Kαυστήρας Ferroli P12
- m0r00s
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 6
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 2
sapapa έγραψε:
xrysafis72 έγραψε: φιλε sapapa βγαλε ΑΜΕΣΩΣ το αλουνινενιο σπειραλ απο την τροφοδοσια του καυστηρα,παιζεις με την φωτια
!!!
Και τι να βάλω; αφού το πλαστικό το έλιωσε. Γιατί είναι πιο επικίνδυνο το αλουμινένιο;
Καλή Χρονιά χωρίς προβλήματα. Το πλαστικό είναι για αυτό το λόγο εκεί. Λιώνει για να μην πάει η φωτιά στο πελλετ και πάρει όλη η δεξαμενή. Καλό είναι να βάλεις το ίδιο. Γιατί με αυτό που έχεις θα μπορεί να μεταφερθεί η φωτιά στο σιλο σου.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- FERR
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
- Δημοσιεύσεις: 106
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
thlanarass έγραψε: η προεκταση που εκανες ζεστενεται?
Εκανα ακριβως το ιδιο με σενα αλλα ζεστενεται πολυ, τοσο που δεν την ακουμπας(τη προεκταση)
Ποσο χοντροτερο ειναι το κομματι σωληνα απο την μπουκα του καυστηρα?
Και μενα ζεστενετε η σωληνα τροφοδοσιας.
Νομιζω οτι η μονη λυση ειναι η αποροφηση των καυσαεριων με αποροφητηρα καυσαεριων οπως οι σομπες
και με ενα μικρο ντιμερακι ρυθμιζουμε την ταχυτητα για να μην εχουμε υπερβολικο ελκισμο.
φθηνα μοτερακια καυσαεριων?
Ναι ζεσταινεται, αφου εκει γινεται η καυση για ποιο λογο να την ακουμπας;Ισως να χανεται και λιγο θερμοτητα με αυτον τον τροπο αλλα στον δικου μου η πορτα εχει 12cm πλατος με πυριμαχο 6cm οποτε παλι η θερμοτητα εμενε στο πυριμαχο και λιγοτερο στο χωρο μεσα στον λεβητα.
Ο σιδερας μου το εκανε 3mm λαμαρινα 10cm μηκος ωστε να ερθει προσωπο με την πορτα ,του εδωσα διαστασεις κανοντας την πατουρα σε ενα χαρτονι .Με διαμετρο Φ174 (Φ168 ειναι η διαμερτρος της μπουκας η εσωτερικη ομως σε αυτην + 2 με 3mm περιπου το παχος).
Δεν ειχα ποτε προβλημα 2 μηνες τωρα(μονο μια φορα που δεν κουμπωσε το πιατακι σωστα ο πατερας μου) και τον σωληνα τροφοδοσιας τον παινεις με το χερι στο σπιραλ.
Δεν γινεται να μην ζεστενται το σωληνας τροφοδοσιας ετσι οπως ειναι η δομη του ferroli με φυσικη ροη το πελλετ στο πιατακι,το θεμα ειναι να μην υπερθεμαινεται με αναλογα αποτελεσματα,αν και εχει τον αισθητηρα στους 85βαθμους.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- xrysafis72
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 641
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 64
δεν μου παρουσιασε προβλημα 2 χρονια φετος.οταν το ειχα 0 μου εβγαζε μπλοκο που και που γιατι οταν εφτιαχνε καινουργια εναυση αφου ειχαν κατεβη τα νερα απο την προκαθωρισμενη θερμοκρασια τυχαινε να δωσει εντολη ο θερμοστατης χωρου 0ff και να βλεπει ο καυστηρα αντιπαρασητικη φλογα!!!m0r00s έγραψε:
xrysafis72 έγραψε: ολα τα αλλα ειναι εργοστασιακα .to7=39 στη 4 ταχυτητα και με τα κρυα στην 5.t18=1
δεν εχω δοχειο αδρανια εχω ενδοδαπεδια θερμανση.εχει σχεση και το πελλετ που του βαζεις να καψει!!!
Φιλε καλη χρόνια με υγεία, το τ18-1 το δουλεύεις καιρό.γιατι ρωτησα τον άσχετο μάστορα μου και μου είπε ότι αν το βαλω θα μου βγάζει βλάβη με το φωτοκυτταρο.εχεις κατι τέτοιο?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- sapapa
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 15
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
xrysafis72 έγραψε:
εχεις πολλη φωτια στο χωρο καυση και δεν μπορει να εκτονωση ο καπνοδοχος και εχεις επιστροφη φλογα μεσα στο σιλο απο το πελλετ.βαλε θερμομετρο στον καπνοδοχο πρεπει να εχεις απο 250 θερμοκρασια καυσαεριων.βαλε των πλαστικο και ανεβασε το t07 τοσο ωστε να μπορεις να πιανεις τον σιδερενιο σωληνα τροφοδοσιας πανω στον καυστηρα!!ΒΓΑΛΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟsapapa έγραψε:
xrysafis72 έγραψε: φιλε sapapa βγαλε ΑΜΕΣΩΣ το αλουνινενιο σπειραλ απο την τροφοδοσια του καυστηρα,παιζεις με την φωτια
!!!
Και τι να βάλω; αφού το πλαστικό το έλιωσε. Γιατί είναι πιο επικίνδυνο το αλουμινένιο;
Καλή Χρόνια!!!
Θα δοκιμάσω να ανεβάσω το t07 όπως λες, ίσως θα μειώσω και τη ισχύ από το 4 στο 3 (παρότι θερμαίνω 3 διαμερίσματα από 100 τ.μ..) για να δω τι γίνεται. Θέλω να σημειώσω ότι το πρόβλημα με την υπερθέρμανση παρουσιάζεται λίγο μετά την εκκίνηση του καυστήρα (10 με 20 λεπτά) και όχι μετά από ώρες λειτουργίας. Μήπως πρέπει να αλλάξω και τις ρυθμίσεις t03 και t04 (έχω τις εργοστασιακές) οι οποίες αν δεν κάνω λάθος αφορούν την τροφοδοσία στην εκκίνηση;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- terisds
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Αλλα όνειρα είχε η μάνα μου γιά μένα!!!!!
- Δημοσιεύσεις: 730
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 106
Θα κάνεις ζημιά στον καυστήρα,και είναι κρίμα να κρυώσεις μέσα στον χειμώνα.
Sent from my iPhone using Tapatalk .
Stratos.
ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ-ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ!!!!!!!!
Στράτος.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- sapapa
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 15
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
terisds έγραψε: Χρόνια πολλά,τζάμπα ψάχνεις,κοίταξε την καμινάδα,η υπερθέρμανση οφείλεται στο ότι δεν φεύγουν τα καυσαέρια από την καπνοδόχο.
Θα κάνεις ζημιά στον καυστήρα,και είναι κρίμα να κρυώσεις μέσα στον χειμώνα.
Καλημέρα
Η καμινάδα με μια πρώτη ματιά που ρίξαμε δε φαίνεται να έχει πρόβλημα ή να έχει μπουκώσει. Το λέω γιατί άλλες φορές υπερθερμαίνονταν ο καυστήρας και τον κλείναμε ενώ όταν αργότερα τον ανοίγαμε δούλευε και έβγαινε κανονικά άσπρος καπνός από την καμινάδα. Μετά σταματούσε και όταν τον ανοίγαμε υπερθερμαινόταν πάλι. Υπάρχει περίπτωση να φταίει κάτι άλλο στο λέβητα (τον οποίο καθαρίζουμε συχνά) γιατί την τελευταία φορά που ανοίξαμε τον καυστήρα άρχισε να βγάζει από παντού (λέβητα, καυστήρα) μαύρο καπνό.
Sent from my iPhone using Tapatalk .
Stratos.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.