Τεχνικό Εγχειρίδιο
- ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- ΚΩΣΤΑΣ 6942065727 TECHNICAL ELECTRONICS & PELLET
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- ΚΩΣΤΑΣ 6942065727 TECHNICAL ELECTRONICS & PELLET
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- kostascrm
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 6
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- ΚΩΣΤΑΣ 6942065727 TECHNICAL ELECTRONICS & PELLET
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- kostascrm
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 6
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
φιλε σε ευχαριστω ανεβασα λοιπον το ρ18 απο 1750 σε 2100 τπ ρ19 απο 1770 σε 2150 και την ρ20 απο 1830 σε 2250 το ρ21-22 δεν το πειραξα για αρχηΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ έγραψε: Καλημερα επειδη δεν εχει μοτερ στην καυση για να βαλεις στροφες περισσοτερες ανεβασε τις στροφες αναροφησης μοτερ καμιναδας PR18 PR19 ειναι για την ισχυ P1 και P5.την ενδιαμεση ισχυ την κανει αυτοματα χωρις να μπορεις να τα αλλαξεις.δηλαδη οριζεις το P1 την χαμηλης και P5 την υψηλη.ανεβασε PR 18 (εαν ειναι 1200)βαλε 1600 και PR19 βαλτο 2400-2500.παρακολουθησε το και πες μας
δουλευω την σομπα στις 3 πρωτες σκαλες που αλλαξα και ειδα μεγαλη διαφορα στο μαυρισμα του τζαμιου αυριο λεω να τις ανεβασω λιγο ακομα ολες απο το 1 εως την 5 σκαλα .
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- ΚΩΣΤΑΣ 6942065727 TECHNICAL ELECTRONICS & PELLET
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.