Thalia 27 Kw - εναλλακτική τροφοδοσία με pellet

Περισσότερα
5 Χρόνια 1 Μήνας πριν #167743 από Nasikas
Βγάζω το καπέλο μου. Εύχομαι να πάνε όλα καλά - στα ΣΥΝΘΕΤΑ που επιχειρείτε. Έχετε τους καλύτερους που σας βοηθάνε (Πήχας- ΣΤΙΛΛ και εύχομαι να έλθουν καικάποιοι παλιοί...)

Όμως - συγχωρέστε με - αλλά θέλω να επιστρέψω σε κάποια ΑΠΛΑ που διαπίστωσα.

Εχω ακούσει από χρήστες μηχανημάτων του ιδίου εργοστασίου, ότι δεν θέλουν μεγάλα κομμάτια και πολύ σκληρό πέλλετ.
Βλέπω αφ ενός μεγάλα κομμάτια, τα οποία αν είναι 3 εκατοστών, δημιουργούν πρόβλημα στην απρόσκοπτη τροφοδοσία. (σημ 1)
Επίσης, αν το πέλλετ έχει μηχανική αντοχή (durability) ανώτερη του 98%, - λόγω του σχεδιασμού του κοχλία, ΣΦΗΝΩΝΟΥΝ πολλά κομμάτια στο κενό μεταξύ κοχλία και σωλήνα κοχλία. (σημ 2 στην φωτο)
Φανταστείτε τώρα να έχουν σφηνώσει 7-8 τέτοια όπως στην φωτογραφία (καθ΄όλο το μήκος του κοχλία) - τι "ζόρι τραβάει" το μηχάνημα. Αν έχουν μεση-κανονική μηχανική αντοχή, αυτά σπάνε. Αν είναι ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΑ....αντίο.Το μοτερ και όλο το σύστημα ωρύεται.

(συνήθως τα πολύ σκληρά έχουν και αυξημένη υγρασία)


Χαίρομαι που όλοι έγιναν ειδικοί στο πέλλετ.
Χαίρομαι που βλέπουν με δέος καθε ξενικό όνομα που κυκλοφορεί.
Επιβεβαιώνομαι.
Πάντα...
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": IoannisEM

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 1 Μήνας πριν #167783 από IoannisEM
Καλησπέρα σας και σας ευχαριστώ για την - όπως πάντα - ισχυρά τεκμηριωμένη απάντησή σας. Όντας πολύ λίγο καιρό στη φιλόξενη αυτή ιστοσελίδα, προσπαθώ να αποκομίσω τα πλέον ωφέλιμα για την περίπτωσή μου. Εξαίρετοι τεχνικοί, ξεχωρίζω εσάς, τον κο Πήχα, τον κο Still, αλλά και όποιον έχει τη διάθεση να αφιερώσει τον πολύτιμο προσωπικό και ενίοτε οικογενειακό του χρόνο για να μας δώσει σωστές και υπεύθυνες λύσεις.
Καθυστέρησα να απαντήσω, γιατί για κάποιο λόγο που δεν γνωρίζω, το σύστημα πέταξε την απάντησή μου έξω και γι' αυτό τη γράφω εξ' αρχής.
1) Εδώ και 4 χρόνια που λειτουργεί η Θάλεια, προμηθεύομαι από το Δημήτρη στη Ζούζουλη, που είχατε προαναφέρει σε παρελθούσα ανάρτησή σας, pellet με την εμπορική ονομασία Veko TUV Austia EN ISO 9001 : 2008 και στοιχεία :
υγρασία : 4 %,
τέφρα στους 550 C : 0,31 %,
υπολείμματα στο τέλος της παραγωγής : 0,60 %,
μήκος : 6 - 27 mm,
καθαρή θερμαντική αξία : 18,3 MJ/Kg,
μηχανική αντοχή 99,1 %.

Στο σημείο αυτό, θα αναφέρω ότι θεωρώ πως ο Δημήτρης, μου παρέχει ένα - κατά την τεχνική γνώμη του - κατάλληλο για τη Θάλεια υλικό, επί του οποίου προσωπική άποψη - βάσει των υποδείξεών σας - μπορώ να έχω για δύο μόνο χειροπιαστά στοιχεία : μέγεθος και σκληρότητα. Σας παραθέτω την εξής ενδεικτική φωτογραφία :


από όπου το μέγεθος των pellets είναι εν μέρει το αναφερόμενο στη συσκευασία. Στην τελευταία παρτίδα, όντως βρέθηκαν και μεγαλύτερα κομμάτια, δεν μπορώ όμως να πω αν είναι σκληρά, γιατί η μέτρηση θα είναι απολύτως υποκειμενική, ειδικά χωρίς κάποιο εργαστηριακό εξοπλισμό μετρήσεως της αντοχής.
2) Εικάζω ότι ο συνδυασμός ενός κινητήρα, ο οποίος στηρίζεται επί 4 χρόνια σε μία αλλενόβιδα και ταλαντώνεται



και



σε συνδυασμό με ένα κοχλία, ο οποίος στηρίζεται ΜΟΝΟ στη βάση του κινητήρα και διαγράφει ελλειπτική ή κωνική τροχιά



αγκομαχώντας και σφυρίζοντας



σε σχέση με ένα υλικό πιθανόν εκτός προδιαγραφών της Θάλειας, δημιούργησαν το σημερινό πρόβλημα. Θεωρώ ότι με την μετατροπή που έχω σκεφτεί, μάλλον θα λύσω το δεύτερο πρόβλημα.

Ομολογώ ότι φλέγομαι από την επιθυμία να σας ζητήσω την άποψή σας για ένα νέο υλικό, πιο μαλακό ή τέλος πάντων, πιο κατάλληλο - τυπικά να σας αναφέρω ότι η περιήγησή μου στη φιλόξενη αυτή ιστοσελίδα στο τμήμα των αναφορών για pellets, με οδήγησε περισσότερο σε απόγνωση, παρά σε συμπεράσματα. Σεβόμενος το πρόσωπό σας, την εγνωσμένη θέση σας στο site, καθώς και το γεγονός ότι σε καμία περίπτωση δεν θέλω να σας οδηγήσω σε πιεστική παροχή υποδείξεων επί προμήθειας pellets, όπου (οι υποδείξεις σας αυτές) πιθανόν να εκληφθούν ως διαφημιστικές, θα εκτιμούσα τουλάχιστον μια παράθεση τεχνικών στοιχείων του καύσιμου υλικού (π.χ. υγρασία, σκληρότητα κλπ), ώστε να κάνω την αναζήτηση του βέλτιστου υλικού και ίσως και κάποιες δοκιμές.
Εκτιμώ το χρόνο σας & σας ευχαριστώ και πάλι !!!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 1 Μήνας πριν #167784 από IoannisEM
Υποβάλω και τα αρχεία βίντεο, που η πρώτη μου απάντηση δεν τα πήρε :
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 1 Μήνας πριν #167785 από PAPADAKIS
Καλησπέρα,έκαψα Veko το 2012-13. Μου παρουσίασε πολλά προβλήματα με τον κοχλία. Πολλές σπηλαιώσεις (κόλλαγε το πέλλετ μεταξύ του και δεν κατέβαινε ατον κοχλία),υπερβολικά ανισομερές στο μήκος και πολλή σκόνη στη σακούλα. Το θεωρώ καθαρά Α2. Μετά από ψάξιμο κατέληξα ότι ο λέβητας μου δεν έχει προβλήματα στο σιλό-κοχλία καίγοντας μικρό σε μήκος πέλετ ,ανεξάρτητα αν είναι Α1 ή Α2.
Την καληνύχτα μου γιατί πάω γιά υπνο λόγο πρωινής έγερσης.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": IoannisEM

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 1 Μήνας πριν #167786 από ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ
Φίλε μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.να ξέρεις ότι το σάιτ και όλη η ομάδα εδώ είναι να ανταλλάξουμε απόψεις προβλήματα να μαθαίνουμε ο ένας από τον άλλο διότι πριν από7-10 χρόνια το ήξεραν από την Λάρισα και προς τα πάνω
και όχι και ολοι !!!!!ένας λόγος ακόμα είναι πως κάποιοι από εμάς είτε με τις γνώσεις μας είτε με την απόκτηση εμπειρίας είτε με τις ώρες παρατήρησης και ρυθμίσεων είτε να έχουμε κοιμηθεί στο λεβητοστάσιο και στο τσακ να μας χωρίσει η γυναίκα μας και η οικογένεια γιατί ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΕΥΡΩ ΜΑΣ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΠΟΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ???? ΑΠΑΙΤΕΊΤΑΙ ΜΑΝΙΟΥΑΛ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΊΑ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΙΡΗΞΗ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΣΑΙΤ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΕΧΟΥΜΕ ΒΟΗΘΑΜΕ.αυτα ως πρόλογο!!!προσωπικά έχω κάψει σαβουροπελλετ ΠΥΡΙΝΟΠΕΛΕΤ καλαμπόκι με πέλλετ κορυφαία πέλλετ Α1 Α2 βιομηχανικό για φούρνους με σκόνη το μισό τσουβαλι με 30% υγρασια(μετρημένο με επαγγελματικό υγρασιομετρο)και ότι μάλακ...α κυκλοφωρει Βουλγαρία Ρουμανία Ελλάδα Ιταλία τοπικοί παραγωγοι!!!!!!συμπέρασμα τα ψιλοκομμένα πέλλετ οι μικροί κοχλίες τα πάνε απροβληματιστα τα μακρυκοκκα έχουν θέματα με κενά στις ρίψεις σπηλαιωση σπασμένα γρανάζια στο μειωτειρα των μοτέρ και γενικά φθορές .πάρε 4-5 τσουβαλια διαφορετικά κάθε φορά και δοκίμασε.ΕΣΥ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙΣ ΠΟΙΟ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ!!!ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΡΝΟΎΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΤΡΩΜΕ ΣΤΗ ΜΑΠΑ ΜΕΤΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 1 Μήνας πριν #167791 από Still
αντε, ας πω κι εγω τη γνωμη μου...
καταρχας, το επιπεδο που εχεις Ιωαννη, σου επιστρεφεται κι ετσι πρεπει να γινεται παντα.

στο θεμα επιλογης καυσιμου, εχω δουλεψει και αυστριακο και ελληνικο.
το Α2 της alfawood ηταν και συνεχιζει να ειναι μια τιμια λυση (αν και μου φαινεται οτι εχουν βαρυνει τη σταχτη του).
το Α1 της ιδιας εταιριας, μου εδινε ελαφρως πιο καλα αποτελεσματα σταχτης, αλλα και λιγο περισσοτερη καταναλωση
το αυστριακο, με εβαλε σε σκεψεις, οπως ''τι στο καλο του βρισκουν, οσοι το θεοποιησαν?''

ειμαι πιστος της alfawood, για 1002 λογους και θα σου ελεγα να βαλεις στη ζωη σου το Α2, αν δεν εχεις προβλημα με τα επιπεδα της σταχτης

διαφήμιση - ξεδιαφημιση, αυτη ειναι η αποψη μου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.092 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ