Περί e-shop τζακιών & επιλογής σωστής εστίας

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #73317 από slnzxr
Αγαπητε dimlyk...Ναι..δεν κανεις λαθος..Χρησιμοποιω και εγω το διαδικτυο για τις πωλησεις μου..Γιατι αλλιως μεχρι να ξεχωρισει η ηρα απο το σταρι θα εχω κλεισει μιας και δεν εχω την οικονομικη δυνατοτητα να περιμενω..Συγκεκριμενα εαν το τηλεφωνο μου μου εδινε 2 ευρω σε καθε κληση που δεχομαι καθημερινα δεν θα χρειαζοταν να πουλησω ουτε μια εστια-σομπα!Το προβλημα ξερεις ποιο ειναι..?Επειδη στην εταιρεια που εκπαιδευτηκα δεν μου εμαθαν να μην εξυπηρετω τον πελατη τους εξυπηρετω ολους και οταν φτασει το σημειο αγορας μερικοι¨μαγκες¨αγοραζουν αυτο που με δικες μου μελετες τους προτεινα απο Ιταλια η απο το site του καθε ασχετου στο επαγγελμα!!Και μην απαντησει κανεις γιατι δεν χρεωνεις την μελετη..?Ειναι παντελως ηλιθια ερωτηση..Στην Ελλαδα ζουμε...!!

Τωρα οσο αφορα το forum και το σκοπο του..Ναι δεν διαφωνω οτι δεν εχει σκοπο την υποστηριξη ανθρωπων του επαγγελματος..Και ουτε την ζητησα...Εγω το μονο που ζηταω ειναι ο καταναλωτης να μην τα βλεπει ολα με την ματια της τσεπης..Οποιος νομιζει οτι οσοι πουλανε με τις προτεινομενες εκπτωσεις που δινει η εκαστοτε εταιρεια παλευουν να γινουν πλουσιοι τον προκαλω να ερθει να του δειξω τιμολογια εξοδων αγορων κλπ και να δει ποιο ειναι το καθαρο κερδος οταν η δουλεια γινεται σωστα!Αυτοι που πουλανε με μεγαλυτερες εκπτωσεις απο αυτες δεν ειναι καλυτεροι ανθρωποι...Ειναι επιτηδειοι που εχουν αγνοια του τι μπορει να δημιουργησουν με μια λαθος επιλογη-εγκατασταση μιας ενεργειακης εστιας-σομπας!Και ξερεις κατι..?Το χειροτερο για καποιους που ξερουν την δουλεια δεν ειναι οτι χανουν αυτες τις πωλησεις..Αλλα οτι χανουν τις πωλησεις των φιλων αυτων των ανθρωπων που δεν ειναι ευχαριστημενοι με αυτο που αγορασαν..Κοινως η δυσφημιση του κλαδου!!

Τελος και οσο αφορα την βοηθεια μου στο forum να την θεωρεις δεδομενη...Απλα να εχω λιγο χρονο για να το κανω..Δεν ξερω αν επιτρεπετε να δωσω τηλεφωνο εδω(ας μας το πει καποιος που το ξερει).Αν μπορω θα το κανω και θα εξυπηρετησω οποιον χρειαζεται...(και χωρις τα 2 ευρω που ανεφερα πριν για καθε κληση).
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #73350 από dimlyk
οσον αφορα το φορουμ που προσπαθουμε αν αποτρεψουμε ειναι το "ψαρεμα" πελατων και νομιζω ειναι κατανοητο γι αυτο τον λογο και δεν επιτρεπονται διαφημισεις ,σαιτς και τηλεφωνα ...ειμαστε ομως ευτυχεις που εχουμε στην παρεα μας και μερικους αξιολογους τεχνικους ακομα και εμπορους και προσωπικα θα προτιμουσα και περισσοτερους :)

οσο αφορα ομως τις τιμες δεν θα ηθελα να μπω σε καμμια λογικη αναλυσης (γιατι υπαρχουν πολλων ειδων αναλυσεις ) σαν καταναλωτη ομως με ενοχλει το γεγονος οτι απευθυνομαι σε 3 εμπορους και παιρνω τιμη 2466 (ελπιζω να καταλαβαινεις ποσο ασχημα χτυπαει αυτο το 6 στο τελος σε τετοια ποσα) αυτο που πρεπει να καταλαβουν οσοι εμποροι κλπ ασχολουνται τουλαχιστον με το φορουμ ειναι οτι πιθανοτατα απευθυνονται σε ναι μεν ατομα ασχετα με την θερμανση η τα καυσιμα αλλα πιθανοτατα σχετικα με το εμποριο αφ ενος και με τεχνικα θεματα εφ ετερου
αν κατσουμε να αναλυσουμε τα στραβα καθε κλαδου θα καταληξουμε οτι ειναι κοινα σε ολους και ενας λογος βασικος κατ εμε ειναι οτι λειτουργουν συντεχνιακα σε μια ανυπαρκτη πολιτεια αρα φαινομενα τυπου αεριτζηδων και αρπακολατζιδων τα εκτρεφουν οι ιδιοι οι κλαδοι και οχι οι καταναλωτες .

υγ. ελπιζω να καταλαβαινεις οτι σε ολα τα πιο πανω δεν υπαρχει καμμια προσωπικη αιχμη :)
περιμενουμε με τις πραξεις σου να μας δειξεις τις προθεσεις σου .


Η δυστυχία αυτού του κόσμου είναι ότι οι ηλίθιοι είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση
Αγάπα τους εχθρούς σου - αυτό θα τους τρελάνει

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #73391 από DOOM_NX
Μάστορα βόηθα εδώ να βλέπουμε κι εμείς να μάθουμε καμιά γκλούτσα γράμματα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #73423 από Gdevil
slnzxr
Ας δούμε που συμφωνούμε που διαφωνούμε και που υπάρχουν αντιφάσεις σε αυτά που λές

α) το διαδίκτυο είναι χρήσιμο εργαλείο στις πωλήσεις καθώς η χρήση του δίνει στον καταναλωτή φτηνότερα προϊόντα.
Φαντάζομε ότι συμφωνούμε καθώς και εσύ το χρησιμοποιείς.
Αλλά εάν συμφωνούμε τότε δεν καταλαβαίνω γιατί προτρέπεις τον κόσμο να μην κάνει αγορές από το διαδίκτυο. Αν πχ κάποιος γλυτώνει 100 ευρώ για το δοχείο αδράνειας, 200 ευρώ για το λέβητά του, 50 ευρώ για την τρίοδή του, 10 ευρώ για το δοχείο διαστολής, 50 ευρώ από τις ηλεκτροβάνες, 20 ευρώ από τα αισθητήρια θερμότητας 100 ευρώ από την καμινάδα και 100 από τα σώματα, 50 ευρώ από τον κυκλοφορητή εγώ προσωπικά δεν καταλαβαίνω γιατί να τα δώσει σε ένα μαγαζί και να μη τα πάρει από το διαδίκτυο? Αν κάποιος ενημερώθηκε επί 1 μέρα σε ένα μαγαζί από έναν υπάλληλο τότε εγώ πιστεύω ότι πρέπει να πληρώσει 50 ευρώ. Αν ενημερώθηκε για μία ώρα και πήρε πληροφοριακό υλικό στο σπίτι του τότε πρέπει να πληρώσει 10 ευρώ. Πάντως για αυτή την ενημέρωση δεν πρέπει να πληρώσει "καπέλο" 680 ευρώ για υλικά συνολικής αξίας 6000 ευρώ

β) Υπάρχουν πολλά μα πάαααρα πολλά προβλήματα στον τρόπο που γίνονται οι εγκαταστάσεις. (Πάντως όχι λάθος "γούστου" του πελάτη)
Φαντάζομαι συμφωνούμε ότι το 90% (να μη πω παραπάνω) το προβλημάτων είναι λάθη στις εγκαταστάσεις.

γ)Υπάρχουν επίσης πολλά προβλήματα από πωλητές που "φουσκώνουν" τις ανάγκες του καταναλωτή όσον αφορά συγκεκριμένα κομάτια της εγκατάστασης και του πουλάνε υλικά πολύ μεγαλύτερων δυνατοτήτων ενώ για να βγάλουν χαμηλό τελικό κοστολόγιο δεν του αναφέρουν καν άλλα πράγματα που τα χρειάζεται. Αυτά τα λάθη δεν είναι "γούστου" του πελάτη

δ) Ο δυσαρεστημένος καταναλωτής θα δυσφημίση το μαγαζί και τον κλάδο.
Σε αυτό διαφωνούμε.
Ο δυσαρεστημένος καταναλωτής που είχε στα χέρια του γραπτή προσφορά τόσο με την πρόταση του καταστήματος όσο και φτηνότερες αλλά λιγότερο αποδοτικές εναλακτικές (εννοείται χώρια υλικά, χώρια εγκατάσταση, χώρια μελέτη, χώρια μελλοντικό σέρβις) δεν θα πει ποτέ και σε κανέναν ότι έφταιγε το μαγαζί που του πρότεινε μεν τι να κάνει αλλά ο ίδιος αποφάσισε να πάει στο φτηνότερο.

ε) Το να αποφασίσει σωστά ένας καταναλωτής προυποθέτει να ενημερωθεί. Αν επιλέγει να ενημερωθεί από μαγαζί τότε υπάρχει κόστος.
Σε αυτό φαντάζομαι συμφωνούμε.
Εκεί που διαφωνούμε είναι ότι προτεινεις το κόστος των 50 πελατών που ενημερώθηκαν και δεν αγόρασαν πρέπει να το πληρώσει ο ένας πελάτης που κατέληξε να αγοράσει.
Εγώ σου γράφω πως οι μελέτες πρέπει να πληρώνονται από τους καταναλωτές και εσύ μου γράφεις πως κάτι τέτοιο είναι ηλίθιο και ζούμε στην Ελλάδα.
Ε στην Ελλάδα που ζούμε πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία λέω εγώ.
Το να ζητάει ο καταναλωτής να πληρώσει φτηνά ότι υλικό αγοράσει δεν είναι κακό.
Το να πρέπει ο καταναλωτής να πληρώσει χώρια το υλικό και χώρια την μελέτη και χώρια την εγκατάσταση δεν είναι κακό.

Τέλος να σχολιάσω αυτό που προτείνεις στο αρχικό σου πόστ
"Για αυτο ΠΡΟΣΟΧΗ!!Ναι μεν ελεγχος τιμων στην αγορα αλλα πιο σημαντικος ελεγχος στο τομεα ενεργειακα τζακια ειναι ...
α)Πιστοποιηση προιοντος.
β)Εξουσιοδοτημενος εγκαταστατης.
γ)Γραπτη εγγυηση αποδοσης και καλης λειτουργιας."
ΚΑταρχήν συμφωνώ. όμως τι σχέση έχει το διαδίκτυο και τα Ε-shop?
α) από όπου και αν πάρεις μία εστία η πιστοποίηση είναι του κατασκευαστή. Όχι του μαγαζιού (είτε είναι διαδικτιακό είτε όχι)
β) Ο εξουσιοδοτημένος εγκαταστάτης δεν έχει σχέση με το διαδίκτυο. Στο διαδίκτυο πωλούνται υλικά.
γ) Πολύ θα ήθελα να έχω μία γραπτή εγγύηση που θα λέει "αν πτυχιούχος μηχανολόγος μετρήσει μετά ένα χρόνο την απόδοση της εστίας και της εγκατάστασης που σας προτείναμε και δεχτήκατε και την βρεί 10% χαμηλότερη από αυτήν που γράφει το μάνουαλ της κατασκευάστριας εταιρείας τότε θα σας επιστρέψουμε το 50% των χρημάτων που μας καταβάλατε"

Κλείνοντας θα ήθελα να σχολιάσω αυτό το "Στην Ελλάδα ζούμε".
Σχόλιο 1
Ναι στην Ελλάδα που ζούμε δέν έχουμε μάθει πως θα καταφέρουμε να έχουμε μόνο τόσους υπαλλήλους όσους χρειαζόμαστε.
Και παίρνουμε 1 για το γραφείο, έναν για την αποθήκη, έναν για τον χώρο επίδειξης, έναν για εξωτερικές δουλειές και δεν ξέρω και εγώ πόσους άλλους.
Και επειδή πρέπει να τους πληρώσουμε όλους αυτούς τότε ανεβάζουμε τις τιμές.
Και όταν δεν πουλάμε γιατί είμαστε ακριβοί τότε ανεβάζουμε και άλλο τις τιμές.
Και μετά διαμαρτυρόμαστε γιατί αγοράζει από το διαδίκτυο.
Και επειδή και από κάπου αλλού πρέπει να κόψουμε τότε τελική εγκατάσταση την αφήνουμε σε φτηνό εργατικό προσωπικό με παντελή έλλειψη στοιχειωδών γνώσεων.
Και τελικά καταλήγουμε να πουλάμε και εμείς από το διαδίκτυο.

Σχόλιο 2
Στην Ελλάδα που ζούμε, μάθαμε να κάνουμε μόνο πωλήσεις. Γιατί εκεί έχει μέλι ξεκούραστο, από το γραφείο.
Και ποτέ μα ποτέ δεν θα κάνουμε εγκατάσταση σε κάποιον που έχει αγορασμένα τα υλικά από αλλού. Γιατί εκεί έχει μέλι αλλά έχει και κόπο.

Σχόλιο 3
Στην Ελλάδα που ζούμε, τον πελάτη που "με δικη του ευθυνη θα ερθει και θα σου πει θελω αυτο το μοντελο" τον διώχνουμε. Γιατί αυτός θέλει χαμηλή τιμή.
Τον πελάτη που κρατάμε είναι αυτόν που αφού καταλάβουμε πόσο βαθιά είναι η τσέπη του θα του πουλήσουμε σε ότι τιμή θέλουμε εμείς ότι προϊόν έχουμε.


ΥΓ1 Η αναφορά σε εμένα με τον χαρακτηρισμό "expert" αν είχε ειρωνικό χαρακτήρα είναι κρίμα. Εγώ τις σκέψεις μου σου γράφω. Μπορείς (αφού τις κρίνεις) είτε να τις δεχτείς είτε να τις αντικρούσεις γράφοντας τις δικές σου.
ΥΓ2 Το κείμενό μου έχει σημεια στα οποία μπορεί να ξεκινάω από κάποια πράγματα που γράφεις εσύ αλλά αναφέρομαι γενικά, αγανακτισμένος από την κατάσταση που βλέπω και ζώ. Σε καμία των περιπτώσεων δεν αναφέρονται σε εσένα προσωπικά καθώς δε σε γνωρίζω


Ειδικός δεν είμαι. Οτι γράφω είναι προσωπικές σκέψεις. Όποιος τις διαβάζει ας τις κρίνει πριν τις αποδεχτεί ή πριν τις απορρίψει.
Last edit: 11 Χρόνια 3 Μήνες πριν by Gdevil.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": μανολης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #73500 από μανολης
τι να κανω εγω που εμεινα δυσαρεστιμενος απο το μαγαζι που μου την πουλισε μου εκανε την εγκατασταση δικος τους υραβλικος και τα εκανε ολα λαθος και στο τελος αφου ειχαν παρει ολα τα λευτα εγω εμεινα να ψαχνω τροπους για να δουλεψει να τους κανω ρομπες τορα

Το άσχημο με την θεωρία είναι πως σου λέει πως δουλεύει ένα σύστημα, όχι γιατί δεν δουλεύει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #78724 από degeor
Τζάκι palazzetti 1680E στην Ιταλία, ίδιο ακριβώς μοντέλο 2740Ε στην Ελλάντα, μόνο αγορά. Το ίδιο συμβαίνει σε χιλίαδες άλλα προιόντα μέσα στην Ελλάδα ή εκτός Ελλάδας. Ας βάλουμε τον καταναλωτή λοιπόν, είναι προς ωφελός του να κάνει έλεγχο αγοράς πριν προβεί σε οποιαδήποτε αγορά; Και γιατί δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αν πουλάω ακριβά μια παροχή υπηρεσίας θα πρέπει να είναι πάντα καλή και η φθηνή ή μέτρια να είναι πάντα σκάρτη. Αν είναι έτσι όπως τα λές μέσα σ΄αυτό το σάιτ πρέπει να βρίσκονται και να συζητάνε μόνο όσοι πλήρωσαν φθηνά γιατί αυτοί μόνο έχουν προβλήματα, άρα εν μέρη μας λες ξέρεις φίλε αν πλήρωνες ακριβά δεν θα πάθαινες τίποτα. Για διάβασε καλύτερα φίλε μου να δείς πόσα παραπάνω πλήρωσε ο περισσότερος κόσμος μέσα εδώ και ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες του και ήρθε εδώ για να βρει λύση στα προβληματά του από τον Αστέρη, το Γιώργο, το Γιάννη , το Στέλιο , το Ηλία , το Κώστα ,το Παύλο και πολλούς άλλους ακόμη και δες στο τέλος ποιος τον βοήθησε περισσότερο ο ακριβοπληρωμένος τζακάς του;;;;; Σε παρακαλώ λοιπόν αν αναφέρεις κάτι πες μας ότι είναι και ισχύει για τον εαυτό σου που το δέχομε ότι μπορεί να είναι έτσι, δεν σημαίνει όμως αυτό ότι ισχύει για όλους που πολλοί παρόλο πχ που χρεώνουν ακριβά μόνο επαγγελματίες δεν είναι ούτε επαγγελματικοί δουλειά τουλάχιστον δεν κάνουν

Ένας άγνωστος, είναι ένας φίλος που δεν έχεις γνωρίσει ακόμα !!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.074 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ