Ερώτηση για σωστή τοποθέτηση τζακιου La nordica

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #120839 από aggelost
100 ευρω καπου θα εχει το ταμπερ εγω θα εβαζα και τα δυο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #120845 από elgreco
Και η κουφή ερώτηση..... Ταμπερ ελκυσμου αυτά τα αυτόματα αν με καταλαβαίνετε κάνουν την ίδια δουλειά με το χειροκινητο ταμπερ καυσαερίων που τοποθετηται επι της καμιναδας?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #120887 από Gdevil
@panosv,
Είδα το βίντεό σου και αυτό που αντιλαμβάνομαι είναι ότι έχεις εισροή αέρα στον χώρο καύσης.
ΔΕΝ γίνεται να υπάρχουν τέτοιες φλόγες χωρίς να υπάρχει αέρας.
Εσύ μπορεί να κλείνεις τον πρωτεύον αέρα αλλά από κάπου μπαίνει αέρας στην εστία.
Είναι από τις τρύπες της δευτερογενής? Είναι από κάπου αλλού?
Δεν ξέρω.
Αυτό που θα σου πρότεινα θα ήταν να κλείσεις την παροχή του αέρα. Εντελώς. Όχι από τα ρυθμιστικά της εστίας. Από τον αγωγό.
Θα πρέπει οι φλόγες ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ να πέσουν. Να γειωθούν.
Δεν υπάρχει φωτιά χωρίς αέρα.
Και ας πούμε ότι όντως έχεις πολύ ελκυσμό.
Και τι έγινε?
Αν η εστία έχει συγκεκριμένη είσοδο αέρα καύσης και εσύ την κλείνεις θα πρέπει η φωτιά να σβήνει.

Πάμε σε αυτά που σου είπαν.
α) Καμινάδα δεν υπάρχει λόγος να μπείς σε έξοδα να αλλάξεις.
β) Αυτόματο τάμπερ ελκυσμού φαντάζομαι ότι σου λένε draught regulator. Γουγκλαρέ το να δείς τι είναι.
Ουσιαστικά σου ρυθμίζει την υποπίεση που θα έχει η καμινάδα. ΑΛΛΑ προσωπικά δε θα έβαζε με τίποτα μία συσκευή που μπορεί (μηχάνημα είναι...) να ανοίξει ανάποδα και να μου βγάλει καυσαέρια στο χώρο που ζώ.
Αν ήταν για λέβητα ναι. Θα το έβαζα γιατί θα ήταν στο λεβητοστάσιο.
γ) Οπότε άλλη η δουλειά του draught regulator και άλλο το τάμπερ καυσαερίων.

Πάντως όσο να βρεις τι φταίει θα μπορούσες να καίς μεγαλύτερης διαμέτρου ξύλα.
Νομίζω ότι βάζεις λεπτοκομένα ξύλα και "αρπάζουν" με την μία.


Ειδικός δεν είμαι. Οτι γράφω είναι προσωπικές σκέψεις. Όποιος τις διαβάζει ας τις κρίνει πριν τις αποδεχτεί ή πριν τις απορρίψει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #120896 από panosv

Gdevil έγραψε: @panosv,
Είδα το βίντεό σου και αυτό που αντιλαμβάνομαι είναι ότι έχεις εισροή αέρα στον χώρο καύσης.
ΔΕΝ γίνεται να υπάρχουν τέτοιες φλόγες χωρίς να υπάρχει αέρας.
Εσύ μπορεί να κλείνεις τον πρωτεύον αέρα αλλά από κάπου μπαίνει αέρας στην εστία.
Είναι από τις τρύπες της δευτερογενής? Είναι από κάπου αλλού?
Δεν ξέρω.
Αυτό που θα σου πρότεινα θα ήταν να κλείσεις την παροχή του αέρα. Εντελώς. Όχι από τα ρυθμιστικά της εστίας. Από τον αγωγό.
Θα πρέπει οι φλόγες ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ να πέσουν. Να γειωθούν.
Δεν υπάρχει φωτιά χωρίς αέρα.
Και ας πούμε ότι όντως έχεις πολύ ελκυσμό.
Και τι έγινε?
Αν η εστία έχει συγκεκριμένη είσοδο αέρα καύσης και εσύ την κλείνεις θα πρέπει η φωτιά να σβήνει.

Πάμε σε αυτά που σου είπαν.
α) Καμινάδα δεν υπάρχει λόγος να μπείς σε έξοδα να αλλάξεις.
β) Αυτόματο τάμπερ ελκυσμού φαντάζομαι ότι σου λένε draught regulator. Γουγκλαρέ το να δείς τι είναι.
Ουσιαστικά σου ρυθμίζει την υποπίεση που θα έχει η καμινάδα. ΑΛΛΑ προσωπικά δε θα έβαζε με τίποτα μία συσκευή που μπορεί (μηχάνημα είναι...) να ανοίξει ανάποδα και να μου βγάλει καυσαέρια στο χώρο που ζώ.
Αν ήταν για λέβητα ναι. Θα το έβαζα γιατί θα ήταν στο λεβητοστάσιο.
γ) Οπότε άλλη η δουλειά του draught regulator και άλλο το τάμπερ καυσαερίων.

Πάντως όσο να βρεις τι φταίει θα μπορούσες να καίς μεγαλύτερης διαμέτρου ξύλα.
Νομίζω ότι βάζεις λεπτοκομένα ξύλα και "αρπάζουν" με την μία.


Σχετικά με τον αέρα που λες, ναι προφανώς μπαίνει από κάπου πολύ αέρας. Απλά πιστεύω οτι αν έχει τρελό ελκυσμό τότε θα δημιουργεί υποπίεση και θα ρουφάει όσο μπορεί από όπου βρει. Απόδειξη, οι τρυπούλες στη πλάτη για τη δευτερογενή. Χθες κάποια στιγμή έβγαζαν με τόση πίεση άερα που η φωτιά από τη πλάτη της εστίας κάλυπτε πάνω από τη μισή διαδρομή προς το τζάμι. Μιλάμε για πίεση.
Θα δοκιμάσω και αυτό που λες να κλείσω εντελώς τη παροχή αέρα από το σπιράλ που έρχεται από έξω να δω. Φαντάζομαι θα βρει να τραβήξει αέρα και από αλλού. Παράδειγμα, από το υπόλοιπο κενό που υπάρχει από την έξω περσίδα προς το τζάκι που το έχω κλείσει πρόχειρα εντελώς και φυσικά όχι αεροστεγώς. Από τις εσωτερικές περσίδες εισαγωγής που επικοινωνούν επίσης με τη καμπίνα που βρίσκεται το τζάκι. Υποθέτω οτι δεν είναι μια αεροστεγώς κλειστή συσκευή το τζάκι από κάτω. Όταν το τζάκι είναι σβηστό, από τις εσωτερικές περσίδες εισαγωγής έρχεται αρκετός κρύος αέρας από έξω. Αυτός ο αέρας προφανώς από κάπου μπαίνει και στη καύση. Δεν είναι λογικό αυτό αν το κάτω μέρος του μαντεμιού απλά ακουμπάει πάνω στο τζάκι δεν είναι κάτι τόσο ερμητικά κλειστό? Υποθέτω δηλαδή.
Επίσης, όταν έκανα το πείραμα να δώσω αέρα με πίεση από το σπιράλ που έρχεται από έξω και να παίξω με τον αέρα, δοκίμασα με αναπτήρα και έγραψα τα αποτελέσματα πιο πάνω. Τον αναπτήρα τον έκανα και μια γύρα, γύρω γύρω από το μαντέμι και δεν είδα από κάπου να μπάζει αέρα.
Όσο για το τάμπερ και το draught regulator με μπέρδεψες λιγάκι. Ποιο είναι καλύτερο και ποιό δε θα έβαζες?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #120899 από Gdevil
Εγώ απλά λέω το αυτονόητο...
Τέτοιες φλόγες χωρίς αέρα ΔΕΝ γίνεται.
Τώρα το από που παίρνει αέρα η εστία δεν το ξέρω.
ΑΥΤΟ ΝΑ ΠΕΙΣ στους τεχνικούς να δούνε.
Να αφήσουν τον ελκυσμό και να σου πούνε πως γίνεται να κλείνεις εντελώς τον αγωγό και πάλι αέρας να μπαίνει στην εστία.

σε αυτό που ρωτάς τώρα.
Τάμπερ καμινάδας είναι ένα απλό κομάτι σίδερο που το γυρνάς σε μία θέση και η καμινάδα είναι ανοιχτή ή σε άλλη θέση και την κλείνει (όχι εντελώς... πάντα αφήνει λίγο κενό)
draught regulator ΔΕΝ θα έβαζα προσωπικά ΠΟΤΕ μου στο σαλόνι.


Ειδικός δεν είμαι. Οτι γράφω είναι προσωπικές σκέψεις. Όποιος τις διαβάζει ας τις κρίνει πριν τις αποδεχτεί ή πριν τις απορρίψει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #120903 από soureal
Να πω και εγώ την εμπειρία μου μιας και είμαι κάτοχος τζακιού της la nordica.

Δεν ξέρω αν έχεις βάλει το μοτεράκι, αλλά όσο αυτό λειτουργεί πάντα θα βάζει αέρα, ας κλείσεις και τελείως τις παροχές πρωτογενούς και δευτερογενούς.

Θα παρατηρήσεις ότι όσο ανεβάζεις τη σκάλα του μοτέρ τόσο θα αυξάνει και ροή του αέρα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.081 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ