Primus 45

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #123762 από steliosxry
Απαντήθηκε από steliosxry στο θέμα Primus 45
Καλημερα φιλοι.εμενα ξεκινησε να καιει την ασφαλεια κοχλια αρχικα πολυ αρεα αλλα τελευταια σχεδον καθε ημερα αφου μιλησα με mavilπολλες φορες και το θεμα ηταν παντα η ποιοτητα πελλετ και οτι κατι φρακαρει τον κοχλια παρατηρησα οτι αφου την εκαιγε και εβαζα νεα ασφαλεια ξεκινουσε αμεσως να λειτουργει που σημαινει οτι αν ηταν φρακαρισμενο θα ηθελε πρωτα καθαρισμα για να ξαναπαρει,αυτο που εκανα ηταν να βαλω βραδειας ασφαλεια και νσ μειωσω τον χρονο τροφοδοσιας σε 1sec ετσι καθε φορα που φρακαρει-μουγκριζει δεν προλαβαινει να καψει την ασφαλεια και στην επομενη τροφοδοσια δουλευει κανονικα.αυτη η ρυθμιση ειχε σαν αποτελεσμα να βγει το πραγματικο προβλημμα που μαλλον ηταν ο μειωτηρας γιατι τωρα σταματησε να φρακαρει και να μουγκριζει καθε τοσο και μονο μουγκριζει καθε τοσο.πιστευω καποια στιγμη θα με αφησει,αυτο παιρνει σπο καπου γρασσο η εχει εγγυηση να μιλησω μεmavil
Last edit: 10 Χρόνια 4 Μήνες πριν by PRIMUS 45.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #123765 από stratis 1
Απαντήθηκε από stratis 1 στο θέμα Primus 45

steliosxry έγραψε: Καλημερα φιλοι.εμενα ξεκινησε να καιει την ασφαλεια κοχλια αρχικα πολυ αρεα αλλα τελευταια σχεδον καθε ημερα αφου μιλησα με mavilπολλες φορες και το θεμα ηταν παντα η ποιοτητα πελλετ και οτι κατι φρακαρει τον κοχλια παρατηρησα οτι αφου την εκαιγε και εβαζα νεα ασφαλεια ξεκινουσε αμεσως να λειτουργει που σημαινει οτι αν ηταν φρακαρισμενο θα ηθελε πρωτα καθαρισμα για να ξαναπαρει,αυτο που εκανα ηταν να βαλω βραδειας ασφαλεια και νσ μειωσω τον χρονο τροφοδοσιας σε 1sec ετσι καθε φορα που φρακαρει-μουγκριζει δεν προλαβαινει να καψει την ασφαλεια και στην επομενη τροφοδοσια δουλευει κανονικα.αυτη η ρυθμιση ειχε σαν αποτελεσμα να βγει το πραγματικο προβλημμα που μαλλον ηταν ο μειωτηρας γιατι τωρα σταματησε να φρακαρει και να μουγκριζει καθε τοσο και μονο μουγκριζει καθε τοσο.πιστευω καποθα στιγμη θα με αφησει,αυτο παιρνει σπο καπου γρασσο η εχει εγγυηση να μιλησω μεmavil


Αν ο κοχλιας μουγκριζει θελει ποιο συχνο καθαρισμα στο τελείωμα του κοχλια,κατω απο το φλογιστρο.
Στο σημειο αυτο στερεοποιείται η σταχτη λογω θερμοκρασιας.
Ξυσε με ενα κατσαβιδι τα τοιχωματα γυρω απο τον κοχλια και απο κατω οσο μπορεις.
Να το καθαριζεις καθε φορα που κανεις γενικο καθαρισμο του λεβητα και οταν ακους αυτο το γρυλισμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #123767 από steliosxry
Απαντήθηκε από steliosxry στο θέμα Primus 45
Το πελλετ καιει πανω στο δαχτυλιδι αν παρω 2ποντους με ενα φτυαρακι πελλετ απο κατω ειναι καθαρο ακαυστο υλικο ποσο μαλλον χαμηλα στην εξοδο του κοχλια δεν εχει τιποτα κολλημενο μονο καθαρο πελλετ.επισης δεν θα επρεπε να μουγκριζει συνεχεια αν ηταν αυτο,εμενα το κανει καθε μερικες ωρες για 1 η 2 τροφοδοσιες και μετα σταματαει,νομιζω οτι εχουν αρπαξει τα γραναζια και αναλογα πως θα κατσουν στην περιστροφη μουγκριζει η φρακαρει

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #123781 από koskoz
Απαντήθηκε από koskoz στο θέμα Primus 45

dragonfly έγραψε: Το μοτερ 0.5 ειναι αρκετο για το φορτιο του κοχλια το θεμα ειναι οτι κατασκευαστικα δεν ειναι οτι καλυτερο να συνδεσεις απευθειας τον αξονα του κοχλια πανω στο μειωτηρα.
Εγω εκανα επιπλεων μειωση με γραναζια και αλυσιδα συν κουζινετο στον αξονα του κοχλια πραγμα που βελτιωνει το "κεντραρισμα" και μειωνει επιπλεων το φορτιο του μοτερ.
Αλλο "πλεονεκτημα" ειναι οτι με καταληλο υπολογισμο στροφων καταργητε το χρονικο που στρεσαρει το μοτερ με συνεχεις εκκινησεις και παυσεις (γατος αυτος που σκεφτηκε το χρονικο ,ο καλυτερος τροπος να πηδηξεις τον κινητηρα) συν σταθερη παροχη καυσιμου στην εστια.
Στα δυο χρονια που κατασκευασα τον καυστηρα δεν παρουσιαστηκε κανενα προβλημα μηχανικο η ηλεκτρικο, στον καινουργιο που κατασκευαζω θα τοποθετηθει τριφασικο μοτερ 0.5 και ινβερτερ για να μην χρειαζετε να αλαζω γραναζια σε διαφορετικο υλικο

Χρονια πολλά σε όλο το forum
Φίλε dragonfly, σε τι μηχανημα εκανες τη μετατροπή; σε primus; Το εχεις βγάλει καμμια φωτογραφία να το ανεβάσεις; γιατι ακουγεται ενδιαφερον. Και μετά που εκανες τη μεττατροπή, πως ρυθμίζεις τη λειτουργία απο την πλακετα; δε βαζεις-σεταρεις χρονους παυσης και λειτουργίας; πως καταφερνεις να δουλευει με σταθερες στροφες συνεχεια; Εχεις βγάλει αυτό το χρονικό του κινητηρα; Τώρα, έτσι όπως το ΄κανες, ρίχνει πιο δυσκολα ασφαλεια ο κοχλίας; Πόσο κοστίζει περίπου κατα τη γνώμη σου μια τέτοια μετατροπή; Όσο για το άλλο που σκέφτεσαι με το inverter μάλλον θα είναι πανάκριβο. Πες μας.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #123782 από PRIMUS 45
Απαντήθηκε από PRIMUS 45 στο θέμα Primus 45

stratis 1 έγραψε:

steliosxry έγραψε: Καλημερα φιλοι.εμενα ξεκινησε να καιει την ασφαλεια κοχλια αρχικα πολυ αρεα αλλα τελευταια σχεδον καθε ημερα αφου μιλησα με mavilπολλες φορες και το θεμα ηταν παντα η ποιοτητα πελλετ και οτι κατι φρακαρει τον κοχλια παρατηρησα οτι αφου την εκαιγε και εβαζα νεα ασφαλεια ξεκινουσε αμεσως να λειτουργει που σημαινει οτι αν ηταν φρακαρισμενο θα ηθελε πρωτα καθαρισμα για να ξαναπαρει,αυτο που εκανα ηταν να βαλω βραδειας ασφαλεια και νσ μειωσω τον χρονο τροφοδοσιας σε 1sec ετσι καθε φορα που φρακαρει-μουγκριζει δεν προλαβαινει να καψει την ασφαλεια και στην επομενη τροφοδοσια δουλευει κανονικα.αυτη η ρυθμιση ειχε σαν αποτελεσμα να βγει το πραγματικο προβλημμα που μαλλον ηταν ο μειωτηρας γιατι τωρα σταματησε να φρακαρει και να μουγκριζει καθε τοσο και μονο μουγκριζει καθε τοσο.πιστευω καποθα στιγμη θα με αφησει,αυτο παιρνει σπο καπου γρασσο η εχει εγγυηση να μιλησω μεmavil


Αν ο κοχλιας μουγκριζει θελει ποιο συχνο καθαρισμα στο τελείωμα του κοχλια,κατω απο το φλογιστρο.
Στο σημειο αυτο στερεοποιείται η σταχτη λογω θερμοκρασιας.
Ξυσε με ενα κατσαβιδι τα τοιχωματα γυρω απο τον κοχλια και απο κατω οσο μπορεις.
Να το καθαριζεις καθε φορα που κανεις γενικο καθαρισμο του λεβητα και οταν ακους αυτο το γρυλισμα.

Έτσι είναι ΣΤΡΑΤΗ στο σημείο που τελειώνει ο κοχλίας θέλει καλό καθάρισμα
λόγο θερμοκρασίας.


Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #123910 από dragonfly
Απαντήθηκε από dragonfly στο θέμα Primus 45

koskoz έγραψε:

dragonfly έγραψε: Το μοτερ 0.5 ειναι αρκετο για το φορτιο του κοχλια το θεμα ειναι οτι κατασκευαστικα δεν ειναι οτι καλυτερο να συνδεσεις απευθειας τον αξονα του κοχλια πανω στο μειωτηρα.
Εγω εκανα επιπλεων μειωση με γραναζια και αλυσιδα συν κουζινετο στον αξονα του κοχλια πραγμα που βελτιωνει το "κεντραρισμα" και μειωνει επιπλεων το φορτιο του μοτερ.
Αλλο "πλεονεκτημα" ειναι οτι με καταληλο υπολογισμο στροφων καταργητε το χρονικο που στρεσαρει το μοτερ με συνεχεις εκκινησεις και παυσεις (γατος αυτος που σκεφτηκε το χρονικο ,ο καλυτερος τροπος να πηδηξεις τον κινητηρα) συν σταθερη παροχη καυσιμου στην εστια.
Στα δυο χρονια που κατασκευασα τον καυστηρα δεν παρουσιαστηκε κανενα προβλημα μηχανικο η ηλεκτρικο, στον καινουργιο που κατασκευαζω θα τοποθετηθει τριφασικο μοτερ 0.5 και ινβερτερ για να μην χρειαζετε να αλαζω γραναζια σε διαφορετικο υλικο

Χρονια πολλά σε όλο το forum
Φίλε dragonfly, σε τι μηχανημα εκανες τη μετατροπή; σε primus; Το εχεις βγάλει καμμια φωτογραφία να το ανεβάσεις; γιατι ακουγεται ενδιαφερον. Και μετά που εκανες τη μεττατροπή, πως ρυθμίζεις τη λειτουργία απο την πλακετα; δε βαζεις-σεταρεις χρονους παυσης και λειτουργίας; πως καταφερνεις να δουλευει με σταθερες στροφες συνεχεια; Εχεις βγάλει αυτό το χρονικό του κινητηρα; Τώρα, έτσι όπως το ΄κανες, ρίχνει πιο δυσκολα ασφαλεια ο κοχλίας; Πόσο κοστίζει περίπου κατα τη γνώμη σου μια τέτοια μετατροπή; Όσο για το άλλο που σκέφτεσαι με το inverter μάλλον θα είναι πανάκριβο. Πες μας.

Χρονια πολλα με την πρωτη ευκαιρια θα ανεβασω φωτογραφιες,οντως η μετατροπη δεν ειναι φθηνη, inverter τριφασικο μοτερ γραναζια αλυσιδα καβαλετο και καποιον να στο μονταρει θα το φαει το 500σαρικο σιγουρα.
Ηλεκτρικα ειναι απλο να το συνδεσεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.261 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ