Η υγραεριοκίνηση συμφέρει τελικά;

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #107162 από giorgos m 35
Και εγω εχω κάνει το αυτοκίνητο μου υγραέριο εδω και ενα χρόνο περίπου, εχω κάνει 22000 km και η οικονομια του αγγίζει το 50% θα ελεγα αν δεν υπολογίσω την βενζίνη που καίω στην εκινηση μέχρι η θερμοκρασία του νερού ναπάει στους 35 βαθμούς. Η θερμοκρασία που αναφέρει ο φίλος ποιο πάνω ειναι για την αλλαγή σε υγραέριο και οχι λειτουργίας του κινητήρα. Επίσης ο μόλυβδος λιπαινει τα έδρανα τον βαλβίδων απο το 90 περίπου και μετα με τους καταλητικους κινητηρες τα έδρανα κατασκευαζωντε απο ποιο σκληρά υλικά που αντεχουν και ποιο μεγάλες θερμοκρασίες.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": γιαννης-δραμα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #107165 από liakjim
Απαντήθηκε από liakjim στο θέμα Η υγραεριοκίνηση συμφέρει τελικά;

jps έγραψε: 1.Με πρόλαβε ο φίλος nikkal στην απάντηση του τρυπήματος στην πολλαπλή. :)
2.Ποιός είπε ότι θα σου κολλήσει ο κινητήρας;Εγώ ανέφερα ότι τα περισσότερα συστήματα υγραεριοκίνησης,όταν δουλεύει ο κινητήρας σε υψηλές στροφές,τα μπεκ ψεκάζουν βενζίνη για λόγους υπερθέρμανσης.


1. Η πολλαπλη εισαγωγης , δεν ειναι τμημα του κινητηρα.
2. Η "ξηρη καυση" που λες υποννοει την ελλειψη λιπανσης. Την υπερθερμανση δεν την ανεφερες ποτέ.
Παντως επειδη οντως τα νεας γενιας συστηματα ψεκαζουν ενα ποσοστο βενζινης (αναλογα το φορτιο ομως κ οχι τις στροφες πχ σε μια ανηφορα με 4η κ 2000στρ/λεπ μπορει να σου ψεκασει) , αφαιρουμε το μοναδικο για μενα μειον της υγραεροκινησης.

Παρουσίαση εγκατάστασης τζακιού εδώ -> www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=57920&Itemid=384

Ορθός Τρόπος Δοκιμής Τύπων Μπρικέτας εδώ -> www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=58124&Itemid=384

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #107174 από jps
Απαντήθηκε από jps στο θέμα Η υγραεριοκίνηση συμφέρει τελικά;

liakjim έγραψε:

jps έγραψε: 1.Με πρόλαβε ο φίλος nikkal στην απάντηση του τρυπήματος στην πολλαπλή. :)
2.Ποιός είπε ότι θα σου κολλήσει ο κινητήρας;Εγώ ανέφερα ότι τα περισσότερα συστήματα υγραεριοκίνησης,όταν δουλεύει ο κινητήρας σε υψηλές στροφές,τα μπεκ ψεκάζουν βενζίνη για λόγους υπερθέρμανσης.


1. Η πολλαπλη εισαγωγης , δεν ειναι τμημα του κινητηρα.
2. Η "ξηρη καυση" που λες υποννοει την ελλειψη λιπανσης. Την υπερθερμανση δεν την ανεφερες ποτέ.
Παντως επειδη οντως τα νεας γενιας συστηματα ψεκαζουν ενα ποσοστο βενζινης (αναλογα το φορτιο ομως κ οχι τις στροφες πχ σε μια ανηφορα με 4η κ 2000στρ/λεπ μπορει να σου ψεκασει) , αφαιρουμε το μοναδικο για μενα μειον της υγραεροκινησης.


Για σένα κινητήρας θεωρείται μόνο ο κορμός (block);
Η πολλαπλή εισαγωγής που κουμπώνει πάνω στην κυλινδροκεφαλή,τίνος τμήμα είναι;
Last edit: 10 Χρόνια 7 Μήνες πριν by jps.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #107181 από liakjim
Απαντήθηκε από liakjim στο θέμα Η υγραεριοκίνηση συμφέρει τελικά;

jps έγραψε: Για σένα κινητήρας θεωρείται μόνο ο κορμός (block);
Η πολλαπλή εισαγωγής που κουμπώνει πάνω στην κυλινδροκεφαλή,τίνος τμήμα είναι;


H πολλαπλη εισαγωγης δεν τιποτα αλλο απο εναν σωληνα που φερνει αερα στον κινητηρα οποτε ειναι βοηθητικο εξαρτημα αυτου.
Παρολα αυτα δεν χρειαζεται να ερθουμε σε αντιπαραθεση. Ισως ειναι θεμα ερμηνιων. Ισως να επηρεαζομαι απο τις ναυτικες μηχανες που εχω σπουδασει. Οταν τρυπαω την πολλαπλη εισαγωγης δεν θεωρω οτι επεμβαινω στον κινητηρα.
Αν πχ σηκωσω καπακι κ αλλαξω εμβολα (σφηρυλατα) ή αν αλλαξω φλαντζα με πιο παχια ωστε να ριξω τον λογο συμπιεσης (περιπτωση προσθηκης turbo / μεγαλυτερου turbo ) εκει επεμβαινω οντως στον κινητηρα. :)

Παρουσίαση εγκατάστασης τζακιού εδώ -> www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=57920&Itemid=384

Ορθός Τρόπος Δοκιμής Τύπων Μπρικέτας εδώ -> www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=58124&Itemid=384
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": jps

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #107213 από kinigos
Απαντήθηκε από kinigos στο θέμα Η υγραεριοκίνηση συμφέρει τελικά;
Να πω και εγώ την εμπειρία μου. Τοποθέτησα κιτ υγραερίου ZAVOLI πριν 2 χρόνια σε suzuki jimny, με χιλιόμετρα κινητήρα 130.000. Πρόβλημα κινητήρα έως τότε δεν είχα κανένα. κατά την τοποθέτηση πλήρωσα για την ρύθμιση των βαλβίδων. Στα 25.000 χλμ από την εγκατάσταση, έτυχε να συμπέσει με τον έλεγχο του συστήματος, διαπίστωσα μία απροθυμία του κινητήρα σε ανηφοριές και κατά την διάρκεια των πρώτων χλμ από εκκίνηση με κρύο κινητήρα, το αυτοκίνητο με το άφημα του γκαζιού έσβηνε. Αυτό συνέχιζε για καμιά 15 χλμ και ενώ η θερμοκρασία ήταν πλέον στα κανονικά επίπεδα. Επίσκεψη συνεργείο και διαπίστωση: Έχουν ξερρυθμιστεί οι βαλβίδες. Περίεργο. Στα 130.000 χλμ, ούτε μία δεν μου έτυχε. Τώρα με 25.000 γιατί;
Μ Ψ Τ Κ Λ, άσχετα λόγια. Τέλος πάντων. Συνεχίζω με αέριο για άλλα 15.000 χλμ και πάλι τα ίδια. Ξανά μανά πίσω στο συνεργείο. Έλεγχος συμπίεσης, όπου βρέθηκε ο 3ος κύλινδρος να έχει πρόβλημα.
Να μην σας κουράζω άλλο. Λύσιμο κινητήρα, όπου βρέθηκαν καμένες οι βαλβίδες εξαγωγής. Ο υπόλοιπος κινητήρας ήταν σαν καινούργιος. Αλλαγή βαλβίδων, εδράνων με κόστος συνολικό 800 ευρώ και όλα καλά πλέον. Από τότε το αέριο έχει δουλέψει μόνο σαν κατάσταση ανάγκης, σαν ρεζέρβα. Λοιπόν στο θέμα. Τα suzuki έχουν θέμα. Τα ford λένε το ίδιο. Και πολλά άλλα. Οταν το έψαχνα για τοποθέτηση στο δικό μου, είχα βρει μία ξένη ιστοσελίδα που έλεγε τα προβληματικά αυτοκίνητα. Έψαξα αλλά δεν μπόρεσα να τη ξαναβρώ. Όλα τα αυτοκίνητα έχουν θέμα με το αέριο, γιατί δουλεύουν σε υψηλότερες θερμοκρασίες μόνιμα. Μερικά το παρουσιάζουν σχεδόν άμεσα. Αλλά αργότερα. Πάντως στα πιο πολλά ο κινητήρας μετά από κάμποσα χλμ, χάνει σε απόδοση.
Από θέμα οικονομίας, ήμουν στο 35%. Υπολογισμένα όσο πιο αναλυτικά γίνεται.
Σε όσους το επιλέξουν, χαλαρή οδήγηση. Όταν δε πάτε ταξίδι και το πλακώνεται, πάντα στην βενζίνη. Το ίδιο και στα δύσκολα κομμάτια του δρόμου. πχ, ανηφοριές.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": jps

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 7 Μήνες πριν #107221 από vag1234
Απαντήθηκε από vag1234 στο θέμα Η υγραεριοκίνηση συμφέρει τελικά;
Πάντως η εντύπωση μου τον τελευταίο χρόνο είναι ότι καλό ποσοστό εξοικονόμησης έχεις αν ταξιδεύεις πάνω από 15000km ανά χρονιά. Επίσης πάντα με προβλημάτιζε ποια θα είναι η συμπεριφορά του κινητήρα μετά από 2-3 χρόνια λειτουργίας με υγραέριο. Νομίζω ότι είναι λίγο ημίμετρο και θεωρώ ότι ίσως είναι καλύτερα να πας σε πετρελαιοκίνηση, αν έχεις αυτή την δυνατότητα..

Ομορφάντρα μου ΔΕΝ πειράζει, που πήρες τόσο ακριβό μηχάνημα, τώρα παρακάλα μην ακριβύνει και αλλό το καυσιμό σου!!!
Θέλουμε φθηνό Ελληνικό & ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ PELLET!!!!!!!!!...[IMG][/IMG][IMG]...[/IMG]
...
Last edit: 10 Χρόνια 7 Μήνες πριν by vag1234.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.087 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ