Ελκυσμός καμινάδας - Ατμόσφαιρα

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #43286 από Τάκης

SakiSystem έγραψε: Φίλε Τάκη σ΄ευχαριστώ για τις πληροφορίες, δυστυχώς ο κατασκευαστής του λέβητα μου στις οδηγίες δεν αναφέρει νούμερα παρά μόνο γενικολογίες όσο αφορά τον ελκυσμό. Από έντυπα οδηγιών άλλων κατασκευαστών ίδιου τύπου λέβητα με τον δικό μου, αναφέρουν απ΄ότι θυμάμαι κοντά στα 15pa ότι λέει και ο κατασκευαστής του τάμπερ, το μόνο σφάλμα στην περίπτωσή μου τώρα είναι η διαφορά διαμέτρου της καμινάδας.
Σήμερα προχώρησα σε τοποθέτηση ενός απλού τάμπερ, με ελατήρια επαναφοράς στο κλείσιμο, στην εισαγωγή του αέρα, είναι υπό παρακολούθηση, πάντως τα πρώτα σημάδια είναι ενθαρρυντικά.
....


Το τάμπερ ρυθμίζεται όταν ο καυστήρας δουλεύει σε πλήρη ισχύ και μετά από αρκετή ώρα ώστε να πιάσει τις θερμοκρασίες του. Προφανώς τότε τους νοιάζει, που ο ελκυσμός μεγαλώνει, να μένει ανηπερέαστη η καύση από τις εξωτερικές καιρικές συνθήκες. Για να μπορεί να προσαρμόζεται σε λειτουργία συντήρησης θάπρεπε νάχουν κατασκευάσει μηχανισμό που να προσαρμόζεται στις διακυμάνσεις λειτουργίας του καυστήρα. Για να μη το έχουν κάνει σημαίνει απλώς ότι δεν χρειάζεται. Χαμηλώνοντας η φλόγα, μειώνεται ο ελκυσμός της καμινάδας και η όποια μικρή πλέον επιρροή της στον καυστήρα γίνεται αδιάφορη. Έτσι τα φαντάζομαι.

Για τον κόσμο του κεφαλαίου είμαστε όλοι ξένοι.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": SakiSystem

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #43296 από SakiSystem
Καλημέρα "androutso"
αυτό περίπου έκανα εδώ και δύο μέρες και τα πράγματα έγιναν πολύ καλύτερα.

'Έβαλα αυτό στην εισαγωγή, τάμπερ αντεπιστροφής, το οποίο έχει επαναφορά με ελατήρια για να κλείνει.


Όταν δουλεύει το βεντιλατέρ ανοίγει και όταν σταματά πάει προς το κλείσιμο, το καλό είναι ότι μόλις σταματά το βεντιλατέρ δεν κλείνει αμέσως αλλά ανοιγοκλείνει ανάλογα με την ένταση της φλόγας και σε συνδυασμό με το τάμπερ ελκυσμού που είναι στην καμινάδα, όσο ελαττώνεται η φλόγα τείνει να κλείσει τώρα για να μην κλείσει τελείως και ντουμανιάζει έβαλα ένα φρένο για να μένει λίγο ανοιχτό.
Όσο ήταν στην προηγούμενη κατάσταση έπρεπε να τροφοδοτώ την εστία (σε συντήρηση φλόγας) κάθε 12-15 λεπτά με 250 γραμμάρια πέλλετ για να μην φτάνει η φλόγα στον κοχλία, τώρα ο χρόνος έγινε 20 λεπτά και 200 γραμμάρια πέλλετ. Η μείωση ανά ώρα είναι περίπου 400 γραμμάρια.
Με προβλημάτισε πάρα πολύ αυτό το θέμα γιατί ο λέβητες μένει αρκετές ώρες σε συντήρηση φλόγας, λόγω μειωμένης ζήτησης (ακόμη δεν πιάσανε τα κρύα) με αποτέλεσμα η θερμοκρασία των νερών στο δοχείο αδράνειας να υπερβαίνει τους 80C αλλά να υπάρχει και άσκοπη κατανάλωση καυσίμου, τώρα τα νερά δεν ξεπερνούν τους 75C.
Το σαββατοκύριακο που θα έχω χρόνο θα παρακολουθήσω καλλίτερα.

Σ΄ευχαριστώ

Γηράσκω δ' αεί πολλά διδασκόμενος.
Σόλων ο Αθηναίος

www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=40367&Itemid=384
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #43303 από SakiSystem

Τάκης έγραψε:

SakiSystem έγραψε: Φίλε Τάκη σ΄ευχαριστώ για τις πληροφορίες, δυστυχώς ο κατασκευαστής του λέβητα μου στις οδηγίες δεν αναφέρει νούμερα παρά μόνο γενικολογίες όσο αφορά τον ελκυσμό. Από έντυπα οδηγιών άλλων κατασκευαστών ίδιου τύπου λέβητα με τον δικό μου, αναφέρουν απ΄ότι θυμάμαι κοντά στα 15pa ότι λέει και ο κατασκευαστής του τάμπερ, το μόνο σφάλμα στην περίπτωσή μου τώρα είναι η διαφορά διαμέτρου της καμινάδας.
Σήμερα προχώρησα σε τοποθέτηση ενός απλού τάμπερ, με ελατήρια επαναφοράς στο κλείσιμο, στην εισαγωγή του αέρα, είναι υπό παρακολούθηση, πάντως τα πρώτα σημάδια είναι ενθαρρυντικά.
....


Το τάμπερ ρυθμίζεται όταν ο καυστήρας δουλεύει σε πλήρη ισχύ και μετά από αρκετή ώρα ώστε να πιάσει τις θερμοκρασίες του. Προφανώς τότε τους νοιάζει, που ο ελκυσμός μεγαλώνει, να μένει ανηπερέαστη η καύση από τις εξωτερικές καιρικές συνθήκες. Για να μπορεί να προσαρμόζεται σε λειτουργία συντήρησης θάπρεπε νάχουν κατασκευάσει μηχανισμό που να προσαρμόζεται στις διακυμάνσεις λειτουργίας του καυστήρα. Για να μη το έχουν κάνει σημαίνει απλώς ότι δεν χρειάζεται. Χαμηλώνοντας η φλόγα, μειώνεται ο ελκυσμός της καμινάδας και η όποια μικρή πλέον επιρροή της στον καυστήρα γίνεται αδιάφορη. Έτσι τα φαντάζομαι.


Τελικά Τάκη έτσι το ρύθμισα τώρα που έβαλα και το τάμπερ στην εισαγωγή, να πω επίσης πως η πατέντα που έκανα δεν είναι δική μου αλλά είδα από κάποιους άλλους λέβητες ίδιου τύπου με τον δικό μου πως έχουν κάτι ανάλογο στην εισαγωγή του αέρα.
Επειδή δεν το έχει κάνει ο κατασκευαστής δεν σημαίνει και ότι δεν χρειάζεται. Πολλοί κατασκευαστές αφαιρούν κάποια εξαρτήματα που δεν θεωρούν τελείως απαραίτητα για να μειώσουν το κόστος. Αυτό το έχω συναντήσει και αλλού, απλά κάνεις κουράγιο και ψάχνεσαι.

Σας ευχαριστώ

Καλημέρα σας

Γηράσκω δ' αεί πολλά διδασκόμενος.
Σόλων ο Αθηναίος

www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=40367&Itemid=384

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #43323 από ddt
Απαντήθηκε από ddt στο θέμα Απ: Ελκυσμός καμινάδας - Ατμόσφαιρα

SakiSystem έγραψε: Καλημέρα "androutso"
αυτό περίπου έκανα εδώ και δύο μέρες και τα πράγματα έγιναν πολύ καλύτερα.

'Έβαλα αυτό στην εισαγωγή, τάμπερ αντεπιστροφής, το οποίο έχει επαναφορά με ελατήρια για να κλείνει.



Όταν δουλεύει το βεντιλατέρ ανοίγει και όταν σταματά πάει προς το κλείσιμο, το καλό είναι ότι μόλις σταματά το βεντιλατέρ δεν κλείνει αμέσως αλλά ανοιγοκλείνει ανάλογα με την ένταση της φλόγας και σε συνδυασμό με το τάμπερ ελκυσμού που είναι στην καμινάδα, όσο ελαττώνεται η φλόγα τείνει να κλείσει τώρα για να μην κλείσει τελείως και ντουμανιάζει έβαλα ένα φρένο για να μένει λίγο ανοιχτό.
Όσο ήταν στην προηγούμενη κατάσταση έπρεπε να τροφοδοτώ την εστία (σε συντήρηση φλόγας) κάθε 12-15 λεπτά με 250 γραμμάρια πέλλετ για να μην φτάνει η φλόγα στον κοχλία, τώρα ο χρόνος έγινε 20 λεπτά και 200 γραμμάρια πέλλετ. Η μείωση ανά ώρα είναι περίπου 400 γραμμάρια.
Με προβλημάτισε πάρα πολύ αυτό το θέμα γιατί ο λέβητες μένει αρκετές ώρες σε συντήρηση φλόγας, λόγω μειωμένης ζήτησης (ακόμη δεν πιάσανε τα κρύα) με αποτέλεσμα η θερμοκρασία των νερών στο δοχείο αδράνειας να υπερβαίνει τους 80C αλλά να υπάρχει και άσκοπη κατανάλωση καυσίμου, τώρα τα νερά δεν ξεπερνούν τους 75C.
Το σαββατοκύριακο που θα έχω χρόνο θα παρακολουθήσω καλλίτερα.

Σ΄ευχαριστώ


Η καταναλωση σου σε κατασταση αναμονης ειναι οντως πολυ μεγαλη αφου πλησιαζει το 1 κιλο ανα ωρα.
Ειναι σαν να καιει ο λεβητας αποδιδοντας 4-5 kw.,αλλα εχει το πλεονεκτημα οτι ετσι δεν κρυωνουν ποτε τα νερα του λεβητα και δεν επανεκκινει.
Λογικα η καμιναδα σου καπνιζει μονιμα???? οταν ειναι σε κατασταση αναμονης.
Στη θεση σου θα το μειωνα απο τις ρυθμισεις και πολυ μαλιστα..
Επισης γιατι σε πειραζει που φτανει το καρβουνο στον κοχλια αν επανεκκινει κανονικα???
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": SakiSystem

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #43335 από SakiSystem
Δημήτρη Καλημέρα

ddt έγραψε:
Η καταναλωση σου σε κατασταση αναμονης ειναι οντως πολυ μεγαλη αφου πλησιαζει το 1 κιλο ανα ωρα.
Ειναι σαν να καιει ο λεβητας αποδιδοντας 4-5 kw.,αλλα εχει το πλεονεκτημα οτι ετσι δεν κρυωνουν ποτε τα νερα του λεβητα και δεν επανεκκινει.


Μειώθηκε περίπου στα 600 γραμμάρια ανά ώρα και τα νερά δεν ξεπερνούν τους 75C

ddt έγραψε:
Λογικα η καμιναδα σου καπνιζει μονιμα???? οταν ειναι σε κατασταση αναμονης.


Όχι δεν καπνίζει, μέσα σε όλα ήθελα να αποφύγω και αυτό, όσο υπάρχει φλόγα στον θάλαμο δεν έχω καπνό.

ddt έγραψε:
Στη θεση σου θα το μειωνα απο τις ρυθμισεις και πολυ μαλιστα..
Επισης γιατι σε πειραζει που φτανει το καρβουνο στον κοχλια αν επανεκκινει κανονικα???


Το σαββατοκύριακο που θα έχω χρόνο για παρακολούθηση αυτό θα προσπαθήσω.
Γιατί όταν φτάνει εκεί αναπτύσσεται μεγάλη θερμοκρασία με αποτέλεσμα η στάχτη να καρβουνιάζει και να κολλάει στα τοιχώματα του σωλήνα τροφοδοσίας, και για την αποφυγή να μην εισχωρήσει η φλόγα μέσα σ΄αυτόν.

Σ΄ευχαριστώ

Γηράσκω δ' αεί πολλά διδασκόμενος.
Σόλων ο Αθηναίος

www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=40367&Itemid=384

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #51544 από chris lam
Απαντήθηκε από chris lam στο θέμα Ελκυσμός καμινάδας - Ατμόσφαιρα
Σακη το έχω εδώ και καιρό μπροστά στον ανεμιστηρα και κάπως έκανε δουλειά


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Και αν κάποιοι φύγαν από τη ζωή σου, σε βλέπουν απ’ το club του παραδείσου, ΑΕΛ θυμήσου, πάντα μαζί σου, βασίλισσα σε θέλουν κι οι νεκροί σου…
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.122 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ