Ιδιοκατασκευη αντλιας θερμοτητας αερος-νερου

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #116727 από hunters1977
Λοιπον. Οπως ανεφερε και ο kostasd αν μειωσουμε τη θερμοκρασια νερου θα αυξησουμε το cop της αντλιας στα υψη. Η λυση για να δουλεψουν τα σωματα στους 45 με 50 βαθμους κελσιου χωρις να τα αλλαξουμε.
www.semko.gr/?products_heater_booster

Απο ανεμιστηρακια υπολογιστων στα 17dB αλλα να μπουν απο κατω. Δεν ειμαι σιγουρος για τις θερμοκρασιες που αντεχουν

Στάλθηκε από το C2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #116730 από Panos
το φρέον τι θερμοκρασία ανεβάζει μέσα στον εναλλάκτη?

Μπορούμε να κάνουμε παρόμοια κατασκευή χρησιμοποιώντας τον παλιό a/c + 1 + ψυγείο αυτοκινήτου αντί για εναλλάκτη με σύνδεση στα παλιά καλοριφέρ?.

hunters1977 έγραψε: Λοιπον. Οπως ανεφερε και ο kostasd αν μειωσουμε τη θερμοκρασια νερου θα αυξησουμε το cop της αντλιας στα υψη. Η λυση για να δουλεψουν τα σωματα στους 45 με 50 βαθμους κελσιου χωρις να τα αλλαξουμε.
www.semko.gr/?products_heater_booster

Απο ανεμιστηρακια υπολογιστων στα 17dB αλλα να μπουν απο κατω. Δεν ειμαι σιγουρος για τις θερμοκρασιες που αντεχουν

Στάλθηκε από το C2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Last edit: 10 Χρόνια 5 Μήνες πριν by Panos.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #116757 από hunters1977
Τελειωσα. Μονο καλωδιωσεις εμειναν.
Πανο δεν θα πετυχει με το ψυγειο αυτοκινητου. Πρεπει να ειναι ολα τα υλικα στο κυκλωμα μελετημενα

Στάλθηκε από το C2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Last edit: 10 Χρόνια 5 Μήνες πριν by hunters1977.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #116762 από hunters1977
Χανει η μανα το παιδι και το παιδι τη μανα. Λες και βλεπω βιετναμεζους οδηγους σε διασταυρωση. Χαχα

Στάλθηκε από το C2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #116763 από kostasd
Πολύ ωραία κατασκευή Hunters. Περιμένουμε βίντεο από το πρώτο άναμα!

Για τις χαμηλές θερμοκρασίες, μπορείς να παίξεις και με μεγαλύτερα σώματα. Γενικά μπορεί να παίξει ΑΘ χαμηλών θερμοκρασιών και με κλασικά σώματα χωρίς πατέντες.
Επίσης με χαμηλότερη θερμοκρασία προσαγωγής κερδίζεις COP οπότε αν μπορείς να ρυθμίσεις τη θερμοκρασία σου πιο χαμηλά, θα δουλεύεις πιο οικονομικά όταν έχει γλυκό καιρό, και θα φουλάρεις τη προσαγωγή στα κρύα μόνο.
Αυτή είναι και η λογική της αντιστάθμισης, που στις ΑΘ κάνει θαύματα.
Τέσπα, όπως και να χει, πιστεύω η αντλία σου θα σκίζει!

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": hunters1977

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 5 Μήνες πριν #116794 από hunters1977

kostasd έγραψε: Πολύ ωραία κατασκευή Hunters. Περιμένουμε βίντεο από το πρώτο άναμα!

Για τις χαμηλές θερμοκρασίες, μπορείς να παίξεις και με μεγαλύτερα σώματα. Γενικά μπορεί να παίξει ΑΘ χαμηλών θερμοκρασιών και με κλασικά σώματα χωρίς πατέντες.
Επίσης με χαμηλότερη θερμοκρασία προσαγωγής κερδίζεις COP οπότε αν μπορείς να ρυθμίσεις τη θερμοκρασία σου πιο χαμηλά, θα δουλεύεις πιο οικονομικά όταν έχει γλυκό καιρό, και θα φουλάρεις τη προσαγωγή στα κρύα μόνο.
Αυτή είναι και η λογική της αντιστάθμισης, που στις ΑΘ κάνει θαύματα.
Τέσπα, όπως και να χει, πιστεύω η αντλία σου θα σκίζει!

χμμμμ μου βαζεις ιδεες τωρα. Μηπως αν βαλω ρυθμιστη σταθερης πιεσης αναρροφησης στο συμπιεστη το πετυχω αυτο?

Στάλθηκε από το C2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.079 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ