- Ενέργεια
- Βιομάζα & Ξύλο
- Ενεργειακά τζάκια αερόθερμα ή νερού
- Ερωτήσεις πριν από την αγορά
- Ποια η αληθεια σχετικα με Kratki Zuzia left-right?
Ποια η αληθεια σχετικα με Kratki Zuzia left-right?
- ΚΝΒ
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 18
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
popovitis έγραψε: O μεταφρασμένος κατάλογος που δίνει 76% απόδοση στη Zuzia (μονόφατσο) είναι του 2016. Μόλις βρήκα ότι υπάρχει αντίστοιχος κατάλογος του 2015 που δίνει 70% απόδοση: www.lithodomin.gr/wp-content/uploads/201...T-CATALOGUE_2015.pdf
Πραγματικα τωρα νιωθω οτι φταιμε κι εμεις σαν Ελληνες ...Ειλικρινα τωρα... Το θεμα που ανοιξα εχει συγκεκριμενο θεμα με κανεναν υπαινιγμο με συγκεκριμενα συννημενα οπου περα απο απλα ενα copy-paste εγραψα και ποιες τιμες τους συμφωνουν οπου μεσα σε αυτες η αποδοση του (η οποια συμφωνει και Ελλαδα κ Πολωνια για να το ξαναπω παλι να εμπεραστατωθει). Το θεμα μ ειναι γιατι εχουν διαφορετικα αλλα χαρακτηριστικα κ πως καποιος δηλωνει αντιπροσωπος οταν εχει τα χαρακτηριστικα του προιοντος σε σελιδα λευκη Α4 χωρις καν το kratki ουτε καν το δικο τους λογοτυπο
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ΦΙΛΙΠΠΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ΚΝΒ
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 18
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ΚΝΒ
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 18
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
ΦΙΛΙΠΠΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ έγραψε: ΚΝΒ δεν έχει κάνει κάτι παράλογο όσον αφορά την σελίδα του απο την στιγμή που έχει την άδεια του εργοστασίου για ανάρτηση των φωτογραφιών και των τεχνικών προδιαγραφών !έτσι δουλεύουν όλες οι εταιρίες .
Επειδη με ενοχλει πλεον το ετσι δουλευουν οι εταιρειες στην Ελλαδα και επειδη λογω κρισης αρχιζει να ξεκαθαριζει το τοπιο σε θεματα νοοτροπιας ''της γενιας του Πολυτεχνειου-Δικομματισμος κτλ.. συμφωνα με το αρθρο 06(πλην τροφιμων κ ποτων) ο καθε εισαγωγεας πρεπει οχι απλα να δηλωνει αντιπροσωπος αλλα και να εναρμονιζεται με τα εξης :
2. Τα προϊόντα, προσυσκευασμένα ή όχι, θα πρέπει να φέρουν, στη συσκευασία τους ή σε πινακίδα σταθερά προσαρτημένη σε αυτά τις ακόλουθες ελάχιστες υποχρεωτικές ενδείξεις, γραμμένες κατά τρόπο εμφανή, ανεξίτηλο και ευανάγνωστο:
i. Το όνομα, την καταχωρισμένη εμπορική επωνυμία ή το καταχωρισμένο εμπορικό σήμα και τη διεύθυνση του κατασκευαστή, εφόσον είναι εγκαταστημένος στην Ε.Ε. ή του εισαγωγέα ή του υπεύθυνου διάθεσης του προϊόντος στην ελληνική αγορά.
ii. Την ονομασία πώλησης του προϊόντος, τουλάχιστον στην ελληνική γλώσσα, με εξαίρεση την περίπτωση προϊόντων σύγχρονης τεχνολογίας, όπου έχουν καθιερωθεί διεθνώς αναγνωρισμένες ονομασίες πώλησης (π.χ.: DVD, VIDEO, MP3, κλπ.).
iii. Την ονομαστική ποσότητα του περιεχομένου, όπως αυτή πρέπει να αναγράφεται σύμφωνα με το άρθρο 18.
iv. Την ένδειξη της χώρας παραγωγής τουλάχιστον στην ελληνική γλώσσα, εφόσον δεν πρόκειται περί προϊόντων της Ε.Ε. Η ένδειξη αυτή θα πρέπει επίσης να δηλώνεται στο τιμολόγιο.
v. Την ποιότητα, σύνθεση και άλλα ποιοτικά χαρακτηριστικά καθώς και πληροφορίες προφύλαξης, συντήρησης και χρήσης, τουλάχιστον στην ελληνική γλώσσα ή/και με σύμβολα ή εικονογράμματα, εφόσον αυτό προβλέπεται από ισχύουσες διατάξεις ή από εναρμονισμένα πρότυπα.
Συμπερασματικα επειδη διαβασα λιγο εδω μεσα οτι ολοι ψαχνουν Manual χρησης κ τοποθετησης και οι απαντησεις ειναι του τυπου α)ειναι μονο στα Γαλλικα β) ψαξε στο διαδικτυο γ) το τζακι σου ειναι το ιδιο ή παρομοιο με το ταδε οποτε ψαξε για εκεινο το manual και εισαι Ο.Κ.
Συγχωρεστε με κι ολας Κε Δημητρη αλλα οποιος δηλωνει αντιπροσωπος ή διανομεας πρεπει να διαθεσει κι ενα κεφαλαιο για την διαθεση του προιοντος που πουλαει οπως αλλωστε ειναι υποχρεωμενος.Μαλιστα σε σχετικο αιτημα σε εργοστασιο χρωματων στην Αγγλια το ιδιο το εργοστασιο μεταφρασε κ εκτυπωσε ολα τα φυλλαδια του στα Ελληνικα προς την τεχνικη εταιρεια που ειχε αναλαβει το εργο χωρις καν να εχει δωθει παραγγελια προς αυτους.Σε ολες τις χωρες ευρωπαικες και μη(δες Ινδια-Αραβικα Εμιρατα-Κινα-Βιετναμ-Ιαπωνια) ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ο καταναλωτης να διαβαζει στην επισημη γλωσσα του κρατους που κατοικει τα ενημερωτικα φυλλαδια και ποσο δε τις οδηγιες χρησης κ τοποθετησης του.
Και ρωταω τωρα :
Αντι να κατηγορουμε τον αλλον μηπως ΠΡΕΠΕΙ ΠΛΕΟΝ και οι ιδιοι να μαστε και να φαινομαστε Γυναικες του Καισαρα και να εχουμε και τα φυλλαδια μας στα Ελληνικα οπως αλλωστε ειμαστε υποχρεωμενοι και το υποβαθρο να ξεκαθαριζουμε το After Sale μας ειτε εχει να κανει με το τι οριζεται εγγυηση και τι εξυπηρετηση ?
Μηπως πρεπει και να δουμε και τα πιστοποιητικα που ο παραγωγος προσαπτει 10 μοντελα στον τιτλο πιστοποιησης(οπως εχει δικαιωμα καθως ο εκαστοτε φορεας δεν ειναι μπαμπουλας να ελεγχει τους κωδικους κ τις ονομασιες) και αν διαβαστουν προσεχτικα δινεται εγκριση για συγκεκριμενο τυπο αποδοσης η υπογραφη αλλα το εργοστασιο εχει πιστοποιησει και τα 10 μοντελα της στηριζομενη στο ενα ?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ΦΙΛΙΠΠΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
Ετσι πλέον απαιτώ να μου στέλνουν αυτοί καταλόγους και manual στα Ελληνικά ή τουλάχιστον στα Αγγλικά .
Επίσης συμφωνώ μαζί σου στο ότι άλλη πιστοποίηση θα έπρεπε να έχει π.χ το ίσιο μοντέλο απο αυτό με ένα τζαμάκι δεξιά ή αριστερά ή πίσω γιατί άλλη αποροφητικότητα εχει το τζάμι και άλλη το μαντέμι .Τράβα να το πεις όμως στο εργοστάσιο που θέλει να βγάλει μια κανονική πιστοποίηση π.χ TUV που θέλει 15.000 η μια άρα για ενα μοντέλο θα ήθελε μέχρι και 300.000 .δε θα τα έκανε απόσβεση ποτέ .
Όσον αφορά το ότι πολλές εταιρίες τουλάχιστον απο αυτές που έχω γνωρίσει εγώ απο Πολωνία ,Ουγγαρία, Γερμανία δεν έχουν αναλυτικό manual σωστής τοποθέτησης είναι συγκεκριμένος .Σε αυτές τις χώρες δεν μπορεί ο κάθε Φιλιππακόπουλος να βγει και να πει οτι είναι τζακάς .ο τζακάς έχει άδεια απο το υπουργείο να πάει να κάνει την τοποθέτηση . Μόλις στήσει το τζάκι φωνάζει τον καμιναδά(και αυτός αδειούχος απο το υπουργείο ) ο οποίος είναι ο υπεύθυνος για το πόσα Pa θα έχει η καμινάδα σύμφωνα με αυτά που ζήτησε ο τζακάς και το πόση είναι η θερμοκρασία καπναερίων έτσι ώστε να μην υπάρχουν υγροποιήσεις και η δημιουργία πίσσας καθώς και άλλα πολλά όπως τις επιτρεπτές γωνίες,την προστασία απο βροχή στο .Όταν τελειώσει λοιπόν φωνάζει τον τζακά να συνεχίσει την επένδυση του τζακιού και την μόνωση του και του παραδίδει ενα χαρτί με την υπογραφή του και με τα παραπάνω στοιχεία που έχει συλλέξει.
Το μόνο που δίνουν είναι manual λειτουργίας του τζακιού .
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ΚΝΒ
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 18
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
ΦΙΛΙΠΠΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ έγραψε: Προσωπικά δε θα δώσω καμία μετάφραση σε κανένα εργοστάσιο απο εδώ και πέρα γιατί ότι βλέπεις μεταφρασμένο στα Ελληνικά στην Kratki έχει γίνει απο την εταιρία μου με δικά μου έξοδα .Όπως ανέφερες είναι υποχρέωση του εργοστασίου!!!
Ετσι πλέον απαιτώ να μου στέλνουν αυτοί καταλόγους και manual στα Ελληνικά ή τουλάχιστον στα Αγγλικά .
Επίσης συμφωνώ μαζί σου στο ότι άλλη πιστοποίηση θα έπρεπε να έχει π.χ το ίσιο μοντέλο απο αυτό με ένα τζαμάκι δεξιά ή αριστερά ή πίσω γιατί άλλη αποροφητικότητα εχει το τζάμι και άλλη το μαντέμι .Τράβα να το πεις όμως στο εργοστάσιο που θέλει να βγάλει μια κανονική πιστοποίηση π.χ TUV που θέλει 15.000 η μια άρα για ενα μοντέλο θα ήθελε μέχρι και 300.000 .δε θα τα έκανε απόσβεση ποτέ .
Όσον αφορά το ότι πολλές εταιρίες τουλάχιστον απο αυτές που έχω γνωρίσει εγώ απο Πολωνία ,Ουγγαρία, Γερμανία δεν έχουν αναλυτικό manual σωστής τοποθέτησης είναι συγκεκριμένος .Σε αυτές τις χώρες δεν μπορεί ο κάθε Φιλιππακόπουλος να βγει και να πει οτι είναι τζακάς .ο τζακάς έχει άδεια απο το υπουργείο να πάει να κάνει την τοποθέτηση . Μόλις στήσει το τζάκι φωνάζει τον καμιναδά(και αυτός αδειούχος απο το υπουργείο ) ο οποίος είναι ο υπεύθυνος για το πόσα Pa θα έχει η καμινάδα σύμφωνα με αυτά που ζήτησε ο τζακάς και το πόση είναι η θερμοκρασία καπναερίων έτσι ώστε να μην υπάρχουν υγροποιήσεις και η δημιουργία πίσσας καθώς και άλλα πολλά όπως τις επιτρεπτές γωνίες,την προστασία απο βροχή στο .Όταν τελειώσει λοιπόν φωνάζει τον τζακά να συνεχίσει την επένδυση του τζακιού και την μόνωση του και του παραδίδει ενα χαρτί με την υπογραφή του και με τα παραπάνω στοιχεία που έχει συλλέξει.
Το μόνο που δίνουν είναι manual λειτουργίας του τζακιού .
Επειδη ειμαι γνωστης ποσο κοστιζει η πιστοποιηση ενος προιοντος και ποσο διαρκει μια πιστοποιηση που ειναι κι αυτο ενα μεγαλο θεμα για τον παραγωγο το ζητουμενο ηταν αυτο που ειπες..οτι κανενας δεν μπορει βασει των παραλλαγων που παραγει να εχει και σωστη πιστοποιηση οταν σαν τιτλο φερει διαφορετικα τζακια με το ιδιο ονομα προσαρμοζοντας απλα ενα δυο γραμματα στον διαφορετικο τυπο που παραγει διπλα στον κεντρικο του μοντελο.
Εχοντας ζησει Αγγλια το θεμα οτι ο καθενας ειναι στη δουλεια του ειναι και αδιαμφισβητητο και κατι δεδομενο.Ακομα και ο υδραυλικος ο τζακας ο καμιναδορος(εφοσον διαθετει τζακι το ακινητο) ειναι σε οργανωμενα σωματεια που μαλιστα επιβαλεται και ετησιο συμβολαιο μαζι τους μεσω της ασφαλιστικης που ειναι υποχρεωτικη μαζι με το ενοικιο σου να πληρωνεται.
Στην Ελλαδα ομως γιατι δεν παραδιδει κανεις χαρτι παραδοσης (και ουτε καν αποδειξη παροχης υπηρεσιων που οπου το ρωτησα μου ειπαν θα μ κοψουν παραπανω υλικα για να βγει το νουμερο που θα μπει στην τραπεζα) και η απαντηση σε ολους ειναι ειμαστε εμεις εδω μην ανυσηχεις για οτι συμβει?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Ενέργεια
- Βιομάζα & Ξύλο
- Ενεργειακά τζάκια αερόθερμα ή νερού
- Ερωτήσεις πριν από την αγορά
- Ποια η αληθεια σχετικα με Kratki Zuzia left-right?