- Ενέργεια
- Βιομάζα & Ξύλο
- Λέβητες Βιομάζας και Ξύλου
- Λέβητες Βιομάζας
- Νέος Twin Bio και Fuzzy Logic αυτοκαθαριζόμενος;
Νέος Twin Bio και Fuzzy Logic αυτοκαθαριζόμενος;
- kakos
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- kostas.kalfas.71@gmail.com
- Δημοσιεύσεις: 551
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 76
ecosmartenergy έγραψε: Καλημέρα σας
Ως αντιπρόσωποι της εταιρείας KOSTRZEWA θα θέλαμε να απαντήσουμε στις σχόλιά σας.
1.) Για το πρόβλημα που αναφέρετε στο Fuzzy Logic για την δημιουργία καρβουνιάς στο πιατάκι, δεν γινόταν στο πιατάκι αλλά ακριβώς κάτω από το πιατάκι στο πάνω μέρος του κοχλία όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία:
Το οποίο αυτό συνέβαινε μόνο σε ορισμένες προπτώσεις στο πέλλετ το οποίο έπεφτε χαμηλά (κάτω από το πιατάκι) κατά την αναμονή, το οποίο με σωστή ρύθμιση (μεγαλύτερος χρόνος τροφοδοσίας πέλλετ στην αναμονή) το εξάλειφε. Παρόλα αυτά η εταιρεία KOSTRZEWA έχει αναπτύξει μια πατέντα με τον αριθμό πατέντας Πολωνίας Νο. W121793 με την οποία ανοίγοντας κάποιες τρύπες πιο χαμηλά στον κοχλία το πρόβλημα έχει εξαλειφθεί.
............................
EcoSmartEnergy Team
Καλησπέρα και πάλι, η ερώτησή μου είναι η εξής.
Οι τρύπες γίνονται σε συγκεκριμένο σημείο; Υπάρχει κάποια πατούρα ή κάτι άλλο για την ακρίβεια του τρυπήματος ή στο περίπου; Οι αντ/ποι κατα τόπους είναι ενημερωμένοι και αν ναι το κόστος επιβαρύνει τους ιδιώτες ή είναι μέρος της εγγύησης (θα έπρεπε) ως προβληματική λειτουργεία σε έναν καυστήρα αξίας πάνω απο 3500€;
Κατα την παραμετροποίηση χρειάζεται να βγεί έξω ο χώρος καύσης ή η πατέντα γίνεται χωρίς να χρειαστεί το λύσιμο του λέβητα; Υπάρχει εγγύηση καλής λειτουργίας μετά την πραγματοποίηση της πατέντας ή η εταιρία σε τυχόν αστοχία της πατέντας σηκώνει τα χέρια ψηλά;
Για εμένα η πατέντα είναι μονόδρομος αν βέβαια έχω τις παραπάνω πιστοποιήσεις που ζητώ. Λόγο καλής μόνωσης η καρβουνιά είναι πλέον εβδομαδιαίο φαινόμενο και όπως καταλαβαίνετε το καθάρισμα της είναι αρκετά επίπονο και χρονοβόρο.
ΚΑΒΑΛΑ - ΚΩΣΤΑΣ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- kakos
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- kostas.kalfas.71@gmail.com
- Δημοσιεύσεις: 551
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 76
kakos έγραψε:
ecosmartenergy έγραψε: Καλημέρα σας
Ως αντιπρόσωποι της εταιρείας KOSTRZEWA θα θέλαμε να απαντήσουμε στις σχόλιά σας.
1.) Για το πρόβλημα που αναφέρετε στο Fuzzy Logic για την δημιουργία καρβουνιάς στο πιατάκι, δεν γινόταν στο πιατάκι αλλά ακριβώς κάτω από το πιατάκι στο πάνω μέρος του κοχλία όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία:
Το οποίο αυτό συνέβαινε μόνο σε ορισμένες προπτώσεις στο πέλλετ το οποίο έπεφτε χαμηλά (κάτω από το πιατάκι) κατά την αναμονή, το οποίο με σωστή ρύθμιση (μεγαλύτερος χρόνος τροφοδοσίας πέλλετ στην αναμονή) το εξάλειφε. Παρόλα αυτά η εταιρεία KOSTRZEWA έχει αναπτύξει μια πατέντα με τον αριθμό πατέντας Πολωνίας Νο. W121793 με την οποία ανοίγοντας κάποιες τρύπες πιο χαμηλά στον κοχλία το πρόβλημα έχει εξαλειφθεί.
............................
EcoSmartEnergy Team
Καλησπέρα και πάλι, η ερώτησή μου είναι η εξής.
Οι τρύπες γίνονται σε συγκεκριμένο σημείο; Υπάρχει κάποια πατούρα ή κάτι άλλο για την ακρίβεια του τρυπήματος ή στο περίπου; Οι αντ/ποι κατα τόπους είναι ενημερωμένοι και αν ναι το κόστος επιβαρύνει τους ιδιώτες ή είναι μέρος της εγγύησης (θα έπρεπε) ως προβληματική λειτουργεία σε έναν καυστήρα αξίας πάνω απο 3500€;
Κατα την παραμετροποίηση χρειάζεται να βγεί έξω ο χώρος καύσης ή η πατέντα γίνεται χωρίς να χρειαστεί το λύσιμο του λέβητα; Υπάρχει εγγύηση καλής λειτουργίας μετά την πραγματοποίηση της πατέντας ή η εταιρία σε τυχόν αστοχία της πατέντας σηκώνει τα χέρια ψηλά;
Για εμένα η πατέντα είναι μονόδρομος αν βέβαια έχω τις παραπάνω πιστοποιήσεις που ζητώ. Λόγο καλής μόνωσης η καρβουνιά είναι πλέον εβδομαδιαίο φαινόμενο και όπως καταλαβαίνετε το καθάρισμα της είναι αρκετά επίπονο και χρονοβόρο.
Αν και δεν πήρα καμία απάντηση στο παραπάνω απο την αντ/πία ωστόσο οφήλω δημόσια να υποστηρίξω ότι το servise είναι ποιο γρήγορο. Καλύτερα λοιπόν γρήγορο service παρά απαντήσεις στο Forum.
Πρέπει όμως δημόσια να αναφέρω και την εμπειρία μου μετά απο την περιβόητη παραπάνω πατέντα της μαμάς εταιρίας
Ο καυστήρας καίει από τις 4 Νοέμβρη περίπου και δεν θα έλεγα σε καμία περίπτωση ότι το πρόβλημα έχει εξαφανιστεί.
Πριν αναφέρω όσα έχω να αναφέρω πρέπει να σας πώ ότι απο το καλοκαίρι έχει εγκατασταθεί νέα καμινάδα μονωμένη 16 μέτρα στο ύψος έχουν γίνει εκ νέου μετρήσεις στον καυστήρα και ρυθμίσεις σύμφωνα με το πέλλετ που καίω και θα καίω για όλη την σαιζόν. Το αποτέλεσμα είναι ότι ο καυστήρας καίει ολόστρωτα χωρίς πλέον υγροποιήσεις και πίσσες που είχα στο παρελθόν (εμφανέστατα λόγο λανθασμένης καμινάδας) και μάλιστα με την βοήθεια ειδικών χημικών δείχνει η ήδη εγκατεστημένη πίσσα στα τοιχώματά του να αρχίζει σιγά σιγά να πέφτει όπως ο σκασμένος σοβάς στον τοίχο. Μάλιστα σε πολλά σημεία πλέον είναι φανερό το μέταλλο όπως ακριβώς όταν τον είχα προτοαγόρασει. Παρόλα αυτά η κατανάλωση παραμένει το ίδιο με πέρσι (ήταν χαμηλή έτσι και αλλιώς)και οι ώρες που περνώ στο λεβητοστάσιο πλέον περιορίζονται μόνο στον ανεφοδιασμό και στο καθάρισμα. Και κάπου εδώ τελειώνω με τα θετικά και αρχίζω τα αρνητικά. Η μούργα δυστυχώς παρά την πατέντα της KOSTRZEWA δεν λέει να μας αφήσει. Δημιουργήματα πάλι απλά σε διαφορετικά σημεία. Έτσι δεν στομώνει το στόμιο και το πέλλετ συνεχίζει να ρέει προς τα επάνω. Ομως τώρα δημιουργείτε ποιο κάτω. Ποιο κάτω και σχεδόν κυκλικά σε κάθε μία τις τρύπες που έγιναν στον λαιμό. Τραγικό δε είναι ότι τώρα είναι ποιό δύσκολο το καθάρισμα απο ότι πρίν μιας και το καλεμι που βάζω για να σπάσω την σκληρή σας κάρβουνο κολλημένη μάκα μετά βίας μπαίνει τόσο βαθιά. Πραγματικά χρειάζεται χειρουργείο.
Απολογιστικά θα ήθελα να πω ότι η στάθμη στο πιάτο δεν πέφτει ποτέ χαμηλά και επίτηδες το τάισμα στην αναμονή είναι σε τέτοιο βαθμό που καμιά φορά ξεχειλίζει και απο επάνω.
Συμπέρασμα (προσωπικό πάντα).
Πρόκειται για έναν πολύ καλό καυστήρα και ιδιαιτέρα οικονομικό μακράν καλύτερο απο πολλούς της αγοράς.
Με πολύ τεχνολογία και φοβερή διαχείριση, με καταπληκτικό δίκτυο συνεργατών καθώς και αντ/πο όπως τελικά έχει αποδειχθεί.
Δυστυχώς όμως το πρόβλημα αυτό φαίνεται να είναι σοβαρή αιτία μη προτίμησης του λέβητα. Αλήθεια ποιος θα τον καθαρίζει όταν δεν θα μπορώ , ένας υπερήλικας μπορεί να το κάνει;
Και αν τα χέρια σου δεν πιάνουν;
Παρακαλώ κύριοι της αντι/πιας πάρτε θέση. Αλήθεια ο νέος Farmer έχει το ίδιο πρόβλημα; αν όχι πότε έχετε σκοπό να κάνετε απόσυρση ή κανένα πρόγραμμα ανταλλαγής του "παλιού" με τον νέο; Διότι πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου ότι θα το κάνω αυτό για πολλά χρόνια ακόμη.
Κρίμα πάντως εχει γίνει τόσο καλή δουλειά σε όλο την υπόλοιπο λέβητα τον έχω προτείνει σε 10δες ανθρώπους και μιλάω σε άλλους τόσους όταν με ρωτάνε.
Οταν όμως με ρωτάνε "απο συντήρηση τι λέει" και τους λέω τι τραβάω τότε όλοι με κοιτάνε στραβά.
Παρακάτω θα ανεβάσω μερικές φωτό απο την κατάσταση που επικρατεί στο πιάτο απο την μάκα, μετά την εφαρμογή της πατέντας. Επίσης να αναφέρω ότι η πατέντα έγινε στις εγκαταστάσεις σας στον Βόλο.
ΚΑΒΑΛΑ - ΚΩΣΤΑΣ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- DOOM_NX
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Bad Sector
- Δημοσιεύσεις: 4316
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 477
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- kyriazisg
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
- Δημοσιεύσεις: 119
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 17
Φίλε kakos καλημέρα και χρόνια πολλά ,kakos έγραψε:
kakos έγραψε:
ecosmartenergy έγραψε: Καλημέρα σας
Ως αντιπρόσωποι της εταιρείας KOSTRZEWA θα θέλαμε να απαντήσουμε στις σχόλιά σας.
1.) Για το πρόβλημα που αναφέρετε στο Fuzzy Logic για την δημιουργία καρβουνιάς στο πιατάκι, δεν γινόταν στο πιατάκι αλλά ακριβώς κάτω από το πιατάκι στο πάνω μέρος του κοχλία όπως φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία:
Το οποίο αυτό συνέβαινε μόνο σε ορισμένες προπτώσεις στο πέλλετ το οποίο έπεφτε χαμηλά (κάτω από το πιατάκι) κατά την αναμονή, το οποίο με σωστή ρύθμιση (μεγαλύτερος χρόνος τροφοδοσίας πέλλετ στην αναμονή) το εξάλειφε. Παρόλα αυτά η εταιρεία KOSTRZEWA έχει αναπτύξει μια πατέντα με τον αριθμό πατέντας Πολωνίας Νο. W121793 με την οποία ανοίγοντας κάποιες τρύπες πιο χαμηλά στον κοχλία το πρόβλημα έχει εξαλειφθεί.
............................
EcoSmartEnergy Team
Καλησπέρα και πάλι, η ερώτησή μου είναι η εξής.
Οι τρύπες γίνονται σε συγκεκριμένο σημείο; Υπάρχει κάποια πατούρα ή κάτι άλλο για την ακρίβεια του τρυπήματος ή στο περίπου; Οι αντ/ποι κατα τόπους είναι ενημερωμένοι και αν ναι το κόστος επιβαρύνει τους ιδιώτες ή είναι μέρος της εγγύησης (θα έπρεπε) ως προβληματική λειτουργεία σε έναν καυστήρα αξίας πάνω απο 3500€;
Κατα την παραμετροποίηση χρειάζεται να βγεί έξω ο χώρος καύσης ή η πατέντα γίνεται χωρίς να χρειαστεί το λύσιμο του λέβητα; Υπάρχει εγγύηση καλής λειτουργίας μετά την πραγματοποίηση της πατέντας ή η εταιρία σε τυχόν αστοχία της πατέντας σηκώνει τα χέρια ψηλά;
Για εμένα η πατέντα είναι μονόδρομος αν βέβαια έχω τις παραπάνω πιστοποιήσεις που ζητώ. Λόγο καλής μόνωσης η καρβουνιά είναι πλέον εβδομαδιαίο φαινόμενο και όπως καταλαβαίνετε το καθάρισμα της είναι αρκετά επίπονο και χρονοβόρο.
Αν και δεν πήρα καμία απάντηση στο παραπάνω απο την αντ/πία ωστόσο οφήλω δημόσια να υποστηρίξω ότι το servise είναι ποιο γρήγορο. Καλύτερα λοιπόν γρήγορο service παρά απαντήσεις στο Forum.
Πρέπει όμως δημόσια να αναφέρω και την εμπειρία μου μετά απο την περιβόητη παραπάνω πατέντα της μαμάς εταιρίας
Ο καυστήρας καίει από τις 4 Νοέμβρη περίπου και δεν θα έλεγα σε καμία περίπτωση ότι το πρόβλημα έχει εξαφανιστεί.
Πριν αναφέρω όσα έχω να αναφέρω πρέπει να σας πώ ότι απο το καλοκαίρι έχει εγκατασταθεί νέα καμινάδα μονωμένη 16 μέτρα στο ύψος έχουν γίνει εκ νέου μετρήσεις στον καυστήρα και ρυθμίσεις σύμφωνα με το πέλλετ που καίω και θα καίω για όλη την σαιζόν. Το αποτέλεσμα είναι ότι ο καυστήρας καίει ολόστρωτα χωρίς πλέον υγροποιήσεις και πίσσες που είχα στο παρελθόν (εμφανέστατα λόγο λανθασμένης καμινάδας) και μάλιστα με την βοήθεια ειδικών χημικών δείχνει η ήδη εγκατεστημένη πίσσα στα τοιχώματά του να αρχίζει σιγά σιγά να πέφτει όπως ο σκασμένος σοβάς στον τοίχο. Μάλιστα σε πολλά σημεία πλέον είναι φανερό το μέταλλο όπως ακριβώς όταν τον είχα προτοαγόρασει. Παρόλα αυτά η κατανάλωση παραμένει το ίδιο με πέρσι (ήταν χαμηλή έτσι και αλλιώς)και οι ώρες που περνώ στο λεβητοστάσιο πλέον περιορίζονται μόνο στον ανεφοδιασμό και στο καθάρισμα. Και κάπου εδώ τελειώνω με τα θετικά και αρχίζω τα αρνητικά. Η μούργα δυστυχώς παρά την πατέντα της KOSTRZEWA δεν λέει να μας αφήσει. Δημιουργήματα πάλι απλά σε διαφορετικά σημεία. Έτσι δεν στομώνει το στόμιο και το πέλλετ συνεχίζει να ρέει προς τα επάνω. Ομως τώρα δημιουργείτε ποιο κάτω. Ποιο κάτω και σχεδόν κυκλικά σε κάθε μία τις τρύπες που έγιναν στον λαιμό. Τραγικό δε είναι ότι τώρα είναι ποιό δύσκολο το καθάρισμα απο ότι πρίν μιας και το καλεμι που βάζω για να σπάσω την σκληρή σας κάρβουνο κολλημένη μάκα μετά βίας μπαίνει τόσο βαθιά. Πραγματικά χρειάζεται χειρουργείο.
Απολογιστικά θα ήθελα να πω ότι η στάθμη στο πιάτο δεν πέφτει ποτέ χαμηλά και επίτηδες το τάισμα στην αναμονή είναι σε τέτοιο βαθμό που καμιά φορά ξεχειλίζει και απο επάνω.
Συμπέρασμα (προσωπικό πάντα).
Πρόκειται για έναν πολύ καλό καυστήρα και ιδιαιτέρα οικονομικό μακράν καλύτερο απο πολλούς της αγοράς.
Με πολύ τεχνολογία και φοβερή διαχείριση, με καταπληκτικό δίκτυο συνεργατών καθώς και αντ/πο όπως τελικά έχει αποδειχθεί.
Δυστυχώς όμως το πρόβλημα αυτό φαίνεται να είναι σοβαρή αιτία μη προτίμησης του λέβητα. Αλήθεια ποιος θα τον καθαρίζει όταν δεν θα μπορώ , ένας υπερήλικας μπορεί να το κάνει;
Και αν τα χέρια σου δεν πιάνουν;
Παρακαλώ κύριοι της αντι/πιας πάρτε θέση. Αλήθεια ο νέος Farmer έχει το ίδιο πρόβλημα; αν όχι πότε έχετε σκοπό να κάνετε απόσυρση ή κανένα πρόγραμμα ανταλλαγής του "παλιού" με τον νέο; Διότι πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου ότι θα το κάνω αυτό για πολλά χρόνια ακόμη.
Κρίμα πάντως εχει γίνει τόσο καλή δουλειά σε όλο την υπόλοιπο λέβητα τον έχω προτείνει σε 10δες ανθρώπους και μιλάω σε άλλους τόσους όταν με ρωτάνε.
Οταν όμως με ρωτάνε "απο συντήρηση τι λέει" και τους λέω τι τραβάω τότε όλοι με κοιτάνε στραβά.
Παρακάτω θα ανεβάσω μερικές φωτό απο την κατάσταση που επικρατεί στο πιάτο απο την μάκα, μετά την εφαρμογή της πατέντας. Επίσης να αναφέρω ότι η πατέντα έγινε στις εγκαταστάσεις σας στον Βόλο.
Σαν κάτοχος του Farmer Bio και καινούργιος χρήστης με λύπη σου αναφέρω ότι και στον Farmer Bio έπιασε καρβουνιά , όμως υπάρχουν κάποια "αλλά" που πρέπει να ξεκαθαρίσω :
1ον Από την απειρία μου και με πολλούς πειραματισμούς ώς πρός την τροφοδοσία και τον αέρα που έπρεπε να είναι ρυθμισμένο , και λόγω τον πολλών προβλημάτων που έχω με το pellet που έκαιγα μέχρι και χθές , ίσως να κατέβηκε αρκετά η στάθμη του pellet και να το δημιουργησε .
2ον Είχα ξεκινήσει να λειτουργώ τον λέβητα χωρίς την ξύστρα του και αυτό είχε σαν κατάληξη να μαζέψει τόσο πολύ στάχτη και κλίνκερ στο στόμιο του λέβητα,που τον μπούκωνε, και δεν θα μου φαίνονταν περίεργο και αυτό συνετέλετε στην δημιουργία της .
3ον Την καρβουνιά την βρήκα τυχαία χθές στο καθάρισμα που του έκανα διότι δεν έχεις και τόσο εύκολη πρόσβαση στον καυστήρα εδώ που τα λέμε , και φωτίζοντας με φακό είδα ένα ομογενοποιημένο πράγμα που είχε ενσωματωθεί με το μέταλλο και όταν το βάρεσα με ένα καλεμάκι έμεινε στα χέρια μου .
Φυσικά μετά από έναν μήνα που έχω φάει αρκετή ώρα στο λεβητοστάσιο και από χθές που καίω άλλη μάρκα pellet ο λέβητας δουλεύει πολύ καλύτερα μετά και την αφαίρεση της καρβουνιάς και εννοείτα ότι θα ενημερώσω για την πορεία του . Εύχομαι στην εξάλειψη της καρβουνιάς στον καυστήρα .
Σε γενικότερες γραμμές είμαι πολυ ευχαριστημένος με το μηχάνημα την κατανάλωση και τις ευκολίες που σου δίνει όπως και τον αντιπρόσωπο στον Βόλο και στην Αθήνα .
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- theoilia
- Αποσυνδεμένος
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 192
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- kakos
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- kostas.kalfas.71@gmail.com
- Δημοσιεύσεις: 551
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 76
ΚΑΒΑΛΑ - ΚΩΣΤΑΣ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Ενέργεια
- Βιομάζα & Ξύλο
- Λέβητες Βιομάζας και Ξύλου
- Λέβητες Βιομάζας
- Νέος Twin Bio και Fuzzy Logic αυτοκαθαριζόμενος;