Ελαττωματικό air-condition Samsung - Οδύσσεια επισκευής...

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #107759 από Stavrax
Πάντως στα πολυκαταστήματα παίζει και η παράλληλη εισαγωγή. Δηλαδή να φέρνουν προϊόντα υποβαθμισμένης ποιότητας τα οποία αρχικά κατασκευάστηκαν για άλλες αγορές...


Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #107766 από jps
Σπύρο αυτό που σου πρότεινα το έκανες;Πήρες τηλέφωνο την αντιπροσωπεία της Samsung για να αναφέρεις το περιστατικό και το γεγονός ότι είσαι έτοιμος να προβείς σε καταγγελία εναντίον τους στο συνήγορο του καταναλωτή;
Όσο για τις εταιρίες παραγωγής κλιματιστικών που δεν δουλεύουν φασόν είναι πολλές και τις έχουμε αναφέρει στο παρελθόν.Η Samsung δουλεύει φασόν και δεν το κατέχει το θέμα των κλιματιστικών,αυτό φαίνεται και από τις βλάβες εντός εγγύησης που παρουσιάζει.
Και η Toyotomi δουλεύει φασόν και είναι άγνωστη παγκοσμίως φίρμα όσον αφορά τα κλιματιστικά,πλην Ελλάδος ( λόγω μάρκετινγκ του εισαγωγέα ) και Ιταλίας και είναι παγκοσμίως γνωστή για τις σόμπες Kerosun που παράγει...
Last edit: 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν by jps.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #107771 από spiross
και με την αλλαγή κλιματιστικού φοβάμαι μήπως μου φέρουν ξανά με ίδιο πρόβλημα με συνέπεια η ταλαιπωρία να συνεχίζεται.
Αν είναι να το φτιάξουν και δουλεύει μετά κανονικά τότε ας πάω σε επισκευή. Είμαι σε μεγάλο δίλημμα από την μια να αφήσω την διαδικασία να παει με επισκευή και από την άλλη να μπω έγω στην διαδικασία απειλών και καταγγελίας.
Last edit: 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν by spiross.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #107779 από mastoras

spiross έγραψε: Με τόσα προβλήματα που ακούω συνέχεια και από γνωστούς ότι υπάρχουν εδώ στην Ελλάδα με τις ηλεκτρικές συσκευές έχω αρχίσει να σκέφτομαι μήπως μας φορτώνουν σαβούρα προιόντα δλδ αυτά που δεν περάσαν τα quality test και απλά τα φέρνουν να τα διαθέσουν εδώ σε έμας τους Ελληνες. Πήρα τηλεόραση plasma πέρσι samsung από media markt και έχει μια αχνή κηλίδα στο κάτω στην τηλεόραση. Φυσικά δεν μπήκα καν στην διαδικασία αλλαγής γιατί δεν το προσέχεις και πολύ αλλά λες για το γμτ.
Δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς,


Φίλε μου το έχεις εξηγήσει ήδη με το παραπάνω μήνυμα σου. ;)

Μόνο μια διευκρίνηση, δεν ευθύνονται για αυτό τα όποια καταστήματα λιανικής......ακόμα και τα μεγάλα πολυκαταστήματα, αλλά ο γενικός εισαγωγέας, ο οποίος έχει και το servise........ένα service που αφήνει πολύ χρήμα στα ταμεία του.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #107781 από dimlyk
Μαστορα υπάρχει και δεδικασμένο για τις ευθύνες του πωλητή όπως υπαρχουν και παρά εισαγωγές ... Όπως δεν υπαρχουν και παντα αποκλειστικό αντιπρόσωποι


Η δυστυχία αυτού του κόσμου είναι ότι οι ηλίθιοι είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση
Αγάπα τους εχθρούς σου - αυτό θα τους τρελάνει

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #107783 από Stavrax
Χώρια που το πρόβλημα μπορεί να είναι λάθος στην εγκατάσταση. Ίσως ο "μάστορας" δεν είχε σφραγισμένες τις σωλήνες ή δεν καθάρισε καλά τα γρέζα με συνέπεια να μείνει ένα κομματάκι ή χαλικάκι που προκαλεί το σφύριγμα. Ένα κλασσικό λάθος που συμβαίνει αρκετά συχνά.


Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.070 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ