Περί e-shop τζακιών & επιλογής σωστής εστίας

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #72882 από slnzxr
Καλημερα σας...Ειμαι νεος στο forum αλλα θεωρω σχετικα παλιος στον τομεα ενεργειακο τζακι!Δεν θα αναφερω καθολου σε ποιες εταιρειες εχω δουλεψει και ποια εταιρεια αντιπροσωπευω τωρα διοτι δεν θελω να θεωρηθει διαφημιση το θεμα αυτο.Αυτο που θελω μονο ειναι να σωσω κοσμο απο την μαστιγα που ονομαζεται eshop ενεργειακων τζακιων!Η κατασταση φιλοι μου εχει ξεφυγει...Ο καθε αποτυχημενος εμπορος κανει ενα μαγαζακι 40-50 τ.μ με ενα site φορτωμενο με φωτογραφιες τζακιων που αμφιβαλω αν εχει δει ποτε στην ζωη του.Θελοντας δε να καλυψει την ασχετοσυνη του στον τεχνικο τομεα χτυπαει τις τιμες σε σημειο που κανενα σοβαρο καταστημα με πληρη τεχνικη υποστηριξη δεν μπορει να αντεξει..Χαρακτηριστικη περιπτωση ανθρωπου που επικοινωνησε σημερα το πρωι με εμενα τηλεφωνικα απο Πατρα και ο οποιος εχει αγορασει ενα Focolare 70 της La Nordica απο γνωστο eshop της περιοχης και με προβλημα πραγματικα με γελοια λυση...Ο ιδιοκτητης λοιπον του καταστηματος του απαντησε να μπει στο συγκεκριμενο forum για να βρει λυση γιατι δεν γνωριζε να του απαντησει!Το συγκεκριμενο τζακι ο ανθρωπος το αγορασε με 180 ευρω διαφορα απο οτι θα το αγοραζε απο ενα εξουσιοδοτημενο καταστημα La Nordica...Και??Τι κερδισε?Ενα τζακι οπου αν δεν τον εξυπηρετουσα εγω η καποιος συναδερφος θα ηταν μονο διακοσμητικο στοιχειο στο σπιτι του!Δεν θεωρω τα 180 ευρω λιγα ...και ειδικα την σημερον ημερα..αλλα προς θεου ..Μιλαμε για τζακι,φωτια,θερμανση...Δεν ειναι ρουχο η παπουτσι που το βρηκαμε φθηνοτερο αρα το αγοραζουμε..Μιλαμε για κατι το οποιο αν δεν γινει σωστη εγκατασταση(με προδιαγραφες εργοστασιου) στην καλη περιπτωση θα μας βγαλει προβληματα και στην κακη θα κινδυνευσει η ασφαλεια μας!

Για αυτο ΠΡΟΣΟΧΗ!!Ναι μεν ελεγχος τιμων στην αγορα αλλα πιο σημαντικος ελεγχος στο τομεα ενεργειακα τζακια ειναι ...
α)Πιστοποιηση προιοντος.
β)Εξουσιοδοτημενος εγκαταστατης.
γ)Γραπτη εγγυηση αποδοσης και καλης λειτουργιας.

Ελεος...ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΚΑΡΠΟΥΖΙΑ!!!
Last edit: 11 Χρόνια 3 Μήνες πριν by KERBEROS.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #72898 από house
Sorry καλα τα λες , αλλα γιατι απο εκει τοση διαφορα στην τιμη ???Να διαμαρτυρηθείς στον αντιπροσωπο οχι σε μας ( εμεις εδω καθομαστε να μεταφραζουμε μανουαλ και να λεμε τι ακριβος λεει)

Καλα θες να κλαψω απ τα γελια ???? Εξουσιοδοτημένος συνεγατης τις δικιας μου εστιας , εβαλε το μοτερ απο φιλο , να τραβαει ζεστο αερα ( και μετα απορούσε γιατι καθε 5 λεπτα σταματάει) . Με εισαγωγή μια μονο την περσιδα εκτόνωσης ψηλά (φταιω εγω να τραβήξω φωτογραφιες να τα στειλω στην μαμα εταιρια μπας και παρουν κανενα κεφαλι )
Έφτιαξε απο τσιμεντοσανιδα θερμοθαλαμο ( μετα βρομουσε ) ,,,,,, αστα ρε φιλος εχουμε ζήσει τραγικα πραγματα εδω και 2 χρονια που προσπαθουμε να βοηθήσουμε τον κοσμο !

Μετα δες το φορουμ λιγο ..... εμεις βοηθάμε ..... αν και νομίζω οτι μερικοί ειναι τοσο άσχετοι που κινδυνεύουν !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": μανολης, pontios74

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #72906 από Gdevil
Υποθετική περίπτωση...
Κάποιος αγόρασε ένα μηχάνημα.
Το συνδέει μόνος όπως γνώριζε αλλά δεν δούλευε.
Παιδεύεται 2 μέρες αλλά τίποτα.
Παιρνει έναν τεχνικό.
Πηγαίνει ο τεχνικός, κοιτάζει το μηχάνημα, βγάζει ένα κατσαβίδι, αλλάζει μία βίδα.
Βγάζει τιμολόγιο, χρεώνει 100 ευρώ, κόβει την απόδειξη και περιμένει να πληρωθεί.
Ο πελάτης άφωνος τον κοιτάζει καθώς το μηχάνημα πλέον δουλεύει αλλά τώρα πρέπει να πληρώσει 100 ευρώ.
Του λέει λοιπόν. "Καλά ρε φίλε. Με δουλεύεις. Μία βίδα άλλαξες. Θέλεις 100 ευρώ?"
Ο τεχνικός λοιπόν βγάζει μπλοκ δελτίου επισκευής και γράφει
"Κόστος υλικών : Βίδα μία : Δωρεάν, Κόστος εργασίας : Το να ξέρεις ποιά βίδα θέλει αλλαγή : 100 ευρώ"

Συμπέρασμα.
Άλλο πράγμα η αγορά, άλλο η εγκατάσταση, άλλο το σέρβις.
(κατ εμένα) Όλα πρέπει να χρεώνονται ανάλογα.
Αν στο μαγαζί σας πουλάτε μηχανήματα τότε πρέπει να ανταγωνιστείτε τις τιμές τις αγοράς.
Αν κάνετε εγκαταστάσεις τότε πρέπει να χρεώνετε τις εγκαταστάσεις.
Αν κάνετε σέρβις τότε πρέπει να χρεώνετε το σέρβις.
Δεν νοείτε σε μία τιμή αγοράς τα βάζω όλα μέσα.
Εκτός εάν η πολιτική του μαγαζιού σας βασίζεται στο ότι με την αγορά θα παρέχετε και την εγκατάσταση και το σέρβις δωρεάν.
Αλλά αυτό ενέχει κινδύνους.
Πχ στραβούς πελάτες. Που δεν ικανοποιούνται με τπτα.
Ή πελάτες που δεν θέλαν να κάνουν την εγκατάσταση όπως προτείνατε.
Ή πελάτες στους οποίους για λόγους κόστους εσείς δεν τους προτείνατε την βέλτιστη λύση καθώς πιστέψατε ότι θα αγόραζαν από αλλού.
Ή πελάτες που θέλαν μερική ανακατασκευή την οποία δεν αναλάβατε εσείς.
Εχει πολλά ακόμα αλλά να μη μακρυγορώ.
Οπότε το σωστό (τονίζω για μένα) είναι να χωρίζονται οι ενέργειες. Αγορα - εγκατάσταση - σέρβις.
Ή έστω να τους δίνετε την επιλογή.
Φίλε μου, εδώ είναι το μοντέλο που θέλεις. Στο παραδίδουμε στην πόρτα σου, σου λέμε καλημέρα και φεύγουμε. Κόστος τόσο.
Στο εγκαταστούμε κιόλας αν θέλεις. Θα χρειαστεί να περάσει τεχνικός μας πρώτα να κάνει επιτόπιο έλεγχο. Το κόστος για τον έλεγχο τόσο. Για την εγκατάσταση το κόστος θα βγεί μετά τον έλεγχο.
Σου παρέχουμε και σέρβις με τους τάδε όρους. Κόστος τόσο.


Ειδικός δεν είμαι. Οτι γράφω είναι προσωπικές σκέψεις. Όποιος τις διαβάζει ας τις κρίνει πριν τις αποδεχτεί ή πριν τις απορρίψει.
Last edit: 11 Χρόνια 3 Μήνες πριν by Gdevil.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": μανολης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #72915 από dimlyk
φιλε slnzxr θα μπορουσα να συμφωνησω απολυτα μαζι σου
αν κι εχω την αντυπωση οτι κι εσυ χρησιμοποιεις το ιντερνετ σαν μεσο πωλησης χωρις την αναφορα καταστηματος (μπορει να κανω και λαθος αν κι αυτο δεν εχει μεγαλη σημασια) .το αναφερω μονο για να τονισω οτι αυτη την "ευκαιρια" ειναι λογικο να την αρπαξουν πολλοι εξ ολοκληρου ασχετοι με το αντικειμενο

το φορουμ οπως ξερεις δεν ειναι κανενα μαγαζι on line υποστηρηξης αλλα ενα συνολο ατομων με κοινα ενδιαφεροντα η προβληματα και δυστυχως πολλα αν οχι τα περισσοτερα απο αυτα απο τους εξουσιοδοτημενους μεταπωλητες η ακομα και κατασκευαστες ...
ας φροντισουν λοιπον πρωτα αυτοι για την σωστη εκπεδευση του προσωπικου τους (για να μην ρωτησω για ποιο προσωπικο) και αν εισαι σιγουρος οτι η αγορα και με την μικρη δικη μας συμμετοχη σ αυτο θα ξεχωρισει την ηρα απο το σταρι .

οσο για σενα η συμμετοχη σου με την οποια βοηθεια μπορεις να μας προσφερεις θα ηταν ευπροσδεκτη :)


Η δυστυχία αυτού του κόσμου είναι ότι οι ηλίθιοι είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση
Αγάπα τους εχθρούς σου - αυτό θα τους τρελάνει

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #73290 από slnzxr
Αγαπητε house δυστυχως η ευτυχως εχουμε ελευθερη αγορα.Δεν υπαρχει αντιπροσωπος Ελλαδος αλλα επισημοι εισαγωγεις νομων οι οποιοι εχουν το δικαιωμα να κανουν λιανικη και χονδρικη στον νομο τους.Η επισημη εταιρεια λεει να μην μπλεκομαστε στις περιοχες του αλλου..Παρολα αυτα εμεις ως γνησιοι εξυπνοι Ελληνες παραβλεπουμε την επισημη εταιρεια και πουλαμε οπου λαχει...Για να σε προλαβω σε ενημερωνω οτι ολοι οι εισαγωγεις εχουν ακριβως την ιδια εκπτωση(οπου και αυτο ναι..νομιζω ειναι λαθος της εταιρειας)..
Οταν ο αλλος ομως ειναι παντελως ασχετος θα καλυψει την ασχετοσυνη του με την διαφορα τιμης.Σε ολη αυτη την κατασταση φταιμε εμεις ως εμποροι που θελουμε να φαμε το λαιμο του αλλου...Εσεις σαν καταναλωτες γιατι δεν αντιλαμβανεστε τα ρισκα μιας αγορας απο μακρια(προσωπικα εχω ακουσει..τζακι ειναι μωρε...τι διαφορα θα εχει?)...και τελευταια ευθυνη ριχνω στην εταιρεια διοτι οπως καταλαβαινεις εκεινη κομματια θελει να πουλαει..Τωρα ποσο πουλανε..ποσος την ενδιαφερει...!!!

Οσο αφορα την τεχνικη καταρτιση του καθε εισαγωγεα αντιπροσωπου...ναι..εχεις απολυτο δικιο!Εχει ξεφυγει η κατασταση μεχρι αηδιας.Χαρακτηριστικα θα σου πω οτι σε σπιτι νησιου μας τζακι καλοριφερ της εταιρειας που αντιπροσωπευω μετατραπει σε αεροθερμο..Ξερεις πως..?Ειδε το σπιραλ της αεροκουρτινας..το εκοψε..εβαλε ταφ και συνδεσε αεραγωγους που τους οδηγησε σε δωματια...Και ο πελατης απορουσε γιατι καθε φορα που το αναβε ειχε καπνο στα δωματια...!!Ξερεις τι του απαντησα...?Οχι να στειλει φωτο στο εργοστασιο..αλλα να του κανει μηνυση για αποπειρα ανθρωποκτονιας!!

ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ??ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΛΕΞΩ ΡΕ ΦΙΛΕ...??Οποτε εκει φιλε μου φταιτε καθαρα εσεις οι καταναλωτες....!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #73299 από slnzxr
Φιλε expert...η σωστη πωληση-αγορα ενεργειακου τζακιου δεν ειναι θεμα γουστου του πελατη...η σωστη πωληση ξεκιναει απο ενα σωρο μικρολεπτομερειες που πρεπει να ελεγχτουν απο το καταστημα και οπως καταλαβαινεις αυτα δημιουργουν κοστος στην επιχειρηση!Δεν ειναι πλυντηριο..που λεμε αυτο μου αρεσει αρα αυτο θελω..και μετα μπαινω στην διαδικασια ποιος θα μου το τοποθετησει??Πριν την εγκατασταση ενεργειακου τζακιου πρεπει να γινονται αυτοψιες-μελετες χωρου!

Αν τωρα μιλας για τον πελατη που με δικη του ευθυνη θα ερθει και θα σου πει θελω αυτο το μοντελο τοτε ναι..μπορει και να εχεις δικιο!Αλλα...εγω αυτους τους πελατες δεν τους θελω..ξερεις γιατι?Γιατι αν το τζακι του δεν τον καλυψει τοτε θα πει...Απο τον ταδε το πηρα..Εσυ πιστευεις οτι θα πει..¨δικο μου λαθος?¨

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.071 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ