DPF Diesel particulate filters
- XAALAARAA
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- XAALAARAA
ΕΥΘΥΜΙΟΥΓΙΑΝΝΗΣ έγραψε: Κόστος καθαρισμού 280€... ένας το κάνει.. πολύ υπέυθυνα... και εγγυημένα...
Από τους σοβαρότερους και με γνώση και με εγγύηση ουσίας επαγγελματίας στο Λαγκαδά..
εαν μπορεις δωσμου κανενα τηλεφωνω να το χω η διεύθυνση
γιατι η αντιπροσωπία εδω ειναι για το
ΡΕ ΟΥΣΤΤΤΤΤ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ΘΕΟΔΟΣΗΣ
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 729
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 94
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- XAALAARAA
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- XAALAARAA
ΘΕΟΔΟΣΗΣ έγραψε: Εγώ από το Νοέμβριο του 2004 έχω το HYUNDAI Santa Fe Diesel (CDI 2000cc). Έχω 185.000 χιλιόμετρα και πρόβλημα με κάποιο φίλτρο καυσίμου δεν είχα!
θεοδοση δεν ειναι φιλτο καυσιμου αλλα ενα φιλτρο μικροσωματιδιον στην εξατμιση που κραταει τους ρυπους χαμηλα το οπελ corsa εχει εκπομπές ρύπων 98-99γρ/100 χλμ
ΡΕ ΟΥΣΤΤΤΤΤ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- stergiosbik
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 3304
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 576
Δεν ειναι τυχαιο πως οσοι πηραν diesel δεν ξαναγυρνανε στη βενζινη.
Ομως οι καινουργιοι πετρελαιοκινητηρες εχουν αρκετες διαφορες με τους παλιους.
Ειναι αρκετα "πιεσμενοι" για να βγαλουν αρκετα αλογα κ ισως αυτο τους κοστισει σε μακροζωια.
Το φιλτρο DPF αν το καταργησεις απο οσο ξερω θα εχεις προβλημα με τα καυσαερια κ ισως με το ΚΤΕΟ.
Αδερφικος φιλος μετα απο προτροπη μου πηρε diesel κ αυτος.
Ιταλοφιλος κι αυτος πηρε το Lancia Delta 1.6 mtj 120PS.
Mε ροπη 32κιλα "σκοτωνει" εν κινησει κ ειναι βαρυ αυτοκινητο.
Οσο για καταναλωση?
Πινει νερο στο ονομα του diesel!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ΘΕΟΔΟΣΗΣ
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 729
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 94
Μάλιστα, κατάλαβα. Δηλαδή για να μην πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας, πληρώνεις αυτό το φίλτρο, όταν θελήσει αντικατάσταση...XAALAARAA έγραψε:
ΘΕΟΔΟΣΗΣ έγραψε: Εγώ από το Νοέμβριο του 2004 έχω το HYUNDAI Santa Fe Diesel (CDI 2000cc). Έχω 185.000 χιλιόμετρα και πρόβλημα με κάποιο φίλτρο καυσίμου δεν είχα!
θεοδοση δεν ειναι φιλτο καυσιμου αλλα ενα φιλτρο μικροσωματιδιον στην εξατμιση που κραταει τους ρυπους χαμηλα το οπελ corsa εχει εκπομπές ρύπων 98-99γρ/100 χλμ
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- ΕΥΘΥΜΙΟΥΓΙΑΝΝΗΣ
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- 6942-444558 cosmote
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 212
ΘΕΟΔΟΣΗΣ έγραψε:
Μάλιστα, κατάλαβα. Δηλαδή για να μην πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας, πληρώνεις αυτό το φίλτρο, όταν θελήσει αντικατάσταση...XAALAARAA έγραψε:
ΘΕΟΔΟΣΗΣ έγραψε: Εγώ από το Νοέμβριο του 2004 έχω το HYUNDAI Santa Fe Diesel (CDI 2000cc). Έχω 185.000 χιλιόμετρα και πρόβλημα με κάποιο φίλτρο καυσίμου δεν είχα!
θεοδοση δεν ειναι φιλτο καυσιμου αλλα ενα φιλτρο μικροσωματιδιον στην εξατμιση που κραταει τους ρυπους χαμηλα το οπελ corsa εχει εκπομπές ρύπων 98-99γρ/100 χλμ
Απλά Θεοδόση θα έλεγα να μην πάρει κάποιος ένα diesel με DPF για χρήση σαν αυτοκίνητο πόλης και μόνο. Υποθέτω πως για ταξί δεν είναι καλά. Αν το αυτοκίνητο έχει ΚΑΙ χλμ έξω δεν έχει πρόβλημα.
Από κει και πέρα οι σύγχρονοι diesel κινητήρες είναι απίστευτοι. Πολύ δύναμη, τεράστιες ροπές, πολύ αθόρυβες λειτουργίες. π.χ Lancia 1,9 TD, 190 αλόγατα 40 Kg ροπή.
Η οδήγηση τους δεν θέλει αλλαγές στις 1500 στροφές. Τραβάνε φοβερά, αλλά θέλουν ψηλότερο δούλεμα.
Κάνουν περισσότερη οικονομία έτσι!!!!!! (γεγονός μετρημένο.)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.