εξωτερικό τοίχο, μια "τεράστια" τρύπα στην οποία δεν σύνδεσε τίποτα. Η εισαγωγή εξωτερικού αέρα του βεντυλατέρ είναι ελεύθερη και έτσι τραβάει όσο γουστάρει από το θερμοθάλαμο. Και περισσεύει αέρας για την πρωτογενή καύση?

Και έστω ότι ο αέρας καύσης δεν έχει θέμα γιατί παίρνει από άλλη τρύπα που υπάρχει στον τοίχο και πάει με δικό της σπιράλ σε ειδικό λαιμό του τζακιού. Με τον εσωτερικό αέρα του βεντυλατέρ, πως το έκανε να τραβάει "ελεύθερα"?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #128165 από Stavrax
Λόγω της ισορροπίας της πίεσης ο όγκος του αέρα που εισέρχεται στον χώρο του σπιτιού είναι ίσος με τον όγκο που βγαίνει (κυρίως από την καμινάδα).
Αν για παράδειγμα σε μια ώρα κάψει 5 κιλά ξύλα, θεωρώντας ότι για κάθε κιλό χρειάζονται 10 κυβικά αέρα, τότε θα βγουν από την καμινάδα 50 κυβικά. Αυτά θα αναπληρωθούν από την τρύπα του εξωτερικού τοίχου. Τα υπόλοιπα που χρειάζεται το μοτέρ θα τα ανακυκλώσει από τον εσωτερικό αέρα του σπιτιού.
Δηλαδή στο κάτω μέρος του θερμοθάλαμου δημιουργεί μια "δεξαμενή" μίξης εσωτερικού/εξωτερικού αέρα και το μοτέρ τραβάει ελεύθερα από εκεί.


Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #128168 από Gdevil
Ας εκφράσω και εγώ την ΕΝΤΟΝΗ ΑΝΗΣΥΧΙΑ μου για το εξής ενδεχόμενο...
Παίρνει μπρος το βεντιλατέρ, τραβάει αέρα από όπου θέλει, για τον χ-ψ λόγο του έρχεται πιο εύκολο να τραβήξει (αποκλειστικά? λίγο? πολύ?) από την καμινάδα.
Τώρα θα βγάλει από τον χώρο καύσης μέσα στο σαλόνι και αέρια αλλά ίσως μπορεί να κάνει μέχρι και αντιστροφή της καύσης και να βγάλει προς τα έξω (όπως κάτι λέβητες πυρόλησης) μέχρι και φλόγες.
Προσωπικά με φαίνεται ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ έτσι χύμα ένα μοτέρ κάτω από τα ανοίγματα της εστίας.
Χώρια που δεν συμφωνεί με ΤΙΠΟΤΑ από όσα γράφει το μάνουαλ.


Ειδικός δεν είμαι. Οτι γράφω είναι προσωπικές σκέψεις. Όποιος τις διαβάζει ας τις κρίνει πριν τις αποδεχτεί ή πριν τις απορρίψει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #128169 από soulo
Συγνώμη αν τα γράφω κάπως κάπως ακαταλαβίστικα και κάνω κανένα ορθογραφικό...μέσα μέσα :blush:
Έκανα αυτο που κατάλαβε ο Starvax.Μεγαλύτερη η μέσα 15χ30 οριζόντια και μικροτερη η έξω 17χ 17 περίπου.Το μοτερ ειναι διπλής αναρρόφησης.Δεν ξέρω, υπολογίζω ότι τραβάει πιο πολύ από μέσα,δεν μέτρησα με κάτι.Απλά με το αυτί και με τη λογική αφού είναι μεγαλυτερη η μέσα πρέπει να τραβάει πιο πολύ από εκεί. Όταν ξαναπάω θα βγάλω και θα ανεβάσω φοτο αλλά δεν φαίνεται κάποια διαφορά.Η μέσα κατω περσίδα είναι πλέων διπλάσια από ότι ήταν και είναι όλες ελευθέρας και το μοτέρ το ίδιο χωρίς σωληνες ,ούτε εύκαμπτους ούτε μονομένους ούτε απορροφητικούς ούτε το κε..τό μου μέσα.
Παιδιά σας λέω απίστευτο.Χθες βράδυ δεν κοιμήθηκα από τη χαρά μου.Καμία σχέση με το πως έκαιγε και πως ακουγόταν πριν.
Για την πρωτογενή υπάρχει ένας φ100 και για την δευτερογενή μια φ 60 που πάει στη αριστερή πλατη του τζακιού μάλλον απο ότι θυμάτε ο πατέρας μου όταν το βάζαν.Τωρα δεν φαίνετε.Λάθος είχα αναφέρει σε ποροηγούμενη απάντησή μου.βάζω δύο σχέδια που πάει ο πρωτογενής και ο δευτερογενής από το manual.Αυτοί πέρνουν το δικό τους αέρα από άλλη περσίδα που είναι έξω 15χ15 και της περισέυει και τραβάει και από'κει κιάλλο αέρα.Βάζω ένα πρόχειρο σχέδιο.Έτσι είναι δίπλα δίπλα σε απόσταση 20 περίπου πόντων.Ελπίζω να καταλάβατε.
Συνημμένα:
Last edit: 10 Χρόνια 3 Μήνες πριν by soulo.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #128172 από soulo
Gdevil συγνώμη αλλά δεν κατάλαβα όπως τα είπες.Από την καμινάδα πως θα τραβήξει?Όπως τράβαγε τραβάει το μοτερ και κουμπομένο στη θέση του. Απλά ελεύθερα από μεγαλύτερες τρύπες.Για τις καυσης του έχει ξεχωριστούς σωλήνες...
Δεν καταλαβαίνω.Αυτό που κατάλαβα είναι ότι δουλεύει φανταστικά.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 3 Μήνες πριν #128175 από Gdevil
Εγώ δεν είχα καταλάβει μέχρι το σημείο που είχα γράψει.
Νόμιζα πως "ξεκούμπωσες" και τους σωλήνες από τα σημεία εισόδου στην εστία...
Οπότε θα υπήρχε θέμα...
Αλλά αφού τα ανοίγματα του χώρου καύσης οδηγούνται έξω τότε no θέμα ασφάλειας...
:)

ΊΙΙΙΙιιιιισως ένα μικρό θέμα να είναι ότι το άνοιγμα για τους αέρηδες καύσης είναι κοντά με το εξωτερικό άνοιγμα για το βεντιλατέρ και ίιιιιιιιιιιισως (τραβηγμένο από τα αυτιά αλλά αφού το σκέφτηκα στο γράφω) να γίνει καμιά στραβή. Οπότε ααααααααν θέλεις βάλε κάτι σαν εμπόδιο ανάμεσά τους.

Και αφού και ο θόρυβος και η κατανάλωση και η απόδοση έστρωσαν με το (ουσιαστικά) μεγάλωμα της κάτω περσίδας τότε alles gut.
Καλές ζέστες να έχεις
:)

Αααα και αν ο θόρυβος από μέσα φτάσει να σε ενοχλεί τότε ίσως και άλλο μεγάλωμα της κάτω περσίδας να λύσει εντελώς και το θέμα του θορύβου.


Ειδικός δεν είμαι. Οτι γράφω είναι προσωπικές σκέψεις. Όποιος τις διαβάζει ας τις κρίνει πριν τις αποδεχτεί ή πριν τις απορρίψει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.072 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ