Primus 45

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #120865 από PRIMUS 45
Απαντήθηκε από PRIMUS 45 στο θέμα Primus 45

demis78 έγραψε: προσπαθω να βρω πως να σου στειλω πμ.που ειναι ρε παιδια η επιλογη?

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #120878 από Καλογιάννης
Απαντήθηκε από Καλογιάννης στο θέμα Primus 45

demis78 έγραψε: Παιδια καλησπερα. Μια μικρη βοηθεια. Ξερεται καθολου απο τον κινητηρα του κοχλια? Ο ηλεκτρολογος μου ειπε 250 ευρω για αλλαγη.Τι να πω ειμαι σκασμενος.Το γυρισα στο ξυλο και κανω το θερμαστη σε ατμοπλοιο.Μου λενε δεν το καθαριζα καλα στην εστια,εκει που βγαινει το πελλετ. Με σφυρι και κατσαβιδι εσπαγα τις καρβουνιες που μαζευε.Περσυ που ειχε επιστροφη φλογας ειχε καρβουνιασει μεσα στο σιλο και ειχε επικαθησεις στο κατωτερο επιπεδο.Αλλα απο τοτε δουλευε τζιτζι χωρις να τα εχω ξυσει επιμελως.Φετος πριν να χαλασει ο κοχλιας ειχε ενα επισοδιο οπου το κατωτερο πελλετ ειχε καθησει στο τοιχωματα και αδειασε ο κοχλιας με αποτελεσμα να μπει καπνος στο σιλο.Περα απο αυτα, εκανε ενα θορυβο φετος σαν εκεινο που ανεβασε σε βιντεο πιο πανω καποιος φιλος.Αν παρω την εταιρεια θα μου στειλουν τα σχεδια του κοχλια?Αυτα για τωρα ουφ!


Φίλε μου ειδικός δεν είμαι αλλά επέτρεψε μου να σου πω τη γνώμη μου. Καταρχάς σε κάθε περίπτωση επικοινώνησε με την εταιρεία και πες τους τι έγινε. Γκρίνιαξε λίγο παραπάνω και πίεσε τους διαμαρτυρόμενος που έμεινες μέσα στα κρύα από καυστήρα. Τώρα αυτό που δείχνεις στη φώτο, το γκρίζο κομμάτι είναι το ηλεκτρικό μοτέρ. Το μπλε στο οποίο ενώνεται είναι ο μειωτήρας και μετά πάμε στον κοχλία. Αν δεν έχει καεί κάτι πιο πάνω, στον πίνακά σου δηλαδή, τότε πιθανώς να κάηκε το μοτέρ από ζόρι. Ο μειωτήρας είναι απλά ένα κιβώτιο ταχυτήτων για να ρίχνει στροφές/αυξάνει ροπή του κινητήρα, ο δε κοχλίας ένα κομμάτι μέταλλο. Αυτά αμφιβάλλω αν θέλουν αλλαγή. Πιθανώς το μοτέρ να είναι 0.5 hp, επομένως αν μιλάμε μόνο για αλλαγή μοτέρ η τιμή 250 ευρώ μου ακούγεται τραγικά υψηλή. Γράφοντας στο google "ηλεκτρικό μοτέρ 0.5 hp" θα πάρεις μία ιδέα για το πόσο κοστίζει (κάτω των 100). Επομένως πρώτα ρωτάς τον ηλεκτρολόγο τι θα σου αλλάξει, μετά ρωτάς πόσο κοστίζουν τα υλικά και εκεί κρίνεις κατά πόσο είναι ειλικρινής μαζί σου. Είναι τυπική τακτική να σου υπερκοστολογούν τα υλικά για να παρουσιάσουν χαμηλή τη δική τους αμοιβή. Όπως και να έχει μίλα με εταιρεία και ζήτα και από αυτούς μία εκτίμηση κόστους. Στην τελική αν δε βγάζεις άκρη, πες τους να σου αντικαταστήσουν τα υλικά δωρεάν και να πληρώσεις εσύ κάποιον για την αλλαγή. Καλή τύχη και κράτα μας ενήμερους για το τι έφταιγε και πόσο κόστισε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #120906 από electron
Απαντήθηκε από electron στο θέμα Primus 45

demis78 έγραψε: Παιδια καλησπερα. Μια μικρη βοηθεια. Ξερεται καθολου απο τον κινητηρα του κοχλια? Ο ηλεκτρολογος μου ειπε 250 ευρω για αλλαγη.Τι να πω ειμαι σκασμενος.Το γυρισα στο ξυλο και κανω το θερμαστη σε ατμοπλοιο.Μου λενε δεν το καθαριζα καλα στην εστια,εκει που βγαινει το πελλετ. Με σφυρι και κατσαβιδι εσπαγα τις καρβουνιες που μαζευε.Περσυ που ειχε επιστροφη φλογας ειχε καρβουνιασει μεσα στο σιλο και ειχε επικαθησεις στο κατωτερο επιπεδο.Αλλα απο τοτε δουλευε τζιτζι χωρις να τα εχω ξυσει επιμελως.Φετος πριν να χαλασει ο κοχλιας ειχε ενα επισοδιο οπου το κατωτερο πελλετ ειχε καθησει στο τοιχωματα και αδειασε ο κοχλιας με αποτελεσμα να μπει καπνος στο σιλο.Περα απο αυτα, εκανε ενα θορυβο φετος σαν εκεινο που ανεβασε σε βιντεο πιο πανω καποιος φιλος.Αν παρω την εταιρεια θα μου στειλουν τα σχεδια του κοχλια?Αυτα για τωρα ουφ!



καταρχας ας κανει ενα γρηγορο τεστ για να δει αν φταιει το μοτερ η κατι αλλο. Ας λυσει το μοτερ απο τον μειωτηρα (4 βιδες 10αρες) και ας το ακουμπήσει στο πάτωμα πατώντας "feed" εχοντας στο ΟFF τον πινάκα του λέβητα. Αν το μοτερ γυρνάει τοτε το προβλημα ενδεχόμενος να ειναι στον μειωτηρα. Αν δεν γυρναει το μοτερ τοτε ας δοκιμάσει να γυρισει τον αξονα (του μοτερ) με το χερι αν δει οτι δεν γυρναει πιθανον το μοτερ να εχει θεμα αλλα μπορεί και να το φτιαξει (περιέλιξη πηνίων) αντι να παρει καινούργιο πολυ ποιο οικονομικα. Τα πράγματα ειναι απλα αν πιάνουν λιγο τα χερια σου θα γλυτώσεις τα 250 δίνοντας 50 :D θα ανεβασω και φωτο αν προλαβω


"Η τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορεί να κερδίσει τη φυσική ηλιθιότητα..."
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
"κάτοχος Mavil Primus 25"
Last edit: 10 Χρόνια 5 Μήνες πριν by electron.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #120908 από electron
Απαντήθηκε από electron στο θέμα Primus 45
λυσε τις βιδες που βλέπεις και με ήρεμες κινήσεις βγαλε το μοτερ με προσοχή να μην στραβώσεις τον αξονα
Συνημμένο αρχείο:

έχοντας το μοτέρ στο πάτωμα δοκιμασε αν λειτουργεί οταν πατάς το "feed"
Συνημμένο αρχείο:

Όταν τελειώσει η ιστορία βάλε γράσο στο σημείο που μπαίνει ο άξονας του μοτέρ (στην φωλιά) που βλέπεις
Συνημμένο αρχείο:


εμενα μου ειχε βγαλει ενα θορυβο (εξου και το βιντεο που ανεβασα) και μολις εβαλα εκει γρασο σταματησε..

ίδωμεν :blush:


"Η τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορεί να κερδίσει τη φυσική ηλιθιότητα..."
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
"κάτοχος Mavil Primus 25"
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": koskoz

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #120931 από electron
Απαντήθηκε από electron στο θέμα Primus 45

Καλογιάννης έγραψε: ......Γκρίνιαξε λίγο παραπάνω και πίεσε τους διαμαρτυρόμενος που έμεινες μέσα στα κρύα από καυστήρα. Τώρα αυτό που δείχνεις στη φώτο, το γκρίζο κομμάτι είναι το ηλεκτρικό μοτέρ. Το μπλε στο οποίο ενώνεται είναι ο μειωτήρας και μετά πάμε στον κοχλία. Αν δεν έχει καεί κάτι πιο πάνω, στον πίνακά σου δηλαδή, τότε πιθανώς να κάηκε το μοτέρ από ζόρι. Ο μειωτήρας είναι απλά ένα κιβώτιο ταχυτήτων για να ρίχνει στροφές/αυξάνει ροπή του κινητήρα, ο δε κοχλίας ένα κομμάτι μέταλλο. Αυτά αμφιβάλλω αν θέλουν αλλαγή. Πιθανώς το μοτέρ να είναι 0.5 hp, επομένως αν μιλάμε μόνο για αλλαγή μοτέρ η τιμή 250 ευρώ μου ακούγεται τραγικά υψηλή. Γράφοντας στο google "ηλεκτρικό μοτέρ 0.5 hp" θα πάρεις μία ιδέα για το πόσο κοστίζει (κάτω των 100). Επομένως πρώτα ρωτάς τον ηλεκτρολόγο τι θα σου αλλάξει, μετά ρωτάς πόσο κοστίζουν τα υλικά και εκεί κρίνεις κατά πόσο είναι ειλικρινής μαζί σου. Είναι τυπική τακτική να σου υπερκοστολογούν τα υλικά για να παρουσιάσουν χαμηλή τη δική τους αμοιβή. Όπως και να έχει μίλα με εταιρεία και ζήτα και από αυτούς μία εκτίμηση κόστους. Στην τελική αν δε βγάζεις άκρη, πες τους να σου αντικαταστήσουν τα υλικά δωρεάν και να πληρώσεις εσύ κάποιον για την αλλαγή. Καλή τύχη και κράτα μας ενήμερους για το τι έφταιγε και πόσο κόστισε.


Αγαπητε Καλογιάννη, δεν νομίζω οτι έχει ευθύνη η εταιρία απο την στιγμη που του παρουσίασε θόρυβο και το άφησε ετσι χωρις να ενημερώσει οτι κατι δεν παει καλα.. Ο θόρυβος σε αυτά πάντα προμηνύει καποια βλαβη.Και εμενα έβγαλε αλλα ασχολήθηκα εγκαίρως και ισως να γλίτωσα τα χειρότερα. Επίσης εφόσον ειχε επιστροφή φλόγας ο φιλος σημαινει ειτε οτι του τραβαγε αερα μεταξυ του σωληνα και την εστια καυσης, ειτε άφησε το πελλετ να πεσει κάτω απο το τζαμακι με αποτέλεσμα και συνδυασμο με τον αερα και ισως με μη σωτσες ρυθμησεις να εχει την επιστροφή φλογας. Οποτε με την επιστροφή και την φωτιά στο σιλο με την αύξηση της θερμοκρασίας πιθανόν να του προέκυψε και η ενλογο ζημιά. Απο εκει και περα πρεπει να δει πως μπορει ποιο οικονομικα να το φτιαξει για να βλαλει τον χειμωνα. Αν δεν εχει παθει καποια βλαβη η πλακετα τα πραγματα ειναι απλα. Κανει αυτα που εχω γραψει παραπανω για να δει αν φταιει το μοτερ η ο μειωτηρας και αναλογα πρατει.


"Η τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορεί να κερδίσει τη φυσική ηλιθιότητα..."
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
"κάτοχος Mavil Primus 25"
Last edit: 10 Χρόνια 5 Μήνες πριν by electron.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #120954 από Καλογιάννης
Απαντήθηκε από Καλογιάννης στο θέμα Primus 45
Φίλε electron, εαν είναι εκτός εγγύησης, τότε προφανώς η εταιρεία δε φέρει κάποια ευθύνη, ειδικά σε περίπτωση λανθασμένου χειρισμού. Συγκεκριμένα για το άδειασμα του σιλο έχει οδηγίες και τονίζεται πως αυτό δε πρέπει να συμβαίνει. Θα διαφωνήσω όμως όσον αφορά στην αλλαγή του ήχου του μηχανήματος. Αυτό δε μεταβιβάζει την ευθύνη στον πελάτη σε καμία περίπτωση. Κάποιος που γνωρίζει και έχει διάθεση φυσικά μπορεί να κάνει τις ανάλογες ενέργειες, όλοι όμως πρέπει να καλύπτονται από τις εγγυήσεις της εταιρείας.

Πάντως νομίζω πως τα βήματα που περιγράφεις είναι σωστά και μεθοδικά. Μιας και το συζητάμε, ποιά είναι η εγγύηση για τον κοχλία/μοτέρ/μειωτήρα; Καλύπτεται από τα 5 χρόνια του μηχανήματος ή πάει με τον πίνακα που έχει μόνο 1 χρόνο;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.219 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ