Φίλτρο καμινάδας με νερό

Περισσότερα
11 Χρόνια 4 Μήνες πριν #52715 από GT
Απαντήθηκε από GT στο θέμα Φίλτρο καμινάδας με νερό

ΕΥΘΥΜΙΟΥΓΙΑΝΝΗΣ έγραψε: Μιάς που ξαναμπήκα, και γνωρίζοντας το Γιώργο, προσωπική μου άποψη είναι πως δεν "ψαρεύει" πελάτες στο φόρουμ, απλά δηλώνει τη παρουσία του σαν εταιρεία, όπως και πολλοί άλλοι φίλοι.
Η προστασία από τυχόν κακόβουλες κινήσεις είναι απόλυτα ζητούμενο, αλλά δε νομίζω να ισχύει ούτε στο ελάχιστο στην εδω στιχομυθία


Συνονόματε, πιστεύω πως το παραπάνω post μου σε καλύπτει.

Και παρακαλώ θερμά, για μια ακόμα φορά, να μην το συνεχίσουμε. :)

Ευχαριστώ. :)


Ακόμα στα πετρέλαια...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 4 Μήνες πριν #52723 από stergiosbik
Απαντήθηκε από stergiosbik στο θέμα Φίλτρο καμινάδας με νερό

GT έγραψε: Αγαπητέ κύριε Χατζηγιάννη, αλοίμονο αν χρειαζόταν να αναλύουμε τους όρους και κανόνες σε οποιονδήποτε δεν τους αντιλαμβάνεται.

Νομίζω ότι είναι διατυπωμένοι ρητά και με σαφήνεια, κατά τρόπον ώστε δεν επιδέχονται αμφισβήτησης.

Αν δεν τους αντιλαμβάνεστε, παρακαλώ μη συνεχίζετε.

Ευχαριστώ.


Στέργιο, ο συμφορουμίτης απευθύνθηκε στο φόρουμ για να εκθέσει το πρόβλημά του.
Αν ήθελε να συνομιλήσει με την εταιρία, θα το πραγματοποιούσε.
Μια απλή αναζήτηση στο google δίνει όλα τα στοιχεία επικοινωνίας, όπως και τον τηλεφωνικό αριθμό που παρατέθηκε παραπάνω.
Η προθυμία εξυπηρέτησης εκ μέρους της εταιρίας αναγνωρίστηκε και έγινε σεβαστή, γι' αυτό και δεν διαγράφηκε και το τηλέφωνο.

Οτιδήποτε άλλο είναι νομίζω περιττό.


Νομιζω οτι απο την στιγμη που καποιος πελατης οποιασδηποτε εταιρειας αντιμετωπιζει καποιο προβλημα(που μπορει κ να μην ειναι πραγματικο αλλα κακη χρηση) κ δεν επικοινωνει με την εταιρεια αλλα την κατηγορει,εχει αντιστοιχα κ η εταιρεια καθε δικαιωμα να προσπαθει να "προστατεψει" τον ευατο της.
Δεν ειναι ετσι απλα τα πραγματα.
Αν οντως υπαρχει προβλημα κ δεν σε βοηθησε η εταιρεια χιλιες φορες να κατηγορησεις αλλα χωρις να ερθεις καν σε επαφη μαζι της δεν Δ Ι Κ Α Ι Ο Λ Ο Γ Η Σ Α Ι να ριχνεις λασπη.
Αρα κατ εμε εχει απολυτο δικιο ο κ. Χατζηγιαννης.
Αποψη μου βεβαια. ;)

Δεν είναι ότι δεν είμαστε επαναστάτες. Απλά είμαστε άτυχοι που δεν είναι όπλο ο καναπές!!!


Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 4 Μήνες πριν #52726 από ΕΥΘΥΜΙΟΥΓΙΑΝΝΗΣ

GT έγραψε:

ΕΥΘΥΜΙΟΥΓΙΑΝΝΗΣ έγραψε: Μιάς που ξαναμπήκα, και γνωρίζοντας το Γιώργο, προσωπική μου άποψη είναι πως δεν "ψαρεύει" πελάτες στο φόρουμ, απλά δηλώνει τη παρουσία του σαν εταιρεία, όπως και πολλοί άλλοι φίλοι.
Η προστασία από τυχόν κακόβουλες κινήσεις είναι απόλυτα ζητούμενο, αλλά δε νομίζω να ισχύει ούτε στο ελάχιστο στην εδω στιχομυθία


Συνονόματε, πιστεύω πως το παραπάνω post μου σε καλύπτει.

Και παρακαλώ θερμά, για μια ακόμα φορά, να μην το συνεχίσουμε. :)

Ευχαριστώ. :)

Από μένα τέλος. είπα απλά την άποψη μου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 4 Μήνες πριν #52741 από GT
Απαντήθηκε από GT στο θέμα Φίλτρο καμινάδας με νερό

stergiosbik έγραψε: ...
Νομιζω οτι απο την στιγμη που καποιος πελατης οποιασδηποτε εταιρειας αντιμετωπιζει καποιο προβλημα(που μπορει κ να μην ειναι πραγματικο αλλα κακη χρηση) κ δεν επικοινωνει με την εταιρεια αλλα την κατηγορει,εχει αντιστοιχα κ η εταιρεια καθε δικαιωμα να προσπαθει να "προστατεψει" τον ευατο της.
Δεν ειναι ετσι απλα τα πραγματα.
Αν οντως υπαρχει προβλημα κ δεν σε βοηθησε η εταιρεια χιλιες φορες να κατηγορησεις αλλα χωρις να ερθεις καν σε επαφη μαζι της δεν Δ Ι Κ Α Ι Ο Λ Ο Γ Η Σ Α Ι να ριχνεις λασπη.
Αρα κατ εμε εχει απολυτο δικιο ο κ. Χατζηγιαννης.
Αποψη μου βεβαια. ;)


Βρε Στέργιο, απολύτως σεβαστή η άποψή σου, αλλά που είδες ότι ο ONEGREEK ρίχνει λάσπη?
Ο άνθρωπος ανέφερε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει.
Δεν κακολόγησε την εταιρία.
Σεβαστή η επιθυμία της εταιρίας να υποστηρίξει τον εαυτό της και ακόμα περισσότερο τον πελάτη της.
Παρενέβη, προσέφερε βοήθεια, παρέθεσε τηλέφωνο επικοινωνίας και νομίζω ο κύκλος έκλεισε.

ΕΥΘΥΜΙΟΥΓΙΑΝΝΗΣ έγραψε: ...
Από μένα τέλος. είπα απλά την άποψη μου.


Απολύτως σεβαστή Γιάννη!
Και καλωσήρθες πίσω στην παρέα μας!
Έχεις αφήσει κενό και η γνώμη και η εμπειρία σου λείπουν!
Ελπίζω να βρίσκεις το χρόνο να μας επισκέπτεσαι πιο συχνά!


Ακόμα στα πετρέλαια...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 4 Μήνες πριν #52749 από HellenicPellets
Απαντήθηκε από HellenicPellets στο θέμα Φίλτρο καμινάδας με νερό

GT έγραψε: Αγαπητέ κύριε Χατζηγιάννη, αλοίμονο αν χρειαζόταν να αναλύουμε τους όρους και κανόνες σε οποιονδήποτε δεν τους αντιλαμβάνεται.

Νομίζω ότι είναι διατυπωμένοι ρητά και με σαφήνεια, κατά τρόπον ώστε δεν επιδέχονται αμφισβήτησης.

Αν δεν τους αντιλαμβάνεστε, παρακαλώ μη συνεχίζετε.

Ευχαριστώ.


Στέργιο, ο συμφορουμίτης απευθύνθηκε στο φόρουμ για να εκθέσει το πρόβλημά του.
Αν ήθελε να συνομιλήσει με την εταιρία, θα το πραγματοποιούσε.
Μια απλή αναζήτηση στο google δίνει όλα τα στοιχεία επικοινωνίας, όπως και τον τηλεφωνικό αριθμό που παρατέθηκε παραπάνω.
Η προθυμία εξυπηρέτησης εκ μέρους της εταιρίας αναγνωρίστηκε και έγινε σεβαστή, γι' αυτό και δεν διαγράφηκε και το τηλέφωνο.

Οτιδήποτε άλλο είναι νομίζω περιττό.



Αγαπητέ κύριε Γιάννη,
Νομίζω ότι η διατύπωση που αναφέρει ότι
"Απαγορεύεται η δημοσίευση διαφημιστικών μηνυμάτων η οποιουδήποτε άλλου είδους διαφημιστικού περιεχόμενο χωρίς την έγγραφη άδεια διαχειριστή του energ.gr" σίγουρα δεν είναι ρητή και απόλυτα σαφής και είναι ανοικτή σε παρερμηνείες. Θα μπορούσα να σας παραθέσω μια σειρά από απαντήσεις συμφορουμιτών ακόμα και σε αυτό εδώ το θέμα που θα μπορούσε να ερμηνευτεί ότι καταπατούν τον συγκεκριμένο κανόνα με πολύ μεγαλύτερη σιγουριά και ένταση από το δικό μας μήνυμα.
Ενώ ταυτόχρονα είναι απόλυτα αυτονόητο και σαφές από οποιονδήποτε διαβάσει και κρίνει αντικειμενικά το γραπτό μας ότι δεν ήταν ο σκοπός μας αυτός.
Εν πάση περιπτώσει μια που νομίζω οτι είναι αποδεκτό και φανερό οτι η παρέμβαση των διαχειριστών ήταν εκ των πραγμάτων αχρείαστη και εφόσον μας επιβεβαιώσετε οτι αυτό που ενόχλησε ήταν το τηλέφωνό το οποίο παραθέσαμε και όχι οι πληροφορίες του ποστ (οι οποίες είχαν ρόλο βοήθειας και όχι διαφήμισης), θα σας παρακαλούσα να σβηστεί ο αριθμός επικοινωνίας από το πρώτο ποστ μου και να συνεχίσουμε με την ουσία και να μην ασχοληθούμε άλλο με τα τυπικά.

Για την Hellenic Pellets
Χατζηγιάννης Γιώργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 4 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 4 Μήνες πριν #52754 από KERBEROS
Απαντήθηκε από KERBEROS στο θέμα Φίλτρο καμινάδας με νερό

HellenicPellets έγραψε:

GT έγραψε: Αγαπητέ κύριε Χατζηγιάννη, αλοίμονο αν χρειαζόταν να αναλύουμε τους όρους και κανόνες σε οποιονδήποτε δεν τους αντιλαμβάνεται.

Νομίζω ότι είναι διατυπωμένοι ρητά και με σαφήνεια, κατά τρόπον ώστε δεν επιδέχονται αμφισβήτησης.

Αν δεν τους αντιλαμβάνεστε, παρακαλώ μη συνεχίζετε.

Ευχαριστώ.


Στέργιο, ο συμφορουμίτης απευθύνθηκε στο φόρουμ για να εκθέσει το πρόβλημά του.
Αν ήθελε να συνομιλήσει με την εταιρία, θα το πραγματοποιούσε.
Μια απλή αναζήτηση στο google δίνει όλα τα στοιχεία επικοινωνίας, όπως και τον τηλεφωνικό αριθμό που παρατέθηκε παραπάνω.
Η προθυμία εξυπηρέτησης εκ μέρους της εταιρίας αναγνωρίστηκε και έγινε σεβαστή, γι' αυτό και δεν διαγράφηκε και το τηλέφωνο.

Οτιδήποτε άλλο είναι νομίζω περιττό.



Αγαπητέ κύριε Γιάννη,
Νομίζω ότι η διατύπωση που αναφέρει ότι
"Απαγορεύεται η δημοσίευση διαφημιστικών μηνυμάτων η οποιουδήποτε άλλου είδους διαφημιστικού περιεχόμενο χωρίς την έγγραφη άδεια διαχειριστή του energ.gr" σίγουρα δεν είναι ρητή και απόλυτα σαφής και είναι ανοικτή σε παρερμηνείες. Θα μπορούσα να σας παραθέσω μια σειρά από απαντήσεις συμφορουμιτών ακόμα και σε αυτό εδώ το θέμα που θα μπορούσε να ερμηνευτεί ότι καταπατούν τον συγκεκριμένο κανόνα με πολύ μεγαλύτερη σιγουριά και ένταση από το δικό μας μήνυμα.
Ενώ ταυτόχρονα είναι απόλυτα αυτονόητο και σαφές από οποιονδήποτε διαβάσει και κρίνει αντικειμενικά το γραπτό μας ότι δεν ήταν ο σκοπός μας αυτός.
Εν πάση περιπτώσει μια που νομίζω οτι είναι αποδεκτό και φανερό οτι η παρέμβαση των διαχειριστών ήταν εκ των πραγμάτων αχρείαστη και εφόσον μας επιβεβαιώσετε οτι αυτό που ενόχλησε ήταν το τηλέφωνό το οποίο παραθέσαμε και όχι οι πληροφορίες του ποστ (οι οποίες είχαν ρόλο βοήθειας και όχι διαφήμισης), θα σας παρακαλούσα να σβηστεί ο αριθμός επικοινωνίας από το πρώτο ποστ μου και να συνεχίσουμε με την ουσία και να μην ασχοληθούμε άλλο με τα τυπικά.

Για την Hellenic Pellets
Χατζηγιάννης Γιώργος


Κύριε Χατζηγιάννη, επειδή σ' αυτό το φόρουμ έχει φοβηθεί το μάτι μας από διάφορους που προσπαθούν να διαφημιστούν με οποιονδήποτε τρόπο, προσπαθούμε να προφυλάσσουμε τα μέλη μας από τέτοιες προσπάθειες.
Η δική σας περίπτωση δεν είναι τέτοια και είναι εμφανές, απλά για το φόβο των Ιουδαίων και για λόγους ισονομίας, θα πρότεινα ακριβώς αυτό που προτείνετε κι εσείς. Με προλάβατε! Είναι η καλύτερη λύση για όλους μας.
Όποια εταιρεία έχει διάθεση να βοηθήσει μέλη που αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα προϊόντα της, ας ζητάει από το μέλος να επικοινωνήσει μαζί της, χωρίς στοιχεία, αφού αυτά τα βρίσκεις κανείς πολύ εύκολα. Πρόκειται για μια 'διαφήμιση' που μας εξυπηρετεί όλους.
Εύχομαι να τα λέμε συχνότερα...

Προδότης δεν είναι μόνον αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς,αλλά είναι και εκείνος που, ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώσει του δεν...
Last edit: 11 Χρόνια 4 Μήνες πριν by KERBEROS.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.084 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ