Tips and Tricks για τις σόμπες της ΜΟΣΧΑΛΗΣ ΑΒΕΤΕ

Περισσότερα
6 Χρόνια 4 Μήνες πριν #161087 από Tzortz
γιατι πρεπει να τους αλλάξεις?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 4 Μήνες πριν #161093 από johann

Tzortz έγραψε: γιατι πρεπει να τους αλλάξεις?

Προληπτικά σκέφτομαι λόγω τον θερμοκρασιών που εχει εκεί είναι τα πρώτα που αλλοιώνονται όπως σε πολλά ηλεκτρονικά, μόνιτορ, τβ κτλ

Sent from my H30-U10 using Tapatalk

John Lambrakis
email: lambrakisjohn at hotmail.com

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 2 Μήνες πριν #162665 από michalisgr

ΦΑΡΟΣ έγραψε: καλησπερα σε ολουs εχω την πελλετ σομπα την ENERGY GP 8000 του κυριου μοσχαλη ειχα 1 8εματακι με το βιντιλατερ εκανε B) πολυ θορυβο το ελεισα βαζοννταs αναμεσα στηs βιδεs λαστιχακια το τζαμι μαυριζει παρα πολυ τι πρεπει να ΚΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΟ ΣΟΜΠΑ γεια το μαυρισμα του τζαμιου και κατα 2εροον δωστε τα φωτα σαs γεια την συντηρηση και Tips and Tricksπου εχετε απο την εμπειρια σαs σαs ευχαριστω παρα πολυ

Φάρος τι λάστιχα εννοείς;; στις βιδες πεταλούδα;;

Στάλθηκε από το Redmi 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
6 Χρόνια 2 Μήνες πριν #162666 από michalisgr

stoikon έγραψε: Ο κοχλίας ρίχνει πέλλετ ανάλογα με την ρύθμιση από 1,6 έως 2,2 δευτερόλεπτα το υπόλοιπο μέχρι τα 6 δευτερόλεπτα που κλείνει κύκλο είναι το κενώ. Αυξομειώνοντας την ρύθμιση βάζουμε πόσο χρόνο να γυρίζει ο κοχλίας

Στο ΗΡ 22-1 είναι 2.2 KG
Στο HP 22-7 είναι 1.6 KG

Φιλέ την φλάντζα στο μοτέρ καυσαερίων τελικά πώς την άλλαξες;; τι έβαλες;;

Στάλθηκε από το Redmi 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 1 Μήνας πριν #167133 από Maktheo
Σημερα εσπασε η βαση του μοτερ και του κοχλια στην HP22 του πατέρα μου (η παραλληλογραμμη βαση που ειναι κολλημενη στον σωλήνα κατω απο το σιλο του πελλετ).
Ηταν πονταρισμενη σε 3 σημεια, αποκολληθηκε και επεσε ολο μαζι το μοτέρ και ο κοχλιας (σταματησαν στην πισω λαμαρινα).
Να βγει το σιλο εξω δεν επαιζε καθως ειναι κολλημενο με σιλικόνη οπως και περτσινωμενο..
Κολληθηκε πανω στην σομπα και αφου εβγαλα ολες τις επαφες/ηλεκτρονικα απο πανω απο την σομπα
Κομπλε ολα, με την ευκαιρια καθαριστηκαν και ολα μια που την ανοιξα..
Απλα το αναφερω εδω καθως θεωρω οτι με 3 πονταρισματα μονο η βάση του μοτερ/κοχλια δεν θέλει πολυ να ξεκολλησει (οπως και εγινε στην περίπτωσή μου) και να το ξερετε/γνωρίζετε οταν κάνετε την ετήσια συντήρηση της σομπας να την ελεγχετε..


MakTheo
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Nasikas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
5 Χρόνια 1 Μήνας πριν #167183 από johann
Καλησπέρα σας πρόβλημα με την HP22,
Βγάζει το κλασικό πρόβλημα
Αλαρμ χαμηλής θερμοκρασίας
Ελέγξτε δοχείο πέλλετ
Ελέγξτε χώρο καύσης

Όλα οκ και τα δύο,
Δοχείο φοουλ
Χώρο καύσης καθαρός


Εχθές ξαφνικά σταμάτησε με αλαρμ .
Μετά από 1 ώρα την ξαναναψα και δεν παράτησα ότι είχαν μείνει πέλλετ στο δοχείο καυσης από πριν με αποτέλεσμα σχηματιστικε μεγάλη φωτιά έκανε ένα μπουμ η σόμπα και πέταξε έξω στον χώρο του καθιστικού λίγη στάχτη.

Σήμερα το πρωί την ανάβω το ίδιο αλαρμ , αλλάζω θερμίστορ το ίδιο, άλλαξα και άλλο πάλι δεν ανάβει.

Δηλαδή ανάβει γράφει ανάφλεξη, ρίχνει πέλλετ τα αναφλεγεί, και όταν μπαίνει στην κανονική λειτουργία του σταματάει να ρίχνει πέλλετ και σβήνει.
Καλώδιο διακόπτης καπακιού πέλλετ οκ.
Θερμίστορ δοκίμασα και τα δύο που έχει
Φύσηξε σωληνάκι υποπίεσης μήπως βούλωσε
Μοτέρ ανακύκλωση αέρα και καυσαερίων γυρίζουν



Τι άλλο να είναι;;;


Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

John Lambrakis
email: lambrakisjohn at hotmail.com

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.096 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ