Αλυσοπρίονα
- thlanarass
- Αποσυνδεμένος
- Elite Member
- Δημοσιεύσεις: 189
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 18
Αυτο σε βενζινα ποσους ιππους, κυβικα ,βαρος ειναι?
Κοβω πλακες ξυλειας 6-8-10 ποντους παχος 20-40 φορδος αξυας πολυ ανετα.
Πατας κουμπι =περνει μπρος σιγουρα.
Για μενα βενζινας μονο οπου δεν φτανει ρευμα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- stergiosbik
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 3304
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 576
mastoras έγραψε: Συμπεράσματα από ερασιτεχνική κοπή ξύλων αρκετών ετών.
Στο βενζινοκίνητο αλυσοπρίονο, στο δικό μου [αρκετά παλιό] τρώει την αλυσίδα πολύ γρηγορότερα από ότι τα ηλεκτρικά.
Και σκεπτόμενος λογικά θεωρώ πως η μεγάλη ταχύτητα στροφών που έχει ένας βενζινοκινήτηρας είναι η αιτία που φαγώνεται γρήγορα η αλυσίδα.
Εν αντίθεση τα ηλεκτρικά κόβουν με λιγότερες στροφές, αλλά με σταθερή και πολύ μεγαλύτερη δύναμη λόγω του ηλεκτροκινητήρα.
Στο βενζινοκίνητο μπορώ να μπλοκάρω την αλυσίδα εάν το ζορίσω επάνω στο κόψιμο, ενώ το ηλεκτρικό δεν μπλοκάρει με τίποτα.
Τι λες για αυτό ?
Μιλαμε καταρχην για ιδιο μηκος λαμας?Αν οχι παιζει ρολο.
Αλλο λαμα 30cm κ αλλο λαμα 40cm κ παει λεγοντας.
Ας υποθεσουμε οτι οι λαμες ειναι ιδιες.
Αν βαλεις κ στα δυο καινουργια αλυσιδα στο κανει αυτο?
Λογικα οχι.
Αν ναι μπορει η αλυσιδα στο βενζινοκινητο να ειναι λιγο χαλαρη κ να σου τρωει την αλυσιδα.
Δες το γιατι ειναι κ πολυ επικινδυνο αυτο.
Μπορει ομως κ να μην λιπαινεται σωστα(που μου φαινεται το πιο πιθανο) η αλυσιδα.
Την εχω πατησει ετσι κ εσπαγα το κεφαλι μου να βρω τι φταιει.
Περα ομως απο τη συζητηση για το ποιο ειναι καλυτερο η οχι το νου σας ολοι οσοι χρησιμοποιειτε αλυσοπριονα.
Δεν σηκωνει λαθη κ αστεια το συγκεκριμενο μηχανημα.
Αν δεν ξερετε ΖΗΤΗΣΤΕ-ΑΠΑΙΤΕΙΣΤΕ να σας δειξουν ποια ειναι τα σωστα "μποσικα" στην αλυσιδα
γιατι υπαρχει σοβαρος κινδυνος!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- mastoras
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 3810
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 568
Βέβαια το βενζινοκίνητο είναι αρκετά παλιό εργαλείο, με όλα του τα προβλήματα που συνεχώς προσπαθώ να το βελτιώσω [χαλάρωμα αλυσίδας, σωστή λίπανση κτλ]
Απο την άλλη εβδομάδα, θα έχουμε εδώ στο φόρουμ αρκετές κληρώσεις με αλυσοπρίονα και άλλα εργαλεία σχετικά με τα ενδιαφέροντα μας.
Εύχομαι να πιάσω το τζακ ποτ του energ.gr και να τσακώσω ένα καινούργιο βενζινοκίνητο στα χέρια μου, και τότε θα ξέρουμε με σιγουριά...... αυτά που λέμε.
Υ.Γ. Κάθε πόσες ώρες λειτουργίας η κοψίματα χρειάζονται τα αλυσοπρίονα τρόχισμα η αλυσίδα τους ?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Sp4wN
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δέν ελπίζω τίποτε.Δέ φοβάμαι τίποτε.Είμαι άφραγκος
- Δημοσιεύσεις: 1884
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 323
stergiosbik έγραψε: Να μην παρεις ηλεκτρικο.
Εχουν η Husqvarna κ η Stihl πολυ καλα αλυσοπριονα με 200euro.
Παρε κατι τετοιο (με καλο λαδι αναμιξεως γιατι μιλαμε για διχρονες μηχανες)να το εχεις μια ζωη.
www.husqvarna.com/gr/products/chainsaws/236/
Γιατί ρε Στεργιο να μην πάρει κάτι τέτοιο που είναι και 3hp και με 45 εκ. λαμα ?
efishop.gr/index.php?dispatch=products.v...oduct_id=32683&sl=GR
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- stergiosbik
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 3304
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 576
Ομως μιλαμε για αλυσοπριονο βαρους 8.6kg αν προσεξες.
Αυτο το βαρος θα του βγαλει την πιστη.
3hp κ 45cm λαμα δεν ειναι κ οτι πιο ευχρηστο μπορεις να βρεις για οικιακη χρηση.
Σαν εταιρεια ομως δεν μπορω να πω οτι ειναι κ καμμια της προκοπης.
Η husqvarna που εχει αυτο
www.husqvarna.com/gr/products/chainsaws/...ries/#specifications
με τις ιδιες προδιαγραφες το "δινει" με 450euro σε προσφορα.
Οσο φιρμα κ να πληρωνεις ολο κ καποιες διαφορες θα εχει.
Υ.Γ.
Εννοειτε οτι το EINHELL θα κοβει τα ξυλα για πλακα!
Για ποσο καιρο ομως κ κυριως με ποση ευχρηστια?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- stergiosbik
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 3304
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 576
mastoras έγραψε: Και τα δύο [βενζινοκίνητο-ηλεκτρικό] έχουν 40άρες λάμες, αλλά και με το μικρό ηλεκτρικό που έχει 20αρα λάμα δεν είδα διαφορές.
Βέβαια το βενζινοκίνητο είναι αρκετά παλιό εργαλείο, με όλα του τα προβλήματα που συνεχώς προσπαθώ να το βελτιώσω [χαλάρωμα αλυσίδας, σωστή λίπανση κτλ]
Απο την άλλη εβδομάδα, θα έχουμε εδώ στο φόρουμ αρκετές κληρώσεις με αλυσοπρίονα και άλλα εργαλεία σχετικά με τα ενδιαφέροντα μας.
Εύχομαι να πιάσω το τζακ ποτ του energ.gr και να τσακώσω ένα καινούργιο βενζινοκίνητο στα χέρια μου, και τότε θα ξέρουμε με σιγουριά...... αυτά που λέμε.
Υ.Γ. Κάθε πόσες ώρες λειτουργίας η κοψίματα χρειάζονται τα αλυσοπρίονα τρόχισμα η αλυσίδα τους ?
Εδω mastora με την αλυσιδα ειναι πονεμενη ιστορια.
Ειναι καθαρα θεμα εμπειριας.
Η καινουργια η καλα τροχισμενη αλυσιδα παει κατα καποιο τροπο μονη της!Απαιτει ελαχιστη προσπαθεια πως να το πω.
Ομως μπορει π.χ σε ολοκαινουργια αλυσιδα να βρεις ενα ενα καρφι κ να την παρεις στο χερι.
Εκει πας κατευθειαν για καινουργια.Ουτε τροχισμα παιρνει ουτε τιποτα.
Για 1sec να βρεις καρφι η χωμα εχει φερει πανω απο 10"γυρες" η αλυσιδα!
Με φυσιολογικη χρηση πας πολυ καιρο κ συνηθως με ενα καλο τροχισμα γινεται"καινουργια"
Προσφορα για αλυσοπριονο!
Ποτε?Αργει?
Γιατι ελεγα απο εβδομαδα να αγοραζα για το χωριο που το χρειαζομαι.
Αν ειναι να περιμενω.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.