- Ενέργεια
- Βιομάζα & Ξύλο
- Λέβητες Βιομάζας και Ξύλου
- Ετήσιος έλεγχος δοχείου διαστολής σε εγκαταστάσεις Στερεών Καυσίμων
Ετήσιος έλεγχος δοχείου διαστολής σε εγκαταστάσεις Στερεών Καυσίμων
- vag1234
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Moderator
- info@mixanologos-karystos.gr
Ομορφάντρα μου ΔΕΝ πειράζει, που πήρες τόσο ακριβό μηχάνημα, τώρα παρακάλα μην ακριβύνει και αλλό το καυσιμό σου!!!
Θέλουμε φθηνό Ελληνικό & ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ PELLET!!!!!!!!!...[IMG][/IMG][IMG]...[/IMG]
...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- DOOM_NX
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Bad Sector
- Δημοσιεύσεις: 4316
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 477
1. κρατάνε την αρχική πίεσή τους για πολύ περισσότερο καιρό
2. είναι cost-effective για ένα εργοστάσιο
Από 'κει και πέρα, δεν μπορεί ο καθένας να έχει στο σπίτι του μηχάνημα παραγωγής αζώτου, ούτε να τα σκάει στα βουλκανιζατέρ για να γεμίσει ένα δοχείο διαστολής.
Και σχετικά με τα αυτοκίνητα, καμία διαφορά δεν έχει η οδήγηση με άζωτο και η οδήγηση με αέρα όταν η πίεση στα ελαστικά είναι η ίδια. Το άζωτο το πληρώνεις γιατί κρατάει την πίεση σταθερή στα ελαστικά ανεξαρτήτως θερμοκρασίας. Σημαντικό για αγωνιστικά αυτοκίνητα και supercars τύπου GTR.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vag1234
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Moderator
- info@mixanologos-karystos.gr
Ομορφάντρα μου ΔΕΝ πειράζει, που πήρες τόσο ακριβό μηχάνημα, τώρα παρακάλα μην ακριβύνει και αλλό το καυσιμό σου!!!
Θέλουμε φθηνό Ελληνικό & ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ PELLET!!!!!!!!!...[IMG][/IMG][IMG]...[/IMG]
...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- lefteris
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Πυρόλυσης ΑstraG50MES+2000buffertanks+laddomat
- Δημοσιεύσεις: 505
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 144
DOOM_NX έγραψε: Με αέρα (78% άζωτο) συμπληρώνονται τα δοχεία διαστολής. Το εργοστάσιο τα παραδίδει με καθαρό άζωτο γιατί:
1. κρατάνε την αρχική πίεσή τους για πολύ περισσότερο καιρό
2. είναι cost-effective για ένα εργοστάσιο
Από 'κει και πέρα, δεν μπορεί ο καθένας να έχει στο σπίτι του μηχάνημα παραγωγής αζώτου, ούτε να τα σκάει στα βουλκανιζατέρ για να γεμίσει ένα δοχείο διαστολής.
Και σχετικά με τα αυτοκίνητα, καμία διαφορά δεν έχει η οδήγηση με άζωτο και η οδήγηση με αέρα όταν η πίεση στα ελαστικά είναι η ίδια. Το άζωτο το πληρώνεις γιατί κρατάει την πίεση σταθερή στα ελαστικά ανεξαρτήτως θερμοκρασίας. Σημαντικό για αγωνιστικά αυτοκίνητα και supercars τύπου GTR.
O σημαντικότερος λόγος που δεν έχει αναφερθεί παραπάνω είναι ενας:
To άζωτο ως αδρανές σε περίπτωση φωτιάς βλέπε αγωνιστικα αυτοκίνητα - κλειστα δοχεία διαστολής - ελαστικά αεροσκαφών και δεξαμενές καυσίμων αυτών, δεν θα αυξήσει την φωτιά αν αυτά διαραγούν σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό αέρα.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- DOOM_NX
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Bad Sector
- Δημοσιεύσεις: 4316
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 477
Από όσους έχω ρωτήσει, κανένας δεν κουβαλάει φιάλες αζώτου...vag1234 έγραψε: Μόνο που ο σωςτος εγκατάστασης μπορεί να έχει μια μπουκάλα (μικρή) αζώτου και να συμπληρώνει όπου χρειάζεται .. Δεν χρειάζεται δα να πας στο βουλκανιζατέρ ...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- lefteris
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Πυρόλυσης ΑstraG50MES+2000buffertanks+laddomat
- Δημοσιεύσεις: 505
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 144
Ξέρεις κατι φυαλίδια CO2...ξεχασμένα στις πίσω τσέπες για λάστιχο... Πλάκα κάνω...
Όλοι όσοι κάνουν αναγομώσεις πυροσβεστήρων θα σε βοηθήσουν...ναι με άζωτο.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Ενέργεια
- Βιομάζα & Ξύλο
- Λέβητες Βιομάζας και Ξύλου
- Ετήσιος έλεγχος δοχείου διαστολής σε εγκαταστάσεις Στερεών Καυσίμων