Thalia 27 Kw - εναλλακτική τροφοδοσία με pellet

Περισσότερα
5 Χρόνια 1 Μήνας πριν #167723 από IoannisEM
Καλή σας μέρα & κάλλιστη Κυριακή !!!
Αρχικά να ζητήσω μια μέγιστη συγγνώμη από τον administrator της ιστοσελίδας, αφού αδόκητα τον (την ) έβαλα σε μπελάδες. Δηλώνω ψηφιακά αναλφάβητος, επομένως χωρίς να γνωρίζω , δημοσίευσα μια απάντηση δύο φορές, με λάθος φωτογραφίες, κοινώς τα έκανα ... θάλασσα. Ελπίζω στην κατανόηση όλων.
Δεν θα ήθελα να ξεκινήσω κοινότυπα, ευχαριστώντας προσωπικά τον κάθε συνάδελφο, που μοιράστηκε μαζί μου τις εμπειρίες, τη γνώση που με κόπο έχει αποκτήσει, καθώς και για τις στοχευμένες προτάσεις που μου κατέθεσε. Έκανα μια πολύ γρήγορη βόλτα στη φιλόξενη ιστοσελίδα και είδα πράγματα και καταστάσεις, που με οδήγησαν αβίαστα στην αποτίμηση της μικρότητάς μου και στην επιβεβαίωση του "κάλλιον το προλαμβάνειν, παρά το θεραπεύειν". Όμως αγαπητοί μου, ποιός πρίν από την επένδυση που θα κάνει, μπορεί να γνωρίζει είτε μερικές γενικές παραμέτρους, είτε την ίδια την ύπαρξη του site αυτού ;; Εδώ βρήκα υφηγητές και λέκτορες της τεχνικής (δεν θα ήθελα όμως να επιλέξω ονόματα, γιατί η γνώμη και η γνώση θεωρώ ότι είναι ισάξιες, από όποιον και αν προέρχονται), μου απάντησαν άνθρωποι, των οποίων δεν είμαι άξιος ούτε τα παπούτσια να τους γυαλίσω. Δικαίως εκρύγνηται ο κος Κώστας Πήχας, δικαίως προβληματίζεται ο κος Νασικας, δικαίως .... δικαίως ... έχετε δίκιο, πλην όμως όλοι εμείς οι απλοί χρήστες των συστημάτων pellet, το διαπιστώνουμε πολύ πικρά και εκ των υστέρων.
Πάμε τώρα στο finale της συγκεκριμένης αναρτήσεως. Αγαπητοί μου, πιθανόν με όσα θα σας αναφέρω, να διαπιστώσετε ότι σήμερα, εν έτει 2019, ανακάλυψα τον τροχό. Εν τούτοις και σαν ελάχιστο δείγμα για την τιμή που μου κάνατε, ένας προς ένα, αφήστε με να μοιραστώ τη μικρή μου εμπειρία μαζί σας. Μπορεί σε κάποιον - κάποιους να δώσω το έναυσμα για κάποια καλύτερη βελτίωση στο χώρο του pellet.

Το πείραμα του Ερατοσθένη.
Ο αρχαίος Ερατοσθένης, υπολόγισε το μέγεθος της Γης, μετρώντας την κάθετη πτώση των ηλιακών ακτίνων σε ένα πηγάδι στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου. Θεωρώ λοιπόν ότι ο μεταλλικός κύλινδρος, ο οποίος φιλοξενεί τον κοχλία τροφοδοσίας και τη βάση του κινητήρα (εικόνα 1)

είναι καθ' ολοκληρία παράλληλος, με ίδιες δηλαδή διαστάσεις (διάμετρο) εισόδου και εξόδου.
Επομένως συμφωνούμε ότι : α) η βάση του κινητήρα, θα μπορούσε να τοποθετηθεί στην κεφαλή του σωλήνα τροφοδοσίας, αντίθετα δηλαδή από το κάτω σημείο του, όπου ο κατασκευαστής τον έχει και ο κοχλίας να τραβάει, αντί να σπρώχνει τα pellet (ιδέα δανεισμένη από τον κο Still). Αυτό δεν γίνεται όμως λόγω περιορισμένου χώρου στο σιλό & εξ' αιτίας της λοξής κλίσεως του σωλήνα κατά 15 μοίρες περίπου, β) υπάρχει λοιπόν ο κατεστραμμένος αρχικός κινητήρας στα χέρια μου (αυτός με το κουρεμένο πλαστικό γρανάζι του μειωτήρα - κιβωτίου ταχυτήτων). Τι έκανα : ξεβίδωσα τη βάση του κινητήρα όπου στηρίζεται ο κοχλίας, η οποία εφαρμόζει ακριβώς & έχει τις ίδιες διαστάσεις με την τάπα του άνω μέρους του σωλήνα τροφοδοσίας. Πέτυχα λοιπόν να αποκτήσω ένα νέο άνω καπάκι, αυτή τη φορά όμως με ρουλεμάν !!! Θα το δείτε στην εικόνα 2

Σχηματίζω λοιπόν την εξής λογική : εάν μπορώ να στηρίξω πάνω στο δεύτερο αυτό ρουλεμάν και στο πάνω μέρος του σωλήνα τροφοδοσίας pellet, μια προέκταση του άξονα του κοχλία, η οποία σήμερα, τώρα, δεν υπάρχει (δείτε την εικόνα 6)

Άρα, θα μπορώ να περιστρέψω τον κοχλία πολύ πιο ευθεία, αφού πλέον θα στηρίζεται σε δύο σημεία, αντί για ένα που έχει σήμερα (δηλ. στον κινητήρα μόνον!!). Σήμερα ο κοχλίας διαγράφει μια τροχιά αντεστραμμένου κώνου και γυρίζει έκκεντρα. Με τη σκέψη αυτή, θεωρώ ότι θα γυρίζει καλύτερα και πολύ πιο ευθεία.

Η επιβεβαίωση του κου Still και η τοποθέτηση του κου Stergiosbic.
Όπως θα διαπιστώσετε στην εικόνα 3


το άνω καπάκι του σωλήνα τροφοδοσίας pellet διαθέτει υποδοχή, πλην όμως ΔΕΝ έχει ρουλεμάν. Ποτέ δεν υπήρξε. Αν υπήρχε και π.χ. έπεφτε, θα το βρίσκαμε στον καθαρισμό του δοχείου συλλογής στάχτης, ο δε σωλήνας από τον οποιό πέφτουν τα pellet στο χώρο καύσεως, είναι καθαρός (δηλ. δεν σφήνωσε εκεί, μετά από πτώση του το ρουλεμάν). Απλώς ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ρουλεμάν κύριοι. Τελεία & παύλα. Όμως, αν βάλω τη βάση του κινητήρα (εικόνα 2)

στο άνω μέρος του σωλήνα τροφοδοσίας, θα αντιμετωπίσω το πρόβλημα : α) του μελλοντικού κολλήματος του ρουλεμάν από σκόνη pellet και β) την πιθανή διαρροή καυσαερίων, διαμέσου του κέντρου του ρουλεμάν. Παίζοντας για λίγο με την αφαιρεθείσα βάση του κινητήρα και σκεπτόμενος γενικά, μου έμεινε το ρουλεμάν της βάσεως στο ...χέρι. Ναι κύριοι, ούτε εξολκέας, ούτε σφυρί, τίποτα. Έτσι απλά, το ρουλεμάν έπεσε. Λέω, μήπως υπάρχει πιθανότητα το ρουλεμάν αυτό, να ταιριάζει στην τάπα του άνω μέρους του σωλήνα τροφοδοσίας ;;; Ναι κύριοι, ταίριαξε Α Κ Ρ Ι Β Ω Σ !!!




Τα επόμενα βήματα.
1) Κατά το μήνα Ιούνιο, όπου ο καυστήρας θα είναι ανενεργός, θα βγάλω τον κοχλία και θα τον δώσω σε ένα σιδερά, ώστε να μου κολλήσει μια προέκταση, συγκεκριμένου μήκους, η άκρη της οποίας θα "φωλιάσει" στο αρχικό καπάκι του άνω μέρους, το οποίο πλέον θα φιλοξενεί το ρουλεμάν. Θα ζητήσω από τον επαγγελματία η κόλληση να είναι άριστη και ευθεία. Επί πλέον, θα ζητήσω να μπει ο σταυρός που προτείνει ο κος Still.
2) Αφού τοποθετήσω τον κοχλία στη θέση του, στηριζόμενο πλέον σε δύο σημεία, θα αφαιρέσω την ηλεκτρική τροφοδοσία του κινητήρα από το σύστημα παροχής εντολών του καυστήρα και με κενό σιλό, θα συνδέσω τον κινητήρα απ' ευθείας στα 220 Volts, ώστε να διαπιστώσω την ορθή, ευθεία και ελεύθερη, χωρίς σφυρίγματα και κολλήματα περιστροφή του (ο κινητήρας λειτουργεί με το δίκτυο πόλεως των 220 volts, απλά εκκινεί και σταματάει ανάλογα με τις εντολές που παίρνει από τον εγκέφαλο).
3) Εφ' όσον μείνω ευχαριστημένος από τη συμπεριφορά του συστήματος στον αέρα και πάντα με τον καυστήρα εκτός τροφοδοσίας, θα ρίξω ας πούμε, ένα σακί με pellets, για να διαπιστώσω ότι μπορεί να τραβάει το υλικό, το οποίο θα μαζεύω εν συνεχεία με μια προέκταση (π.χ. πλαστικό σωλήνα pvc) από το χώρο καύσεως και θα το ρίχνω ξανά στο σακί.
4) Θεωρώντας ότι το όλο σύστημα είναι πλέον σε ευθεία, θα στηρίξω τον κινητήρα, μάλλον πάνω στο εσωτερικό χώρο του καυστήρα, ίσως στο κάτω μέρος του σιλό με μεταλλικά ελάσματα (για παράδειγμα, αυτά


τα βρήκα από ένα άχρηστο παλαιό παιδικό παιχνίδι, τύπου meccano, που είναι ευλύγιστα και με τρύπες. Το ένα άκρο του στηρίγματος, θα πιάσει σε μια από τις υπάρχουσες 6 βίδες του μειωτήρα και το άλλο άκρο σε κάποιο σημείο του σιλό. Με τον τρόπο αυτό, το όλο σύστημα κινητήρα - κοχλία, θα είναι ευθύ και σταθερό.

Το τέλος.
Αντιμετωπίζω προσωρινά το πρόβλημα του σταματήματος του κοχλία από ενσφήνωση pellets, μεταξύ των πτερυγίων του και του σωλήνα τροφοδοσίας, λόγω έκκεντρης κινήσεώς του, ρίχνοντας κάθε φορά ελάχιστο υλικό καύσεως (π.χ. 1/2 σακί), ώστε σε περίπτωση σταματήματος, να μπορώ να ξεβιδώνω την άνω τάπα και να ξεμπλοκάρω τον κοχλία. Περιμένω τον Ιούνιο για να ολοκληρώσω το έργο αυτό. Εάν δεν "πιάσει", που δε βρίσκω το λόγο, αναγκαστικά θα οδηγηθώ στη λύση της εξωτερικής τροφοδοσίας με pellets. Για τον κο Nasikas, πράγματι ο Δημήτρης στη Ζούζουλη, είναι ένας θαυμάσιος τεχνικός, μάλιστα από αυτόν προμηθεύομαι και pellet. Ασχολήθηκε από αρκετά έως πάρα πολύ με το πρόβλημά μου, καθώς και με άλλα προβλήματα της Θάλειας, κυρίως ρυθμίσεων.Δεν παύει όμως, πέρα από άνθρωπος, να είναι και επαγγελματίας. Αυτό σημαίνει ότι όσο και να θέλει, δεν μπορεί να επιλύσει κατασκευαστικές "ατέλειες", πέραν του γεγονότος ότι, ως επαγγελματίας, δεν μπορεί να μου διαθέσει την αποκλειστικότητα, αφού τον περιμένουν και άλλοι πελάτες.
Αυτά κύριοι. Νεότερο ανακοινωθέν με τα αποτελέσματα του εγχειρήματος, θα υπάρξει το καλοκαίρι. Τώρα που απέκτησα κάποιες γνώσεις, χάρη σε σας και τη βοήθειά σας, θέλω να ελπίζω ότι θα ενταχθώ (τώρα στα γεράματα ....) στην ομάδα των ειδικών, ως δόκιμο μέλος !!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Nasikas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 1 Μήνας πριν - 5 Χρόνια 1 Μήνας πριν #167724 από Still

IoannisEM έγραψε: ..........
Αντιμετωπίζω προσωρινά το πρόβλημα του σταματήματος του κοχλία από ενσφήνωση pellets, μεταξύ των πτερυγίων του και του σωλήνα τροφοδοσίας, λόγω έκκεντρης κινήσεώς του, ρίχνοντας κάθε φορά ελάχιστο υλικό καύσεως (π.χ. 1/2 σακί), ώστε σε περίπτωση σταματήματος, να μπορώ να ξεβιδώνω την άνω τάπα και να ξεμπλοκάρω τον κοχλία. Περιμένω τον Ιούνιο για να ολοκληρώσω το έργο αυτό. Εάν δεν "πιάσει", που δε βρίσκω το λόγο, αναγκαστικά θα οδηγηθώ στη λύση της εξωτερικής τροφοδοσίας με pellets.....

το κολλημα του κοχλια, λυνεται σε πολλες περιπτωσεις (ναι, με τη ζυγισμενη περιστροφη), αλλα και με την τοποθετηση ενος σχηματος, σαν σταυρό, στην κορυφη, ωστε να ανακατευει τα πελλετ στην εισοδο του στομιου τροφοδοσιας.. σκεψου το.. αξιος ανθρωπος εισαι, θα τα καταφερεις.. Καλη Κυριακη σε ολους
Last edit: 5 Χρόνια 1 Μήνας πριν by Still.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": IoannisEM

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 1 Μήνας πριν #167731 από ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ
Δες ένα κοχλία στις φωτό να πάρεις ιδεες




Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": IoannisEM

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 1 Μήνας πριν #167739 από IoannisEM
Καλή σας μέρα και κάλλιστη εβδομάδα !!!
Εξαιρετικές οι φωτογραφίες & σας ευχαριστώ. Τώρα έχω και το υπόδειγμά σας, ώστε να το δείξω στο σιδερά και να μου το αντιγράψει έτσι, μαζί με την προέκταση του κοχλία.
Προσωπικά, το σταυρό που βλέπω και που τον περιγράφει ως λύση και ο κος Still πιο πάνω, τον φανταζόμουν όχι με συμπαγή πτερύγια, αλλά με κάτι σαν Γ ή L, για καλύτερη ανάδευση των pellet που συμπυκνώνονται στην κορυφή του σωλήνα τροφοδοσίας.
Όμως, αφού λειτουργεί σε σας, γιατί να το αμφισβητήσω ???
Και πάλι σας ευχαριστώ εγκάρδια !!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 1 Μήνας πριν - 5 Χρόνια 1 Μήνας πριν #167740 από Still
Καλημερα και καλη εβδομαδα (οσο γινεται).
ο κ. Πηχας εβαλε μια αψογη εφαρμογη οσων λεμε,
εγω απλα κολλησα εναν σταυρο απο δυο προκες, στο πανω μερος - στο τελος δλδ - του αξονα του κοχλια.
ειχα κι εγω απο την αρχη κολλημενα πελλετ στο στομιο τροφοδοσιας και δεν ειχε αρχισει καν να παθαινει το δικο μου συστημα, οτι επαθε το δικο σου.
ο κοχλιας δεν κολλαει στα πτερυγια, αλλα στην κορυφη.. εκει κανε την πατεντα και θα στρωσει.
Last edit: 5 Χρόνια 1 Μήνας πριν by Still.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 1 Μήνας πριν - 5 Χρόνια 1 Μήνας πριν #167741 από ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ
Τα λαμακια ειναι 3 χιλιοστα παχος.το ιδιο κανει πιστευω και οι προκες που κολησες.σε εμενα δουλευει ετσι ο κοχλιας απο το 2011(απο τη μανα του ηταν ετσι)καλη επιτυχια και εδω ειμαστε οτι χρειαστεις
Last edit: 5 Χρόνια 1 Μήνας πριν by ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": IoannisEM

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.090 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ