Η υγραεριοκίνηση συμφέρει τελικά;

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #107140 από jps
Απαντήθηκε από jps στο θέμα Η υγραεριοκίνηση συμφέρει τελικά;

liakjim έγραψε:

jps έγραψε: 1. τρυπάς μέρη του κινητήρα ...
2. Η βενζίνη περιέχει λιπαντικά,τα οποία κατά την καύση λιπαίνουν τον κινητήρα,σε αντίθεση με το υγραέριο,στο οποίο έχουμε τη λεγόμενη ξηρή καύση...
3.το υγραέριο θα έχει μια αύξηση κατανάλωσης 10%-20% σε σχέση με τη βενζίνη...
4. αναγκαστικά θα καίει και βενζίνη,κάθε φορά που θα ξεκινάει το αυτοκίνητο του και μέχρι να γυρίσει η καύση στο υγραέριο....


1. Δεν ισχυει. Οι παρεμβασεις ειναι εξωτερικες. To block του κινητηρα καθως κ τα εξαρτηματα του μενουν ανεπαφα.
2. Δεν εχω καταφερει να βρω αυτο το στοιχειο το οποιο το ακουω απο πολλους αλλα δεν το εχω αποδειξει.
Οπως επισης κ για την "ξερη καυση" . Υπαρχει κ υγρη?
Επισης οι βαλβιδες δεν λιπαινονται παρα μονο ψηλα στο στελεχος τους. Το πλατυ μερος του φωλιαζει στις εδρες οχι.
Οπως κ τα υπολοιπα εξαρτηματα , δεν περιμενουν το καυσιμο να τα λιπαινει. Το λιπαντικο τι το εχουμε?
Επισης αν κατεβαινω ενα βουνο 3000μ , με ταχύτητα στο σασμαν (πχ 2η κ 4000στροφες) , μεχρι να φτασω κατω που δεν πεφτει σταγονα βενζινης , θα μου κολλησει ο κινητηρας? Μου ακουγεται καπως ολο αυτο.
Το μονο που με ανησυχει ειναι η μεγαλυτερη θερμοκρασια καυσαεριων η οποια ισως να επηρρεαζει τις βαλβιδες εξαγωγης.
3. Θα πω για το δικο μου , Ford Focus 1600 μοντελο 2002. Μιας κ εχω καθε μερα 120χλμ εθνικη κ λιγο πολη κ μπορω να κανω πολυ καλες μετρησεις , με την βενζινη εχω καταναλωση 6.5~7λτρ/100χλμ κ με το υγραεριο εχω περιπου 7~7,5λτρ/χλμ δλδ λιγοτερο απο 10% αυξηση. Σε αλλους ισως να ειναι παραπανω.
4. Μικρο το κακο μιας κ το καλοκαιρι μετα απο 500μετρα εχει αλλαξει κ τον χειμωνα με 0C βαθμους οχι πανω απο 2χλμ.


1.Με πρόλαβε ο φίλος nikkal στην απάντηση του τρυπήματος στην πολλαπλή. :)
2.Ποιός είπε ότι θα σου κολλήσει ο κινητήρας;Εγώ ανέφερα ότι τα περισσότερα συστήματα υγραεριοκίνησης,όταν δουλεύει ο κινητήρας σε υψηλές στροφές,τα μπεκ ψεκάζουν βενζίνη για λόγους υπερθέρμανσης.
Last edit: 10 Χρόνια 7 Μήνες πριν by jps.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #107141 από jps
Απαντήθηκε από jps στο θέμα Η υγραεριοκίνηση συμφέρει τελικά;

γιαννης-δραμα έγραψε:


Φίλε Γιάννη,ο τύπος είναι απίστευτος... :cheer: :cheer:
Η ιστοσελίδα του είναι η παρακάτω:
autodynamiki.gr/index.php
Εγώ,θα εστιάσω σε αυτά που αναφέρει στην αρχική του σελίδα: << Το υγραέριο επιδή ακριβώς είναι καύσιμο χαμηλού κόστους προσφέρει πολλαπλή οικονομία (50% μείωση του κόστους ανα χιλιόμετρο). Υπερδιπλασιάζει τη ζωή του κινητήρα γιατί η σύνθεση του μείγματος είναι τέτοια που δεν αλλοιώνει το λεπτό στρώμα του λιπαντικού που βρίσκεται ατα τοιχώματα των κυλίνδρων και των τριβομένων επιφανειών.>>
Τα συμπεράσματα δικά σας. :cheer:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #107142 από jps
Απαντήθηκε από jps στο θέμα Η υγραεριοκίνηση συμφέρει τελικά;

nikkal έγραψε: Κατα πολλούς μηχανικούς, η λαδιέρα δεν κάνει τίποτα, γιατί δεν μπορεί να υπολογίσει τη στιγμιαία ανάγκη για παροχή λαδιού στον κινητήρα.
Τα μπεκ του γκαζιού κατα 99% τοποθετούνται πάνω στην πολλαπλή (τρυπώντας την).
Υπάρχουν συστήματα ξηρού και υγρού ψεκασμού του υγραερίου. Τα συστήματα υγρού ψεκασμού (icom, vialle) είναι αρκετά πιο ακριβά από τα συστήματα ξηρού ψεκασμού. Θεωρούνται όμως και πιο προστατευτικά προς τον κινητήρα.
Η επιπλεόν κατανάλωση είναι κατα πως θα κάνει τη ρύθμιση ο εγκαταστάτης του συστήματος.
Αυτά ως προς πρώην κάτοχος (για φορολογικούς λόγους) ενός Ford S-Max 2.5 turbo με σύστημα vialle.
Δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα όσο καιρό είχα το αυτοκίνητο και ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος.

Υ.Γ. Το γκάζι δε θέλει ζόρι, δε θέλει να δουλεύει σταθερά σε υψηλές ταχύτητες.


Θα σταθώ στην παραπάνω φράση του φίλου nikkal που χρωμάτισα και για μένα είναι σημαντική.
Παρακάτω παραθέτω μια ιστοσελίδα που αναφέρει περιπτώσεις αυτοκινήτων με εργοστασιακά εγκατεστημένη υγραεριοκίνηση και αναλυτικές πληροφορίες για κάθε μοντέλο και την κατανάλωση του.
www.autogreeknews.gr/article/3938/ola-ta...rio-ergostasiaka-lpg
Γιατί άραγε όλες οι εταιρίες που κατασκευάζουν εργοστασιακά αυτοκίνητα με υγραέριο και είναι υποχρεωμένες να δώσουν εγγύηση τα 2-5 χρόνια που δίνουν,ρυθμίζουν τον κινητήρα του υγραερίου ώστε να έχει κατανάλωση 20%-30% αυξημένη σε σχέση με τη βενζίνη και όχι 5%-10% ;
Γιατί άραγε;Μήπως οι μηχανικοί τους δεν μπορούν να κάνουν αυτό που πετυχαίνουν οι έλληνες εγκαταστάτες υγραερίου; ;)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #107144 από γιαννης-δραμα

liakjim έγραψε:

γιαννης-δραμα έγραψε: Στην δικη μου περιπτωση στις υψηλες στροφες του κινητηρα δεν καιει καθολου βενζινη και απο τοτε που κατεβασαμε τους βαθμους της αλαγης απο 40c σε 30c το καλοκαιρι αλαζει στα 10-15 δευτερα και τον χειμωνα σε ουτε 1 λεπτο.
Παντως μεγαλο ρολο παιζει ο εγκαταστατης.
Η βενζινη εδω και αρκετα χρονια δεν εχει μολυβδο ο οποιος καποτε λιπαινε καποια μερη του κινητηρα(εδρες βαλβιδων κτλ).


Γιατι το κατεβασατε? Τι εννοεις 30C? Το νερο?

Επισης πρωτη φορα ακουω οτι ο μολυβδος λιπαινε τον κινητηρα. Εχεις καποια βιβλιογραφια? Μου ακουγετε το ιδιο "αντι-μηχανικο" οπως κ η λαδιερα.

Αυτο με τον μολυβδο το καναμε σε μαθημα το 92-94 σε σχολη μαθητειας του ΟΑΕΔ για μηχανικους αυτοκινητων,τωρα τι να σου πω δεν θυμαμαι και πολλα πραγματα πανω σαυτο,δεν ειπα οτι λιπαινε(η εψυχε) ολο τον κινητηρα αλλα τις εδρες τον βαλβιδων οπου στα καταλυτικα (λογο αμολυβδης)αναγκαστηκαν οι εταιριες να αλλαξουν τα μεταλα!
Οσο για τους βαθμους του νερου η ιταλικη εταιρια(του κιτ lpg)ενω στην αρχη ελεγε να αλλαζει σε υγραεριο στους 40 εδω και ενα χρονο ενημερωσε τους εγκαταστατες οτι μπορουν να το βαλουν στους 30 βαθμους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #107155 από erimitis
Απαντήθηκε από erimitis στο θέμα Η υγραεριοκίνηση συμφέρει τελικά;
ρε φιλαρες εχω υγραεριο και εχω κανει 75000 χιλιαδες χιλιομετρα σε ΤΟΥΟΤΑ AVENSIS 1,6 toy 2007 μοντελο.
Αναγκαστηκα να αλλαξω βαλβιδες αλλα εκανα ορεστιαδα θεσσαλονικη 2:45 λεπτα με 185 μεση ωραια απο τον υπολογιστη.

Τι θελω να πω προβλημα με το υγραεριο δεν θα εχεις αν δεν τρεχεις και αυτο το απεδειξαν οι ταξιτζιδες που το τοποθετουσαν εδω και χρονια.
Σημαντικος παραγων ο εγκαταστατης οχι να ξερει να το τοποθετει αλλα να ξερει να κανει σωστη ρυθμιση και να μην βαζει απλα τυπικες εταιρικες ρυθμισεις.
Αν ο χαρτης της βενζινης προσαρμοστει στο υγραεριο κανενα προβλημα.
Συντομα θα βαλω και στο αλλο αμαξι στο γολφ 1,4 του 2002 γιατι η βενζινη δεν θα φθηνηνει ποτε οποτε σε 1 2 3 χρονια καποια στιγμη θα κανω αποσβεση και μετα θα κινουμε παλι με φθηνο καυσιμο.


sent απο το σπιτι του εριμιτι στην ΛΗΤΗ
Last edit: 10 Χρόνια 7 Μήνες πριν by erimitis.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #107157 από jps
Απαντήθηκε από jps στο θέμα Η υγραεριοκίνηση συμφέρει τελικά;

erimitis έγραψε: ρε φιλαρες εχω υγραεριο και εχω κανει 75000 χιλιαδες χιλιομετρα σε ΤΟΥΟΤΑ AVENSIS 1,6 toy 2007 μοντελο.
Αναγκαστηκα να αλλαξω βαλβιδες αλλα εκανα ορεστιαδα θεσσαλονικη 2:45 λεπτα με 185 μεση ωραια απο τον υπολογιστη.

Τι θελω να πω προβλημα με το υγραεριο δεν θα εχεις αν δεν τρεχεις και αυτο το απεδειξαν οι ταξιτζιδες που το τοποθετουσαν εδω και χρονια.
Σημαντικος παραγων ο εγκαταστατης οχι να ξερει να το τοποθετει αλλα να ξερει να κανει σωστη ρυθμιση και να μην βαζει απλα τυπικες εταιρικες ρυθμισεις.
Αν ο χαρτης της βενζινης προσαρμοστει στο υγραεριο κανενα προβλημα.
Συντομα θα βαλω και στο αλλο αμαξι στο γολφ 1,4 του 2002 γιατι η βενζινη δεν θα φθηνηνει ποτε οποτε σε 1 2 3 χρονια καποια στιγμη θα κανω αποσβεση και μετα θα κινουμε παλι με φθηνο καυσιμο.


sent απο το σπιτι του εριμιτι στην ΛΗΤΗ


φίλε erimiti για να αλλάξεις βαλβίδες σε κινητήρα toyota(από τους πλέον αξιόπιστους παγκοσμίως)μοντέλου 2007 με καύση μόνο βενζίνης,το πιθανότερο είναι να μη χρειαζόταν όχι μετά από 75000 χιλιόμετρα,αλλά ούτε και μετά από 750000 χιλιόμετρα,αν τηρούσες τα προβλεπόμενα service και ας πήγαινες με τελικές κάθε μέρα.
Μάλλον είναι αυτό που ισχυρίζεται ο κύριος που εμφανίζεται στο παραπάνω video του Γιάννη,ότι το υγραέριο υπερδιπλασιάζει τη ζωή του κινητήρα.
Πάντως από όσο κατάλαβα,πρέπει να κάνεις πάρα πολλά χιλιόμετρα ετήσιως,οπότε λογικό να θέλεις να τοποθετήσεις υγραέριο και στο άλλο σου αυτοκίνητο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.089 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ