Σόμπα pellet: πώς λειτουργεί;
- andreas72
- Αποσυνδεμένος
- Elite Member
- Δημοσιεύσεις: 160
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 13
ίδιες ήταν μέχρι 2-3 μέρες πριν, μετά εγώ έβαλα 4 μέτρα μονωμένα ,αυτός είναι με 1 μέτρο. οι τεχνικοί του φόρουμ, έχουν τις δουλείες τους. είναι και περίεργα προβλήματα αυτά!!!, που να ξέρουν τώρα για το πρόβλημα που λέω εγώ η" για το πρόβλημα του konstantinos_daver?dimlyk έγραψε:
andreas72 έγραψε:
όντος είναι από τα παράξενα που συναντά καπιος .konstantinos_daver έγραψε: καλησπέρα,
Τα watt είναι ίδια , μου κάνει εντύπωση που όταν κλείσω την εισαγωγή παίρνει εμπρός .
ένας φίλος μου ,πήρε την ίδια σόμπα με την δικιά μου, ενώ ανέβασα σχεδόν τέρμα τον αέρα με MAX:2800 ΣΤΟ 2700 δεν μπορεί να απομακρινη τις στάχτες απο το ποτηράκι με αποτέλεσμα να μπουκονη αλλάξαμε 10 μάρκες πελλετ, (εάν στην δικιά μου το βαλω στο 2700 το πελλετ 8α πεταει....)
οι καμινάδες σας είναι ίδιες ? η ο ένας έχει 8 μετρά κι ο άλλος 1?
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- konstantinos_daver
- Αποσυνδεμένος
- Junior Member
- Δημοσιεύσεις: 25
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Addicted to ride
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- konstantinos_daver
- Αποσυνδεμένος
- Junior Member
- Δημοσιεύσεις: 25
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
dimlyk έγραψε:
konstantinos_daver έγραψε: καλησπέρα,
Τα watt είναι ίδια , μου κάνει εντύπωση που όταν κλείσω την εισαγωγή παίρνει εμπρός .
απ οτι βλεπω οι τεχνικοι του φορουμ δεν εχουν καποια ιδεα να βοηθησουν
να σε ρωτησω κατι αν εχεις υποψη σου ,,,το σωληνακι της αντιστασης εχει τιποτα τρυπουλες στην πισω πλευρα του ?
υποψιαζομαι καποιο κατασκευαστικο η λαθος συναρμολογησης αν ισχυει αυτο που λεω ...για καποιο λογο ο αερας δεν περναει απο κει ,,,οταν ταπωνεις την εισαγωγη αναγκαζεται να περασει απο κει
dimlyk,
Το tube έχει στην πίσω πλευρά μια τρύπα αλλά δεν έχω καταλάβει γιατί την έχει επίσης δεν ξέρω όλες οι σόμπες έχουν την ίδια αρχή λειτουργία ανάματος ή η κάθε εταιρία έχει την δικιά της πατέντα.
Addicted to ride
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Κυριακίδης 2
- Αποσυνδεμένος
- Premium Member
- Δημοσιεύσεις: 118
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 13
Το tube έχει στην πίσω πλευρά μια τρύπα αλλά δεν έχω καταλάβει γιατί την έχει επίσης δεν ξέρω όλες οι σόμπες έχουν την ίδια αρχή λειτουργία ανάματος ή η κάθε εταιρία έχει την δικιά της πατέντα.
Όλο το σύστημα στηρίζεται στην αναρρόφηση από τον σαλίγκαρο εξόδου των καυσαερίων , ο αέρας που "φυσάει" στο ποτήρι με τα πέλετ στην ουσία δεν "φυσάει" (έτσι μας φαίνεται) αλλά είναι αποτέλεσμα της αναρρόφησης του σαλίγκαρου.
Επομένως η ίδια αρχή ισχύει και στην τρύπα του αναφλεκτήρα ... η τρύπα υπάρχει για 2 λόγους 1ον αν δεν είχε την τρύπα θα ανέβαινε η θερμοκρασία υπερβολικά και θα κατέστρεφε νωρίτερα τον αναφλεκτήρα .2ον με την χρήση του αέρα βοηθάει να στείλει ο αναφλεκτήρας την θερμική του ενέργεια ποιο εύκολα προς το καύσιμο για να αναφλεγεί , αλλά και η συνεχής ροή αέρα εντός αναφλεκτήρα το βοηθάει να μην καταστραφεί και από την πολύ δυνατή καύση στο ποτήρι με τα πέλετ.
Μια βλακεία είναι η όλη κατασκευή . τίποτα δεν είναι δύσκολο , το δυσκολότερο είναι ο προγραμματισμός του κοντρόλ.Είναι περίεργα τα προβλήματα και δύσκολα γιατί έχει να κάνει με αέρα και υποπίεση πράγμα που δεν μπορείς να ελέγξεις εσωτερικά του θαλάμου με ανοιχτή την πόρτα γι αυτό και πολλές φορές οι τεχνικοί αλλάζουν ανταλλακτικά μέχρι να πετύχουν το πρόβλημα.
Η υποπίεση που λες είναι ένας διακόπτης με σωληνάκι που έχει , και αν ανοίξεις π.χ. την πόρτα ή έχει άλλο πρόβλημα στην ροή αέρα απενεργοποιείται ο διακόπτης και δίνει εντολή να σταματήσει ο ανεμιστήρας εξόδου καυσαερίων. (γιατί εννοείται θα ήταν ανεπιθύμητο να ανοίξεις την πόρτα και να συνεχίζει να λειτουργεί ο ανεμιστήρας καυσαερίων ) τον σταματάει προσωρινά έως ότου κλείσεις την πόρτα και πάλι.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.