Air Car: αυτοκίνητο με αερο-κίνηση (πεπιεσμένο αέρα)!
- stratis 1
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #77990
από stratis 1
Και για να αντισταθμιστουν τα χαμενα εσοδα απο το φορο πετρελαιου θα μας βαλουν διοδια καθε 2 χιλιομετρα.
Απαντήθηκε από stratis 1 στο θέμα Air Car: αυτοκίνητο με αερο-κίνηση (πεπιεσμένο αέρα)!
DOOM_NX έγραψε:
Καίνε αέρα οι λέβητες ούτως ή άλλως!stratis 1 έγραψε: Καμια πατεντα και για μας???
Να καινε αερα οι λεβητες??
Απλά καίνε και ξύλο μαζί για να παραχθεί θερμότητα. Στο αυτοκίνητο του θέματος σκοπός δεν είναι η θερμότητα αλλά η κίνηση.
Καλή ιδέα, μακάρι να πάει παραπέρα. Πραγματικά θα γεμίζουμε αέρα!
Απλά θα πληρώνουμε το κόστος της συμπίεσης...
Και για να αντισταθμιστουν τα χαμενα εσοδα απο το φορο πετρελαιου θα μας βαλουν διοδια καθε 2 χιλιομετρα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- DOOM_NX
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Bad Sector
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 4316
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 477
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #77999
από DOOM_NX
Απαντήθηκε από DOOM_NX στο θέμα Air Car: αυτοκίνητο με αερο-κίνηση (πεπιεσμένο αέρα)!
Τι; Τώρα κάθε πόσα χλμ είναι; Θα ορκιζόμουν πώς μέχρι να τελειώσει κάθε τραγούδι στο ραδιόφωνο, βρίσκω και διόδια!stratis 1 έγραψε: Και για να αντισταθμιστουν τα χαμενα εσοδα απο το φορο πετρελαιου θα μας βαλουν διοδια καθε 2 χιλιομετρα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- N1k0s
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 554
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 51
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #78020
από N1k0s
To pellet με έσωσε
τα τριπλά τζάμια θα με σώσουν ;
Απαντήθηκε από N1k0s στο θέμα Air Car: αυτοκίνητο με αερο-κίνηση (πεπιεσμένο αέρα)!
Υπάρχουν τόσα μηχανήματα που λειτουργούν με πεπιεσμένο αέρα , και έχουν τρομερή ενέργεια , οπότε γιατί όχι και σε αυτοκίνητο ;
Ισως επειδή τελικά το απευθείας συμπιεσμένος αέρας είναι άσκοπο να το κουβαλάς ; μάλλον με μία μικρή δεξαμενή που θα γεμίζει με άλλο καύσιμο και κινητήρα σταθερής κατανάλωσης πχ βενζίνη είναι προτιμότερο , όπως ακριβώς έχουν ήδη κάνει με το υβριδικό σύστημα της Volvο μόνο που χρησιμοποιούν μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρες , οι οποίες μπαταρίες φορτίζονται από τον πετρελαιοκινητήρα.
Ισως επειδή τελικά το απευθείας συμπιεσμένος αέρας είναι άσκοπο να το κουβαλάς ; μάλλον με μία μικρή δεξαμενή που θα γεμίζει με άλλο καύσιμο και κινητήρα σταθερής κατανάλωσης πχ βενζίνη είναι προτιμότερο , όπως ακριβώς έχουν ήδη κάνει με το υβριδικό σύστημα της Volvο μόνο που χρησιμοποιούν μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρες , οι οποίες μπαταρίες φορτίζονται από τον πετρελαιοκινητήρα.
To pellet με έσωσε
τα τριπλά τζάμια θα με σώσουν ;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dimlyk
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 10563
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1475
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #78034
από dimlyk
Απαντήθηκε από dimlyk στο θέμα Air Car: αυτοκίνητο με αερο-κίνηση (πεπιεσμένο αέρα)!
με καταλληλες διαταξεις που μπορουν να εχουν τα βενζιναδικα ...το γεμισμα τους ειναι 2-3 λεπτα της ωρας
και ενα αεροσυμπιεστη μπορουν να γεμισουν σε μερικες ωρες
αυτο ειναι ενα πλεονεκτημα σε σχεση με τα ηλεκτρικα που θελουν ωρες να φορτισουν .
και ενα αεροσυμπιεστη μπορουν να γεμισουν σε μερικες ωρες
αυτο ειναι ενα πλεονεκτημα σε σχεση με τα ηλεκτρικα που θελουν ωρες να φορτισουν .
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- chris1
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
- six sigma
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 159
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 43
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #78036
από chris1
Οικονομική πολιτική σημαίνει: αν κινείται φορολόγησε το, αν συνεχίζει να κινείται ρύθμισε το νομοθετικά, αν σταματήσει να κινείται επιδότησε το. (Ρήγκαν Ρ.)
Απαντήθηκε από chris1 στο θέμα Air Car: αυτοκίνητο με αερο-κίνηση (πεπιεσμένο αέρα)!
Κάτι ανάλογο ανακοίνωσε και Citroen με Peugeot
Ο γαλλικός όμιλος παρουσίασε δύο καινοτόμες τεχνολογίες-κλειδιά που θα καθορίσουν σε μεγάλο βαθμό το μέλλον των μοντέλων του.
Στην πρώτη και σημαντικότερη περίπτωση πρόκειται για ένα νέο υβριδικό σύνολο το οποίο ονομάζεται Hybrid Air και το οποίο, θα περάσει στην παραγωγή από το 2016, έχοντας ως βασική σύσταση το γεγονός ότι αποτελεί "ένα σημαντικό βήμα προς τον περιορισμό της κατανάλωσης καυσίμου από τα αυτοκίνητα στα 2,0 λίτρα/100 χλμ.".
Η καινοτομία του συγκεκριμένου υβριδικού συστήματος έγκειται στο συνδυασμό ενός συμβατικού βενζινοκινητήρα με μία υδραυλική αντλία-κινητήρα που τροφοδοτείται από πεπιεσμένο αέρα. Το προφίλ του μηχανικού συνόλου συμπληρώνει ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Παράλληλα, σύμφωνα με τις σχετικές ανακοινώσεις που έγιναν στο πλαίσιο της Ημέρας Καινοτομίας που έχει καθιερώσει ο γαλλικός όμιλος, το παραπάνω μηχανικό σύνολο δεν διαφέρει ως προς τις διαθέσιμες επιλογές σε σχέση με τις μέχρι σήμερα γνωστές τεχνολογίες του είδους.
Έτσι, διαθέτει τρία διαφορετικά προγράμματα, δίνοντας τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο το οποίο θα εξοπλίζει να κινείται βασιζόμενο, αποκλειστικά στον βενζινοκινητήρα του, στο συνδυασμό “αεροκινητήρα” και βενζινοκινητήρα και αποκλειστικά στον αεροκινητήρα του.
Ο γαλλικός όμιλος εκτιμά ότι αν η τεχνολογία αυτή εντασσόταν στα Citroen C3 και Peugeot 208, οι τιμές κατανάλωσής τους θα μειώνονταν σε 2,9 λίτρα/100 χλμ. ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 69 γραμμ./χλμ.
Επιπλέον, εντός των αστικών τειχών, οι Γάλλοι διατείνονται ότι τα συγκεκριμένης τεχνολογίας αυτοκίνητα θα μπορούσαν να λειτουργούν ως μηδενικών εκπομπών, λειτουργώντας για το 60%- 80% του χρόνου τους και σε ταχύτητες κάτω από 70 χλμ./ώρα στο “Air Mode” και καταναλώνοντας μόνο πεπιεσμένο αέρα.
Ο γαλλικός όμιλος παρουσίασε δύο καινοτόμες τεχνολογίες-κλειδιά που θα καθορίσουν σε μεγάλο βαθμό το μέλλον των μοντέλων του.
Στην πρώτη και σημαντικότερη περίπτωση πρόκειται για ένα νέο υβριδικό σύνολο το οποίο ονομάζεται Hybrid Air και το οποίο, θα περάσει στην παραγωγή από το 2016, έχοντας ως βασική σύσταση το γεγονός ότι αποτελεί "ένα σημαντικό βήμα προς τον περιορισμό της κατανάλωσης καυσίμου από τα αυτοκίνητα στα 2,0 λίτρα/100 χλμ.".
Η καινοτομία του συγκεκριμένου υβριδικού συστήματος έγκειται στο συνδυασμό ενός συμβατικού βενζινοκινητήρα με μία υδραυλική αντλία-κινητήρα που τροφοδοτείται από πεπιεσμένο αέρα. Το προφίλ του μηχανικού συνόλου συμπληρώνει ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Παράλληλα, σύμφωνα με τις σχετικές ανακοινώσεις που έγιναν στο πλαίσιο της Ημέρας Καινοτομίας που έχει καθιερώσει ο γαλλικός όμιλος, το παραπάνω μηχανικό σύνολο δεν διαφέρει ως προς τις διαθέσιμες επιλογές σε σχέση με τις μέχρι σήμερα γνωστές τεχνολογίες του είδους.
Έτσι, διαθέτει τρία διαφορετικά προγράμματα, δίνοντας τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο το οποίο θα εξοπλίζει να κινείται βασιζόμενο, αποκλειστικά στον βενζινοκινητήρα του, στο συνδυασμό “αεροκινητήρα” και βενζινοκινητήρα και αποκλειστικά στον αεροκινητήρα του.
Ο γαλλικός όμιλος εκτιμά ότι αν η τεχνολογία αυτή εντασσόταν στα Citroen C3 και Peugeot 208, οι τιμές κατανάλωσής τους θα μειώνονταν σε 2,9 λίτρα/100 χλμ. ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 69 γραμμ./χλμ.
Επιπλέον, εντός των αστικών τειχών, οι Γάλλοι διατείνονται ότι τα συγκεκριμένης τεχνολογίας αυτοκίνητα θα μπορούσαν να λειτουργούν ως μηδενικών εκπομπών, λειτουργώντας για το 60%- 80% του χρόνου τους και σε ταχύτητες κάτω από 70 χλμ./ώρα στο “Air Mode” και καταναλώνοντας μόνο πεπιεσμένο αέρα.
Οικονομική πολιτική σημαίνει: αν κινείται φορολόγησε το, αν συνεχίζει να κινείται ρύθμισε το νομοθετικά, αν σταματήσει να κινείται επιδότησε το. (Ρήγκαν Ρ.)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- N1k0s
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
Λιγότερα
Περισσότερα
- Δημοσιεύσεις: 554
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 51
11 Χρόνια 3 Μήνες πριν #78065
από N1k0s
To pellet με έσωσε
τα τριπλά τζάμια θα με σώσουν ;
Απαντήθηκε από N1k0s στο θέμα Air Car: αυτοκίνητο με αερο-κίνηση (πεπιεσμένο αέρα)!
Αει γεια σου Chris1 , κάπως έτσι το σκεφτόμουν και εγώ ...
Δυστυχώς δεν μπορούμε να ξεφύγουμε τελείως από τα υγρά καύσιμα και τα πλεονεκτήματα τους ...
Δυστυχώς δεν μπορούμε να ξεφύγουμε τελείως από τα υγρά καύσιμα και τα πλεονεκτήματα τους ...
To pellet με έσωσε
τα τριπλά τζάμια θα με σώσουν ;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.088 δευτερόλεπτα