Ερώτηση για σωστή τοποθέτηση τζακιου La nordica

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #149962 από panosv
Παιδιά προς θεού απόψεις ανταλλάσσουμε όλοι ούτως ή άλλως. Και ακόμα και αν κάποιος κατηγορήσει την εγκατάστασή μου θα έχει τους λόγους του και κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει.
Εγώ απλά λέω οτι κατά τη γνώμη μου ένα μονομπλοκ στην ουσία έχει τη διαφορά οτι σου παρέχει τον θερμοθάλαμο έτοιμο και οτι μπορείς με μοτερ να το χρησιμοποιήσεις για καλύτερη απόδοση η και για μεταφορά αέρα σε πιο απομακρυσμένα σημεία. Τώρα με μοτέρ προφανώς θα αποδίδει καλύτερα και το έκανα εις γνώση μου χωρίς μοτέρ γιατι δεν ήθελα να εξαρτώμαι από ρεύμα και να ακούω θόρυβο. Είχα στο μυαλό μου οτι αν δε με ικανοποιήσει μπορεί και να βάλω στο μέλλον πράγμα που γίνεται.
Από εκεί και πέρα δε θα το έκανα αν ο κατασκευαστής και ΟΧΙ ο πωλητής δε το είχε είχε ως επιλογή. Δε νομίζω οτι μια μεγάλη εταιρία θα έλεγε δε πειράζει και χωρίς μοτέρ γνωρίζοντας οτι πειράζει. Το κόστος του μοτέρ μπροστά στο όνομα μιας μεγάλης εταιρίας είναι αστείο.
Οσο για το μεταλλικό κλωβό και το πόσο ζορίζεται, η απορία μου είναι η εξής: Αν ένα άλλο τζάκι που δεν είναι μονομπλοκ ανεβάζει στον αέρα που βγάζει από τις περσίδες ας πούμε θερμοκρασία 120 βαθμούς και αν τόση είναι και η θερμοκρασία που ανεβάζει το δικό μου στον αέρα όχι του θαλάμου που έχω φτιάξει εγώ εξωτερικά αλλά του δικού του μεταλλικού θερμοθαλάμου στον οποίο αναφερόμαστε, εκεί δε καταλαβαίνω γιατί το μονομπλοκ ζορίζεται ενώ ένα άλλο όχι. Εκτός αν τα μονομπλοκ είναι φτιαγμένα από πιο ευαίσθητα υλικά και για αυτό δε πρέπει να ανεβάζουν τις θερμοκρασίες που ανεβάζουν τα υπόλοιπα. Θέλω να πω οτι αν αυτός ο κλωβός ευθυνόταν για μικρη κυκλοφορία του αέρα και επομένως για πολύ ανεβασμένες θερμοκρασίες θα το καταλάβαινα.
Και μια και μιλάμε για θερμοκρασίες, αυτές τις μέρες επειδή κάνω κάποιες αλλαγές κοιτούσα για περσίδες να μεγαλώσω αυτές που ήδη έχω. Βλέπω λοιπόν όλους εδώ να λένε διαστάσεις από περσίδες και ανάλογα τις είχα υπολογίσει και εγώ για το δικό μου. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι οτι κοιτάζοντας τις περσίδες γνωστής μάρκας έβλεπα μια διάσταση που επί δύο (για δυο περσιδες) έδινε συνολικά ένα πολύ μεγαλύτερο εμβαδό από αυτό που ζητούσε ο κατασκευαστής. Κοιτάζοντας τα χαρακτηριστικά της περσίδας βλέπω δίπλα και τετραγωνικά εκατοστά που δίνει ο ίδιος ο κατασκευαστής της περσίδας και βλέπω ένα νούμερο απίστευτα πιο χαμηλό από αυτό που υπολόγιζα. Για παράδειγμα αν η περσίδα ήταν 15x35 δηλαδή σκεφτόταν κάποιος οτι είναι 525 τετραγωνικά εκατοστά ο κατασκευαστής έδινε 275 τετραγωνικά εκατοστά. Δηλαδή εκει που λες οκ βάζω δύο περσίδες και έχω 1000 περίπου τελικά εχεις 550. Η πρόσοψή μου δε χωράει μεγαλύτερο μέγεθος περσίδων. Σκεφτόμουν να βάλω και στο πλάι ή να βάλω κάποιο τούνελ που και αυτό το μέγιστο που μπορώ να βάλω δεν ξεπερνάει αυτό το εμβαδό που πρέπει. Επομένως το ερώτημά μου είναι. Όλοι εδω μέσα που λέμε τι μέγεθος λέει ο κατασκευαστής μας και τι μέγεθος βάλαμε, τελικά βάλαμε το μέγεθος του κατασκευαστή ή δε το έχει πετύχει κανείς?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #149998 από liakjim
Πάντα βάζουμε τις διαστάσεις του κατασκευαστή.

Υπόψιν πως αυτές είναι τα ανοίγματα χωρίς τις περσίδες. Οι τελευταίες κλέβουν τ.εκ.

Προσωπικά έβαλα λίγο μεγαλύτερες ακριβώς για αυτόν τον λόγο.

Υ.Γ. βέβαια τελικά έβαλα ακόμα μεγαλύτερες μιας και λόγω τοποθέτησης της εστίας μου με εναλλάκτη κρατκι, αύξησα την επιφάνεια συναλλαγής.
Αρχικά τήρησα τα 1200 τ.εκ αλλά είχα θέμα .
Τελικά πήγα στα 1800 τ.εκ.
Πάντως η invicta στα νέα manual , αύξησε πολύ τα τ.εκ. www.invicta.fr/images/invicta/5_telechar...echniques/676900.pdf
Τα πήγε στα 2400 τ. εκ!!!

Οπότε πάλι κάτω είμαι.Δεν το πειράζω τώρα...

Παρουσίαση εγκατάστασης τζακιού εδώ -> www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=57920&Itemid=384

Ορθός Τρόπος Δοκιμής Τύπων Μπρικέτας εδώ -> www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=58124&Itemid=384
Last edit: 8 Χρόνια 5 Μήνες πριν by liakjim.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #150000 από panosv
Ωραία οπότε να ρωτήσω.
Εμένα λέει για παράδειγμα ο κατασκευαστής οτι επάνω θέλει τουλάχιστον 800 τ.εκ.
Βλέπω λοιπόν και εγώ δυο περσίδες 15*35 και λέω συνολικά 1050. Βάλε και λίγο που κόβουν οι περσίδες λέω καλά θα είμαι. Έλα όμως που τελικα ο κατασκευαστής στις περσίδες λέει για τη συγκεκριμένη οτι τελικά είναι 275 τ.εκ. η καθε μία και άρα θα πέσω στα 550.
Και σε άλλες περσίδες βλέπω διαστάσεις αλλά δε βλέπω καθαρά τετραγωνικά. Αυτό μπορεί κάποιος να μου πει πως το υπολογίζει?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 4 Μήνες πριν #150574 από panosv
Λοιπόν, τελευταίες αλλαγές.
Έφυγε η παλιά καμινάδα που έμπαινε μέσα στη παλιά χτιστή και γύρω γύρω ήταν σφηνωμένα κομμάτια κεραμοβάμβακα. Στη θέση της μπήκε σύνδεση από στρογγυλό σε τετράγωνο και εφαρμόζει ακριβώς στη χτιστή. Σφήνωσε και μπήκε και σιλικόνη που αντέχει στους 380 βαθμούς για σιγουριά. Έτσι γλιτώνουμε και τη σαβούρα που θα μάζευε το κενό γύρω γύρω που πιθανό να ήταν και επικίνδυνο για φωτιά με τα χρόνια. Προς τα κάτω τώρα μπήκε γωνία από μαύρο χάλυβα και εναλλάκτης της κράτκι με προσαρμοσμένο κλαπέτο της ίδιας εταιρίας.
Επίσης μεγάλωσαν κατά πολύ οι περσίδες και οι κάτω και οι επάνω.
Παρατηρήσεις:
1) Η θερμοκρασία του αέρα δεν ανεβαίνει τόσο πολύ όσο ανέβαινε. Μέχρι στιγμής έχω μετρήσει μέχρι 90 βαθμούς πράγμα πολύ καλό γιατί δεν ήθελα να ανεβαίνει πολύ. Ο εναλλάκτης προφανώς κάνει δουλειά αφού μόλις ανάψω το τζάκι σε 10-15 λεπτά μόλις αρχίζεις να νιώθεις οτι ζεσταίνεται ο θάλαμος επάνω. Χρόνος απίστευτος σε σχέση με πριν.
2) Μέχρι τώρα το παταράκι ήταν πάντα κρύο. Πλέον ανεβάζει θερμοκρασία 45-50 βαθμούς. Υποθέτω οτι έφευγε θερμός αέρας από τη σύνδεση της παλιάς καμινάδας με τα σφηνωμένα κομμάτια κεραμοβάβμακα ενδιάμεσα. Θα το ερευνήσω γιατί άλλαξε και η μόνωση στο πάνω μέρος του θαλάμου και δε ξέρω μήπως η μόνωση είναι χειρότερη και για αυτό υπάρχει απώλεια προς τα επάνω.
3) Όταν δε καίει πολύ ώρα η φωτιά με το τάμπερ έχω έναν πολύ καλό έλεγχο της καύσης. Μετά από λίγη ώρα προφανώς ο ελκυσμός αυξάνεται τόσο πολύ που και αυτό το μικρό κενό που αφήνει με τέρμα κλειστό το κλαπέτο για λόγους ασφαλείας είναι ικανό να χαλάσει τη δουλειά. Δουλεύω μόνιμα με τέρμα κλειστό τάμπερ και έχω αρκετή φλόγα και σχετικά γρήγορη καύση. Αφού αυτό το κενό πρέπει να υπάρχει για λόγους ασφαλέιας υποθέτω οτι η ζημιά γίνεται και πάλι από τον υπερβολικό ελκυσμό. Επόμενο βήμα να φύγει το φρου-φρου καπέλο επάνω που είχα από το παραδοσιακό τζάκι και μάλλον βοηθάει και αυτό στη ζημιά.
4) Παράξενο και ερώτηση για όποιον έχει παρόμοιο τζάκι. Ο αέρας από έξω έρχεται με σπιράλ το οποίο κουμπώνει από κάτω από την εστία. Τοποθετήθηκε και τάμπερ για να ελέγξω τον εισερχόμενο αέρα. Το αποτέλεσμα είναι η καύση να επηρεάζεται ελάχιστα. Αντίθετα το τζάμι να μαυρίζει για πλάκα και πολύ γρήγορα. Όταν τοποθετούσαμε τη καμινάδα ανοίξαμε το καπάκι του θαλάμου στο μονομπλόκο και είδαμε οτι υπάρχει ένα σπιράλ από τη μάνα του που οδηγεί εσωτερικά αέρα από το πλάι της εστίας (μέσα από το θερμοθάλαμο) στο πάνω μέρος της πόρτας. Υποθέτω λοιπόν οτι ο αέρας που παίρνει για την αεροκουρτίνα έρχεται από το ίδιο σημείο. Επομένως κλείνοντας τον αέρα αυτό μειώνεται ο αέρας προς την αεροκουρτίνα και έτσι μαυρίζει περισσότερο το τζάμι. Ίσως λέω και κάτι άσχετο αλλά δε μπορώ να φανταστώ άλλο λόγο να μαυρίζει τόσο το τζάμι κλείνοντας τον αέρα που έρχεται από έξω προς τη είσοδο στον αέρα καύσης κάτω από την εστία.

Κάθε παρατήρηση ευπρόσδεκτη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 4 Μήνες πριν #150579 από ΦΟΥΣΚΙΤΑΚΗΣ
Την απάντηση την έδωσες μόνος σου. Όπως τα είπες, και εγώ κατάλαβα ότι ο 1γενής αέρας, όπως ερχόταν από έξω, πήγαινε ΚΑΙ στην αεροκουρτίνα, ΚΑΙ μετά στο μοχλουδάκι σου.

Άρα, πρακτικά ΔΕΝ είχες έλεγχο στην αεροκουρτίνα σου, οπότε με το δυνατό κάψιμο=μεγάλος ελκυσμός, τραβούσε αέρα και από την αεροκουρτίνα, οπότε είχες και αυξημένη κατανάλωση.

Ενώ συσικά μόλις έβαλες το τάμπερ κάτω, όταν το έκλεινες πάπαλα ο αέρα στην αεροκουρτίνα, οπότε ... ΜΑΥΡΟ ΤΖΑΜΙ.

Φαντάζομαι μια λύση: Βαρυτικό τάμπερ. Όταν αυξάνεται ο ελκυσμός, θα συμπληρώνει αεράκι δροσερό από έξω..... οπότε θα μπορείς να αφήνεις και λίγο ανοικτό το κάτω τάμπερ να τροφοδοτεί την αεροκουρτίνα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 4 Μήνες πριν #150586 από kalyvia80
Καλησπέρα κι από μένα. Έχω τοποθετήσει κι εγώ βαρυτικό τάμπερ ακριβώς στην έξοδο του τζακιού μετά από υπόδειξη του κ. Δημήτρη.Το τάμπερ παίρνει αέρα απ'έξω κι όχι από μέσα από τη φούσκα. Επίσης το έχω βάλει μέσα σε ένα ξύλινο κουτί που έχει τρύπα μόνο από κάτω ώστε να μην επηρεάζεται όσο το δυνατόν από τους αέρηδες. Όταν είναι κλειστό το τάμπερ οι φλόγες πηγαίνουν σαν τρελές, μέχρι και στον τέρμα κλειστό πρωτογενή αέρα έχει αρκετή φλόγα αφού παίρνει από την αεροκουρτίνα τον αέρα που χρειάζεται. Όταν είναι ανοιχτό όμως οι φλόγες ηρεμούν και πάνε πολύ ομαλά όπως φαίνεται και στο βιντεάκιa
και

Να φθηνύνει το πετρέλαιο!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.080 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ