Κοινότητα
Postit
Τα μέλη μας
Blog
Forum
Ανακοινώσεις
Κλείσιμο

energeiakotzaki.gr

  • Σελίδα:
  • 1

ΘΕΜΑ: (ΛΥΘΗΚΕ) ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ CAMINO DESIGN-ΘΕΜΑ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ!

(ΛΥΘΗΚΕ) ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ CAMINO DESIGN-ΘΕΜΑ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ! 2 Εβδομάδες 1 Ημέρα πριν #163811

  • Jimlock
  • Το Άβαταρ του/της Jimlock
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • More Details
    • Δημοσιεύσεις:10
    • Κάρμα: 0
Καλησπέρα σε όλους,

Περνώντας από μια πολύ άσχημη εμπειρία με ένα ενεργειακό τζάκι της CAMINO DESIGN τον τελευταίο χρόνο, ήρθα εδώ να μοιραστώ μαζί σας αυτό που πέρασα προκειμένου να ξέρουν όλοι κάποια πράγματα για την συγκεκριμένη εταιρία.
Είμαι αρχιτέκτονας μηχανικός με μια αρκετά καλή σχέση με την κατασκευή και συνεπώς δεν θα σας μιλήσω ως απλός καταναλωτής, αν και αυτό θα ήταν αρκετό στην περίπτωση μου.

Την άνοιξη του 2017 αποφάσισα να βάλω στο σπίτι μου ένα ενεργειακό τζάκι της CAMINO DESIGN με ανασυρόμενη πόρτα. Πρόλαβα και χρησιμοποίησα το τζάκι περίπου 1 με 1,5 μήνα όταν η πόρτα της εστία χάλασε ολοκληρωτικά.
Η ανασυρόμενη πόρτα είχε δείξει κάποια “κουσούρια” στην πορεία της χρήσης της καθώς δεν εφάρμοζε σωστά στο κάτω μέρος της εστίας, μέχρις ότου ο μηχανισμός με ρουλεμάν χάλασε τελείως (στράβωσε κάποιο λαμάκι του οδηγού και πετάχτηκε μια μπίλια του ρουλεμάν).

Ούτε 6 μήνες μετά την αγορά, ήξερα πως ήμουν εντός εγγύησης για τα κινητά μέρη, όπως και αναγράφεται στο πιστοποιητικό εγγύησης της CAMINO DESIGN (2 έτη στα κινητά μέρη, 6 χρόνια στην δομή της εστίας).

Έφερα στο σπίτι τον εγκαταστάτη που υπέγραψε και σφράγισε την εγγύηση, ο οποίος συμπέρανε και αυτός ότι πρόκειται για αμιγώς εργοστασιακή/κατασκευαστική βλάβη της πόρτας. Δεν έκανε ούτε αυτός ζημιά κατά την εγκατάσταση της (ήμουν παρών) ούτε και εγώ κατά την χρήση της.
Η ζημιά ήταν αρκετά σοβαρή καθώς για την αλλαγή των οδηγών της πόρτας έπρεπε να ξηλωθεί σχεδόν όλος ο θερμοθάλαμος.
Διαβάζοντας το πιστοποιητικό εγγύησης της CAMINO DESIGN:
“ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΒΛΑΒΕΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΛΑΘΟΣ, Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ Η ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΠΑΙΤΗΣΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΜΗ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ.

Τον Δεκέμβριο του 2017, και αφότου ο εγκαταστάτης δεν έβγαζε άκρη με το εργοστάσιο, μίλησα προσωπικά με το ιδιοκτήτη και διευθυντή της εταιρίας προκειμένου να έρθει ένας άνθρωπος τους να φτιάξει την εστία.

Δυστυχώς η συνεννόηση με τον άνθρωπο αυτόν δεν ήταν εφικτή. Αν και διευθυντής, ήταν αγενέστατος, αλαζόνας και δεν ήθελε να παραδεχθεί καθόλου πως δεσμεύεται από την εγγύηση που δίνει για το προϊόν του. Μου έλεγε πως “εγώ δεν σας πούλησα κανένα τζάκι” και πως “πρέπει να μιλήσω μόνο με τον εγκαταστάτη μου” καθώς, σύμφωνα με τα λεγόμενα του είναι αυτός υπεύθυνος για οτιδήποτε … μαζί με άλλα πολλά τα οποία δεν έχει νόημα να αναφέρω.


Αφού μίλησα εκ νέου με τον εγκαταστάτη, μου υπέγραψε χαρτί όπου έγραφε συγκεκριμένα πως δεν είναι ο αρμόδιος, ούτε και έχει την γνώση, να επέμβει στην εστία, και πως δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να δώσει εγγύηση για κάτι που δεν ξέρει να κάνει.

Μετά από πολλά τηλέφωνα και πίεση, ο διευθυντής “δεσμεύτηκε” πως θα στείλει τεχνικό τον Φεβρουάριο, όχι για χάρη μου φυσικά, αλλά γιατί θα συνέπιπτε είπε με μια έκθεση τους εδώ στην Αθήνα. Αν και 3 μήνες μετά, δέχτηκα την πρόταση.

Φυσικά ο Φεβρουάριος ήρθε και πέρασε, και δεν επικοινώνησε κανένας μαζί μου.
Βάζοντας δικηγόρο να πιέσει και έχοντας στα χέρια μου χαρτί από τον εγκαταστάτη με τα παραπάνω περί μη γνώσης του, ο διευθυντής “δεσμεύτηκε” εκ νέου να στείλει τεχνικό τον Ιούνιο.
Συνέχισε βέβαια να λέει πως εκείνος δεν μου πούλησε κανένα τζάκι και πως ο εγκαταστάτης δεν του είχε στείλει ποτέ κάποιο “υπογεγραμμένο απόκομμα της εγγύησης”.
Να σημειώσουμε για τα τυπικά πως η εγγύηση έχει δυο μέρη, ένα για τον πελάτη και ένα το οποίο πρέπει να στείλει ο εγκαταστάτης πίσω στην εταιρία).
Όντως ο εγκαταστάτης δεν το είχε στείλει, πιθανώς δεν το γνώριζε, η δεν συνηθίζεται όπως έμαθα αργότερα από τον μεγαλύτερο αντιπρόσωπο της CAMINO στην Αθήνα (Ο αντιπρόσωπος μου είπε μάλιστα πως δεν το έχει στείλει ποτέ πίσω για κανένα τζάκι).

Ο δικηγόρος με συμβούλεψε να δεχτώ την πρόταση για τον Ιούνιο καθώς όπως είπε δεν θα βγάλω άκρη με αυτούς τους ανθρώπους.
‘Ετσι και έκανα ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΗΡΘΕ ΚΑΝΕΝΑΣ.

Ο διευθηντης/ ιδιοκτήτης της CAMINO έλεγε τα δικά του, ακόμα πιο είρων και αγενέστατος από ποτέ και άρχισε να μου λέει κάτι για Σεπτέμβριο, και μάλιστα ότι μου κάνει και την χάρη, καθώς ισχυρίστηκε πως δεν έχω καν εγγύηση!

Φυσικά δεν δέχτηκα γιατί πλέον δεν είχα καμία εμπιστοσύνη και γιατί αλώστε είχα ήδη κανονίσει να συνδυάσω συνεργία για στοκάρισμα και βάψιμο με άλλες δουλειές για να μην πληρώσω τα μαλλιά της κεφαλής μου.

Είναι σημαντικό να σημειώσουμε εδώ, πως ο αντιπρόσωπος του στην Αθήνα, είχε δεχθεί να αναλάβει την εγγύηση ως γνώστης της εστίας (την είχε λύσει και επανασυναρμολογήσει στο παρελθόν) εάν και εφόσον το δεχόταν και ο διευθυντής της CAMINO.
Αυτό βέβαια δεν έγινε ποτέ δεκτό γιατί προφανώς ο διευθυντής δεν ήταν διατεθειμένος να τον πληρώσει.
Ο αντιπρόσωπος μάλιστα έλεγε πως θα το έκανε για να με εξυπηρετήσει αν και ο ίδιος υποστήριζε πως έπρεπε να έρθει τεχνικός από την CAMINO.



Τελικά αποφάσισα να φτιάξει το τζάκι ο αντιπρόσωπος, με καθολικά δικά μου έξοδα, για να μην περάσω ακόμα ένα χειμώνα χωρίς τζάκι. Ο αντιπρόσωπος δε, δεν είχε λόγια για την αντιμετώπιση της CAMINO απέναντι μου.

Αυτά τα ολίγα, για να μην την πατήσουν και άλλοι σαν και μένα…
Τελευταία διόρθωση: 1 Εβδομάδα 16 Ώρες πριν από Fokion.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

CAMINO DESIGN-ΕΓΓΥΗΣΗ-ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΙΚΗ ΛΥΣΗ 1 Εβδομάδα 3 Ημέρες πριν #163814

  • Jimlock
  • Το Άβαταρ του/της Jimlock
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • More Details
    • Δημοσιεύσεις:10
    • Κάρμα: 0
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΟΠΩΣ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΚΑΘΩΣ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΜΕ ΤΗΝ CAMINO DESIGN.

Ο Moderator έχει λάβει μήνυμα, παρακαλώ για τις ενέργειες σας το συντομότερο δυνατό.
Τελευταία διόρθωση: 1 Εβδομάδα 3 Ημέρες πριν από Jimlock.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

CAMINO DESIGN-ΕΓΓΥΗΣΗ-ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΙΚΗ ΛΥΣΗ 1 Εβδομάδα 16 Ώρες πριν #163818

  • Fokion
  • Το Άβαταρ του/της Fokion
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • More Details
    • Δημοσιεύσεις:4013
    • Ληφθείσες Ευχαριστίες430
    • Κάρμα: 15
Έγινε διόρθωση του τίτλου. χρειάστηκε να αφαιρεθούν κάποιες λέξεις ώστε να χωρέσει η λέξη "λύθηκε"
ENERGY GP 8000 (X2) εφυγαν - απολυτα ευχαριστημενος
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...mid=144&limitstart=0

ECOSPAR AUGIRA 23KW NEW ENTRY....
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=59591&Itemid=384

Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.212 δευτερόλεπτα